Nikita, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met je. Ben je helemaal niet misselijk geweest? Ik heb bij alle 3 de eerste 3 maanden alleen maar boven de wc pot gehangen! Dus eigenlijk denk ik nu: ach, zo lang ik niet misselijk ben zal er wel niets zijn… Hopelijk is het gauw woensdag…weten we meer.
An, jeetje, jij wordt echt helemaal leeg geprikt. Ik hoop dat je vandaag dan eens goed nieuws krijgt te horen en dat het maandag gaat gebeuren.
Vanavond hier pakjesavond, de kids weten het nog niet…ze zijn al zo druk en anders zijn ze helemaal niet meer te houden!
Fijn weekend allemaal verder nog!
Liefs,
Edanjelan
Yeeees yes yes…zopas gebeld en vanavond krijg ik om 22.30u m’n pregnyl!
Morgen nog eens bloedafname en maandag tegen 08.00u moet ik in het ziekenhuis zijn voor de Pick up.
Goh, sorry voor m’n -egoïstische- berichtjes. Ik ben natuurlijk héél erg blij voor de zwangeren onder ons en benieuwd naar de verhalen van de anderen, hoor! :oops:
SPECIAAL VOOR AN.
HEEL VEEL SUCCES EN GELUK, IK DENK AAN JE.
Natuurlijk denk ik aan jullie allemaal.
Fijn sinterklaasweekend, ik ga ook weer verder met de voorbereidingen.
Veel liefs miranda
Endanjelan,
Ik mag mij tot 1 van de gelukkigen prijzen die eigenlijk nergens last van heeft, ach wat moe en obstipatie, maar voor de rest gaat het echt hartstikke goed en heb ik nergens last van. Ik lust alles en eet alles en word nergens misselijk van, wat ik wel heb is als ik honger heb dat ik dan misselijk word, maar dat had ik gewoon ook al wel.
An,
Heel, heel, heel veel succes en het geeft helemaal niet hoor!! dat je egoïstisch bent dat vind ik wel heel logisch na zulke spannende dagen.
Heel veel succes vanavond en maandag en ik denk ook aan je.
Liefs,
Nikita
An: Veeeeel successsss!!!
Nikita: lijkt mij geweldig om zwanger te zijn zoals jij!!!
Edanjelan: nog een paar daagjes meid… :thumbup:
Meiden allemaal een fijne Sinterklaas :dance:
Nou hier nog geen ongi-sporen te bekennen… wel ongiklachten, zoals krampies en pijn in mijn onderrug… maar ik zit nu op dag 27 (onverstelbaar :eh: ). Normaal zou ik al ongi moeten zijn.
Doegies
Liefs
Mira
Heeeeeee meiden,
Weer een hoop te lezen hier!
Wij zitten druk in de verhuizing, dus helaas weinig tijd om te reageren, maar volg jullie wel hoor!
Jeetje Mira… duimen draaien hier mee… je weet maar nooit!
An… heel veel succes!
Iedereen… heel veel succes en geluk, en voor iedereen een Super Kerst !
Hier trouwens weinig te melden, behalve oefenen, oefenen, oefenen…
Liefs Gabby
An, wat een goed nieuws!
Ik denk aan je maandag!!!
Mira, spannend zeg! zou het dan toch …??? Hou ons op de hoogte!
Hier verder alles goed, heb wel wat last van mijn borsten, maar ja, dan denk ik dat zal wel weer suggestie zijn. Ook last van mijn onderbuik…grrrr… We wachten rustig (??? dus niet) af!
Pakjesavond was erg leuk, kids zijn erg verwend en zijn nu lekker met zijn allen aan het spelen.
Liefs,
Edanjelan
Lieve meiden,
Nog steeds niet ongi??? Ik ga na mijn werk een testje halen en morgenochtend een testje doen… hellup
Nog ff verder duimen :thumbup:
Liefs
Mira
Meiden, einde van de spanning… ik ben ongi geworden
Ben ff niet zo happy… ben weer in ut ootje genomen door mijn lichaam.
Liefs
Mira
Eff laten weten dat ze 14 eitjes hadden, 11 konden geinjecteerd worden en slechts 5 zijn bevrucht.
Morgen weet ik welke dan een embryootje geworden zijn!
Heb veel pijn nu dus ben weer weg…
Mira, balen meid! getsie! Nou bij mij zal het er ook wel weer aankomen…
An, ik hoop dat er een mooi embryootje uitkomt! Ik duim voor je!
Liefs,
Edanjelan
@ Mira,
Niet het koppie laten hangen hoor! Er komen nog veel meer maandjes aan (en zei je niet dat je weinig geklust had?). Het komt op het moment dat je het juist niet verwacht! Heb je weleens een ovulatietest gebruikt? Dan weet je zeker dat je het op het goede moment doet!
@An, spannend zeg, ik hoop voor je dat er een of twee embryo´s bijzitten(dat is toch genoeg of niet??),
@ Nikita, leuk dat je ook 11 weken bent en dat alles goed gaat! Gefeliciteerd.
Hier alles ok, alweer over de helft! Mijn banden gaan een beetje zeuren en heb daarom een band geleend, dat geeft lekker steun. 29 december gaan we nog een pretecho doen wil nogmaals weten dat het een meisje is. (stel je voor de hele kamer roze en dan beval je van een zoon!!)
Alle anderen die i niet genoemd heb ook natuurlijk heel veel sterkte!
Faith heb je al uitslag van de meting?
Ik volg jullie!
Liefs Marjed
Mira,
Meissie wat ongelooflijk kl*te is dit nou weer zeg!! kan je zien dat je lichaam je echt in de maling aan het nemen is, zo komt er niks en als je dan een test wil doen, pats boem daar is het :wall: echt balen voor je hoor!!.
Nou mijn duimpjes gaan weer draaien voor de volgende ronde.
An,
Tjeetje wat een goede opbrengst, 5 bevrucht dat is echt goed hoor!! nu hopen dat ze de beste en sterkste terugplaatsen… voor jou draaien mijn duimpjes ook hoor.
Marjed,
Alweer over de helft heen, heb je nu het gevoel dat het heel snel gaat of niet?? ik wel namelijk kon niet wachten tot ik bij de 12 weken zou zijn en morgen is het alweer zover…
Leuk zo`n pretecho dat wil ik ook gaan doen.
Gabby,
Succes met het klussen en het verhuizen :thumbup: maak er maar wat moois van.
Endanjelan,
Jij bent nog steeds aan het wachten!?!.. duurt soms lang hé.
Liefs,
Nikita
Hallo meisjes,
Vandaag de nekplooimeting gehad. De bloedtest (die eerder is geweest was volgens de gyn goed. (kans van 1: 650)
de nekplooi was 1 mm dit is ook heel goed. Waarschijnlijk wordt de kansberekening dan nog wel wat hoger. Als het goed voelt laten we het hierbij en doen we geen punctie.
Het hele kindje is weer bekeken en man wat vloeien die tranen toch snel nu he? alles zit erop een aan. Het duimpje zat in het mondje. neusje, oogjes, maagje, vol blaasje, hartje met kamertjes… zucht…
Marjed, je schiet al aardig op he? ik woon straks in Pijnacker. nu aan het verhuizen… pfff
Gabby: Succes met de verhuizing, sterkte, ik weet hoe het voelt.
Mira en Edanjelan: kop op hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik kreeg afgelopen zaterdag een sms van mijn vriendin… positieve test. Het zaad van haar man was erg slecht. Ik heb haar afgelopen maand aangeraden om eens een maandje persona te proberen… en jaa hoor… RAAK!!!
Nikita: We gaan bijna gelijk op. Morgen ben ik 12 weken. Ook ik heb geen klachten, hooguit wat ongemak. Maar ik voel me met de dag fitter worden, alleen die krullen en dat dikke haar wil nog maar niet komen!§!!!
An: heel veel succes! we hopen dat het tot een Terugplaatsing mag komen en je 1 of 2 emmy´s mag gaan uitbroeden!
Liefs
Faith
Lieve meiden,
Bedankt voor jullie medeleven… hier heb ik echt heel veel aan… Een vriendin van mij heeft idd ook al voorgesteld om een ovulatietest te gebruiken. Ik heb het idd ook nog nooit gedaan. Dusssssss ik ga het zeker deze keer wel proberen.
Weten jullie nog een specifiek merk?
Marjed, Nikita en Faith… fantastisch meiden dat het goed met jullie en de beeb gaat. Maar zo´n pretecho zou ik denk ik ook wel gaan doen… want stel je voor he Marjed??? heel de kamer roze, terwijl er een jongetje uitkomt… hihihihihi
An: goede opbrengst meid… toppie en veel succes!!!
Edanjelan: ik blijf gewoon doorduimen hoorrrrr :thumbup:
Gabby: succes met de verhuizing!!
Liefs
Mira
Allereerst zwangeren hartstikke fijn dat het zo goed gaat met jullie. Dat geeft echt hoop.
Hier nog niet veel te melden. Heb alleen de afgelopen 2 nachten wel gedroomd over zwanger zijn. Stom hè? Nou dan zal het dus wel niet zo zijn.
Heb nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar goed, schijn bedriegt ook vaak…t zal wel neerkomen op een ongesteldheid!
Mira, thanks voor het doorduimen, duim ook voor jou hoor. Ik snap heel goed dat je wel weer baalt als de ongi dan doorzet, vooral als je dan overtijd bent en eigenlijk had willen testen.
An, wanneer hoor je wanneer er eventueel een terugplaatsing is?
Liefs,
Edanjelan
Morgen om 09.00u bellen ze me op om te zeggen hoeveel er verder gedeeld zijn en om hoe laat ik er morgen moet zijn voor de terugplaatsing. Ik moet dan ook 4 uurtjes blijven platliggen.
Nu moet ik 3 keer per dag 2 bolletjes Utrogestan vaginaal opsteken! Jakkes, wat een gedoe van slijm in je slip…
We verlangen echt naar dat telefoontje morgen! Klinkt stom maar zelfs nu is er dat instinct die zegt dat er ergens iets leeft die van jezelf en je partner is…
Ja,An, dat kan ik me voorstellen, ergens ligt iets kleins van jou en je man!
Veel succes morgen!
Liefs,
Edanjelan
An: Succes morgen !!!
Groetjes
Mira
Faith,
Was jou helemaal vergeten :oops: …wat goed zeg dat je bloed goed was en maar 1mm bij de nekplooimeting…oooooooh ik hoop zo dat dat bij ons ook zo is.
Mooi hé dat je je kleine al zo volledig kan zien, ik kan niet wachten…volgens mij word ik gelijk verliefd :inlove:
Enne we gaan echt gelijk op, vandaag 12 weken en voor de rest gaat het dus ook hetzelfde, ik heb ook nergens last van en wacht ook op die mooie bos haar…tot nu toe heb ik alleen haaruitval en word `t er niet mooier op.
An,
Een beetje laat, maar alsnog heel veel succes (had net examen en ben geslaagd).
Hebben ze gebeld met heel goed nieuws??? ik hoop het zo voor je.
Endanjelan,
SPANNEND!!! mijn duimpjes draaien volop hoor.
Mira,
Voel je je al weer wat beter na die tegenslag van gisteren…
Iig een hele dikke knuffel van mij en op naar de volgende poging dan ga ik weer heel hard voor je duimen.
Liefs,
Nikita