Lieve mira,
Gefeliciteerd, ik hoop dat je ons over twee weken heel positief nieuws te brengen hebt. Sterkte voor morgen.
Gaan ze nu 1 of 2 eitjes terugzetten???
Of wordt er een ingevroren??? Ik hoop snel weer van je te horen.
Hier alles zijn gangetje, morgen 37 weken, dus van mij mag het nu (thuis) komen…
Heb alleen last van olifanten voeten. Heb geen enkelgewrichten meer.
Tot snel lieve meiden.
Miranda
Mira en hubbie, wat een goed nieuws zeg! En nu die lange wachtweken…wij gaan ons suf duimen hier hoor!
Laat je ze alle twee terugplaatsen?
Heel veel succes morgen!
Dikke :hug:
Edanjelan
WOW Goed nieuws!!! :dance: ik ben net van mn werk snel naar huis gefietst om te kijken of je goed nieuws had Mira. Ik ben zo blij voor jullie :dance: Heel veel succes morgen en we duimen weer verder :thumbup:
Hoi lieve meiden,
Nou de 2 emmies zitten binnen hoorrrr… Dus we hebben er 2 laten terugplaatsen. Het was net een IUI. Ik had eentje van 4 cellen en eentje van 8 cellen. Het viel gelukkig reuze mee vanochtend.
Nu maar flink broeden, de emmies toespreken en de komende 2 weken rustig aan doen. :lol:
Harstikke bedankt allemaal, dat jullie aan ons gedacht hebben… hele dikke knuffels :-* :-* :-
Liefs Mira :- :-* :-*
Mira wat goed! Gek idee dat ze nu bevrucht bij je binnen zitten
Moet je nu ook weer die bolletjes inbrengen of is dat ervoor?
Veel succes met broeden en we duimen weer verder voor goed nieuws :thumbup:
Sandy: balen meid dat die :twisted: langs zijn gekomen… :hug: Het is toch elke maand weer een dreun in je gezicht. Meid kop op hoorrrrr… de volgende keer is het gewoon vetraak!!!
Miranda: oohhhhhh meid 37 weken zwanger al :shock: :shock: … Voor je het weet zijn je enkels weer zichtbaar hoorrrrr… Hou je nog taai meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Edanjelan: hoe voel je je? Werken de medicijnen?
Liefs
Mira
Mira, wat goed 2 kleine frutsels! Nu maar duimen dat het “broeden” goed gaat.
Het gaat wel weer goed met me, alleen nog snel moe, maar dat zal ook wel weer goedkomen. Over 1 week bloedprikken en dan weet ik of alles weer is zoals het hoort.
Fijn weekend nog!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: goed om te horen, dat het beter met je gaat. En volgende week bloed prikken, krijg je dan ook meteen de uitslag?
Liefs
Mira
De uitslag zal wel een paar dagen later komen van het bloedonderzoek. Maar op zich voel ik me wel weer goed dus ik verwacht dat het bloedonderzoek gewoon goed is.
Zeker wel een “raar” gevoel dat je weet dat er 2 embryootjes in je zitten, of niet Mira?
Sandy, met jou alles goed na de teleurstellende :evil: :evil: ?
Miranda…jeetje…37 weken al…t kan dus elk moment gebeuren…spannend hoor en gaaf! Hou ons op de hoogte!
Gabby, hoe is het met jou? Tijd niets gelezen!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: tis inderdaad een raar idee… en je probeert gewoon de dag door te komen, maar je voelt toch af en toe krampjes en steekjes. Ook wel eens ongikrampjes. Het wachten duurt zooooo lang, nog 11 daagjes …
Liefs
Mira
Mira, ik heb ontzettende bewondering voor je dat je dit allemaal doet. Echt.
Ikzelf ben nog steeds zo in twijfel over wel of niet gaan naar Leiderdorp. Niet dat ik er tegen op zie om een afspraak te hebben bij een arts, maar omdat ik niet voor de volle 100% zeker weet of ik het allemaal wel wil. Als ik zo lees wat jij (en je man natuurlijk) allemaal moet meemaken, en alle teleurstellingen die jullie hebben moeten verwerken. Ik weet eerlijk gezegd niet of het me dat allemaal wel waard is. Ik denk dan, wat loop ik toch te miepen, ik heb 3 kids waar ik superblij en supertrots op ben, moet ik dan alles overhoop halen om nog een kindje te willen? Als het “gewoon via de natuurlijke” weg komt is het prima, niets liever dan dat, maar ik twijfel nog zo over de medische molen… Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, ik begrijp heel goed dat jij en ook alle anderen dit doen, want er is niets mooiers om zwanger te zijn en “eigen” kinderen te hebben. Ik gun het jou en natuurlijk Sandy en de anderen ook zo erg, maar ik denk ook dat ik tevreden moet zijn met wat ik heb en wat me kostbaar is.
Dus, nog geen afspraak gemaakt…ik ben nog hard aan het nadenken…
Liefs,
Edanjelan
enne…de duimen draaien heel hard voor jullie!
Hoi Edanjelan,
Ik begrijp je niet verkeerd hoor, ik kan me ook jouw situatie wel voorstellen.
Ik had ook nooit gedacht van mezelf, dat we zoooo ver zouden gaan in het medisch wereldje. Voordat wij naar Leiden gingen in 2006 was ik ook tegen die hormonen, prikken en gefrummel aan je lichaam. Maar je zet de lat steeds hoger. Wat zit een mens dan raar in elkaar he?
Maak geen overhaaste beslissingen als je er nog niet 100% achterstaat. Desnoods doen jullie alleen een intakegesprek, maak een lijstje met vragen over eventuele mogelijkheden. En daarna kan je alsnog beslissen. Ik weet het, het is harstikke moeilijk. Succes meid met jullie beslissing!!!
Liefs
Mira
Mira hoe is het? Ik kan me voorstellen dat deze dagen verschrikkelijk lang duren. Ik hoop zo op goed nieuws over negen dagen
Edanjelan moeilijk he? Heel veel succes met beslissen.
Miranda jij kan elk moment gaan bevallen spannend hoor!
Om nog even op Edanjelan dr verhaal terug te komen. Ik heb nu ook zoiets van nog twee rondes en dan ga ik ook stappen ondernemen maar ik krijg er de bibbers van hoor. Vooral geestelijk lijkt me het moeilijk (petje af voor jou Mira) En waar ik het meeste tegenop kijk is hoe doe ik dat met mn werk? Ik wil het niet vertellen tegen collega’s waarom ik dan steeds vrij moet. Dus ja wat is wijsheid? Ik zou op dit moment wel graag willen weten of alles in orde is zeg maar bij mij en qua zaadkwaliteit. Nog even nadenken dus…
Meiden tot snel weer
:-*
Sandy, wat een dilemma’s hè?
En inderdaad als je werkt is het wel lastig elke keer vrij te moeten nemen, zeker als ze van niets weten.
Dat is ook één van de dingen hier, manlief zou dan steeds vrij moeten nemen en dat is toch ook wel heel wat.
Ik ben het even kwijt maar het zaad van jouw man is dat goed, Sandy?
Nou ,het weekend staat weer voor de deur…alleen het weer mag wel wat mooier. Al hebben wij hier lang niet zulk noodweer gehad als in de rest van het land…
Als ik jullie niet meer “spreek” Fijn Weekend. enne Mira…1 week is al bijna om…
Liefs,
Edanjelan
goedemiddag dames,
Ik neem mijn petje altijd af voor de dames (en a.s. vaders) die deze behandelingen ondergaan. Het lijkt me heel zwaar, maar aan de andere kant kan ik me ook heel goed voorstellen dat de wens naar een kindje heel groot is. Mira mijn duimen draaien!!!
Zoals jullie weten hebben wij vorig jaar april/mei ook de onderzoeken laten doen om te kijken of het wel mogelijk was om zwanger te worden. Na de onderzoeken bleek alles goed te zijn en hebben wij het voor ons zelf de tijd gegeven tot 1 januari 2007. Als ik dan niet zwanger zou zijn zouden wij, hoe moeilijk ook, onze droom opzij zetten en verder gaan met ons leven zoals het toen was. Wij hadden besloten niet zwanger te willen worden via de medische werekd. Wij hebben het geluk gehad wel een wonder te mogen ontvangen.
Edanjelan, misschien een optie om uit te laten zoeken of het inderdaad mogelijk is om zwanger te worden en dan te beslissen tot hoe ver jullie willen gaan. Wij zijn in voorburg geweest en hebben alle begrip gehad, wij gaven aan tot hoe ver wij wilden gaan.
Verder hier alles zijn gangetje, vandaag maar eens het zeiltje onder mijn matras gelegd, en wat spullen klaar gelegd, je weet tenslotte nooit.
Niks wijst er hier op dat het binnen enkele dagen komt. Mijn bloeddruk was nog mooi 109/72. En in 2 weken maar 0,5 kg aangekomen. Ligt wel iets verder ingedaald, merk ik aan de bovenkant van mijn ribben niks van. Gelijk maar afspraken bij de verloskundige gemaakt t/m 2 juli.
Ik spreek jullie snel en voor iedereen alle goeds,
Liefs miranda
Hoi, hoi,
Sandy: het is ook moeilijk om telkens maar vrij te gaan nemen als niemand ervan af weet. Ik heb het eerste halfjaar ook niets op mijn werk verteld. Ik heb de afspraken zo vroeg mogelijk in de ochtend proberen te plannen. En ik heb toen gewoon gezegd dat ik naar de dokter, tandarts etc. moest gaan. Uitleg ben je niet verschuldigd toch?
Toen we met IUI begonnen, moest ik wel eens 2x per week naar het ziekenhuis. Gelukkig viel dit ook vaak in het weekend (dan kan je gewoon bij ons terecht in de kliniek). Toen heb ik open kaart gespeeld met mijn baas. Wonder boven wonder kon hij het allemaal begrijpen. Vanaf dat moment heb ik mijn verlofuren opgenomen toen ik naar het ziekenhuis moest. Wij zijn dus ook ruim 4 jaar niet op vakantie geweest.
Natuurlijk tussendoor wel weekendjes weg hoor, anders is het helemaal niet vol te houden.
Vanaf januari 2007 doen we de uren dat ik naar het ziekenhuis moet 50-50%. Dus het kost mij nu helemaal niet veel verlofuren. Mijn baas vindt dat ik ook op vakantie moest gaan, omdat we zoveel mee moeten maken. (Wel lieffff).
Werk je fulltime? Ik heb 1x in de 2 weken een halve dag vrij. Dan plan ik ook vaak afspraken met het ziekenhuis. Tjaaaa het is een hele organisatie, maar ik heb er gewoon alles voor over. Mijn man ging niet mee naar de follikel metingen. Hij gaat alleen mee bij belangrijke afspraken met de arts, IUI en natuurlijk IVF. Die tocht van huis naar de kliniek is voor ons ruim 3 kwartier tot een uur (zonder files) en dan ook weer terug. We hebben wat kilometers gereden.
Edanjelan en Sandy: nogmaals neem geen overhaaste beslissingen … je moet je er wel goed bij voelen. :-*
Edanjelan: inderdaad jaaaaa bijna een week voorbij.
Miranda: ohhhh meid ik vind het zooooo spannend worden voor jullie. Ga je thuis bevallen? Heb je dit vaker gedaan? Eigenlijk wil ik wel een buikfoto van je zien hoorrrrr :mrgreen: Kunnen we je beebje ook af en toe toespreken hihihihihi.
Allemaal een fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Hellow allemaal,
Ik breek ff in hoor! Heb jaren geleden al deze site in de gaten gehouden toen we een hersteloperatie overwogen. Op dat moment hebben wij gekozen om het niet te doen, mijn man heeft 2 pracht van zoontjes, maarja, je weet nooit hoe het loopt he?! 7 maart is dan toch die herstel gekomen, door dr van Rooijen uitgevoerd in Tilburg. Heb toen ook willen posten maar was de inspiratie wat kwijt Nu hebben we pas de eerste test gehad… NUL zaadjes!!! :doh:
Nou hebben we as maandag een afspraak in Leiden (leiderdorp?) Ben es benieuwd, ik kan het vast wel vinden maar die bijna 80 pagina’s bieden vooral veel leeswerk Zijn er ook mensen die zaad 0 hebben en een manier zoeken (gevonden hebben?) waarop toch nog hoop is??
Dr van Rooijen had het over punctie etc… mja… ik heb er geen kaas van gegeten natuurlijk! Hellluuuupppp!
grtjz
Welkom Ideal!!!
Ik kan me voorstellen, dat je ff geen zin had om te reageren. Maar je man hoeft niet voor de 2e keer een test te doen begrijp ik? Waar hebben jullie maandag een afspraak? Ik ben in behandeling in Leiderdorp (Medisch Centrum Kinderwens). Gaan jullie daar ook heen? Mijn man heeft ook 2 zonen uit een vorig huwelijk, helaas ziet hij de kinderen niet meer. Zelf heb ik geen kinderen. Mijn man heeft 2x een hersteloperatie gehad. De 1e keer gaf ook nul,nul zaadjes. Een jaar later heeft hij een 2e hersteloperatie laten doen in het Erasmus MC in Rotterdam bij dr. Dohle. Hij is een androloog en schijnt heel goed te zijn voor wat betreft een hersteloperatie. De operatie duurde ook langer dan de 1e keer. De 2e keer had mijn man wel 5 weken last na de operatie. Het was geen pretje moet ik zeggen. Deze operatie was wel gelukt
Maar helaas werden we nog niet zwanger, en dat heeft voornamelijk met mijn leeftijd te maken. Vandaar dat we eerst IUI (via inseminatie) hebben geprobeerd en daarna over zijn gegaan op IVF.
Ik zou zeggen wacht eerst het gesprek maandag af. Ik ben reuze benieuwd. Laat je ons wat weten?
Groetjes en succes maandag!
Mira
Hai Mira,
wat een vlaag van opluchting, en waanzinnig veel herkenning! Wij gaan inderdaad maandag naar dezelfde kliniek (is het in dit geval ook een kliniek?) weetje… eigenlijk wil ik meteen je msn om het uitgebreider te vertellen… is er via dit forum ook mogelijkheid toe?
Hoi Ideal,
Ik heb je een Pb-tje teruggestuurd.
Groetjes
Mira