Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Hier alles nog goed…nou ja, dat wachten hè? Was ik de rest van de maand nog zo rustig en dacht ik: ach ik zie het wel. Nu is dat rustige wel weg hoor.

Vanochtend wel wat bruine afscheiding bij het afvegen, rest van de dag niks. Wel nog steeds pijn in mijn onderbuik. Heb voor je weet maar nooit, een test gekocht. Maar ik ga er maar van uit dat ik het niet hoef te gebruiken en alsnog ongesteld word.

An, hoe is het met jou? Ik ben erg benieuwd.

Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,

Edanjelan

He Faith,

Je woont dan niet ver van mij vandaan. Wij wonen in Delft! Fijn dat de nekplooimeting goed is, ik zou het ook nu zo laten en geen punctie meer doen.

Ja leuk he die echo´s. Vanaf dit moment gaat het zeker snel, die eerste weken kropen gewoon.

Mira,

Ik heb zo´n testje gedaan waar je elke ochtend overheen moest plassen. Gewoon bij de drogist te koop. Niet zo´n dure maar van die strips (net al zwangerschapstest) En was gelijk weer zwanger :!: Sommige vrouwen hebben hun ovulatie op dag 10 of misschien wel op dag 20. Dus dit echt de beste manier om er achter te komen.

He Nikita, fijn dat het ook zo goed gaat!

De andere meiden succes met alles!

Liefs Marjed

Hier zit iemand met een 4-delig embryo type B in haar buik te typen :mrgreen:

Vanmorgen belden ze dat ik er om 10.00u moest zijn, alle 5 waren verder gedeeld. :dance:

Indien morgen blijkt dat de overige 4 nog verder delen dan worden ze in de diepvries gestoken.

Ik moest 4 uurtjes blijven liggen en dan weer naar huis vertrekken.

Geen sauna, geen héét bad, geen zware inspanningen, niet tillen en me rustig houden. De eerste week is de belangrijkste volgens hen!

Brrr…nu wordt het spannend :think:

Edanjelan: duim, duim, duim :thumbup: :wink:

An: Succes!!! Misschien een domme vraag… maar hebben ze een soort IVF bij jou gedaan? Het is mij niet helemaal duidelijk. 8)

Marjed: ik ga vanaf dag 10 de ovulatietest proberen… ik ben idd benieuwd wanneer de eisprong bij mij is.

Nikita: dank je voor de dikke knuffel… en voor het verder duimen :-*

Het was bij mij wel een heftige ongi dit keer… jeetje… ik ben gewoon ontzettend moe :?

Zwangeren, toppie dat jullie hier blijven schrijven!!!

Liefs

Mira

Iedereen bedankt voor het duimen…maar helaas ook de :evil: :evil: :evil: zijn hier weer gearriveerd. Dus na een lichte teleurstelling maar weer op naar de volgende ronde. Het nieuwe jaar in met nieuwe kansen!

An, wat spannend zeg! Mijn duimen draaien voor je! Ik hoop dat alles goed gaat.

Zoals Mira al schreef, fijn dat alle zwangeren ook nog actief meedoen. Leuk om te lezen en het geeft zeker moed!

Liefs,

Edanjelan

't Was ICSI :wink:

Heb eff nie veel fut, wat last nog van de Pick Up…

An,

Wat verdomde spannend (als ik dat woord mag gebruiken). Begrijp ik dan goed dat er één embryo is teruggeplaatst? Ik hoop zo vor jullie dat de celdeling zich vortzet en dat hij zich lekker nestelt in je buik!!

Mira,

Goed idee om te gaan testen, dat weet je zeker je het op goede moment doet!

Hier alles ok. Wacht de uitslag van de rechter met spanning af (arbeidsconflict voor degene die niet alles hebben gevolgd!).

Veel sterkte en liefs van Marjed

hoi marjed,

zie ik toch in jouw berichtje dat je in delft woont.

wij dus ook!!! wat een toeval.

wij gaan ervan uit dat ik een eisprong heb op dag 14. overal lees ik dat je je eisprong hebt 14 dagen voor je menstuatie, bij een cyclus van 28 is dat toch 14. ik word er soms een beetje simpel van.

Wij hebben nog geen ovulatietesten gebruikt. hier een beetje op goed geluk.

Wel weten wij dat er genoeg sperma met zaad was. 44 miljoen per ml.

moet toch genoeg zijn.

Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat. ik geniet van jullie positieve verhalen.

Lieve an, goed zorgen voor het kleinde spruitje. ik ga snel duimen draaien. Wanneer weet je dan of je echt zwanger bent. Beetje raar uitgedrukt misschien maar zo bedoel ik het niet

Lieve groetjes miranda

Genoeg zaadjes gevonden om zwanger te worden!!!

hoi marjed,

zie ik toch in jouw berichtje dat je in delft woont.

wij dus ook!!! wat een toeval.

wij gaan ervan uit dat ik een eisprong heb op dag 14. overal lees ik dat je je eisprong hebt 14 dagen voor je menstuatie, bij een cyclus van 28 is dat toch 14. ik word er soms een beetje simpel van.

Wij hebben nog geen ovulatietesten gebruikt. hier een beetje op goed geluk.

Wel weten wij dat er genoeg sperma met zaad was. 44 miljoen per ml.

moet toch genoeg zijn.

Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat. ik geniet van jullie positieve verhalen.

Lieve an, goed zorgen voor het kleinde spruitje. ik ga snel duimen draaien. Wanneer weet je dan of je echt zwanger bent. Beetje raar uitgedrukt misschien maar zo bedoel ik het niet

Lieve groetjes miranda

Genoeg zaadjes gevonden om zwanger te worden!!!

Wel, als ik geen pregnyl meer nodig heb dan weten we het de 19de, heb ik wel nog pregnyl nodig -wat ze wel vermoeden- dan pas de 27ste…

Brrr…nog lang, hé?

Goh, ik wil dat beschermen vanbinnen maar kan echt niet veel doen.

M’n schat is zo lief voor me! Ik wou stofzuigen en ik kreeg onder m’n voeten, hij heeft het dan gedaan. :mrgreen:

Sorry dames bericht is 2 maal verzonden.

ik ben blond

verder hier geen nieuws meer. alles gaat zijn gangetje.

Wel een jank dag, soms zie ik het helemaal niet meer zitten.

ben dan bang dat het niet gaat lukken enz.

We hebben sex gehad op dag 11 gisteren was dag 13 is het er niet van gekomen en dan laat ik de moet al weer zakken.

ik kan er even niks aan doen.

sorry voor mijn beklag, misschien herkennen andere dames dit wel.

lieve groetjes miranda

Niet erg, ik heb ook zo’n dag vandaag ondanks dat piepklein ‘kindje’ in m’n buik!

Ben kwaad op mezelf, ik noem het al een kindje terwijl er nog zoveel verkeerd kan gaan. 'k Moet beter weten…

Miranda…je hebt maar 1 zaadje nodig en toch is het zo moeilijk, hé?

Laat je maar eens goed gaan, morgen is een nieuwe dag.

Miranda, natuurlijk mag je zo’n dag hebben. kan het me heel goed voorstellen.

Ik denk soms ook wel eens: nou volgens mij komt er geen kleintje meer, maar dan “roep” ik mezelf tot de orde. De operatie is tenslotte nog “maar” 2,5 maand geleden, dus wat zeur ik dan? Maar goed, als je iets graag wilt dan liever gisteren dan vandaag hè? Dus gaan we maar weer op naar de volgende ronde. Het moeilijkst vind ik de laatste week van de cyclus, dan vraag ik mezelf af zou het wel , zou het niet, waarom duurt het nog zo lang voordat ik wat zekerheid heb. Afgelopen cyclus was er genoeg afleiding tussendoor, en dat zal nu ook wel weer zo zijn met kerst en oud & nieuw in het verschiet.

An, voel je nog wat, heb je nog pijn? Doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen, maar volgens mij gebeurd dat wel!

Iedereen een fijn weekend!

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: balen meid :? … het is toch altijd weer een teleurstelling die kl%%$$#te :evil: Maar kop hoor meid…

Miranda: ook bij slaan vaak de twijfels toe… kan het ooit een keer bij ons raak zijn… wel positief blijven hoorrrr …

Marjed: jeetje spannend weer voor jou met de uitspraak van de rechter… ik zal voor je :thumbup:

Ik ga idd op dag 10 beginnen met de ovulatietest… ik weet idd niet wanneer precies mijn eisprong is.

Lieve groetjes

Mira

He dames,

Ik heb goed nieuws! De rechter heeft mij in het gelijk gesteld. Dit betekent concreet dat mijn arbeidsovereenkomst met terugwerkende kracht doorloopt plus boete rente en voor een vergoeding voor een groot deel in de proceskosten (1100 euro´s! ). Nu moeten we samen (de advocaten) een voorsteldatum doen voor ontbinden, gezien het feit dat de rechter het niet reeel vindt om terug naar het werk voor mij te gaan. Ik ga voor minstens een half jaar contract.

Gisteren hebben we in A´dam een kinderkamer besteld bij BAM BAM. Heel gaaf! Ik ben er zo blij mee! In jan. willen we gaan strarten met behangen, schilderen en inrichten.

Miranda en Mira, ik hoop dat jullie hoop blijven houden, ik was ook zo ongeduldig, maar het komt echt wel goed! En balen op het forum is echt niet erg. Het is toch een uitklaadklep voor iedereen! Dus ook als je ff niet lekker in je vel zit.

Oh ja, we hebben een grote stap genomen, we hebben onze as. baby opgegeven voor twee ochtenden kinderopvang. Mijn moeder heeft altijd op mijn kinderen gepast( eerst 3 hele dagen, nu twee middagen), maar ik vind het met haar leeftijd (70 jaar) risicovoller worden en in eurootjes net zo duur (!).

We zijn in zo´n leuke kinderopvang geweest, met aparte babygroepen, lieve leidsters en een goede directrice dat we overstag zijn gegaan. Alleen, hoe vertel ik het mijn moeder???

Liefs Marjed

AN,

Excuus, ik vergeet je (terwijl ik juist jou niet vergeten was). Ik ben zo benieuwd of het vruchtje zich goed nestelt, ik hoop het zo voor jullie!!! Wanneer weet je meer??

Doe het lekker rustig aan! Veel liefs Marjed

Eeeeeej Marjed,

Gefeliciteerd !!! :dance:

Ennnn bedankt voor je lieve woorden.

Liefs

Mira

Marjed, Goed zeg gefeliciteerd! Dat is nog eens positief nieuws.

En wat leuk een babykamer uitgezocht.

Zou je moeder zich heel erg gepasseerd voelen? Ze zal het toch wel kunnen begrijpen?

An, hoe is het bij jou? Nog steeds spannend natuurlijk! Ik duim mee !

En hoe is het verder met iedereen?

Liefs,

Edanjelan

hallo,

ik heb al een paar keer op deze site dit forum gelezen.

en zou ook graag mijn nieuwtjes hier achter willen laten als jullie het goed vinden.

mijn man is op 29 augustus geopereerd en we hebben 17 november de uitslag gekregen.

wij zijn nu dus officieel vanaf november aan het klussen

ik ben 26 en mijn man is 30 en we hebben 1 dochtertje van net 7 jaar geworden.

de reden dat wij 3 jaar geleden voor een sterilisatie hebben gekozen was omdat mijn man een zwaar ongeluk had gehad met coma en hersenletsel als gevolg hij zou nooit meer iets kunnen en ik zou overal alleen voor staan dus was dat volgens artsen de beste oplossing en dan ga je daar in mee maar nu 3 jaar later heeft ons dochtertje er zo’n verdriet van dat ze nooit een broertje of zusje zou krijgen dat we na lang nadenken hebben besloten om een hersteloperatie te laten doen. (mijn man is trouwens wel weer bijna helemaal opgeknapt hoor beter dan de artsen haaden voorspeld).

voor iedreen die zwanger is gefeliciteerd.

en voor die bezig zijn net als ik geef de moed niet op want het kan echt

ik heb verschillende verhalen gehoord van mensen en 9 van de 10 zijn zwanger geraakt.

groetjes natasja :slight_smile:

Natasja, welkom hier. Wat een verhaal zeg, en dat artsen dan een sterilisatie adviseren. Heftig hoor.

In ieder geval ook heel veel succes.

En inderdaad positieve verhalen geven altijd weer hoop!

Liefs,

Edanjelan