Sandy en Edanjelan: laat die :twisted: maar lekker wegblijven… :thumbup: :thumbup:
Vanochtend weer voor een follikel meting geweest en ik had weer 2 eitjes en ze waren 14 mm. Aan de andere kant zat een kleintje… maar die zal vast niet meedoen… of het eitje moet een groeispurt maken. Maandagochtend heb ik weer een meting en dan zal woensdag of donderdag wel de punctie zijn. Ik vind het reuze spannend allemaal. Natuurlijk had ik gehoopt op meer follikels, maar toch ben ik blij met deze 2. Ik blijf de hogere dosis Puregon spuiten.
Liefs en een fijn weekend!!!
Mira :-*
Mira, wat goed, 2 grote eitjes…en wie weet groeit de ander ook nog snel mee. En dan woensdag of donderdag de punctie…spannend hoor! Ik blijf duimen voor jullie!
Fijne zondag nog!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: bedankt!!! Hoe gaat het met je?
Liefs
Mira
Mira, ben je al voor de tweede meting geweest?
Hier een beetje raar op gang komen van de ongi.
Van het weekend helemaal niks…dus we dachten even dat het zo zou zijn…gisteren toch een testje gedaan (kon het niet laten…wilde zekerheid) en die was negatief. Nu wel een klein beetje bruin verlies, maar echt doorzetten wil het nog niet.
Ik ga er maar van uit dat het door het penicilline gebruik ofzo komt…we wachten dus maar even af. Maar door de negatieve test weet ik nu wel zeker dat ik in ieder geval niet zwanger ben. Dus het wachten is op de ongi die doorzet!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: 1 testje wil nog niets zeggen, lees ik vaak. Laat die :twisted: nog ff wegblijven hoorrrr.
Sandy: hoe is het met jou?
Ik ben inderdaad vanochtend voor een meting geweest en het zijn inderdaad 2 eitjes. De arts was tevreden. Dus vanavond om 23:00 uur de pregnylspuit en dan woensdagochtend om 10:00 uur de punctie…helllup!!!
Jekkie ik vind het toch spannend!!!
Ik heb maar weinig geslapen gisteren. Vandaag kan ik niet vroeg naar bed, ik moet tot 23:00 uur wakker blijven voor die spuit. :?
Liefs
Mira
Mira, goed zeg! en wat spannend weer. Ik las bij het andere topic wat er eigenlijk allemaal gebeurd bij de punctie…brrr…
Dat wordt dus een lange avond…nou ja, voor een goed doel!
Langzaam aan komt de ongi op gang, dus ga ik van de week toch maar bellen voor een afspraak in Leiderdorp.
Sandy, met jou alles goed?
en met de andere meiden.
Mira, succes met de prik vanavond en op naar een goede punctie!
Liefs,
Edanjelan
Mira wat goed twee eitjes! :thumbup:
Ik duim verder voor goed nieuws en dat het dit keer toch echt raak mag zijn
Edanjelan ik hoop dat die duivels niet doorzetten
Geen nieuws verder hier, nog drie dagen tot mn NOD. Weer afwachten dus.
Tot snel weer
:-*
Edanjelan ik had jouw laatste bericht nog niet gelezen balen meid :hug:
Ik ben benieuwd wat ze voor jullie kunnen doen in Leiderdorp.
Hoi meiden,
Ik zie er best wel weer tegenop. Ik ga vanavond vroeg naar bed en morgen nuchter er naar toe.
Als ze dit keer geen ader raken, dan is de punctie snel gebeurd.
Meiden nu hopen dat de eitjes, de zaadjes goed zijn en dat ze samen smelten.
Ik weet niet of ik morgen wat van me kan laten hoor.
Liefs
Mira
Lieve Mira, heeeeeel veeeeel succes morgen. Ik zal aan jullie denken! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je er niet zo veel last van zal hebben.
En dat er maar een mooi embryootje mag groeien (of 2 natuurlijk…)
Heel veel liefs en een dikke knuf!
Edanjelan
Mira heel veel succes morgen :thumbup: hopelijk is het snel gebeurt met veel succes natuurlijk
Mira…ben erg benieuwd hoe het gegaan is deze keer…hopelijk horen we snel wat van je!
Sandy, alles goed met jou? Ik duim dat de :evil: :evil: wegblijven hoor!
Hier alles zijn gangetje. Gisteren nog de ha gesproken. Mijn bloedbezinksel was veel te hoog en ik had/heb inderdaad streptokokkken. Ik was er op tijd bij, want het schijnt ook op je gewrichten te kunnen over gaan.
Over 2 weken moet ik weer bloedprikken om te kijken of de waardes gedaald zijn. Voorlopig moet ik het nog rustig aan doen, maar dat gaat vanzelf want ik ben heel snel moe.
Gelukkig is de duizeligheid veel minder dus ben ik wat meer mobiel.
Liefs,
Edanjelan
Mira ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker in je bed ligt bij te komen :hug:
Edanjelan jeetje zeg! Goed dat je er op tijd bij was!
Nou geen kwaaltje te bekennen hier ook niet dat mn :evil: eraan komen maar die komen bij mij pas op het moment van bloedverlies. Het kan dus alle kanten op. We wachten dus weer rustig :liar: af
:-*
Hoi, hoi,
De punctie verliep gisteren prima. Ik had weer 2 goede eitjes en de zaadjes waren prima en gistermiddag zouden ze ICSI gaan doen. Ik ben op van de zenuwen… dat wachten duurt altijd zoooooo lang. Vrijdagochtend worden we voor 10:30 uur gebeld of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Ze doen bij beide eitjes ICSI (1 zaadje wordt geinjecteerd per eitje). Ik heb nog wel last van mijn buik (eierstokken), maar een paracetamol doet wonderen. Gelukkig een lieve arts en verpleegster erbij en mijn lieffie zat aan mijn zijde… wat wil je nog meer op dat moment?
Na de punctie heb ik nog 1,5 uur op een bed gelegen, de verpleegster legde een warme deken over me heen en ik kreeg een kopje thee.
Ik reageer de volgende keer op jullie hoor, ik kan nog niet zolang achter de pc zitten.
Liefs
Mira, ohhh, wat spannend zeg…wat een zenuwslopende uren voor jullie…ik ga weer heel hard duimen hoor! Het moet gewoon gaan lukken deze keer! tis jullie zo gegund!
Fijn om te horen dat de punctie goed verlopen is. Beter dan de vorige keer dus?
Doe rustig aan en hopelijk op naar 2 bevruchte eitjes!
Liefs,
Edanjelan
Mira fijn dat het goed gegaan is! En nu op naar het goede nieuws morgen
Hier zijn de :evil: weer op bezoek helaas
Hè Sandy, balen zeg! bah, die stomme :evil: :evil: ook!
Mira, beetje kunnen slapen vannacht? Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen! Ik hou het forum in de gaten!
Liefs,
Edanjelan
Mira, vandaag krijg je een telefoontje om te horen of ze bevrucht zijn
Ik ben al aan het duimen en hou vandaag zeer zeker deze toppics in de gaten!
Veel liefs,
Moon
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mira…hopelijk heb je goed nieuws gehad…ik blijf duimen!
Edanjelan
Hoi lieve allemaal,
Ik werd vanochtend om 9:30 uur gebeld en de ICSI is gelukt!!!
Beide eitjes zijn bevrucht en morgenochtend om 11:00 uur is de terugplaatsing.
Maar dan zijn we er nog niet… dan gaan de 2 spannende wachtweken in.
Maar we zijn in ieder geval weer een stapje verder… Joehoeeeee we zijn zooo blij.
Liefs