Edanjelan balen zeg dat je je zo rot voelt :hug: Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt uit Leiden!
Mira wat een hoopvolle berichten zeg, dat klinkt echt goed dat ze dan 4 keer ICSI doen! Vorige keer hebben jullie er eigenlijk dichtbijgezeten! Volgende keer gaat het lukken! Ik ga voor je duimen meid :thumbup:
En geen gaatjes bij de tandarts :dance: wel balen van die kroon. Mn vriend moet volgende week ook voor zn kroon en ik moet altijd mee want die is zo bang voor de tandarts (ook overgehouden van de schooltandarts) dus dat is altijd een heel gedoe met afspraken maken.
Ik kom vanmiddag nog even spieken Edanjelan!
:-*
Mira, wat goed…geen gaatjes! En een kroon, doet dat zeer? Nog nooit gehad dus geen idee wat ze dan doen.
En wat een goed nieuws zeg, dat ze nu alle eitjes met ICSI gaan doen. Geweldig, dit keer moet het lukken, net wat Sandy zegt.
Sandy, kun je daar wel tegen als je ziet dat er iets met een ander gebeurd bij de tandarts? Ik heb ooit op de stoel naast mijn zoontje gezeten waar ze een kies moesten trekken…brrr…niet echt prettig…
Tja, die schooltandartsen…gelukkig ben ik daar maar 1 keer geweest en toen hoefde ik niet meer van mijn moeder omdat we toch een eigen tandarts hadden.
Ik heb net de arts proberen te bellen maar hij is bezig met een behandeling, dus ik word nog terug gebeld. Geen idee of dat vandaag nog gaat lukken…maar ik hou jullie op de hoogte! Lief dat jullie zo meeleven.
Liefs,
Edanjelan
ben ik weer…
net gebeld door de arts.
Aantal is nog steeds 4 miljoen…er is een ondergrens van 10 miljoen om te kunnen zeggen dat je zwanger kunt raken.
Advies is om toch naar een IVF kliniek te gaan om daar een vers monster te laten beoordelen op beweeglijkheid e.d. en daar te overleggen hoe of wat.
Als beweeglijkheid wel goed is dan is een tweede operatie ook een optie.
Dus wordt vervolgd…
Liefs,
Edanjelan
Hoi Edanjelan,
Gaat het weer een beetje?
Jammer dat die arts bezig was… ik hoop dat hij vandaag nog terug belt.
Ik heb al 2 kronen, op zich wordt je wel verdoofd, maar het is toch telkens weer met je mond openzitten… soms best lang, dus ik krijg dan kramp in mijn kaken. :?
Liefs
Mira
oooohhhh we posten tegelijk Edanjelan…
Spannend meid, dus nu goed nadenken en praten met je hubbie.
Toch veel 4 miljoen!!! Het is een monster. Ik denk als het vers wordt gemeten, dan zijn het er veel meer.
ja, we waren inderdaad tegelijk aan het posten Mira.
De arts heeft wel een beetje mijn ongerustheid met betrekking tot hormonen weggenomen…misschien moeten we ook gewoon eens op gesprek gaan in Leiderdorp…eens kijken hoe dat voelt.
Nou ja, ik hou jullie op de hoogte!
Liefs,
edanjelan
Edanjelan ik vind vier miljoen ook veel! En net wat Mira zegt als het een vers monster zou zijn, zijn het er veel meer! Veel succes met nadenken in ieder geval :thumbup:
Tja de tandarts het blijft een drama he? Gelukkig kan ik er goed tegen, ik kan zo tandartsassistente worden ik heb alles wel gezien nu :mrgreen:
Ik heb wel 1 keer gehad dat ik niet goed werd met trekken toen liepen de zweetdruppeltjes van mn voorhoofd. Het is wel vervelend dat de jongste dochter van mn vriend ook verschrikkelijk bang is voor de tandarts, waar dat vandaan komt geen idee, en die is dus al een keer onder narcose geweest in het ziekenhuis om twee kiezen met gaatjes te laten trekken omdat haar eigen tandarts niet durfde te boren. Ze gaat echt verschrikkelijk tekeer daar. Ik vind het zo zielig want probeer dat kind maar eens uit te leggen dat het niet eng is bij de tandarts!
Zijn jullie allemaal lekker aan het genieten van je vrije dag? Vriend hier is werken en ik heb besloten lekker nix te gaan doen en in bed een filmpje te gaan kijken met popcorn of chips :drool:
Sandy, en…een lekker lui dagje gehad? Wij hadden een verjaardag dus ook gezellig. Daarna lekker onverwacht gegeten bij mijn ouders.
4 miljoen is best veel, maar 10 miljoen is minimaal vereist voor een eventuele zwangerschap zei de arts. nou ja, we zien en horen het wel.
Het schijnt toch nog wel aardig weer te worden, dus daar gaan we de komende daagjes dan nog maar even van genieten!
Liefs,
Edanjelan
Hoi, hoi,
Edanjelan: hoe gaat het? Zijn jullie er al uit om een infogesprek te hebben in Leiderdorp? Ik weet het… je bent bang dat je gelijk in het medisch wereldje blijft hangen. Op zich is dit vaak wel zo. Maar aan de andere kant weet je wel gelijk waar het eventueel aan zou kunnen liggen. Ik ben er nu eindelijk achter na 5 jaar :shock: , dat het waarschijnlijk bij ons ligt, aan dat de zaadjes niet aan het eicel blijven kleven. Nou dat verzin je toch ook niet? Neem er in iedergeval de tijd voor meid!!!
Sandy: lekker he ff het rijk voor je alleen hihihihihihi. Mijn man heeft regelmatig een nachtdienst. Bij het begin vond ik het enorm vervelend, ik kon niet slapen. Maar nu gaat het wel op zich… af en toe ook tijd voor jezelf nemen…heeeeeeerlijk!
Vandaag ga ik weer mijn medicatie halen bij de apotheek… ik zal me steekwagen maar meenemen… nee hoor grapje :lol: Ik doe wel stoer, maar ik vind het prikken nog steeds niks. Maar goed… wie weet heb ik met die hogere dosis meer eitjes.
Allemaal een fijn weekend.
Liefs
Mira
@Edanjelan wrote:
ja, we waren inderdaad tegelijk aan het posten Mira.
De arts heeft wel een beetje mijn ongerustheid met betrekking tot hormonen weggenomen…misschien moeten we ook gewoon eens op gesprek gaan in Leiderdorp…eens kijken hoe dat voelt.
Nou ja, ik hou jullie op de hoogte!
Liefs,
edanjelan
Hoi Edanjelan,
Kliniek in Leiderdorp kan ik je van harte aanbevelen!!!
Mira heb ik ook die advies gegeven hé Mira!?
De artsen en verpleegkundigen zijn daar zooooooo lief en persoonlijk! Je bent daar absoluut geen nummer. Althans toen het nog in Leiden zat op de Rapenburg.
Ons zoontje is daar ook “verwekt” door middel van IVF (3e poging) en ik had de respectabele leeftijd van 40! Toch nog gelukt.
Veel succes verder!
Liefs,
Moon
Wat Moon zegt is inderdaad waar. Je voelt je enorm op je gemak in de kliniek. En je bent geen nummer
Hoe gaat het hier met iedereen? Tis zooooo stilletjes.
Miranda: hoe gaat het met jou??? Ik moest zo aan je denken.
Vannacht ben ik flink ongi geworden en morgen zet ik weer de 1e prik en dan vanaf maandag elke avond 2 prikken zetten. Volgende zaterdag heb ik een follikel meting. Ik ben reuze benieuwd of de hogere dosis hormonen aanslaan :think:
Liefs
Mira
ben ik weer…nog niet helemaal top…maar ik laat even wat horen van me.
Vorige week zondag weer ziek geworden, dinsdag naar arts, bleek ik streptokokken te hebben op mijn amandelen, dus aan de penicilline. Nu ben ik nog steeds niet honderd procent, vooral mijn hoofd wil niet. Dus ik ga vanmiddag weer terug naar de arts. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. Bah. Niks voor mij om al meer dan een week niks te doen en alleen maar of op bed te liggen of te hangen op de bank.
Mira…dus je moet weer spuiten…spannend hoor…ik duim weer mee voor een hele goede goede poging deze keer!
Inmiddels de brief van de arts in Leiden gehad die hij naar Leiderdorp heeft gestuurd. Zodra ik me weer beter voel maak ik een afspraak in Leiderdorp. Maar eerst maar eens goed op de been zijn.
Hoe is het met de rest? Sandy, jij hebt toch ook eerdaags weer je NOD? of niet?
Tot gauw maar weer,
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: jeetje meid :hug: ik hoop dat je snel weer opknapt. Ben je al bij de huisarts geweest? En heb je weer nieuwe medicijnen gehad?
Nee hoor eerst goed opknappen, en dan volgt de rest.
Beterschappies!!!
Hoe is het met de anderen?
Liefs
Mira
Ik ben vanmiddag weer even geweest naar de HA.
Morgen bloedprikken, verder een ontstekingsremmer gekregen welke ik 3 keer daags moet gebruiken.
Volgende week dan weer terug voor de uitslag van het bloedonderzoek.
Het rare gevoel in mijn hoofd komt door het evenwichtsorgaan dat nu niet helemaal goed werkt…en dat kan nog wel even duren. Zo’n raar gevoel, net alsof je in zo’n attractie zit, zo’n boot die omhoog en omlaag gaat, en dan dat gevoel dat je van omhoog omlaag gaat, dat gevoel heb ik dus de hele tijd…maar goed, schijnt dus weer over te gaan.
Probeer nu weer wat vaker achter de pc te zitten…dus ben weer een beetje van de partij hoor!
Liefs,
Edanjelan
Hi Meiden!
Edanjelan wat vervelend allemaal meid :hug: doe maar lekker rustig aan hoor, zeker met die ontstekingsremmers erbij! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Ik begrijp dat je toch een afspraak in Leiderdorp gaat maken? Spannend zeg! Als ik dat allemaal zo van Mira lees wordt je daar idd goed opgevangen!
Mira hoe gaat het met prikken? De duimen draaien hier overuren! :thumbup: Ik vind het zo spannend vooral omdat jullie nu weten waar het aan ligt en dat dat met de ICSI wel kan lukken.
Ik kreeg na mijn heerlijke luie dag in bed last van een buikgriepje, een paar dagen daarna heb ik nog wel de persona staafjes gebruikt en ik had netjes op dag 14 mn eisprong dus deze cyclus is hopelijk gewoon weer 28 dagen. Volgende week zaterdag is mn nod, dus afwachten maar weer!
Mira nog even een vraagje aan jou, jouw man is toch ook in het Erasmus mc geweest voor de hersteloperatie? Zijn jullie vanaf daar doorgestuurd naar Leiderdorp? Ik wil me vast een beetje gaan orienteren ik wil toch ook niet meer zoveel rondes af gaan wachten en aan de andere kant vind ik het allemaal zo eng wat er dan op je afkomt ook ivm met werk en vrijnemen. Moet er eens rustig over na gaan denken.
Tot snel weer
:-*
Edanjelan: Tjonge, ik zou kotsmisselijk worden… ik kan helemaal niet tegen die attracties in pretparken. Ik hoop echt dat je snel weer opknapt meid :-*
Sandy: Tjonge ook niet lekker een buikgriep. Is het al over?
Bij mijn man is de 2e hersteloperatie gedaan in het Erasmus MC. En hier was ie gelukt. Daarna werden we doorgestuurd naar de fertiliteitsafdeling, we zijn er 2x geweest en 2x waren we niet super geholpen. Ik voelde me echt zo’n nummer… bleh. Dus ik kreeg een tip van Moon (Spooky), dat ze ontzettend goed werd geholpen in Leiden (nu Leiderdorp). En daar zitten we nu al een tijdje. We voelen ons hier nog steeds op onze gemak. We hebben gewoon zelf gebeld en er zijn geen wachtlijsten.
Liefs
Mira
Hi allemaal,
Het gaat langzaamaan beter, het hele duizelige gevoel wordt minder en ik kan ook meer doen.
Nog geen contact met Leiderdorp gehad, ik wil eerst weer helemaal op de been zijn. Maar we gaan er zeker heen.
Sandy, mijn man heeft de herstel laten doen in Leiden (waar toen het IVF gedeelte ook nog zat) en het voelde inderdaad daar heel goed. Ook nu nog, 1,5 jaar na de operatie is de arts die de herstel heeft gedaan erg meelevend en meedenkend. Na een telefoongesprek zegt hij dan ook: Groetjes aan je man…tja, dat maak je in een ziekenhuis niet mee!
Leiderdorp heeft alleen bij mij een beetje nare smaak want daar heb ik gewoond met ex, en mijn oudste zoon woont daar ook nog…dat is dus een beetje een dubbel gevoel.
Mira, moet je nu a.s. zaterdag alweer voor een meting? spannend hoor…ik hoop dat de hogere dosering aanslaat.
Nou, mijn NOD staat weer voor de deur, gisteren is het 2 weken geleden dat ik mijn eisprong voelde dus ik zal wel morgen of zaterdag ongesteld gaan worden.
Meiden, tot zover weer een berichtje van mij!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: meid gelukkig gaat het beter met je. Lekker van het weekend van het weer genieten, dat zal je goed doen! :dance:
Morgen inderdaad een meting in Leiderdorp. Ik ben reuze benieuwd of de hogere dosis heeft aangeslagen. Ik voel me wel ontzettend moe van die hormonen en ongikrampen heb ik… :?
Ik laat het morgen nog ff weten.
Liefs
Mira
Mira, succes morgen! wel vervelend die vermoeidheid en ongi krampen…zijn vast de eitjes die flink groeien!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan gelukkig knap je weer een beetje op! En ik hoop voor je dat die :evil: wegblijven
Mira heel veel succes morgen! :thumbup: spannend weer!
Trouwens hebben ze in het erasmus wel wachtlijsten?
Ik zie net dat ik heb geschreven dat mn nod op zaterdag is :doh: dat moet donderdag zijn dus een paar dagen minder stress :shifty: