En Mira?
Nou kiespijn is gezakt over zes weken moet ik toch voor controle, even kijken of tot dan kan wachten.
Ga nog even in het zonnetje en dan kom ik straks nog even kijken!
:-*
Mira…geen nieuws goed nieuws?
Sandy, gelukkig dat de kiespijn weer wat gezakt is…ik mag straks weer met de jongste naar de tandarts…
Liefs!
Edanjelan: super dat jullie je bedacht hebben. Heb je al wat gehoord over de wachtlijst?
Ik heb geen goed nieuws. Ik werd om 09:30 uur gebeld. Echt kl$#te en baal de baal dan zachtjes uitgedrukt. Ik heb wel flink zitten janken… je voelt je al ellendig door die punctie en dan hoor je ook nog ff dat er geen bevruchting is. Helaas konden we vanavond niet teruggebeld worden door de drukte. Morgen zal de arts ons bellen. Misschien maar goed ook… konden we nog ff wat vragen bedenken.
We hadden er ook een goed gevoel over… de eitjes groeiden goed, goed zaad. Wat wil je nog meer? denk je dan.
Liefs
Mira
Hè Mira, wat erg zeg! Bah…het zit niet mee. Potver…ik rekende nog zo op goed nieuws, nou ja, jullie zelf ook waarschijnlijk. Weer een maand wachten…bah, jullie zullen vast stevig balen.
Ik heb de Dr. daar gemaild, en hij zou nog even het dossier inkijken en dan weer verder contact opnemen over hoe of wat. nou ja, we hebben geen haast…wachten rustig af.
Nou Mira, sterkte met deze tegenslag, wel lief dat je het even kwam melden hier.
Liefs en een dikke knuf!
Edanjelan
Mira ik vraag me dan echt af waarom? Ik vind het zo oneerlijk! Ik had zo gehoopt dat dit jouw geluksronde was. Veel sterkte ermee :hug:
Edanjelan ik zie ineens dat ik de hele tijd endanjelan schrijf :oops:
Ik hoop dat jullie snel wat horen over het verdere verloop.
Tot snel weer
Nou ben toch maar even naar de tandarts geweest en ik ben over twee weken aan de beurt voor een wortelkanaalbehandeling bleehhh :?
Morgen even een doosje persona staafjes halen en dan kunnen we weer aan de klus!
Mira hoe is het nu met je heeft de arts je nog gebeld?
Tot later!
Hoi, hoi,
Sandy: balen zeggggg een wortelkanaalbehandeling… ik ken het…blehhhh. Gelukkig wordt je verdoofd. Ik moest toen 3x geloof ik terugkomen ervoor. Sterkte meid!!!
En weer binnenkort aan de klus?
Edanjelan: al wat gehoord van Leiderdorp? Ik ben zoooo benieuwd. Gelukkig hebben jullie geen haast.
Gisteren heeft de arts ons gebeld en de reden is, dat de zaadcellen niet bleven kleven aan de eicel. Dat schijnt volgens mij te moeten, voordat ze binnen kunnen dringen. Hoe precies enzo weet ik niet. Maar in iedergeval waren mijn eitjes goed, ze waren niet leeg en de zaadjes waren voldoende en goed beweeglijk. Dus we hebben voor 14 mei een afspraak gemaakt. Er zal dan gedetailleerd de uitslagen worden besproken en we krijgen uitleg van ICSI. Dat is namelijk onze volgende stap. Dus dan weer IVF, maar daarna prikken ze met een naald 1 zaadcel in de eicel. Dus dit betekent dat de zaadcel niet zelf in de eicel hoeft te zwemmen. Maar dit geeft nog niet de garantie dat het bevrucht wordt. Maar goed… het is in iedergeval weer meer kans.
Ik heb gelukkig niet meer zo´n beurse gevoel in mijn buik. Af en toe nog wel moe. Natuurlijk baal je nog steeds, maar goed… we gaan ook weer vooruit
Liefs
Mira
Oh Sandy, bah wat naar…getsie moet er niet denken…ik moet in mei een gaatje laten vullen, dat vind ik al erg!
ik ga ook weer duimen voor een goede klusperiode voor jullie!
Mira, hè wat een teleurstelling toch weer. De volgende keer dus weer meer kans als ze de natuur nog weer een handje helpen. Wel goed te horen dat jouw eitjes en het zaad verder goed was.
Is dat ICSI dan gelijk de volgende ronde al?
Wij hebben nog niks gehoord uit Leiden. Ik wacht nog af tot maandag en anders ga ik dan gewoon bellen om een afspraak te maken voor de herstel. Gek hè, dat je toch steeds weer een ander gevoel hebt zelfs nadat je denkt een uiteindelijke beslissing te hebben gemaakt…
Als ik jullie niet meer spreek Fijn Weekend!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: Gek hè, dat je toch steeds weer een ander gevoel hebt zelfs nadat je denkt een uiteindelijke beslissing te hebben gemaakt…
Ja, dat ken ik wel dat gevoel, ik heb ook verschillende keren gedacht van… dit is de allerlaatste keer en ik stop ermee… maar toch …
Ik wacht eerst mijn cyclus af, ik zal wel over 1,5 week ongi worden. Dan de volgende cyclus start ik weer. Dit zal wel eind mei zijn. Dus weer die prikkenparade en dan de punctie.
Inderdaad, ik ben wel blij dat de eitjes goed waren en de zaadjes.
Ook allemaal een fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Vanochtend even naar de dokter geweest. Ik had voor de 3e opvolgende keer zo’n pijn gehad bij mijn eisprong. Echt zo dat ik bijna flauwviel. Dus even nagevraagd bij de dokter of dat wel in orde is.
Dat kan dus heel goed. Is of een grote follikel die losbarst of een follikel op een pijnlijke plek die losbarst, maar niks ernstigs dus. Enige voordeel is, zei de dokter, dat je precies weet wanneer je gemeenschap moet hebben…
Verder hier niets te melden, nog niets gehoord uit Leiden, ik ga misschien vanmiddag even zelf bellen.
Liefs,
Edanjelan
Gisteren contact gehad met Leiden en met de Dr. Hij wil toch graag nog een spermamonster beoordelen. De vorige bevatte 4,4 miljoen en had ook nog levende zaadcellen, terwijl het een monster was wat opgestuurd was. Dus de kwaliteit is goed zei hij.
Nadat wij het monster opgestuurd hebben en hij het beoordeeld heeft neemt de arts opnieuw contact op om met ons door te spreken wat nu het handigst is om te gaan doen…dus er is weer even beweging in.
Sandy, alles goed? al een positieve ov-test gehad?
Mira, met jou ook alles goed, je hebt toch elke keer maar weer het te verwerken!
Liefs,
Edanjelan
Mira ondanks dat de IVF niet gelukt is toch goed nieuws van de arts en volgende keer meer kans met ICSI :thumbup:
Endanjelan vervelend is dat he dat je zo’n pijn hebt met je eisprong, ik heb dat zelf ook alleen val ik gelukkig niet bijna flauw. Het vervelende is dat als het zo’n pijn doet dat ik dan ook geen zin meer heb om te klussen.
En wat een goed nieuws bericht van de dokter, ik ben benieuwd wat de uitslag is van het monster. Weet je wanneer je dat krijgt?
Ik heb nog geen ov testen gekocht want ik heb echt verschrikkelijke kiespijn nu en ik kan aan niks anders denken dan aan die kies. Gelukkig mag ik om vijf uur komen vandaag voor de wortelkanaalbehandeling. Dit is de eerste keer dat ik kiespijn heb en hopelijk ook de laatste keer wat is dit erg zeg. Nou ja straks ben ik er vanaf :?
Meiden tot snel!
Ah, Sandy, hoe is het gegaan de wortelkanaalbehandeling…brrr…hopelijk ben je nu van je kiespijn af…gelukkig nog nooit gehad (snel afkloppen!)
Wanneer we de uitslag krijgen is afhankelijk van wanneer we het opsturen. Zal wel in de loop van volgende week zijn dat we het opsturen en dan krijgen we hopelijk gauw de uitslag.
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: SUPERNIEUWS ZEG!!! :thumbup: Nou meid, er valt zeker een last van jullie af. Het zit nog allemaal goed bij je hubbie. Ik ben echt blij om dit te horen.
Sandy: hoe is het meid? Wat een toestand he kiespijn? Ik hoop dat het over is.
Met mij alles goed, geen beursgevoel meer en ik heb wel het idee dat mijn ongi eraan komt… ik voel me blehhh, pijn in mijn rug en moe zeg :?
Welterusten
Mira
Sandy, hoe gaat het nu met je?
Mira, de :evil: :evil: al gekomen?
Gabby, hoe is het met jou?
En met de rest van de meiden?
Hier alles goed, ik heb sinds van het weekend (eisprong) de hele tijd al een vreemd weeig gevoel in mijn onderbuik en ook mijn rug voel ik af en toe wat. Zal wel met de heftige eisprong te maken hebben gehad.
Nog plannen met koninginnedag?
Wij blijven hier in het dorp, daar is voor de kinderen de hele dag wel wat te doen , dus lekker gezellig en lekker dichtbij.
Oh ja, zal nog even een fotootje van de pupperd meesturen. Tis wel lastig om een zwarte hond op de foto te zetten.
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: wat een lieverd zeg!!! Ik zou ook wel een hond willen hebben, maar goed… we werken allebei. Maar eens zal er wel eentje komen hoorrr
Hoewel ik superblij ben met mijn katten. Ik heb siamezen en dit zijn de honden onder de katten. Dus hier ben ook errugggg druk mee.
Jeetje meid, wat vervelend die klachten door de eisprong. :?
Nou ik begin ongi te worden, ik heb het nog maar een beetje. Ik voel me wel blehhhhh.
Wij gaan ook een rondje maken in het dorp… altijd wel leuk vind ik. Al die kinderen op de grond met hun spulletjes.
Allemaal een heel fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Mira, is de ongi doorgezet? Veel last van?
Sandy, met jou alles goed?
Hier een heerlijke koninginnedag gehad. T was lekker druk in het dorp hier, en de kids hebben zich prima vermaakt. Heel gezellig weer.
En wat een lekker weer was het! Kregen we vorig jaar nog hagelstenen over ons heen bij de aankomst van de koningin…nu was er een lekker zonnetje.
Stonden gisteren op de vrijmarkt ook nog mensen met 2 jonge poesjes (5 weken oud), niet om te verkopen maar om te laten zien dat ze ze hadden. Oh wat schattig zeg…daar kan ik toch echt van smelten.
Verder niks te melden hier…van het weekend zullen de :evil: :evil: zich wel weer aankondigen…hoop van niet natuurlijk, maar ik verwacht niet anders.
Liefs,
Edanjelan
Hoi, hoi,
Ook ik heb een leuke Koninginnedag gehad, heerlijk weer, lekker gebanjerd door het centrum
Helaas Edanjelan: ik ben ook vreselijk :twisted: ongi geworden… echt heftig dit keer met enorme krampen erbij. Met dit weer is het dan echt vreselijk. :?
We hebben van de week een vakantie geboekt (we zijn ruim 5 jaar niet op vakantie geweest). Niet alleen vanwege de ziekenhuistoestanden, maar ook omdat we 5 katten hebben. En we kunnen niemand hier in de buurt vinden, die onze katten wil/kan verzorgen.
We gaan in september 10 daagjes naar Bali … joehoeeeee ik heb er nu al zin in. Zwanger of niet zwanger, we hebben gewoon geboekt. Vandaag zijn we bij een dierenpension wezen kijken en het voelde meteen goed. Een grote ruimte voor onze 5 katten, helemaal voor hen alleen. Kunnen ze gewoon bijelkaar blijven. Een rustige omgeving, ook heel belangrijk
Liefs
Mira
Oh wat gaaf zeg, Mira, naar Bali! Dat lijkt me geweldig zeg. Wat een superleuk vooruitzicht! En wat fijn dat je een goed pension voor je katten hebt gevonden…als je nou dichterbij had gewoond had ik het met alle liefde gedaan hoor!
Vervelend dat je zo’n heftige :evil: :evil: hebt! bah… Nou hopelijk zijn ze snel verdwenen en kunnen jullie weer verder gaan! Wanneer heb je ook alweer het gesprek?
Liefs,
Edanjelan
Hoi Edanjelan:
Ja gaaaaf he naar Bali. Ik ben er 1x geweest (10 jaar geleden ofzo) en was me goed bevallen. Lekker goedkoop allemaal daar voor onze begrippen. Regelmatig kijk ik op internet naar foto’s, filmpjes enzo. Ik kan bijna niet meer wachten 8).
Inderdaad jammer dat je niet in de buurt woont… errug lief van je aanbod. :-* Maar je hebt al zo’n beestenboel thuis hihihi. :mrgreen:
We hebben op 14 mei weer een gesprek met de arts. Wij hebben altijd een gesprek met dokter Heijnsbroek. Ken je haar?
Heb jij nog wat gehoord of gebeld van/naar Leiderdorp? Meid ik vind het ook superspannend voor jullie.
Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie?
Waar zijn de anderen eigenlijk allemaal? Zeker van het zonnetje genieten … ik geef jullie groot gelijk hoorrr…
Liefs
Mira