Luukie: ik kan me voorstellen dat je dat denkt, zou ik ik ook hebben. Maar het zal vast helemaal goed zijn met de kleine
Gabby: leuk weekend gehad? :mrgreen:
Edanjelan: hoe is het met jullie knuffelkont? Je puppie groeit waarschijnlijk erg snel …
Liefs
Mira
Mira, de pup groeit inderdaad heel hard. Ze is al bijna 14 kilo(!!) dus dat beloofd wat. De dierenartsassistente had al gezegd: Houd maar rekening met een flink grote hond.
Ach, vind ik alleen maar leuk. Ze is zooooo lief, maar kan ook flink ondeugend zijn. Zo vindt ze het prachtig om de tuin een lekkere diepe kuil te graven…Ze is ook al een keer het water ingedoken.
Ga je 26 febr. aankaarten om evt. IVF te gaan doen, of gaan jullie nog een keer voor de IUI? Het moet wel zenuwslopend voor jullie zijn hoor. Ik gun het jullie zo!
LIefs,
Edanjelan
Edanjelan: Leuk zo’n grote hond … kan je lekker ook mee stoeien. Wij hebben 15 jaar een bouvier gehad. Zo’n aardige lobbes, maar waakzaam als er vreemden zijn. :lol:
Ik heb een e-mailtje gekregen van de fertiliteitsarts en zij vond het ook vreselijk dat de 5e IUI niet aangeslagen was. De 6e IUI is ook geen “verplichting”. De maximum leeftijd voor de IVF behandeling in onze kliniek is tot 43 jaar. Dit heeft mij wel gerustgesteld, omdat ik op internet las dat verscheidene ziekenhuizen tot 40 jaar aanhoudt. Ik heb altijd gezegd, dat ik tot mijn 40e jaar zwanger wilde worden, maar nu ben ik toch wel blij, dat ik op mijn 40e jaar nog bij de kliniek terecht kan.
Ik ben benieuwd hoe het gesprek maandag a.s. zal gaan lopen. Ik heb nog geen idee erover. Maar we gaan wel zeggen, dat we geen vertrouwen meer hebben in de 6e IUI.
Liefs
Mira
Mira, kan me voorstellen dat je geen heil meer ziet in een 6e IUI…ben benieuwd wat het gesprek oplevert maandag.
Ik zal weer even een fotootje van onze pup plaatsen…ligt ze samen met de poes te slapen…
Hoe is het met de rest van de meiden?
Liefs,
Edanjelan
Wat schattig Edanjelan!!!
Ik wil ook graag een puppy, maar helaas werken wij allebei… wie weet als we 50+ers zijn :lol: hahahahaha
Hallo allemaal!
Endanjelan wat een schatjes zeg en ze liggen zo lief met elkaar te kroelen! :inlove:
En ik zag nog twee mooie echofoto’s Gabby een superei! hopelijk nu een bevrucht ei
Miranda mooi hoor je echofoto zit er een beetje bij weg te dromen als je dat zo ziet is dat toch een heel mooi wonder in je buik!
Mira spannend maandag je gesprek ik hoop voor je dat je snel weer een stapje verder mag met een mooi resultaat natuurlijk :thumbup: en ik duim deze maand ook nog verder want je weet nooit…
Luukie mogen we volgende week ook jouw foto bewonderen?
Hier verder geen nieuws, ei is in aantocht dus zal het binnenkort erg druk hebben hihi
Nou tot snel weer!
Mira, ik weet niet of ik van het weekend nog kom KOKken daarom wil ik jullie alvast heeeeel veeeeel succes wensen a.s. maandag. Laat gauw wat van je horen!
Sandy, veel plezier met je gezellige “drukte” ik ga duimen voor je!
Iedereen een heel goed weekend!
Liefs,
Edanjelan
Mira veel succes morgen, laat je weten hoe het gegaan is? :thumbup:
Hoi allemaal,
Vandaag was het gesprek heel goed. We hebben besloten geen 6e IUI te gaan doen. We wachten deze cyclus af en hebben pauze. De cyclus daarna starten we met IVF. Best heftig als ik het zo allemaal gehoord heb. Het houdt in, vanaf ongi dag 1 starten met 1 prik elke avond, vanaf 3 t/m 7 komt er een prik bij en daarna heb ik een follikel meting om te kijken hoeveel eitjes ik heb. Maar we moeten blijven prikken totdat de punctie is. Mijn man en ik konden gelijk door voor een prikinstructie en ze hebben een buisje bloed van ons afgenomen om te checken of we HIV of hepatitus etc. hebben. Daarna heb ik ook nog een inwendige echo gehad… alles zag er goed uit. De eisprong was van het weekend geweest. Uiteindelijk waren we 1,5 uur in de kliniek. :shock:
Ze plaatsen 2 embryo´s terug. Het maakt de kans groter, dat er eentje blijft zitten. Natuurlijk heb je ook kans op een 2-ling. Maar die zijn bij ons ook meer dan welkom
Nou een kort verslagje van ons ochtendje in de kliniek.
Hoe gaat het met jullie?
Lieve groetjes
Mira :-*
Hoi Mira,
Jeetje best heftig… maar ergens ook wel een opluchting toch? Je weet wat de volgende stappen zijn en dat je kansen groter worden!
En dat prikken… als ik het kan kan jij het ook… je went er supersnel aan! Wie weet is dit het laatste zetje!
Neem lekker je rustpauze en dan vol er tegen aan!
Spannend hoor!
Thumbs Up!
liefs Gabby
Mira, wat fijn dat jullie alles nu gelijk konden doen (prikinstructie enzo). Op naar de IVF, mits deze cyclus heel stiekem niet gelukt is.
En dan 2 eitjes…wie weet…zou leuk zijn toch een tweeling? Das altijd mijn droomwens geweest, een tweeling. Maar we lopen op de zaken vooruit.
De duimen gaan hier weer voor jullie draaien! Zie je op tegen het prikken?
Liefs,
Edanjelan
Mira dat klinkt allemaal best heftig maar ook weer heel positief. Ik ga heel hard duimen voor je :thumbup: en hoop dat het straks een geweldig resultaat oplevert (of twee )
Nou ik vind het inderdaad allemaal best spannend.
Gabby: helaas moet ik het prikken ook wel zelf proberen :? , omdat mijn man ook nachtdiensten heeft. En het moet elke dag op hetzelfde tijdstip gebeuren. Dus dat wordt “junken” hihihihihi.
Edanjelan: dat hoop ik ook nog steeds hoorrrr, dat moedernatuur het snel overneemt. De arts vroeg of wij bezwaar hadden tegen een 2-ling. Als wij dat hadden, dan plaatsen ze 1 embryootje terug. Als we een beebje hebben, dan zal ik toch geen 2e keer deze toestand willen meemaken. En dan ben ik nog ouder :eh: … dan zou 2 wel gelijk leuk zijn.
Sandy: nou meid, je weet nooit wat jullie “drukte” op gaat leveren De duimpies draaien :thumbup:
Miranda: hoe gaat het met je meid? Is de babykamer al bijna klaar? En wanneer komen ook alweer jullie babyspulletjes?
Luukie: hoe gaat het met jou? Heb je al een baby-echo?
Liefs
Mira
Lieve meiden,
Sorry dat ik niet zo regelmatig meer schrijf maar op dit moment is het hier een beetje druk.
Mira ik hoop dat ivf het gewenste resultaat zal brengen en misschien wel twee??? wie weet.
Luukie hoe is het met de verschijnselen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Natuurlijk hoop ik voor jullie allemaal toch een babietje op de natuurlijke weg. Wij hadden na 1,5 jaar de moed ook al bijna op gegeven en zie daar nu al 22 weken en 3 dagen zwanger.
Hier moeten de voorbereidingen voor de babykamer nog beginnen. We zijn nu bezig met het afhalen van het behang. Zondag gaan we voor babybehang kijken maar we hebben geen enkel idee wat we willen. We zien wel. De meubeltjes en kinderwagen komen eind april. dus we hebben nog even. Dan als de meubels in elkaar staan kunnen de babyspullen gewassen worden en de kastjes in geruimd worden. Ook moeten er nog heel wat spulletjes gekocht worden, zoals kleertjes, lakentjes, dekentjes, badset enz. Ook moet er nog voor dat we gaan behangen nog geschilderd worden en ook moet ik nog gordijnen maken. Dus nog volop werk.
Ik ga nu wel elke week naar de cesartherapeute ivm mijn bekken. Heb erg last van mijn rug en mijn onderkant. Dus niet meer overbelasten. maar hoe doe je dat in een gezin met al 4 kinderen.???
Wel hebben we vandaag de proefdruk van het kaartje op gehaald. Wel raar om al de naam van het kindje op het kaartje te zien staan. Dus nu nog op zoek naar alle ontbrekende adressen. En dan maar tussendoor alvast de enveloppen schrijven. Er kan maar iets klaar zijn!!!
Verder alles hier zijn gangetje, lekker relax weekje de kinderen hebben vakantie en ik dus ook een beetje.
Veel geluk voor iedereen en ik denk aan jullie allmaaal.
Liefs miranda
Hoi Miranda,
Ik kan me voorstellen, dat je het superdruk heb. Doe wel rustig aan hoorrrr. :-*
Wat doet de cesartherapeute precies?
Liefs
Mira
Miranda, wat een leuke/lekkere drukte allemaal, echt gaaf. Hopelijk gaat het een beetje met je rug en bekken. Helpt de therapie?
Luukie, hoe gaat het met jou?
Mira…brrr…zelf prikken, knap hoor!
Sandy…de duimen draaien voor jullie!
Hier verder geen nieuws, alles gaat zijn gangetje hier. Met de pupperd gaat het prima, ze is lief en kent al een paar commando’s. Zit, down, hier. Alhoewel hier niet altijd op gaat als ze lekker met andere hondjes aan het spelen is.
Liefs,
Edanjelan
Hallo meiden,
Nou, even niet zoveel van me laten horen. Ook hier hadden de griepverschijnselen toegeslagen.
Nou ik heb sinds afgelopen maandag een heel stuk geruster gevoel.
Maandagavond mocht ik voor het eerst naar de verloskundige voor de intake.
Ik was toen 9 weken en drie dagen. Ze vond het jammer dat ik niet thuis kon bevallen, aangezien mijn eerste een keizersnede was. Vind ik natuurlijk ook.
Ze wilde kijken of ze het hartje kon horen met de doptone maar ze zei er wel bij dat in deze fase je het bij 80% van de vrouwen niet zou horen.
Even zoeken en wat denk je: Een onmiskenbaar kloppend hartje!!!
Ik kon wel huilen!!!. Maar dat doe ik nu eigenlijk wel overal om.
Maar ik moet zeggen dat het voor mij wel een hele geruststelling is.
Nu mag ik a.s dinsdagavond voor de termijnecho. Héél spannend.
Nu heb ik ook het gevoel dat ik het wereldkundig kan maken. A.s weekend gaan we het ook tegen de kinderen zeggen. Ik heb een leuk boek gekocht, genaamd er komt een kindje bij. Ik denk dat ze door het dolle heen zijn.
Dit moest ik even kwijt aan jullie!!! Verder voel ik me best goed.
De misselijkheid is een stuk minder. Nog wel véél moe, maar dat schijnt na de twaalfde week minder te worden
MIranda: Leuk om al met het kaartje en de kinderkamer bezig te zijn.
Hoe voel je je verder, want dit zouden dé goede maanden voor je moeten zijn.!!!
Gabby: wat een ei zag ik voorbijkomen!!! Héél veel succes!!!
Mira: ik zal héél hard voor je duimen
Sandy, ik hoop dat ik volgende week een mooie echo kan showen!!!
Edanjelan: Alles goed daar???
Luukie, wat gaaf zeg dat je het hartje hebt gehoord…en dan dinsdag de echo, leuk hoor. En vertel je het dan de kinderen? Hoe oud zijn de kinderen (staat vast wel ergens, maar voordat ik dat allemaal doorgelezen heb…)
Hier alles goed. Gelukkig schijnt het zonnetje nu even dus mooi even tijd om er met de pupperd uit te gaan!
Liefs,
Edanjelan
Hoi meisjes,
Hier even een kort ego-berichtje tussendoor:
Heb al weer 2-3 dagen licht bruin-roodverlies, dus ongi is hiermee wel een feit denk ik. (Ook al is de temp niet helemaal gezakt…maar herken het wel van mijzelf) Heb vrijdag de dokter gebeld dat ik ongi ben en dinsdag gaan we voor de uitgangsecho en dan op naar de 2e ronde ovulatie-inductie met Puregon spuiten.
Heb dus ff een dipje en houdt mij rustig…
Ik lees wel jullie berichtjes, maar ben nu weer een paar dagen sjachie…
liefs Gabby
Gabby, das weer balen…succes morgen! :hug:
Liefs,
Edanjelan