Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Hallo meiden,

Hier even een klein berichtje van mijn kant. Hier is eigenlijk niet zo veel te melden. Alles gaat een beetje zijn gangetje. Ben heel erg moe van alles, en slaap dus regelmatig als de kinderen op school zijn.

Hier is het wel een beetje stil, waar zijn de zwangere onderons. Jullie verhalen doen mij altijd heel goed als ik ze lees. Geeft de burger weer moet.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, en tot heel snel.

Lieve groetjes miranda

Hoi allemaal,

Edanjelan: jeetje wat vervelend dat je een MK hebt gehad meid, maar daarentegen toch ook heel positief, want dan weten jullie dat de hersteloperatie gelukt is !!! :slight_smile: Toch wens ik jullie veel sterkte en natuurlijk heeeeeeel veel succes !!! :thumbup:

Miranda1968: hoi Miranda, zijn jullie al naar Voorburg geweest? Ik heb nog op jouw topic gereageerd, maar ik las niets meer erover dat jullie al zijn geweest ofzo. Ben wel benieuwd. Ik weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen… dat wij nu ook weer op de rail zijn gezet.

Heel veel sterkte!!!

Marjed: zijn jullie al naar Praag geweest?

Ik hoop dat er idd weer meer verhalen bijkomen hoorrrrr.

Lieve groetjes

Mira

Lieve mira,

Wij gaan 6 februari naar voorburg. Jouw verhaal heb ik gelezen. Ik vind het wel allemaal een beetje eng, wat kan je verwachten enz.

Ben alleen een keer bij de gyn geweest bij een miskraam, verder heb ik nog nooit wat van doen gehad met de gyns. Onderzoeken, bloedprikken enz is echt niet iets voor mij. Maak me er dus best wel een beetje druk om

Liefs miranda

Mira, ja, we weten nu inderdaad dat de hersteloperatie gelukt is en ik heb nu gewoon goede hoop dat het gaat lukken! Het drong gisteren toch wel tot ons door dat er bepaalde dagen (kerst, oud&nieuw) zijn geweest waarbij we dus zwanger waren maar het dus niet eens wisten! Dat is wel raar om “achter” te komen.

Moest je nu weer naar Leiden om bloed te prikken? En daar krijg je 31 januari de uitslag van dan?

Ik hoop toch echt dat de niet-zwangeren onder ons ook gauw zwanger zijn. Dat zou toch een mooi begin zijn van het nieuwe jaar.

Alleen jammer dat het hier zo stilletjes is…maar goed, wie weet komt de drukte wel weer!

Liefs,

Edanjelan

Hoi, hoi,

Lieve Miranda: ik ben ook een “held” op sokken hoorrrrr. Ik ben ook maar 2x bij de gyn geweest. Ze hebben toen een uitstrijkje gemaakt en er is naar mijn eierstokken gekeken. Maar dat is alweer een jaar geleden geweest. Tijdens het intakegesprek op 2-1-2006 is ons alles duidelijk verteld, de arts heeft toen zelfs het buisje, waarmee geisemineerd wordt met IUI, aan ons laten zien. Ik wilde natuurlijk gelijk weten of dit pijn ging doen, het antwoord hierop was, dat er mogelijk een soort ongi-kramp kan zijn, maar dat hoeft zeker niet. Ze vertelde ook van de pregnyl-prik, die 1,5 dag voor de inseminatie wordt gegeven. Maar dit zou ook niet zoveel napijn geven. Een beetje stijf kan het aanvoelen. Dus ik was enorm gerustgesteld. Ik zag ook als een berg tegen die toestanden op. Echt je bent niet de enige hoorrr meid. Maar voordat de arts uberhaupt met IUI wil gaat beginnen, wil ze eerst weer een sperma-onderzoek doen. Maar goed… zover zijn we nog niet hoor. Eerst de uitslag maar afwachten van het bloedonderzoek op 31 januari.

Kop op hoor meid… :thumbup:

Edanjelan: gefeliciteerd met de gelukte hersteloperatie…joehoeeee, toppie gewoon. Maar idd een rare gewaarwording, dat je zo erachter komt dat je zwanger bent geweest. Maar het gaat zeker lukken bij jullie… :wink:

Ik ben idd afgelopen maandag bloed wezen prikken bij zuster Ellie, ken je haar? Heel lief en rustig. Ze heeft me enorm gerustgesteld. Want ik ben echt een held op sokken. Ik kan helemaal niet tegen prikken. Maarrrr het viel reuze mee, ik heb niets gevoeld. Ze heeft ook gelijk mijn ader gevonden. En omdat ze alle medische gegevens van de andere ziekenhuizen wilde hebben (dit duurt natuurlijk altijd even), belt de arts mij op 31 januari voor de uitslag van het bloedonderzoek.

Lieve groetjes

Mira

Mira, nee zuster Ellie ken ik niet. Wij hadden dr.Beekhuizen, dr.Maria Noboa (en dan nog wat) en een zuster Maria. Fijn dat je zo gerustgesteld bent.

Ik ben ook niet zo’n held wat prikken enzo betreft. Ik zou ook nooit mezelf kunnen prikken zoals de andere meiden dat moeten met een ivf behandeling.

Niks voor mij.

Gaat het niet sneller als je zelf met het ziekenhuis belt om te vragen of ze je gegevens willen opsturen? Of maakt dat niets uit? En dan na de telefonische uitslag, wat gaan ze dan doen, al gelijk het traject voor de IUI in? Spannend hoor.

Hier nog geen eisprong gevoeld,zou toch nu zo ongeveer moeten al weet ik natuurlijk niet hoe dat helemaal gaat na een mk. We wachten af!

Liefs,

Edanjelan

Wat een stilte hier!

Hoe gaat het met iedereen?

Liefs,

Edanjelan

Hoi Edanjelan,

Hoe is het met je? Volgens mij word ik 1 dezer dagen ook ongi, ik heb wel het gevoel dat ik het word. :?

Jij vroeg of het niet sneller zou zijn als wij naar het ziekenhuis bellen, ik denk dat dat ook niet helpt. Ze moeten de gegevens vanaf vorig jaar februari opsnorren. Maar ik denk dat Leiden het nu wel inmiddels heeft. Althans wij hopen het hihihi.

Volgende week dinsdag weten wij meer… ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan.

Maar is idd erg stilletjes hier :frowning:

Edanjelan en ik willen heeeeeel graag weten hoe het met iedereen is.

Liefs

Mira

Hi Mira,

Het gaat goed hier. Heb alleen de laatste dagen ontzettende dorst…en ook mijn pukkeltjes willen maar niet weg…maar ja…wat het nou is? Geen idee.

Ik weet dus ook niet wanneer ik nu precies ongi moet worden ivm die miskraam de laatste keer. Ik heb deze keer ook weer geen eisprong gevoeld, maar dus wel 2 weken geleden dat “vruchtbare slijm” gehad.

We wachten dus maar af…

Spannend voor je hoor as dinsdag, ik ben erg benieuwd wat het gesprek oplevert.

Liefs,

Edanjelan

Hallo meisjes,

Inderdaad erg stil hier. Maar bij deze meld ik mij even :lol:

Vandaag gewoon na 28 dagen ongesteld geworden. Maar positief gestemd een hele regelmatige cyclus, daar zal voorburg toch wel blij mee zijn???

Ik wens iedereen alle goeds en tot heel snel,

lieve groetjes miranda

Hoi lieve meiden,

Ik zal ook weer even wat van me laten horen, want er zijn mischien wel sommigen die mij missen (of niet).

Zoals jullie wel hebben kunnen merken schrijf ik al een tijdje niet mee actief mee op dit forum omdat het heel erg slecht met mij gaat en de de laatste tijd ook met mijn relatie, dit komt dus allemaal door mijn werk.

De jongste van Marco wilde 2 weken geleden weer naar zijn moeder toe en wilde niet meer bij ons zijn, omdat hij niet meer tegen de spanningen kon die tussen Marco en mij zijn onstaan en de oudste is heel obstinaat en laat mij geen seconde met rust en wil deze week dus niet meer bij ons komen.

Al het gedoe van mijn werk en thuis heeft nu zijn uitwerking op mij en ik ben geestelijk en fysiek helemaal op. Ik heb vorige week 4 dagen in bed gelegen met hoofdpijn en heb nergens zin in. Afgelopen Donderdag zou ik aan het werk, maar door de gedachte alleen al barste ik in huilen uit en dat was genoeg voor Marco om de huisarts te bellen en mijn baas om te zeggen dat ik voorlopig niet meer op het werk kom.

Met de zwangerschap gaat verder alles wel goed, maar in plaats van dat ik aankom in gewicht val ik elke keer ook weer af en dat is dus niet goed.

Ik moet nu eerst aan de kleine en mezelf denken voordat ik weer ga werken.

Marco zei afgelopen week een heel raak iets ik maak me druk om de kinderopvang omdat mijn baas het anders wil dan ik en marco zei “als je zo doorgaat dan is er straks niks meer om op te vangen” en daar heeft hij echt gelijk in.

Morgen heb ik een afspraak met het GGZ (die stond al voor de kerst gepland) en ik hoop dat daar iets positiefs uitkomt en ik ben vanmorgen gebeld door de bedrijfsarts dat ik daar Donderdag heen moet, gelukkig allemaal in 1 week dan loopt dat ook niet weken door, want daar heb ik ook geen zin in.

Dus meiden sorry dat ik al een tijdje niks van me had laten horen, maar ik had er echt de puf niet voor.

Mijn gedachten zijn wel bij jullie en ik blijf duimen, maar dat is op het moment ook even het enige wat ik kan opbrengen.

Heel veel liefs Nikita

Lieve Nikita, meissie toch, wat een toestand op je werk… en privé… Ik vind het reuze knap dat Marco je baas heeft gebeld, dat je voorlopig niet komt werken. Dat kan echt niet langer zo doorgaan meid… je bent zwanger… je beeb voelt die stress ook en dat is niet goed… Je baas kan de boom in. En ook heeeeeeel belangrijk je relatie… kom maar weer rustig tot jezelf… en blijf praten met je partner, samen komen jullie er uit. Hoe was het bij GGZ?

MAAR… DOE RUSTIG AAN MEID!

Miranda: heb je mijn PB-tje gehad? Idd je hebt een goede cyclus… Ik zit vandaag op dag 27… Ik ben benieuwd…

Edanjelan: Heb je het al aan je ha gevraagd? Ik weet helemaal niet of dat de symptonen zijn: dorst hebben?

De dagen vliegen voorbij voor ons… dinsdag krijgen we de uitslag van mijn bloedonderzoek… en wij zijn zooooo benieuwd wat de volgende stap is, tenzij ik nu al zwanger ben hihihihi

Lieve groetjes

Mira

Hallotjes,

@NIkita, wat ben je toch een suffie dat je het zo ver laat komen op je werk. Je man heeft helemaal gelijk, je moét voor jezelf en de baby kiezen. Dat is duizend maal belangrijker dan je klote baas. En nu rust nemen he? En eerst lekker aan jezelf denken en aan jezelf werken, dan je man en op de laaste plaats je baas! Je wilde deze zwangerschap zoooo graag, kies dan voor jezelf voordat er rare dingen gebeuren!!

@Mira, we zijn net terug uit Praag. Was enorm genieten! Ik heb alleen bekkeninstabiliteit (dus toch)dus rustiig aan… Spannend jeuitslag van je onderzoek op 31 jan, ik denk aan je.

@ Endanjelan, hoop dat met jou ook alles goed gaat!

@ miranda, succes in Voorburg!

Iedereen die ik vcergeten ben veel succes met alles!!

Hier alles ok, op die klote (K*T) pijn na. Heel irritant. Morgen weer naar Cesar therapie en ook naar de arboarts (omdat ik nu ziek ben tgv zwangerschap). HJopelijk zien ze in dat ik echt niet meer kan (en wil) werken!

Liefs van Marjed en een dikke babytoeter! (alweer 28 weken)

Nikita, denk aan je zelf en je babietje en je relatie natuurlijk. Dat is allemaal veeeel belangrijker dan je werk hoor! En zoals Mira al zei, je baby krijgt je stress ook mee hoor!

Marjed, fijn dat Praag zo leuk was alleen wat vervelend van je bekkeninstabiliteit zeg! Dat zal wel verrekte zeer doen de hele dag.

Hier alles goed, ben gisteren naar de dokter geweest vw. de dorst. Suiker is het niet, dat kon ze gelijk testen, vandaag bloedprikken voor mijn lever, schildklier en nieren. Kortom ik krijgt gewoon even een check up. Ook wel eens handig!

Ik vroeg nog of het misschien zou kunnen komen door een “prille” zwangerschap zegt ze: ja dat weet ik niet hoor, daar ben ik niet zo in thuis. Zoek maar op in het blaad Zwanger! Nou ja, zeg en dat is dan je huisarts.

Moet wel zeggen we hebben er 2 en dit was nou net degene waar ik liever niet heen ga, maar ja, anders moest ik weer een dag wachten.

Mira, hopelijk is het inderdaad snel dinsdag voor je! Spannend hoor!

Liefs,

Edanjelan

Goedemorgen meisjes,

Leuk dat er hier wat bedrijvigheid is. het was zo stil.

Lieve mira je pb’tje heb ik ontvangen, had alleen nog geen bedankje teruggestuurd. Bij deze :wink:

Lieve nikita,

laat je niet gek maken door je baas!!!1

Verder hier geen schokkende dingen. Ben lekker aan het klussen in huis. Schiet alleen niet zo op met 4 kindertjes om je heen. Naar school brengen weer halen, boodschappen doen.

Ik denk aan jullie allemaal,

tot gauw heel veel liefs miranda

Eeeeeeeej het wordt weer gezellig druk hier. :slight_smile:

Marjed: Jeetje alweer 28 weken zwanger??? Wat gaat dat snel zeg. En lekker weer terug uit Praag… heerlijk he ff ertussen uit. Nou wij willen ook wel een weekendje weg hoorrrrr… maar nog ff wachten ivm het weer. Alhoewel saampjes in een bungalowtje bij de open haard is natuurlijk ook niet verkeerd :wink:

Meid lijkt me idd niet zo lekker bekkeninstabiliteit. Vandaar dat je moeilijk kon lopen. Hoe was het bij cesar therapie? Wat gaan ze dan precies doen?

Miranda: ik was al bang dat je het PB-tje niet had gekregen hihihih… Maar wat ben je aan doen thuis? Huiskamer opknappen? Ik wil de keuken en onze gang ook weer een opknapbeurt geven… een ander kleurtje ofzo… maar dan wil ik wel een week vrij hebben … anders zit je zo lang in de troep. Succes in iedergeval.

Edanjelan: je bent bij de ha geweest en gelukkig geen suiker. Maar wat een naar mens die ha waar je bent geweest. Volgende keer neem je gewoon een medisch encyclopedie mee en dan zegt je gewoon, zoek maar op !!! :lol: Wanneer krijg je de uitslag van het ander bloedonderzoek?

Fijne avond allemaal.

Liefs

Mira

Er is inderdaad gelukkig weer wat meer bedrijvigheid hier! Gezellig!

Ik weet niet wanneer ik de uitslag van het bloedonderzoek krijg, ik zal vanmiddag wel even met de dokter (assistente) bellen.

Dorst wordt wel al een stuk minder heb ik het idee.

Ik hoop dat alle anderen ook weer gauw van zich laten horen!

Liefs,

Edanjelan

Hallo meisjes,

Even met de deur in huis. Nikita… stop er eens mee! Ga eens lekker achterover hangen en je concentreren op jezelf, je lief en je kind. Er is NIETS belangrijker dan dat .Meldt je 100% ziek, tot zeker aan je verlof! daarna zie je wel weer verder.

Edanjelan: sterkte met wachten op de uitslag

Miranda: Klus ze! :dance: (dubbelop! en succes he!

Marjed! 28 weken… oef… wat gaat de tijd snel he? Jammer van je bekkenpijn! (ze zeggen dat de bevalling wel lekker snel gaat dan, tis dan weer een voordeel bij een nadeel)

Hier op 19 weken en 3 dagen. Helaas was de echoscopiste ziek dus kunnen we dinsdag voor de 20 weken echo. Ik ben heel benieuwd of het zijn of haar geheim prijs gaat geven.

Verder gaan ze kijken of mijn placenta al is verschoven. Tot nu toe zat deze voor de baarmoedermond.

Sinds een paar dagen voel ik het kindje nu ook tegen mijn hand bewegen. Erg gaaf! Gisteren voor het eerst naar yoga geweest. Ik was met 5 min in tranen. (iedereen kijken! duh…) zacht muziekje op. een vrouw die lief praat: ga met je hart naar je kindje en vertel hoe welkom het is en … hup… tranen! volgende week mag lief mee. dit wordt weer een tranendans… ach lekker zwanger, hoort erbij!

Wel gek hoor zo’n avond, de hele avond is gericht op de bevalling… moet dat ook dan??? ha ha ha ha Ik vraag me sterk af wat er dan wel waar is van die ooievaar??? Wat een sch%#luis ben ik he?

Dag lieffies, fijn weekeind en dikke kus

Faith,

Fijn om weer wat van je te horen (lezen).

En leuk dat yoga. Ik heb toen alleen bij de eerste zwangerschapsgym gedaan maar dat vind ik maar niks. Bij de volgende 2 heb ik niets gedaan.

Ik denk dat ik nu ook zou kiezen voor yoga. Niet om er echt iets van te leren voor de bevalling, maar meer om even dat rustpuntje dan.

Ach…en de bevalling. Je moet maar zo denken, het komt vanzelf en echt…je bent het zo weer vergeten. Bij de 2e wist ik echt niet meer hoe het voelde en had ik dus al persweeën zonder dat ik het wist…kun je nagaan.

Je moet er juist niet tegenop zien, dan ga je er het makkelijkst in mee.

Maar nu eerst nog maar lekker genieten van het kindje in je buik. Gaaf hè als je het voelt bewegen? Voelt je man het ook al?

Liefs,

Edanjelan

Hoi ben ik ook weer,

Faith: achhhhhh nou ik zou ook in tranen uitbarsten hihihi …

Edanjelan: ik ben benieuwd als je vanmiddag belt…

Ik zit op dag 29 en nog niet ongi… :? ik snap ut echt niet meer. Meestal word ik tussen dag 26-28 ongi. Maar ik heb nog wel het gevoel dat ik ongi ga worden… zal je net zien…vanavond ofzo… begin van het weekend :eh:

Doegies

Mira