Balen Gabby kan me voorstellen hoor dat je vreselijk sjaggie bent laat je je maar lekker verwennen door je hubbie en succes morgen :thumbup:
Miranda leuk om te lezen al die voorbereidingen en vervelend dat je zo’n last hebt van je rug. Rustig aan hoor!
Luukie wat mooi dat je het hartje al kon horen! En hoe hebben je kinderen gereageerd? Veel succes morgen.
Endanjelan heerlijk he het zonnetje dan is het helemaal leuk om met je pup naar buiten te gaan!
Mira hoe is het?
Nou hier is het wachten weer begonnen. Mocht het deze maand niet raak zijn dan ga ik misschien ovulatietesten kopen. Normaal gesproken voel ik elke maand mn eisprong (loop dan soms krom van de pijn) maar deze keer niks, kan natuurlijk ook 's nachts geweest zijn. Iemand nog tips qua merk enzo?
:-*
Gabby: heel veel succes meid :thumbup:
En gewoon sjaggie zijn als je dat wilt hoorrrr … heel herkenbaar.
Sandy: ik had eerst de ovulatietesten via internet besteld, maar die werken absoluut niet bij. Ook bij Edanjelan werkten ze niet.
Toen heb ik die van de apotheek gekocht. Merk van de apotheek en deze hadden wel baat bij mij. Ik weet dat die van Clearblue ook goed zijn, maar best duur. Succes meid!!!
Hoe gaat het met jullie verderssss?
Met mij gaat het best goed eigenlijk … nog een maandje dat gaan we starten met prikken :shock: … helaas moet ik het ook zelf bij mij leren, omdat mijn lieffie ook nachtdiensten heeft en late diensten. En het moet elke dag op het zelfde tijdstip. Maar we slaan ons er wel doorheen.
Het meest zie ik tegen de punctie op :? … Het duurt maximum 10 minuten.
Liefs
Mira :-*
Sandy, inderdaad de goedkope ovu-testen via internet werkten helemaal niet! Terwijl ik duidelijk mijn eisprong voelde gaven de testen steeds niets aan. Verder geen ovu-testen gebruik dus geen verdere ervaring.
Mira, spannend hoor dat prikken…lijkt mij ook zo eng om zelf te prikken…maar tis voor een goed doel!
Hier een paar hectische dagen achter de rug. Stiefzoontje dat nu 2 jaar bij ons woont en veel psychische problemen heeft is weer opge-eisd door zijn bio-moeder. Net nu hij in het traject zit om psychologisch onderzocht te worden. Hij gaat vanaf volgende week woensdag weer bij haar en haar nieuwe vriend wonen. Gelukkig staat school hier geheel achter ons en heeft alles in het werk gezet om te zorgen dat hij daar in ieder geval op een school komt waar hij (en zijn nieuwe gezinssituatie) goed in de gaten wordt gehouden.
tja…zo gaat dat in Nederland…moeders hebben nog altijd het voordeel van de twijfel en alle tegens worden door de kinderrechter en kinderbescherming zo van tafel geveegd!
Liefs,
Edanjelan
Endanjelan wat een rot bericht zeg in sommige situaties vraag je je af of ze nog wel in het belang van het kind kijken sterkte voor jou en je stiefzoontje :hug:
Mira het gaat jou wel lukken hoor dat prikken! En misschien is het wel niet meer nodig deze maand. Ik hoop het zo voor je
Bedankt voor de tips met de testen die goedkope ga ik dus niet aan beginnen even afwachten volgende week dus. Hier goed nieuws, mn vriend is gevraagd voor een andere functie binnen het bedrijf waar hij werkt en dat zou betekenen dat ie voorlopig van de nachtdiensten af is. Dus alleen nog dag- en avonddienst heerlijk! Volgende week weten we het zeker.
Met de rest ook alles goed?
we zakken…dus maar even uppen!
Hier zijn de :evil: :evil: weer geweest. Maar liefst 4 dagen te vroeg. Gek hè?
Morgen het laatste schooldagje van stiefzoontje hier en dan gaat hij smiddags naar zijn moeder. Hij heeft het niet zo in de gaten wat er allemaal te gebeuren staat, misschien maar beter ook…
Hoe is het met iedereen? Lekker van de zon aan het genieten?
Liefs,
Edanjelan
Even weer een berichtje van mij was alweer een tijdje geleden, helaas is mijn oma donderdag overleden dus het is hier een beetje hectisch geweest. Het was heel verdrietig, ze was al een hele tijd ziek dus ik ben aan de andere kant blij dat haar een verdere lijdensweg bespaart blijft.
Diezelfde dag zijn de :evil: ook weer langsgeweest ik heb er de afgelopen week niet zo veel bij stil gestaan omdat het zo druk was dus heel erg vond ik het niet.
Endanjelan vier dagen te vroeg :think: je kan er soms geen touw aan vastknopen met wat er met je gebeurd van binnen. Balen meid.
Hoe is het met je stiefzoontje gegaan? Ik hoop voor hem dat het allemaal soepeltjes verloopt. En het valt voor jou en je man natuurlijk ook allemaal niet mee :hug:
Mira spannende tijden komen er weer aan het is toch wel fijn dat je weer kan gaan aftellen. De duimen gaan vast draaien :thumbup:
Gabby, Miranda en Luukie hoe is het met jullie?
Hoi meiden,
Sowwwwwww het is best rustig hier
@ Sandy, gecondoleerd!
ook balen van die duivels…maar dat terzijde natuurlijk.
@ Endelejan, he bah chipsssssssss ook daar die vervelende rooie rakkers… Sterkte met je stiefzoontje, wat een rotsituatiezeg! Het allerbeste de komende tijd!
@ Mira, hoe gaat het nu met prikken? Valt best mee toch? Bij mij gaat het ook al een hele tijd goed… behalve de afgelopen dagen waren ze vervelend. Nu viel mij op dat dat ook de keren waren dat ik de prikplek niet had voorbehandeld met een watje met sterilon? Dus als je wat last hebt is het de moeite waard om te proberen… zeker al de sterilon wat koud is… succes meissie, ik denk aan je hoor!
Nu ff over mijn persoontje… Ik ben afgelopen week twee keer voor controle geweest en het schoot niet echt op met mijn eitjes. Nu was ik er vanochtend weer en hopla, ineens een heel mooi ei links…rechts wat kleintjes. Dus vanavond nog 1 keer prikken met Puregon, vanavond klussen en morgenochtend de samenlevingstest… dan morgen middag de Pregnyl zetten en dan weer aan de klus… voor de zekerheid woensdag weer klussen en dan twee lange weken wachten… Maar het spannendste is wel de samenlevingstest morgen… doen de zaadjes het nog, leven ze nog… en hoe doen ze het in mijn baarmoederslijmvlies… owwwwwwww moment van de waarheid…zijn we samen wel effectief, ondanks alle hulp. blaaaaaaaaaahhhhhhhhh…
Nou maar vroeg naar bed dan,
doei doei
Zodra ik wat meer weet laat ik het weten!
@ alle andere meiden ook met jullie duim ik mee! (zwanger worden, met of zonder MMM, zwanger zijn of verse mams) Hoe gaat het met jullie verder, jullie zijn zo stil…
Dag meisjes,
liefs Gabby
Sandy, gecondoleerd…bah, wat een nare periode toch weer.
Gabby, succes vandaag…krijg je gelijk de uitslag. Duim dat alles goed is…
Mira, alles goed bij jou?
En met de anderen? Tis zo stilletjes hier.
Hier alles goed. Stiefzoon woont inmiddels weer bij zijn moeder, en ja, dan ben je de controle dus kwijt. Hopelijk houden ze hem op school goed in de gaten, en zijn moeder ook. Zij heeft toch ook echt begeleiding nodig. Ik ga me er maar niet zo druk meer om maken, ik heb meer dan mijn best gedaan.
Verder niets nieuws…alleen dat ik het zo jammer vind dat het nu weer zulk koud weer is…brrr…t was vorige week zo lekker!
Nou ja, het komt vast wel weer.
Liefs,
Edanjelan
Zo even uppen hoor!
Gabby hoe is het gegaan? Ik hoop zo dat je volgende week een mooie positieve test in je handen hebt
Endanjelan lijkt me erg vervelend dat je de controle nu kwijt bent. Komt hij nog wel in de weekenden naar jullie toe? Hopen maar dat alles nu goed met hem gaat. :hug:
Mira je bent al een tijdje hier niet meer geweest, gaat alles goed met je?
Met de zwangere dames alles goed?
Hier is het erg druk geweest, we zijn bezig om alle spullen in het huis van mn oma op te ruimen en het was best emotioneel.
Vandaag thuis aan de schoonmaak :? want daar is de laatse tijd niet veel van gekomen
Sandy, kan me voorstellen dat het emotioneel was het huis van je oma opruimen…bah, vervelende dingen altijd. Mijn oma is al 9,5 jaar geleden overleden maar ik mis haar nog steeds hoor!
Mira…inderdaad is het al een tijdje stil…alles goed met je?
En de andere meiden…ook alles goed?
Hier gaat alles goed. Mijn schoonmoeder haalde nog wel even van het weekend aan of er niet nog een kleinkind kwam…gezegd dat ze daar maar niet al te veel op moest rekenen. Ik vind het wel altijd leuk om te horen, dat betekend dat zij het toch ook nog wel leuk zou vinden…
Liefs,
Edanjelan
even ons weer uppen hoor, anders zijn we straks verdwenen.
Hoe is het met iedereen?
Hier gaat alles zijn gangetje, alleen gaat het niet zo goed met mijn oma (een andere dan waar ik in mijn vorige berichtje over postte uiteraard). Ze is 86 en de verwachting is dat het niet zo lang meer zal duren…maar goed, ze is nu ook wel aan rust toe (suikerziekte, been geamputeerd, hoort bijna niets meer).
Allemaal een fijn weekend…enne…wel berichten hè?
Liefs,
Edanjelan
Ik " up" even mee,
Samenlevingstest was niet goed… Maar schijnt dat ze er tegenwoordig geen waarde meer aan hechten…
Ach we hebben wel geklust…dus volgende week ergens mijn NOD… maar verwacht er wederom niet veel van… Hubbie moet vanwege de slechte uitslag toch nog even zaadjes inleveren dinsdag… En nu heb ik het idee dat we weer van voren af aan kunnen beginnen en we waren zo lekker op dreef…27 maart de uitslag en het hoe nu verder in quadraat…bleh
Gelukkig is ons nieuwe huis opgeleverd en zijn we komende maand druk met andere dingen…
Dus even drukl durk druk en ik meld mij wel weer als er iets te melden is hahahah
liefs Gabby
Hoi!
Goh Gabby niet echt een leuk bericht maar wat je zei dat ze er geen waarde aan hechten kan toch weer positief uitpakken. Ik duim even verder hoor Je hebt de komende tijd genoeg afleiding dus dat is wel lekker! :thumbup:
Mira waar ben je? Als ik even teruglees ga je binnenkort beginnen of ben je al begonnen met prikken succes meid :thumbup:
Endanjelan wat vervelend van je oma :hug: Mijn oma heeft zoveel pijn gehad de laatste paar weken en dan weet je dat het beter is dat ze nu rust heeft.
Lief dat je schoonmoeder laat weten dat ze het leuk zou vinden als er nog een kleinkind op komst is. Heb je het verteld van de hersteloperatie? Dat betekent dat ze de hoop nog niet opgegeven heeft. Ik weet dat je het min of meer van je afgezet hebt maar toch duim ik elke maand voor je hoor!
Ik heb mijn ouders helemaal niets verteld maar ze weten dat ik een grote kinderwens heb dus af en toe vraagt mijn moeder wanneer ze nou toch eens oma wordt en dan ligt het echt op het puntje van mn tong om het allemaal te vertellen maar ik wil het graag dat het een verassing blijft.
Deze week hoorde ik dat een vriendin zwanger is en toen moest ik toch wel even slikken en daar baalde ik zo van want ik wilde gewoon blij voor haar zijn zeker omdat ze 2 jaar bezig is geweest en al 2 iui pogingen erop had zitten en nu toch via de natuurlijke manier zwanger is geraakt. Gelukkig is dat gevoel na 1 dag weer gezakt en ga ik binnenkort een mooi kadootje voor dr kopen.
Zo dat was het weer even ga nog even genieten van het zonnetje in de tuin. Tot snel!
Hoi lieve meiden,
Sorry, dat ik een tijdje niets van me heb laten horen. Ik had een maand rust, geen ziekenhuisbezoek meer etc. etc. en dus heb ik ook ff afstand gehouden van het forum. Maaaaarrrr hier ben ik weer. Willen jullie het mij vergeven :oops: ?
Ik heb een hoop bij moeten lezen… wat is er veeeeeel gebeurd :shock:
Sandy: gecondoleerd met je oma meid, het is alweer een tijdje geleden, maar het blijft een gemis :hug:
Heb je al een ovulatietest gebruikt? En welke heb je in huis gehaald?
Edanjelan: meid wat een toestand rond je stiefzoontje … gaat het goed met hem?
Hoe gaat het met je oma? Meid heel veel sterkte!
Gabby: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Ik duim dat de zaadjes van je hubbie dinsdag SUPER zijn!!!
Afgelopen vrijdag heeft de arts mij gebeld over de stand van zaken. Mijn lief en ik moesten eind februari bloed prikken en alles was goed. We hebben het verloop van IVF doorgenomen. Ik zie ontzettend tegen de punctie op, ik heb er zelfs van gedroomd. Dit heb ik de arts ook verteld. Ze vertelde dat ik mij niet ongerust hoefde te maken en zullen mij apestoned maken voor de punctie :mrgreen:
Ik heb gisteren de medicijnen gehaald… een hele tas vol :o … alles ligt nu in de koelkast. Wat een hoop prikken. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag ongi ga worden en dan moet ik beginnen met prikken. ff een diepe zucht hoorrrrr :eh:
Liefs
Mira
Ha Mira, begrijpelijk hoor dat je wat afstand hebt genomen. En natuurlijk vergeven we je het!
Kan me zo goed voorstellen dat je opziet tegen het prikken en de punctie. Lekker van je af schrijven, hopelijk helpt dat een beetje. Gelukkig zijn ze bij de kliniek erg aardig en lief zoals ik van je lees, dat scheelt ook denk ik.
Sandy, hier weten inderdaad de ouders dat manlief een herstel heeft ondergaan, en ook dat de zaad hoeveelheid niet best is. Maar beide oma’s zouden het zeker nog leuk vinden er een kleinkind bij te krijgen. Maar ik zeg ze maar af en toe dat ze er niet te hard op moeten rekenen. Kan me voorstellen dat je even moest slikken toen je hoorde dat je vriendin zwanger was…is helemaal niet gek hoor.
Gabby, veel klusplezier in jullie nieuwe huis! Geeft genoeg afleiding denk ik. En ik ga ook hard duimen dat de zaadjes van je hubbie helemaal super zijn!
Hier vanmorgen gehoord dat mijn oma is overleden. Ze kreeg al een paar dagen morfine en is vanmorgen rustig ingeslapen. Beter voor haar.
Van de week zullen we dus wel een begrafenis hebben, bah, nooit prettig.
Ik had niet zo’n hechte band met deze oma, wat niet wegneemt dat ik het niet erg vind dat ze overleden is. Het was ook niet een oma die ik vaak zag.
Nou, ik ga zo naar de school van de kids en dan met overblijven maar even lekker genieten van het zonnetje!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: gecondoleerd met je oma meid! Je hoeft iemand niet vaak te zien, het is en blijft heel vervelend.
Liefs
Mira
Hoi, hoi,
Ik ben gisteren ongi geworden (buiten verwachting; ik dacht namelijk pas donderdag) en vanavond begin ik met de 1e prik decap. Volgende week dinsdag heb ik de echo en waarschijnlijk 16/17 april de punctie. Maar dat hangt af van de grootte van de eitjes.
Nu gaat het allemaal echt worden meiden. :shock:
Liefs
Mira
Mira…jammer dat je ongesteld bent geworden…maar nu op naar de ivf!
Hoe ging het prikken? Hoop dat er volgende week mooie eitjes te zien zijn, die kunnen uitgroeien tot mooie embryootjes! Dat zou toch mooi zijn!!!
Liefs,
Edanjelan
Endanjelan gecondoleerd met je oma :hug:
Oh Mira wat spannend!!! Hoe is het gegaan met je 1e prik? Ik weet niet of 1 van jullie een jaar of twee geleden het programma de biologische klok heeft gezien? 1 van die vrouwen in dat programma was toen ook bezig met IVF ik dacht dat ik wel wat wist van IVF toen, niet dus toen ik dat allemaal in die koelkast zag :shock: Dus petje af voor jou Mira en de duimen gaan weer draaien :thumbup:
En begrijpelijk hoor ff afstand hebt gehouden het is je vergeven
Gabby hoe is het?
Oh ja ik heb dus het internet vorige week afgespeurd over ovulatietesten en wat zijn die dingen duur zeg! Maar nou kwam ik er dus achter dat je van die persona staafjes kunt gebruiken zonder computer. En hij gaf dus zondag een dikke vette streep aan en dat was vier dagen later dan ik verwacht had. Ik blij dat ik ze gekocht heb want ik was er echt van overtuigd dat ik op 13 of 14 een eisprong had!
Nou meiden tot snel weer!
Goeiemorgen allemaal,
Ik ben reuze trots op mezelf. Ik wilde het prikken toch zelf proberen. Mijn lieffie moedigde mij wel aan. Voordat ik me ging prikken, was ik enorm misselijk, maar dat verdween toen ik klaar was. Er was geen bloeding en ik heb ook geen blauwe plek. Dus het zal wel goed zijn gegaan. Joepie de poepie ik ben over die drempel heen :dance: . Maar goed vanavond weer die parade en vanaf morgen komt er een 2e prik bij. Maar dit is een prikpen. Ik ben benieuwd hoe dat is. :think: Iemand ervaring?
Edanjelan: wanneer wordt je oma begraven? En hoe is met het “puppie”? Ik wil wel weer een foto zien hoor
Sandy: ja die ov-testen zijn inderdaad duur. Bij de apotheek betaalde ik voor 5 stuks Euro 13,00. Maar dat was goedkoper dan die van de drogist. Maar die werkten wel bij mij. De duimpies draaien ook voor jou hoorrrr… dat het flink raak zal wezen :thumbup:
Gabby: hoe is het met jou?
Liefs
Mira