Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Mira, als je in de buurt had gewoond was het geen probleem geweest hoor. Scheelt juist als je al een beestenbende bent gewend om op andere te passen!

Wij gaan 1 weekje kamperen in Nederland met mijn 3 kids. Het wordt voor manlief de eerste keer dat we echt gaan kamperen. We gaan met de vouwwagen van mijn ouders, dus ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden. Zelf vind ik kamperen helemaal geweldig (moet het wel mooi weer zijn hoor) maar manlief ziet/zag het niet zo zitten. Dus ik ga heel hard duimen dat hij het leuk vindt, en we misschien zelf wel iets aan kunnen schaffen wat vouwwagen ofzo betreft.

Leuk altijd hè, de voorpret?

Nee, ik ken die dr. niet. Wij hebben tot nu toe contact gehad met Dr.Beekhuizen. Heel aardige man. Hij werkt nog bij Casa in Leiden.

Vandaag is het monster de bus op gegaan, dus ik ben erg benieuwd wanneer we de uitslag hiervan krijgen en hoe of wat verder!

Maar jullie hebben dus ook weer gauw een gesprek. Spannend weer hoor!

Ik denk inderdaad dat de andere van de zon aan het genieten zijn! Doe ik ook wel tussendoor hoor, want dit is toch wel mijn favoriete weer!

Liefs,

Edanjelan

Hallo dames ben ik weer!!!

Mira :evil: zijn geweest lees ik balen meid :hug:

Maar wat een heerlijk vooruitzicht zeg Bali! Voor ons zit het er dit jaar niet in we hebben wat dingen in huis laten doen dus slaan we een keer

over.

Edanjelan wat een moppie zeg je pupperd :inlove:

Oh en spannend zeg ik :pray: voor een goede uitslag en dat die ellendige duivels wegblijven dit weekend :thumbup:

Gabby alles goed? Zeker druk in je nieuwe huis bezig!

Zo hier is het eventjes druk geweest natuurlijk eerst met die tandarts maar nu ben ik kiespijnvrij :dance: van het lekkere weer genoten nog een etentje en een verjaardag en naar de nacht van oranje geweest. Nou ben ik niet zo van de hollands glorie maar het was errug gezellig. Ik heb deze maand geen ovulatietesten meer gekocht dus maar even op goed geluk. We wachten maar weer af over anderhalve week!

Zo ga nog even bankhangen

Tot snel!

:-*

Sandy, fijn dat je geen kiespijn meer hebt. Is de behandeling meegevallen?

Ik ga voor je duimen dat je over 1,5 week geen bezoek krijgt van :evil: :evil: .

Leuk dat de nacht van oranje leuk was.

Gabby, inderdaad je was bezig met verhuizen…loopt alles een beetje goed?

Hier had ik gisteren al weer wat bruin verlies, dus de :evil: :evil: zullen wel weer in aantocht zijn.

Nog niks gehoord uit Leiden, maar ik ga er vanuit dat dat nog wel even duurt.

Liefs,

Edanjelan

Sandy: viel het mee bij de tandarts? Meid gelukkig ben je er vanaf.

Edanjelan: spannend zeg… de uitslag van Leiden. :thumbup: :thumbup: Ik hoop dat de :twisted: wegblijven.

Miranda: hoe gaat het met jou? Tijdje niets meer van je gehoord.

Gabby: nog druk met jullie huis bezig?

Met mij alles goed … in ben die :twisted: eindelijk kwijt. Het duurde dit keer langer dan normaal en best heftig en enorme krampen. Misschien komt dit wel door de punctie en de hormonen, ik heb geen idee. Volgende week maandag, 14 mei, hebben we al weer een gesprek met de arts over IVF/ICSI. Het gaat eigenlijk allemaal best snel weer.

Meiden geniet van het weekend, want ik heb begrepen dat het vanaf maandag weer minder wordt.

Liefs

Mira :-*

Ha Meiden,

Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.

Hier is veel gebeurd. Mijn man is 18 april voor de tweede keer geopereerd. En vanaf nu mogen we weer proberen… spannend…

Bijna 3 jaar geleden was ik 6 weken na de operatie zwanger… maar helaas een miskraam. Ben benieuwd hoe het nu gaat…

Hoe snel waren de zwangeren op dit forum na de operatie zwanger?

Ik duim voor iedereen die bezig is met zwanger worden… heel veel sterkte.

Groetjes

Lemuria

Mira, das inderdaad alweer snel, nog ruim 1 week…Wel vervelend dat je ongi zo heftig was zeg.

Lemuria, is alles goed gegaan met de hersteloperatie? Je mannetje snel hersteld? Spannend hoor dus weer…ik ga voor je duimen.

Hier zet de ongi nog niet echt door, maar ik verwacht het ook pas morgen.

Inderdaad van het weekend nog even lekker van de zon genieten, vanaf maandag is het weer gedaan met de pret. :frowning: :frowning: Hopelijk duurt de terugslag maar een weekje en krijgen we daarna gewoon weer lekker de zon terug!

Allemaal een fijn weekend!

Liefs

Edanjelan

Edanjelan ik :pray: voor jou dat die ongi niet doorzet hoor! Balen he van dat weer ik ga dit weekend lekker nog even genieten van de zon.

Mira het wordt weer spannend he? Gelukkig ben je die ellendige :evil: weer kwijt.

Lemuria veel succes :thumbup: krijgen jullie nog uitslag of het gelukt is?

Nou het viel op zich wel mee de behandeling alleen bij de verdovingsprik niet, de tandarts spoot per ongeluk op mn zenuw ik zat ong zo in de stoel :shock: wat doet dat pijn zeg. Het ging in ieder geval beter als bij de kaakchirug daar ben ik een keer flauw gevallen na de behandeling.

Prettig weekend allemaal!

Hier zijn de :evil: :evil: weer gearriveerd. Kan er wel de klok op gelijk zetten, precies 14 dagen na mijn eisprong.

Sandy…bah, een verdoving op je zenuw…gatver…ik ben iemand die snel flauw valt, niet van de pijn ofzo, maar das gewoon een lichamelijke (en erfelijke) reactie van mij. Dus ik ben ook al eens flauw gevallen na een behandeling van de tandarts…brrr…ik vind het zo erg de tandarts…ik zeg altijd ik doe liever een bevalling :wink: Ik mag woensdag weer een gaatje laten vullen…

Nog een fijn weekend allemaal.

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: shoot meid… die rot :twisted: … echt balen weer.

Dikke :hug: .

Ik vind de tandarts ook geen pretje, ik moet volgende week maandag…blehhhhh. :? Het lijkt wel of ik altijd wat heb. Ik ga wel elk halfjaar langs. Toch heb ik een hele aardige tandarts, niets mis mee, waarschijnlijk heb ik die trauma nog overgehouden aan de schooltandarts.

Ik heb eigenlijk geen nieuwtjes verder…

Liefs

Mira

Ha meiden!

Vanochtend naar de tandarts geweest, gaatje laten vullen (zonder verdoving…) en tandsteen weg laten halen.

Dus dat is gelukkig weer achter de rug. Het was een hele tijd geleden dat ik een gaatje moest laten vullen, ik denk wel iets van 15 jaar ofzo, maar toen ik de boor voelde dacht ik: oh ja, zo voelde dat…gelukkig was het snel voorbij.

Even email contact gehad met de arts in Leiden. Als we maandag nog niets gehoord hebben over de uitslag mogen we zelf even bellen met hem.

Sandy, is nou eerdaags je NOD?

Lemuria, ben ook wel benieuwd of jullie nog een uitslag krijgen en wat die dan is.

Mira, nog een paar daagjes en jullie hebben weer een gesprek, en dan is bijna de volgende poging aan de beurt,toch?

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: knap van jou dat je zooooo lang geen gaatje hebt gehad. Volgens mij zit ik helemaal vol met lood hahahahaha :lol:

En ze vinden altijd weer wat anders… dus duim voor me maandag dat ik geen gaatje heb. Daarna hebben we een gesprek met de arts in Leiderdorp. Dus maandag een druk dagje.

Jeetje voor jullie ook een spannende tijd: in afwachting van de uitslag. Ik ben zoooooo benieuwd.

Hoe is het met de anderen?

Liefs

Mira

Hoi allemaal,

Mijn mannetje is snel en goed hersteld na de operatie. Bijna geen pijn gehad… alleen de eerste 2 dagen na de operatie. En na 2 weken zijn we het voorzichtig weer gaan doen… en dat klussen ging goed…

Ik ben benieuwd hoe snel na de operatie de anderen zwanger waren… Weet iemand daar een antwoord op ???

Groetjes Lemuria

Hallo meiden,

Ik lees nog steeds met jullie mee, hoor!!!

Alleen vind ik het jammer dat er geen goed nieuws is. Mira wat verschrikkelijk dat het niet gelukt is, ik hoop dat het snel via icsi wel zal lukken. Mijn duimen zullen maandag op volle kracht draaien. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Lemuria, ik hoop dat de zaadjes van liefje snel op sterkte zullen zijn. Dat duurt ongeveer 3 maanden is mij verteld. Zelf was ik na 1,5 jaar zwanger en hoef nu nog maar 7 weken tot de uitgerekende datum. Dus schiet al op.

Ik heb laatst ook een gaatje laten vullen zonder verdoving. Ik vind de tandarts heeeel erg eng, en laat mij dus altijd verdoven. Alleen was de tandarts er nu geen voorstander van ivm zwangerschap, en ben ik dus een held geweest en is het gaatje gevuld zonder verdoving, achteraf viel het ook wel mee.

edanjelan, ik hoop dat de uitslag goed is en dat voor jullie duidelijk is of er wel of geen kans is.

Hier gaat alles zijn gangetje, inderdaad zijn de laatste loodjes het zwaarst. Nu nog precies 50 dagen. (als het meezit) De babykamer is zo goed als af. Nog wat kleine dingetjes kopen voor kleintje en mezelf. Zaterdag was ik door mijn rug gegaan en kon dus bijna niet meer lopen. Gelukkig gaat het nu wel weer een stuk beter. Merk toch wel dat ik niet de jongste meer ben, in vergelijking met de eerste zwangerschap 16 jaar geleden. Veel ben ik nog niet aangekomen pas 9 kilo, en volgens de reclame “wat er niet aankomt hoeft er ook niet af”.

Hoe is het verder met onze andere zwanger dame??? Ik ben wel heel benieuwd.

Verder denk ik aan jullie alle maal, en hoop weer snel positief nieuws te lezen.

Liefs miranda

Mira, ik ga voor je duimen a.s. maandag. Zowel voor de tandarts (dat je dus geen gaatjes hebt…)als voor het gesprek in Leiderdorp.

Lemuria, is er al een controle-test gedaan?

Miranda, jeetje nog ‘maar’ 7 weekjes. Dat gaat snel zeg! Gaaf hoor.

Sandy, alles goed?

Gabby, bij jou ook nog alles goed, tijdje niets gehoord…

Hier alles goed, niks gehoord uit Leiden, dus ik ga maandag zelf even bellen.

Allemaal een fijn weekend!

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: spannend maandag meid… ik ben zo benieuwd, ik hoop dat de uitkomst super voor jullie is. Laat je het ons weten maandag?

Miranda: ohhhhh wat vliegt de tijd zeg. En wat een mooi vooruitzicht voor jullie, ik ben jaloers hoor :-* Ik gun het jullie van harte!!!

De rest op het forum zullen je snel gaan volgen :wink:

Ook allemaal een fijn weekend.

Doegies

Mira

Ha meiden,

Ik wil even zeggen dat ik heel erg mee leef en vooral DUIM voor jullie dat de wens uit mag komen.

Mijn mannetje heeft wel na controle van de wond gehad, maar het eerste potje inleveren mag pas 3 maanden na de operatie. In ons geval hebben we een afspraak staan in juli. Dat duurt nog even.

Maar misschien ben ik voor die tijd al op de hoogte van het resultaat… ik was na de eerste operatie ook snel zwanger (bijna direct). Als het dan nu maar wel mag blijven plakken…hihi.

groetjes

Lemuria

Hi lieve meiden,

Het zal vast vandaag voor een aantal een moeilijke dag zijn…moederdag terwijl je zelf zo graag een kindje wilt hebben! Weet dat ik aan jullie denk en heel hard hoop dat jullie volgend jaar ook moederdag met jullie eigen kindje mogen vieren!!

Ik ben door mijn 3 kids vanmorgen erg verwend. Natuurlijk de leuke zelfgemaakte kadootjes, maar verder ook een lekkere reep chocola, een zonnebril, een heerlijk luchtje (Deep Purple van Hugo Boss), deo, plantjes voor buiten in de tuin en natuurlijk ontbijt op bed.

Heel lief dus!

Verder een rustige dag, mijn eigen mams is er niet (is gezellig naar de Libelle zomerweek) en mijn schoonmams komt een ander keertje wel…

Liefs,

Edanjelan

Hoi meiden ben ik weer!

Edanjelan heb je al bericht gehad? Ik ben zo benieuwd!

Wat ben je lekker verwend gisteren! Heerlijk lijkt me dat moederdag vieren.

Mira voor jou ook een spannende dag vandaag. Hoe is het gegaan in Leiderdorp? En ik hoop dat je niets bij de tandarts had.

Miranda wat leuk dat je er weer even bent! Het gaat nu opschieten he?! Pas 9 kilo aangekomen netjes hoor!

Lemuria wat lief dat je zo meeleeft ik duim ook hard voor jou en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.

Gabby alles goed?

Luukie hoe gaat het met jou?

Afgelopen donderdag zijn de :evil: weer geweest twee dagen te vroeg, dit keer baalde ik er wel stevig van :cry: ook omdat ik meestal netjes om de 28 dagen ben en nu lijk ik iedere keer wel van slag. Ik vraag me af of het dan toch spanning kan zijn. Morgen ga ik weer persona staafjes kopen en weer vol goede moed verder hoor. Er zal toch echt een dag komen dat we allemaal een mooie banner hebben :pray:

Nou meiden ik ga even bankhangen en mn favoriete programma spoorloos kijken!

Tot snel!

:-*

Mira…en…hoe was het gesprek in Leiderdorp?

en hoe was het bij de tandarts?

Sandy, balen hoor dat die stomme :evil: :evil: weer gekomen zijn! Maar inderdaad…eens zullen we allemaal een mooie banner hebben. Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik eerder ongesteld werd, terwijl ik ook steeds netjes om de 28 dagen had.

Gabby, zit je al in je nieuwe huisje?

Gisteren heb ik de hele dag op bed gelegen met koorts en flinke hoofdpijn. Ik had dus geen puf om de arts in Leiden te bellen voor de uitslag. Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat en dan ga ik even proberen te bellen.

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: tjonge zeg… er heerst her en der wel griep heb ik gehoord. Ik hoop dat je snel opknapt meid :hug:

Ik hoop op goed nieuws uit Leiden joh… ben zo benieuwd.

Leuk zeg, zo’n moederdag als jou, heerlijk verwend, nou dat mag ook wel hoorrrr :wink:

Lemuria: ik hoop ook dat het voor jullie snel raak zal zijn. :pray:

Sandy: balen zeg meid, dat die :twisted: zijn gekomen. Ik kon vroeger ook de klok zetten, sinds een jaar ofzo word ik ook vroeger of later ongi… het scheelt soms 3-4 dagen. Het kan ook spanning zijn hoor. Het is niet te zeggen. Ik heb het ook mijn arts gevraagd. Op naar de volgende ronde meid…

Joehoeeeee geen gaatjes, :slight_smile: alleen wat tandsteen weggehaald. Ook geen leuke bezigheid, maar goed… hihihihi. Ik heb wel 4 afspraken moeten maken voor een kroon, deze zijn in juli. :?

We hebben gisteren een fijn gesprek gehad met de arts. De uitslag van de 1e IVF doorgepraat: de eitjes en het zaad waren gewoon goed en voldoende, maar de zaadjes kleefden niet aan het eitje. Ze zaten met miljoenen om het eitje heen, maar geen 1 zaadje ging op het eitje kleven. En dit moet voordat ze er doorheen zwemmen. Dit kan komen, door het weefsel om het eitje, of de zaadjes geven de moed gewoon op. Dus ISCI is gewoon de beste methode de volgende keer. Ik moet sowieso dag 2 al beginnen met spuiten i.p.v. dag 3 en ik moet 300 eenheden puregon (hogere dosis) prikken. Dan kijken ze op dag 8 van de echo of dit inderdaad voor mij het beste is. Stel dat ik 4 goede eitjes nu heb, dan doen ze bij alle 4 ISCI, in sommige ziekenhuizen doen ze bijvoorbeeld bij 2 ISCI en bij 2 IVF, omdat ISCI heel wat werk is. Dus we waren wel blij om dit te horen.

We hebben weer een recept weer meegekregen. Waarschijnlijk begin ik over 10 dagen weer met spuiten en dan rond rond 6-7 juni de punctie.

Dat was het weer eventjes.

Liefs

Mira