Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Hoi meisjesssssssssss.

Ik wilde even niets meer vertellen, na het berichtje van Mira…

Maar zal het even kort houden…

Gisteren mijzelf voor het eerst geprikkert, en het is 100 procent meegevallen. Nu op naar volgende week vrijdag voor de eerste controle.

Tot zo ver even kort, meer details volgen nog, mijn mijn hartje huilt effies met Mira mee…

:silenced:

Liefs Gabby :kaars:

:cry: :cry: :cry: dit is echt niet leuk

Mira heel veel :hug: voor jullie

Hè Mira…shoot zeg! En ik dacht nog wel zo dat het goed nieuws zou zijn wat ik hier zou lezen.

Bah, ik huil met jullie mee!

Een hele dikke knuf!

Liefs,

Edanjelan

Bedankt voor jullie lieve berichtjes… mijn man en ik slaan deze cyclus over en proberen het op de natuurlijke manier… want wie weet :wink: . Mijn man en ik hadden helemaaaaal geen zin in een IUI. Dat zou alweer eind volgende week zijn. Blehhhhh

Ik heb vanochtend gebeld voor een afspraak en we gaan maandagochtend 26 februari praten met de arts. Ook ff rust zeg maar.

Vrijdag heb ik flink zitten janken totdat alle spanning van me af viel. Ik ben ook thuis gebleven, ik had ff geen energie om op het werk te verschijnen. Het gaat gelukkig weer beter met me. Op mijn werk begrijpen ze me gelukkig, dat scheelt enorm allemaal.

Gabby: gelukkig valt het prikken mee meid … heb je vrijdag een follikel meting? spannend zeg.

Liefs

Mira

Lieve mira,

Ik heb met spanning zitten wachten op jouw berichtje.

En nu dit… Ik had zo gehoopt dat het gelukt zou zijn.

Wat zit de natuur toch gek in elkaar, iui op het goede moment en genoeg zaadjes dan zou het toch moeten lukken. ik hoop dat je komende maand spontaan zwanger wordt. Wij hadden ook al bijna de hoop opgegeven, en toch nog zwanger geworden. Ik ga nu heel hard duimen.

Ik kan begrijpen dat je even tot niks in staat bent. Sterkte!!! :hug:

Hier alles zijn gangetje. Ben zaterdag voor de 20 weken echo geweest en alles lijkt goed te zijn. En nog steeds duidelijk een jongen.

Woensdag voor het eerst naar de cesartherapeute, heb last van mijn bekken en kijken wat zij te melden heeft daarover. Kan op het moment niet zo makkelijk lopen.

Ik hoop snel van jullie positieve berichten te lezen.

Gabby, stoer hoor zelf prikken. ben als de dood voor naalden. Ik hoop dat je snel een positieve meting hebt en verder kan gaan.

En luukie, hoe is het met de hormoontjes en klachten, nog een beetje uit te houden???

Ik denk aan jullie allemaal,

Liefs miranda

Mira wat kan je lichaam je in de maling nemen maar fijn dat je je weer wat beter voelt :hug: ff rust deze cyclus maar niet te veel he!? niet vergeten te klussen :wink:

Gabby wilde je nog succes wensen met prikken was ik vergeten te zeggen vrijdag :oops: en wat knap zelf prikken ik ben wat dat betreft echt een held op sokken

Miranda al op de helft! Heb je ook een mooie echo foto te showen?

Endanjelan Luukie alles goed?

Mira, misschien wel even lekker een maandje rust? En wie weet hoe goed dat doet!

Ja, Miranda…heb je geen foto die je kan showen? Gaaf hoor alweer op de helft…nu kun je gaan aftellen.

Gabby, hoe gaat het spuiten?

Luukie, met jou alles goed?

Sandy ,is eerdaags nu ook weer je NOD?

Zou Nikita niet weer in Januari beginnen met proberen zwanger te worden of heb ik het mis? Zou wel leuk zijn iets van haar, maar ook van Faith te horen.

En Marjed, bij jou alles goed, en met je winkeltje?

Hier alles goed, de :evil: :evil: zullen vandaag of morgen wel weer arriveren. Nog een paar daagjes en de kids hebben lekker vakantie, we zijn ook al voor de zomervakantie aan het rondkijken. We bijven in Nederland en gaan kamperen (voor manlief de eerste echte keer want we gaan nu echt…met een vouwwagen…) Dus hopelijk wordt het wel een mooie zomer!!!

Liefs,

Edanjelan

Hallo allemaal,

Mira, echt niet leuk, je leek er zo dicht bij te zitten. Ik blijf voor je hopen.

Miranda, volgens mij moet je nu in de goede fase zitten w.b kwaaltjes enzo. alles goed. Krijg je met 20 weken nog een termijnecho???

Gabby, ik wens je veel succes met het verdere verloop van de behandeling

Edanjelan: heerlijk hé om al uit te kijken naar de vakantie nu je iets gepland hebt, w.b kamperen.

Ook wij hebben over twee dagen een weekje vrij. Even niets aan mijn hoofd. Ik zit inderdaad midden in de misselijkheid, moe, lusteloos enz. Nog 1.5 week en dan mag ik voor het eerst naar de verloskundige.

Ik lig 's avonds vroeg in mijn bed, maar ik moet zeggen dat ik dat zelf helemaal niet erg vindt!!!

Groetjes

Miranda, ik heb niet goed gelezen, je hebt je echo al gehad!!!

Fijn dat alles goed is én een jongen, harstikkel leuk!!!

Endanjelan lekker is dat he rondneuzen voor de vakantie? Van mij mag het ook een mooie zomer worden! Wij weten nog niet wat we gaan doen. De dochters van mn vriend zijn hier regelmatig maar de jongste mist dr moeder na 1 nachtje slapen hier dus we kunnen nog niet echt een paar dagen achter elkaar weg. Waarschijnlijk doen we dan een paar keer een dagje uit, dan moet het natuurlijk wel lekker weer worden! Hoe is het met de :evil: zijn ze er? Ik hoop het niet voor je.

Mijn NOD is zondag nog een paar dagen wachten weer en ik ben helaas niet zo geduldig :wall:

Gabby veel succes met de controle morgen! :thumbup:

Sorry Gabby zit even terug te lezen en ik bedoel natuurlijk vrijdag :smiley:

De :evil: :evil: zijn weer gearriveerd!

Gisteren kregen mijn dochter en zoon een telefoontje van hun vader dat ze een half-broertje hebben gekregen. Ze hebben hem nog niet gezien, geen idee ook wanneer dat zal gebeuren.

Sandy, ook leuk toch, af en toe een dagje uit? Zijn de dochters van je vriend vaak bij jullie?

Ik duim voor je dat je zondag natuurlijk NIET ongesteld wordt…

gabby…succes morgen!

Nou, ik ga de kids weer naar school brengen!

Liefs,

Edanjelan

Nou helaas hier zijn ook de :evil: gekomen en 1 dag te vroeg weer dacht vanmiddag dat het twee dagen te vroeg was maar vorige keer was het natuurlijk op zaterdag. Nou ja laten we het positief bekijken beter te vroeg dan te laat.

Endanjelan bij jou ook las ik balen toch weer :hug:

De dochters van mn vriend zijn hier meestal om het weekend en als hij door de weeks thuis is haalt hij ze ook uit school (hij werkt onregelmatig)

De communicatie met zijn ex loopt over het algemeen heel goed, we kunnen gewoon bij elkaar over de vloer komen, daar ben ik heel blij om. Als ik het zo lees Endanjelan verloopt het contact niet zo soepel bij jullie? Wel jammer het is toch ook hun broertje. Ik weet ook niet wat er allemaal voorgevallen is (hoef het niet te weten hoor zo bedoel ik het niet) want ik weet ook dat het soms allemaal niet meevalt.

Met de andere dames alles goed?

Alvast een prettig weekend!

Das balen Sandy…weer die stomme :evil: :evil:

Nee,inderdaad het contact hier is heel minimaal en het gaat altijd heel moeizaam om dingen te kunnen regelen. Heel vervelend. Maar er is dan ook een vervelende scheiding aan vooraf gegaan.

Mijn oudste woont bij zijn vader en stiefmoeder, 2 stiefzusjes en sinds woensdag dus halfbroertje. Mijn jongste 2 wonen bij mij en mijn man.

Ik zie mijn oudste wel 1 keer per 14dagen hoor. Maar zo tussendoor even bellen oid zit er niet in. Ik mail wel met hem, maar zijn email wordt gecontroleerd, en msn ook wel met hem. Nou ja, gelukkig heeft hij het erg naar zijn zin als hij bij ons is, dus dat is een hele troost.

Gabby, hoe is het vandaag gegaan?

Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Edanjelan

Sandy en Edanjelan…shooooootttttt :cry:, die rot :evil: … :hug:

Meiden wat een gedoe he altijd rondom de kinderen. Mijn man heeft 2 zonen uit een vorig huwelijk, maar hij ziet ze nooit meer. Te vaak geprobeerd, maar telkens weer een teleurstelling. Mijn man kon die teleurstellingen niet meer aan en heeft een punt achter de energie gezet. Hij gaat er 100% vanuit, dat de jongens contact met ons zullen opnemen als ze ouder zijn. Dat geloof ik ook.

Miranda: tjonge meid alweer op de helft van de zwangerschap. Heb je een echofotootje van je beebje?

Gabby: hoe gaat het met jou?

Met mij alles goed verder…alles weer op een rijtje gezet en we zien uit naar het gesprek van 26 februari.

Liefs

Mira :-*

hoi Meiden,

Nou hier goed nieuws… Na 1 week spuiten met een lage dosis Puregon had ik vrijdagochtend een mooi ei op de echo. Ook het slijmvlies zag er goed uit. De echografiste zei, zo jij hebt een mooie trofee, wil je een foto mee, dan kan je er naar kijken, dat helpt vast. Echt grappig, ik heb er idd heel de dag naar gekeken en hubbie ook, we waren er echt mee in de wolken: jippie we hebben een ei!

's Middags belde de gyn en zei: het ziet er goed uit, zet de Pregnyl maar vanmiddag of vanavond, en van het weekend lekker klussen. OMdat het nu in het weekend valt geen samenlevingstest, maar dat mag de pret niet drukken. Wellicht volgende keer zei ze. Dus we hebben het druk dit weekend en zijn niet bereikbaar, hahahaha.

Dus jullie geduim heeft super geholpen! THX meiden!

Mira, klinjkt zeer positief dat je uitziet naar het gesprek met de gyn.! 2007 word jullie jaar, dat voel ik gewoon!

Endelejan, Sandy, Chipssss, wat een krengen zijn dat toch die rode duivels. Vol goede zin weer op naar de volgende ronde. Positief blijven hoor! dat moeten we allemaal! We duimen voor elkaar!

Miranda, Ja heb je al een foto van de beeb. Leuk is dat :wink: Ik ben al blij met de foto van mijn ei… Beeb lijkt me net iets leuker, hahaha :wink:

Luukie: ook jij op naar de eerste echo! Het lijkt me “fantastisch” om me om een fijne reden moe en misselijk te voelen. Als je dat in je achterhoofd houdt, dan maakt het het wellicht een stuk dragelijker :wink:

Nou dat was het weer dames… de haard staat aan, we gaan zo een lekker hapje eten en dan… :zzz: :naughty: hahaha

Liefs Gabby :lol:

Ow ja voor de nieuwsgierigen heb ik hier ook ff mijn echo neergezet…van mijn Super EI dan he :wink:

Lieve dames,

Wat een nieuws toch allemaal weer. Gabby wat een geweldig ei, en dat nog voor pasen. :smiley: Dan is het misschien al wel een kindje, ik duim voor je. Veel plezier het weekend.!!!

Edanjelan en sandy wat balen toch weer. Op naar een bevrucht eitje over 14 dagen.

Edanjelan ervaar je het niet heel raar dat je ex weer vader geworden is en jullie het ook zo graag willen. Het lijkt me niet altijd makkelijk. Ik denk aan je. :hug:

Mira, ik hoop dat 26 februari jullie weer moed kan geven om weer verder te gaan. En ook jullie wens uit zal komen.

Luukie nog misselijk?? Heb ik nu af en toe nog steeds van die kokhals neigingen. Maar het is voor een heel goed doel.

Ik hoop dat jullie allemaal heel snel het zelfde kunnen voelen als ik. Het is jullie allemaal zo gegunt.

Hier een echo van 12 weken. De echo van 20 weken is al niet meer een heel kindje op een beeldje te krijgen. Dus deze echo is alweer 9 weken oud, maar niet minder mooi.

Gabby: een superei idd… hoeveel mm was ie?

Nou meid ik wens jullie een superweekend!!! :wink:

De duimpies draaien hier op volle toeren :thumbup:

Miranda: ahhhhhhh wat een mooie echofoto en zo duidelijk :o

Luukie: hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij de echo?

Liefs

Mira

Gabby, jullie hebben vast een heel leuk weekend gehad! :wink:

Miranda, leuk hoor, zo’n echo. Ik heb er geen nare gevoelens bij dat ex vader is geworden, ik heb “ons geval” aanvaard en het gaat goed zo.

Liefs,

Edanjelan

Hallo allemaal,

wow, Gabby, wat een ei!!!, ik zal hard vor je duimen :pray:

MIranda: wat is het toch weer leuk, zo;n echo. Over een week mag ik voor het eerst naar de verloskundige en daarna hopelijk snel een echo!!

Edanjelan en Sandy: balen voor jullie van de :evil: . Kom op!!!

MIra, nog even en het is 26 feb. Succes alvast.

HIer alles goed. Het carnavalsweekend weer overleefd. Ik heb me dit weekend best goed gevoeld. Niet extreem misselijk, wat ik de laatste weken wel had!! Maar ik moet je wel zeggen dat ik dan weer onzeker wordt als ik dan niet misselijk wakker wordt en me goed voel. Daarom ben ik blij als ik volgende week naar de verloskundige kan!!

Groetjes