Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Hallo allemaal!

Miranda wat fijn dat alles goed was :thumbup: en wat geweldig dat je kinderen zo mee genieten :inlove:

Gabby balen meid :frowning: en idd even lekker klagen en dan weer met goede moed verder! Veel succes de 7e :thumbup:

Luukie nou ik had die gezichten wel willen zien hihi

Endanjelan nou ik kan me we voorstellen dat je veel wordt aangesproken met je pup wie zou die nou niet even willen knuffelen :inlove:

Mira wanneer mag je testen? Oh ik hoop het zo voor je :pray: Ik duim voor je!

Nou ga no even naar ned 1 kijken, nu net het moment van Maxima dat ze zo moet huilen. Ik vond dat zo mooi om te zien.

Prettig weekend allemaal!

Hoi, hoi,

Edanjelan: niet te geloven he dat je zo vaak wordt aangesproken op straat :slight_smile: Ook door mensen, waarvan je het helemaal niet had verwacht.

Miranda: ohhhh dat lijkt me zo leuk, dat je het hartje hoort. En super dat je als oefenobject wordt gebruikt voor een echo :lol:

Sandy: mooi he, het moment van Maxima? :cry:

Ik mag in principe dinsdag gaan testen, maar uit ervaring word ik 1-2 dagen daarna ongi. Dus ik wacht mooi tot donderdag. Ik heb toch al weer ongikwaaltjes, zoals pijn in mijn onderrug en ongikrampjes, dus ik weet eigenlijk niet wat ik moet denken. Ik ben ook erruggg moe, heb meer slijm dan normaal, heb ook steekjes in mijn zij en krampen in mijn onderbuik. En ben ontzettend moe. Dussssss we wachten met spanning af.

Maar goed dat kan ook komen, omdat mijn moeder afgelopen woensdag geopereerd is. Haar galblaas moest eruit en gelukkig is het met een kijkoperatie gelukt. Donderdagochtend mocht ze alweer naar huis, dus ik ben donderdag en gisteren na mijn werk naar mijn ouders geweest om een prakkie te koken. En als ik thuis kom, dan ook de katjes verzorgen etc. etc… best heftig ineens.

Maar blijven jullie aan me denken?

Liefs en een fijn weekend!!!

Mira

Mira…natuurlijk blijven we aan je denken en ik duim heeeeeeel erg hard voor jullie!

Gaat het weer goed nu met je moeder?

Liefs,

Edanjelan

Jazeker Mira mn duimen zijn bijna blauw :mrgreen:

:lol: :-*

Mira…en…hoe gaat het?? :pray:

Hier gisteren een beetje hectische dag gehad.

Gisterochtend om 4 uur werden we wakker van klagelijk kattengemiauw.

Bleek één van de oudere katten heel hard te mauwen. Ze kon echter niet meer lopen en hing er maar een beetje bij.

Een jaar geleden was dit ook gebeurd met een andere kat van ons, zij overleed echter heel snel toen (1 uur nadat ze zo klaaglijk ging mauwen)

Tot 8 uur hebben we opgezeten met de kat en na de dierenarts gebeld te hebben konden wij direct komen. Ze was in shock en werd aan het infuus gelegd. De dierenarts zou ons op de hoogte van hoe of wat.

Rond half 11 werden we opgebeld dat ze toch was overleden. We weten dus niet waaraan (ze ging niet naar buiten, er was niks met haar aan de hand).

Toch wel weer verdrietig hoor als zo’n huisdiertje doodgaat…

Liefs,

Edanjelan

Mira ik duim nog steeds dat die vreselijke :evil: wegblijven

Endanjelan wat verdrietig, laat de dierenarts het nog wel weten wat het was? Een dikke knuffel voor jou :hug:

Gabby veel succes morgen :thumbup:

Met de twee zwangere dames alles goed?

Edanjelan: ach gossie wat erg van jullie kat :cry: Hou oud was jullie kat?

Natuurlijk is dat heel verdrietig als je beestje doodgaat. Het is toch een lid van het gezin.

Veel sterkte met het verlies :kaars:

Gabby: succes morgen met de uitslag!!!

Nog niets in zicht, ze mogen van mij wegblijven… maar de ongikwaaltjes heb ik nog steeds … :pray: :pray:

Liefs

Mira :-*

Edanjelan, wat erg, en dat het dan zo snel is gegaan. Sterkte ermee,

Mira, wanneer mag je hoop beginnen te krijgen???

Gabby, ook van mij succes…

Met mij alles goed…misselijk!!!

Gr

Gabby, succes morgen!

Mira…de duimen draaien stevig door…De poes is bijna 10 geworden, dus nog niet echt oud…

Dank voor jullie medeleven!

Liefs,

Edanjelan

Miraaaaaaaaaaaaaa hoe gaat het nou?

Ik vind het me toch spannend :pray:

Nou hier weer een berichtje van mij…

Vandaag nogmaals de HSG doorgesproken en alles is goed en ziet er goed uit. Ook heeft ze een inwendige echo gemaakt en ook daar was ze tevreden over. Ze kon de eierstokken goed zien en vinden. Er was nog niets spannends te zien, een paar mini mini eitjes en eentje van 10 cm. Maar ik zit dan ook pas op dag 11. Anyway, ik moet zo snel mogelijk beginnen nu met het spuiten van FSH (Puregon). Dus die ga ik morgen halen en dan heb ik ook prikles van de zusters. Ik moet dus zelf prikken, behalve de Pregnyl (voor de eisprong). Daar ga ik dan vrijdag al mee beginnen. Ja ook de gyn had zoiets van… hupsakee anders zijn we weer 6 weken verder… heerlijk toch. Volgende week maken ze dan weer een echo om te kijken hoe de eitjes groeien, of het goed gaat (niet teveel enzo), en of de dosis eventueel wat hoger kan of moet. Uiteindelijk gaan we dan bepalen wanneer we de eitjes laten springen, krijg ik de Pregnyl, en dan moeten we van bil zeg maar :silenced: De samenlevinstest dus, dan kijken ze de volgende dag hoe de zwemmertjes het doen in en met mijn baarmoederslijm. Dat zal dan wel ergens einde van de maand al gebeuren. :dance: Het wordt een heel erg spannend en druk maandje…

Ik hou jullie op de hoogte, maar ga me nu ff mentaal voorbereiden op de prikles en verder instructies voor morgen. (Owww ja ze hadden ook nog bloed afgenomen vandaag, om zeker te weten dat er niets aan zat te komen, anders moeten we even wachten. Maar we vermoeden van niet, maar ze moeten het toch zeker weten)

Morgen meer info :wink: En dan zal ik jullie verhalen verder lezen en beantwoorden. Ik was eigenlijk nieuwsgierig voor Miraaaaaaaaaa :pray: :angel:

Tot morgen,

Liefs Gabby :zzz:

Gabby…spannende weken dus…succes met de spuitinstructie…brrr…

Mira…en??? (ben zoooo nieuwsgierig!)

Liefs,

Edanjelan

mwaahhahahaha ik vind het ook spannend hoorrrr … hier nog niets te bekennen, maar om het nog spannender te maken, doen we morgen pas het testje. Mijn lieffie moet vandaag tot 22:15 uur werken en dan zouden we daarna pas een testje gaan doen. :roll:

Dus morgen na het werk gaan we een testje doen.

Ik heb nog steeds geen idee wat ik ervan moet denken.

Gabby: mooi meid dat jullie gyn er vaart achter zet. Maar waarvoor doen jullie de pregnyl ook niet zelf? Ik kan dat wel zo makkelijk zeggen hoorrrr … ik heb mezelf ook niet geprikt, maar mijn man hihihihihi

Liefs

Mira…dat je nog zo lang kan wachten! Jemig zeg…wat spannend!

Ik blijf heel hard door duimen, ondanks de koude handen van alle sneeuw!

Liefs!

Mira wat spannend zeg!!! En wat Endanjelan zegt dat je dat zo lang vol kan houden vind het knap hoor. Ik duim weer verder :thumbup:

Gabby fijn dat alles er goed uitzag en ook fijn zo’n gyn :thumbup:

Hier verder geen nieuws, heb de sneeuw overleefd vandaag hihi vond het weeralarm wel overdreven maar ik kan makkelijk kletsen woon 5 minuten van mn werk dus echt veel last heb ik er niet van.

Prettige avond nog en Mira :pray:

Ja, ik ben ook zelf zeer verbaasd :shock:

Maar het is ook een beetje zelfbescherming… van nog ff wachten…

want wie weet.

Ik hou jullie op de hoogte hoor.

Liefs

Mira…en??? spannend hoor!

Lieve mira,

Ik hoop hier heel snel goed bericht van je te lezen!!!

Mijn duimen draaien nog steeds.

Liefs miranda

Hoi lieve meiden,

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Helaas onze droom is voorbij … ik ben vanochtend ongi geworden.

We zijn enorm teleurgesteld, omdat ik kwaaltjes had, die ik nooit eerder heb gehad. We dachten echt dat het dit keer raak was. Helaas …

Liefs

p.s. dank je wel, dat jullie aan ons gedacht hebben.

Kttttttttttttttttttttttttttttt Miraaaaatje

Jeetje meid… wij dachten hier allemaal hetzelfde en voelen onwijs met je mee… :evil: :shifty: :cry: :cry:

Ik weet even niets anders te zeggen…

Liefs Gabby :angel: