Goedemorgen allemaal,
Ik heb een gezellige verjaardag gehad, bedankt voor jullie felicitaties :-*
An: wat rot om te horen meid… sterkte dinsdag !!!
Nikita: ik hoop wel dat ik een eisprong heb hoorrrr… kan dat dan? geen eisprong hebben? Ik heb een stabiele cyclus… Maar ik ga idd maar eens tempen erbij.
En wat een toestand op je werk zeg, dat kan je er helemaal niet bij hebben nu je zwanger bent meid… doe voorzichtig aan hoorrrr…
Allemaal nogmaals fijne kerstdaagjes !!!
Liefs
Mira
Op kerstavond 2 uur voor het feest begon ik wat bloederige sliertjes slijm te verliezen.
Vandaag is m’n menstruatie doorgebroken
Eerste ICSI mislukt…
An, wat verschrikkelijk naar zeg! Dat na alle ellende dit niet mocht aanslaan.
Sterkte!
Liefs,
Edanjelan
Hoi Meiden,
Bij deze ook iedereen een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2006 toegewenst!
Laat al het goede van 2005 het slechte zijn van 2006!
An; heel veel sterkte!
Mira; Had je nu al eens de ov-testjes gebruikt? Heb ik ook gedaan en het gaf mij in ieder geval een goed beeld!
Nikita; laat je niet gek maken hoor! De beeb gaat boven alles! Sterkte!
En alle andere meiden; de duimen blijven hier doordraaien!
P.S. 11 januari naar de gyn. eindenlijk, en ik ga niet weg voordat ik iets meekrijg om de eisprong/cyclus te verbeteren! Help me er vooral aan te herinneren. Nu hebben we denk ik nog wel een kansje de komende maanden, voordat het weer dicht groeit, mits mijn cyclus op orde komt! Dus daar ga ik gewoon voor!
Dag lieve meiden,
groetjes Gabby :shifty:
Hoi meiden,
Ik hoop dat jullie een fijne kerst gehad hebben. An wat erg dat je niet zwanger geworden bent, het was je zo gegunt.
Vanmorgen ben ik weer ongesteld geworden. Wij overwegen toch om eerder naar de ivf kliniet te gaan. De uroloog had geadviseerd het tot maart aan te kijken maar ik kan het niet zo goed meer aan. Ik zou wel eens willen weten wat de precieze mogelijkheden zijn om de natuur een handje te helpen. Ook omdat mijn man en ik niet meer de jongste zijn.
Verder net voor kerst een oproep gekregen dat mijn man in februari (precies onze trouwdag) naar de rechtbank moet voor het vaststellen van de alimentatie. Kortom stress genoeg. Hopen dat nu eens alles goed geregeld wordt en ze er zich dus ook aan gaat houden.
Ik wens iedereen nog een paar fijne dagen in 2005. Voor de zwangere onder ons de meest bijzondere jaarwisseling en de nog niet zwangere een heel vruchtbaar en liefdevol (misschien nog wel het allerbelangrijkste) 2006.
Hoop van de week nog tijd te vinden om nog even bij te lezen.
Ps mira nog gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat maar zeker niet minder gemeent
Veel liefs miranda
Hallo lieffies,
Schaam me dood maar ik had zo weinig tijd. De verhuizing, verbouwing is eindelijk voorbij!!!
De bloeddruk is weer normaal (hoop ik)! 150/95 was echt te hoog. Over 3 weken mag ik weer voor controle en hoop ik dat ik echt ontslagen wordt uit het ziekenhuis en lekker mag tutten bij een verloskundige.
emotioneel afscheid van de ivf kliniek in Voorburg wat een schatten zijn het toch, echt allemaal tranen in de ogen en een welgemeend geniet van je zwangerschap, we zien jullie graag nog eens op de polikliniek!
Zo geweldig.
Ik ben nu 15 weken en nog steeds niet over mijn verwondering uit. OOk hier zijn de voorbereidingen in volle gang: kinderdag verblijf, kraamzorg, informatie avonden over borst of fles en de gym niet te vergeten. Af en toe doet het zelfs nog pijn om eraan te denken… dit is toch niet voor mij??? Ik heb het zolang weg van mij gehouden en nu moet ik me erin verdiepen… heel erg raar!
Mira en miranda: leuk dat we zo dicht bij elkaar wonen!
Miranda
weet je al welke kliniek je wilt bezoeken. Ik promoot Voorburg hoor
mira:
ik raade mijn vriendin aan zwangerschapstesten van persona (zonder computerje) te doen. Je moet deze voor alle zekerheid 2 x per dag doen. ochtend en avond op vaste tijden!!! sommige vrouwen hebben niet zo veel hormoon en dan zie je het niet!!! (op de ivf site van voorburg staat dit beschreven)
Ze is nu 8 weken zwanger!!! altijd op de verkeerde dagen bezig geweest!!!
nikita
JIJ en JOUW KIND gaan voor alles!!! dat is het enige advies wat er is. Laat alles maar dan ook alles over je dikkke buik glijden!!! Het is het NIET waard om je druk om te maken. Haal je schouders flink op, snuit je neus en verheug je op 5 maanden verlof!!! zeg maar DAAAAAAAAaaaaaaag met je handje!!!
Gabby: Veel succes bij de Gyn 11 januari!
Edanjelan, heb ik iets gemist of zit je nog steeds te wachten op het streepje?
alle anderen: Liefs en succes!!!
Faith, geweldig om te horen dat alles goed met je gaat. en dat je nu toch echt wat kan genieten er van! Heerlijk hoor, dat je eindelijk mag genieten van een zwangerschap.
Je hebt niks gemist hoor, nog ruim een week tot mijn NOD, maar ik verwacht deze keer niet dat het raak is. Ik heb mijn eisprong niet gevoeld (en anders voel ik hem meestal wel) dus ik ga er een beetje van uit dat ik deze keer geen eisprong heb gehad.
Ach, we zien wel. Eerst maar eens lekker oud en nieuw vieren met het mannetje waar ik zo veel van hou!
Liefs,
Edanjelan
Meiden,
Ik heb even een mededeling, ik kom voorlopig denk ik even niet meer meeschrijven.
Ik blijf nog wel meelezen, maar mijn berichtjes zullen denk ik niet zo vaak meer komen.
Ik zit in een enorme depressie en stressfase vanwege mijn werk. Ik heb afgelopen vrijdag weer een gesprek gehad met mijn baas en ik vond dat het wel goed ging de laatste tijd met wat ik moest verbeteren.
Daar hebben we het dus niet over gehad, maar wel over de volgende (zoals ik het noem) bak bagger die ze over mijn kop hebben gegooid.
Er zijn nu weer andere dingen die niet goed zijn en waar hij niet tevreden over is en nu moet ik dat weer verbeteren…we hebben wel 2 uur lang een discussie zitten voeren, waarvan ik nu weet dat dat mijn kop gaat kosten.
Ik heb hem gezegd dat ik van dit geouwehoer echt letterlijk en figuurlijk ziek word en dat ik dit er niet voor over heb. Ik ben eindelijk na zoveel tijd en zoveel stress zwanger en dat zet ik niet op het spel voor hem.
Ik ben nu 15 weken zwanger en kom gewoon geen grammetje aan, mijn haren vallen uit, ik heb al 6 dagen hoofdpijn en dat allemaal van de stress.
Het enige waar ik nog aan kan denken is, “wat heb ik fout gedaan” en hoe kan ik het beter doen, terwijl dat juist niet is waar ik mij op wil concentreren. Ik heb nog bijna niet kunnen genieten van mijn zwangerschap.
Ik moet eerst even alles op een rijtje krijgen en dan ga ik wel weer op iedereen reageren, maar nu lukt me dat even niet.
Ik hoop iig dat iedereen een geweldige kerst heeft gehad en een spetterend begin van het nieuwjaar krijgen.
Heel veel liefs,
Nikita
Neen, geen geweldige kerst maar enfin…
Nikita, je bent nu eindelijk na al die tijd zwanger, probeer er nu toch eens van te genieten. Een depressie kan je nu echt missen als kiespijn, het is niet goed voor jou en ook niet voor je baby!
Een zwangerschap is zo snel voorbij, je zal er later spijt van hebben als je nu niet geniet van dat kleine wonder in je buik.
Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar denk nu in de eerste plaats aan jezelf en je baby! Niks anders…geen werk en geen baas! Ga desnoods via de gyn of wie dan ook op ziekenverlof! Ik weet niet hoe dit in Nederland gaat maar is dat geen mogelijkheid??
Een dikke knuffel, Nikita!!!
Van Antje :-*
Nikita, wat een gedoe zeg allemaal op je werk, maar inderdaad, je babytje is nu het belangrijkst hoor. Laat je niet gek maken, dit moet een mooie tijd voor je zijn waarin je moet kunnen genieten van je groeiende buik en je babytje in je buik. Probeer dat dan ook te doen, en je werk te laten voor wat het is. Is er inderdaad geen mogelijkheid je ziek te melden? Een arbo arts moet dit toch ook zien als geen goede situatie voor je kindje.
Veel sterkte!
Liefs,
Edanjelan
An, hoe gaat het met jou? Moest je nu weer terug komen in het ziekenhuis, en wat is nu het vervolg? Verschrikkelijk voor je dat het nu juist met kerst allemaal moest gebeuren…
Liefs,
Edanjelan
hoi lieve meiden,
ik zit op dit moment helemaal vol!!! Problemen met hex van man en zoontje lief. Gisteren is manlief naar huis gekomen en geprobeerd de huisarts te raadplegen, kan niet eerder terecht dan volgende week. Maatschappelijk werkster van mij langduurig ziek. En ik in tranen. Weet het even allemaal niet meer. Vandaag andere maatshapellijk werk gebeld zouden mij zo snel mogelijk bellen. Ik kan niet meer!!!
Ik hoop dat jullie snel positieve berichten kunnen posten want het is op dit moment wel een beetje trieste bedoeling. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en jullie weten dat ik aan jullie denk, maar nu kan ik het allemall even niet meer aan.
Veel lieve groetjes miranda
Miranda, jeetje, ik hoop dat de maatschappelijk werkster snel contact met je opneemt. Is dit allemaal vanwege de ex?
Hier zijn ook altijd, nou ja, bijna altijd problemen met ex, die ik hier verder niet zal neerschrijven, maar gelukkig kunnen wij dat beide goed relativeren. Het heeft wel tijd gekost, maar dat gaat nu goed. Als er dan ook weer een vervelend berichtje van 1 van de exen komt (ja hier zijn ze allebei “Hexen”) dan hebben we het er even over en dan laten we onze dag verder niet beïnvloeden door exen.
Als je van je af wil schrijven, dan mag je me best een pb’tje sturen hoor, misschien helpt je dat wat?
Liefs,
Edanjelan
HE MEIDEN!!
WAt lees ik nou voor een sombere berichten! Nikita mag ik je een tip geven als P-adviseur en ex-rechten student. Laat je niet gek maken. Meld je ziek, kom bij van alle stress en zie daarna verder. Je bent beschermd tegen ontslag dus ze kunnen je helemaal niets maken en eruit vliegen kan in ieder geval niet! Je zwangerschap is op dit moment nr. 1!!
Laat ze dat maar voelen!!
Miranda wat klote dat gedoe met de ex-en, als je er over wilt mailen met mij: kan altijd hoor!!
Mira, ik heb het ff nagekeken mijn ovu test was van het huismerk van de apotheek. Als je menstrueert zou je een eisprong moten hebben. Probeer die eens, was niet zo duur ook.
Ik schaam me bijna: maar hier alles ok. Vandaag pretecho gehad in Z´meer met 3 D. Onwijs gaaf, je ziet dan echt het gezichtje van de baby!
EEn aanrader!
Nou meiden kop op allemaal, stress is niet goed en zeker niet voor de zwangeren onder ons!
Marjed
Hoi lieve meiden,
Daar ben ik weer … ik had ook ff een dippie. Dit komt gewoon omdat ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt heb en zelfs na 8 testen geen positieve test gehad… dus dit brengt je weer aan het twijfelen… maar ik kan natuurlijk ook mijn eisprong gemist hebben. Wat ik ga doen, is zeker zoals Miranda ook heeft geschreven, ook niet nog eens 3 maanden wachten, maar ik ga in januari toch mijn ha bellen of ze niet bloed kunnen afnemen en ms wel eens vragen voor een uitgebreid onderzoek (fokkelmeting???). Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Heeft mijn hubbie eindelijk zaadjes… is het dadelijk bij mij niet goed. Maar goed … ms denk ik weer veels te ver vooruit. Echt vrouwen weer, volgens mij die dit doen Maar ja… het klokje tikt steeds harder… :?
Over ongeveer 2 dagen is mijn NOD… ik heb zoals gewoonlijk weer pijn in mijn onderrug en harstikke warm.
Miranda1968: balen weer zeg… :evil: Maar ik ga ook niet weer 3 maanden wachten hoorrrrr
Shoot en dan ook weer problemen met de “ex”. Meid heb je al iets gehoord van de maatschappelijk werkster? Ik hoop zo dat het goed komt.
Faith: eindelijk de verbouwing achter de rug? Nu lekker bank hangen hoorrr. Dank je voor de tip over die ov-testen van Persona. Idd niet verkeerd om 2x per dag te testen.
Gabby: 11 januari is bijna meid… kop op hoorrrr… laat je niet wegsturen. Dit keer zal ik dat ook niet doen. We moeten elkaar wel een beetje steunen hoor.
An: hoe is het met je?
Edanjelan: nog een weekkie? We duimen en tenen gewoon verder… je kan nooit weten toch?
Lieve Nikita: meissie… wat een gedoe op je werk… het lijkt wel of ze je weg willen omdat je zwanger bent? Laat je niet gek maken, jij weet dat je goed functioneert op je werk, ze willen je gewoon aan het twijfelen maken… Niet doen hoorrr… Natuurlijk hoeft je niet op iedereen op dit forum te reageren, heel begrijpelijk. Als je iets kwijt wil, kan je dat zeker hier. Sterkte meid!!!
Marjed: hoe is het met jou?
Lieve groetjes
Mira
Eeeeej Marjed,
We posten tegelijk… te gek dat het goed met jou en de beeb gaat. Ik heb ook eens zo´n DVD gezien van een vriendin van ons. Echt niet te geloven, dat het allemaal zo duidelijk te zien is.
En bedankt he over die ov-testen!!!
Groetjes
Mira
:? baal de baal… die kl%$#te :evil: zijn weer gearriveerd vanochtend… dus nieuwe jaar nieuwe, kansen zeg maar…
2006 gaat het zeker voor velen hier lukken !!!
Liefs
Miran
lieve meiden,
dank jullie wel voor de lieve woordjes. Het doet me heel erg goed.
Op dit moment slik ik kalmerings en slaap tabeletten omdat alles met te veel is. Het kaarsje is op!!!
Ik zal aan jullie denken en zodra ik het weer aankan zal ik van mij laten horen.
Dat de babietjes maar lekker mogen groeien en veel lieve nieuwe babietjes zullen ontstaan, en de problemen hoe groot of klein ook zijn zich op zullen lossen, Dat is mijn wens aan jullie allen voor 2006!!!
Veel liefs miranda
oh oh op de vooravond van 2006 wat een sombere berichtjes!
Miranda: het is te gek voor woorden dat JIJ aan de kalmerings en slaappillen zit. (denk eens aan de mogelijkheid om zwanger te worden…)
ook ik heb te maken met 2 Hexen dus je mag me altijd bellen om advies.
ik mail ook op een forum waar we echt super adviezen delen dus: stiefouders.com. DOEN en af van die pillen! doe die maar door de soep van de exen!
Mira: Zet hem op met de OV testen! een bezoek aan de arts voor meting en bloedonderzoek moet je echt doen. Veel te zonde met die mooie aantallen van jullie!
Marjed: Waar heb jij de echo laten maken? ik ben erg nieuwsgierig. Al wil ik nog even wachten met een pret echo omdat ik er over 4 weken nog een “gewone” krijg.
Nikita: Meldt je ziek! dit is geen doen voor jou en de baby! Tis klaar nu!
Dag lieverdjes, heel prettig uiteinde en veel, heel veel geluk in 2006!
faith
Hoiiiiii daar ben ik ook weer ff nog in het oude jaar
Faith: ik weet niet precies waar je woont, volgens mij bij mij in de buurt, maar BABY VIEW BARENDRECHT, daar heeft een vriendin van ons de pretecho laten maken.
Ennnnnn ik heb vandaag de stoute schoenen aangedaan en ik heb aanstaande maandag al 2 januari een afspraak bij de ha. Gelijk maar een goed begin in 2006… ik hoop dat ze een bloedonderzoek doen, zodat ze kunnen kijken naar mijn hormoonwaardes ofzoiets…
Ik hou jullie op de hoogte!!!
Fijne jaarwisseling
Liefs
Mira