Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

An: GEFELICITEERD :!: :!: :!:

Ik hoop dat je een fijne dag zult hebben vandaag met goed nieuws!

Liefs,

Edanjelan

An,

Happy Birthday!!!

Liefs

Mira

Maar seg…heeeeeeey dat is echt tof van jullie! :inlove:

Heel erg bedankt, hoor!

Goh…dat is zo lief :inlove:

Halootjes,

He Faith dat is ook wat; ik ben ook in Voorburg geweest voor nekplooi meting. Welke regio woon je? (als t niet wilt zeggen ook ok). Spannend zijn die eerste weken he? Als je deze echo hebt dat kan je er van uit gaan dat alles goed is!! Maar die eerste weken lijken te kruipen!!!

He An, hoop dat je een mooie dag hebt met een positief resultaat!

Tja, het is lastig met de alimentatie, maar we hebben besloten het toch te stoppen. We hebben een brief van die nieuwe vriend waarin hij zelf aangeeft op dat adres te wonen. Helaas geen handtekening maar toch… Ook heeft hij telefonisch gemeld dat hij daar (bij die muts) woont.

Laat zij nou maar het tegendeel bewijzen!!

Spannend is het natuurlijk wel!

Mira hou je nog een beetje moed? Alles zal recht kommen!!

Liefs Marjed

Marjed, knap van jullie om toch te stoppen. Laat zij inderdaad maar het tegendeel bewijzen.

Mira, alles nog goed? Ik hoop natuurlijk voor je dat je ongi wegblijft!

Ik moet nog een weekje geduld hebben, al heb ik er niet veel vertrouwen in. Maar we wachten af.

Faith, 11 weken al weer. Dat vliegt voorbij zeg. En nu echt proberen te genieten hoor. Voor je het weet zijn er 40 weken voorbij.

Nikita, hoe is het met jou?

Miranda, en…ook voor jou hoop ik natuurlijk dat de ongi wegblijft! Ik duim voor je.

An, moet je vanmiddag weer laten meten?

Liefs,

Edanjelan

hallo lieve meiden,

Hier even snel een berichtje van deze kant. Ik ben gewoon na 28 dagen ongesteld geworden. Dacht ik zelf natuurlijk ook al. Gaan gewoon met frisse moed weer verder.

Ik zie hier leuk berichten weer en wat minder leuke. Ik hoop dat de eitjes snel zullen groeien en dat je snel verder kunt.

Hier gezeik met ex van manlief. (het is ook overal het zelfde). Advocaatje enz. Wordt je niet vrolijk van. Verder met ons zelf gaat het goed en dat is het belangrijkste.

Verder wens ik heel veel geluk aan iedereen en hoop snel weer goed bericht te zien hier. Dat doet een mens zo goed. Dus komop met leuke vehaaltjes en mededelingen.

Heel veel liefs miranda

Alléé, ik ben terug…

Het ziet er al beter uit, hoor!

Rechts de grootste 2 van 16mm, 1 van 14mm, 2 van 13mm en de rest kleiner.

Links is de grootste 13mm en de rest kleiner.

Dus het komt dichterbij, ik mag straks bellen naar de fertiliteitskliniek om te horen wat de volgende stap is, want dan zijn m’n bloedresultaten ook binnen.

Oef…

Niet zo denderend wat ik te horen kreeg!

Nog 1 spuit, dus vanavond en dan morgen weer echo + bloedcontrole.

Indien ok, dan pregnyl…ofwel wordt de behandeling afgebroken.

An, wat was er niet goed dan waardoor het morgen afgebroken zou kunnen worden (sorry ik ben niet zo op de hoogte van al die medische toestanden).

Ik begrijp dat de eitjes wel goed gegroeid waren?

Liefs,

Edanjelan

Rechts zijn ze redelijk goed…na nog 1 spuitje menopur (stimulerend) zou het grootste eitje op 17mm komen!

Ideaal, de andere aan de rechterkant zouden dan na de pregnyl ook goed zijn maar 't is vooral links…die grootste is nog maar 13mm. De eitjes daar lopen te ver achter.

Ik weet niet of 1 spuit vanavond nog veel verschil zal uitmaken morgen bij de controle.

Ik ga nog eens bellen want ik loop hier te janken uit nerveuziteit.

Mo seg mo seg mo seg…

Kieken dat ik ben.

Ik heb nog eens gebeld naar de fertiliteitskliniek omdat ik er echt niet goed van was.

Wat blijkt, als zij zeggen de behandeling afbreken dan bedoelen ze stoppen met stimuleren en overgaan tot pregnyl. :oops: :oops:

Dus niet de volledige behandeling stopt maar enkel de menopur.

Goh, best dat ik belde…anders zat ik hier tot morgen nog in een dipje.

Oh gelukkig dat je nog even belde An, anders was je je hele verjaardag maar verdrietig geweest.

Liefs,

Edanjelan

Goh ja, stel je voor!

Bedankt Edanjelan om er eff te zijn voor me

Daar is het forum toch voor, An, dat we er zijn voor elkaar!

Fijne dag nog verder en…morgen maar weer veel succes!

Liefs,

Edanjelan

Eeeeeej wat is het druk op het forum… jammer, ik kan niet zo vaak kijken overdag… kheb het ontzettend druk op mijn werk, een hoop cursussen voorbereiden… maar goed… ik kan thuis wel ff bijlezen :slight_smile:

An: het klinkt wel positief allemaal meid… jeetje ik zou ook schrikken als ze het over “stoppen” hebben. Goed dat je nog ff gebeld hebt. Wel een beetje genieten hoor op je verjaardag :dance:

Marjed: Wat goed zeg, dat jullie die brief hebben van die vriend. Het is toch een bewijs.

Maar ik wacht nog steeds de ongi af. Ik zit op dag 25 en meestal word ik op dag 24-25-26 ongi. Maar ik hou moed hoorrrrr… ik krijg het ook van jullie zwangeren :wink:

Miranda: balen weer zeg … maar volgende ronde nieuwe kansen :slight_smile:

Edanjelan: jij was er ook vroeg bij vanochtend, werk jij zo vroeg of ??? staat de PC al zo vroeg aan thuis? hihihihihi

Meiden een fijne avond nog.

Liefs

Mira

An. hoe is het gegaan vandaag? Of moet je nog?

Mira, de pc was hier inderdaad al vroeg aan. Ik werk niet meer, wel altijd gedaan, tot december vorig jaar. Maar vanwege verhuizing e.d. was de reistijd niet meer op te brengen alsmede de kinderopvang. Dus ik ben nu huismoeder en ik moet zeggen dat me dat goed bevalt. Niks geen gestress meer. Heerlijk.

Maar eh…hoe gaat ie? Nog geen ongi te bekennen, hoop ik.

Hier verder alles goed.

Als ik jullie niet meer spreek: Fijn Weekend!

Liefs,

Edanjelan

De echo was goed, erg goed!

Sedert gisteren een grote verandering.

2 eitjes van 18mm al, dan 1 x 15,5mm, 15mm en 2 x 11mm aan de rechterkant.

Links: 15mm, 14mm, 2 x 13mm, 12mm, 2 x 11mm.

Waarschijnlijk gaan ze nog 1 dag bij stimuleren zodat links ook mee is.

Vanmiddag weet ik de bloedresultaten, aan de hand daarvan gaan ze dan beslissen wat er zal gebeuren.

Amai, 't wordt spannend.

Liefs,

An

Edanjelan: ik geloof je graag :wink: dat je het goed bevalt.

Nee nog geen ongi te bekennen, ik koop expres geen testje. Ik wacht gewoon tot maandag af.

An: toch een goede verjaardag gehad :thumbup: Ik ben ook zeer benieuwd wat ze nu bij je gaan doen.

Meiden allemaal een fijn weekend !!!

Liefs

Mira

Goedemorgen allemaal,

Nou had net een heel verhaal getyped en met 1 druk op de knop was alles weg, dus hier de 2e poging.

An,

Jeetje zeg!! jij hebt ook een moeilijke weg te gaan zo met al die spuiten…is alles nu goed en heb je de pregnyl gekregen.

Enne een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Marjed,

Dat is ook een gedoe zeg!! met die ex, maar ik zou ook gewoon de allimentatie stoppen, zei moeten dan heel veel moeite om het weer te krijgen en in deze situatie laten ze dat denk ik wel.

Faith,

Je hebt een andere naam…hihi. Bij jou dus ook alles goed en je gaat dus ook voor de nekplooimeting, tja dat moet voor de 13e week en 6 dagen hé.

Endanjelan,

Nog een weekje wachten dus…meid moed houden hé, je ziet het bij ons is het ook gelukt dus gaat het bij jullie ook lukken…mijn duimpjes draaien hoor!!.

Miranda,

Jullie dus ook gezeik met een ex en ook nog eens een keer ongi geworden, maar zo te lezen sta je positief in de wereld en ga je lekker door., voor jou draaien mijn duimpjes ook hoor!!

Mira,

En, en, en…is er al nieuws…ondanks dat ik een tijdje niet ben geweest draaien mijn duimpjes voor jou ook door hoor!! ik hoop dat je met geweldig nieuws komt :pray:

Nou hier gaat alles dus ook harstikke goed en ben inmiddels ook mijn 11 weken gepasseerd, moet wel zeggen dat het toch best nog wel snel gaat hoor!! Ik ben de laatste tijd wel heel erg moe, maar ik heb het idee dat dat nu ook minder begint te worden en net zoals faith loop ik ook de hele nacht naar de wc…aaaargghhh om gek van te worden, maarja het hoort erbij.

Afgelopen woensdag had ik mijn intakegesprek met de verloskundige en dat ging ook hartstikke goed, ze heeft geconstateerd dat ik helemaal gezond ben, ze heeft mijn bloedruk nog gemeten en die was ook goed 118/77…beter kan dus niet en ze heeft bloed afgenomen omdat wij dus ook een nekplooimeting gaan doen.

Na alle vragen beantwoord te hebben mocht ik op de onderzoeksbank gaan liggen en mochten we het hartje horen, ze waarschuwde wel dat het mischien niet ging lukkken, omdat het nog zo klein is en ze meestal moeten zoeken. Ze voelde eerst waar hij zat en toen ze de doptone erop zette hoorde we gelijk het hartje, ze zei dat ze dit nog nooit had meegemaakt en dat ze normaal altijd eerst even moeten zoeken…wij natuurlijk helemaal blij.

Gisteren ben ik nog naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken op hb en glucose en Dinsdag 13 December moet ik naar Groningen voor de nekplooimeting en dan moet ik 4 Januari weer naar de verloskundige.

Dus al met al gaat het hier helemaal toppie en mijn duimpjes draaien overuren voor jullie allemaal.

Liefs,

Nikita

Grrr…vanmorgen weer bloedafname + echo gehad. M’n aders zijn bijna niet meer te vinden,ze moesten 2 keer prikken om een ader te hebben.

Gisteren kreeg ik dus nog een menopur, en vanmorgen was de echo echt goed.

Eitjes van 19mm, 18mm, 17, 16 1/2, 16, enz…zelfs links al van 17mm.

De gyn denkt vanavond pregnyl! Eerst m’n bloeduitslag afwachten, binnen een uurtje weet ik of er maandag Pick Up is.

Spannend… :slight_smile: