Hoi
Mira: Ik zal héél hard voor je duimen. Wat een spannend weekend voor jullie. Laat je nog iets weten wanneer de IUI precies is.
Groetjes
Gabby, de duimen draaien hier ook voor je!
Mira, het gaat goed met de katten. De oudste 2 kijken er niet naar om, de 2 kleinsten zijn wel interessant. Als de hond ligt te slapen gaan ze stiekem snuffen, is de hond wakker dan rent ze achter de kleintjes aan.
Ahhh, zielig is dat hè, als ze dan na zo’n operatie thuiskomen. Proberen ze te lopen maar dan wankelen ze zo. Nu gaat het toch wel weer goed met 'r?
Wat een goede groei zeg! Nu hopen op een duidelijke ovutest, en dan misschien maandag of dinsdag al de IUI? Spannende tijden dus weer voor jullie! Ik denk aan jullie!
Iedereen een fijn weekend!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan wat een schatje!!! :inlove: veel knuffelplezier. Wij hebben een kater en een poes uit het asiel en ze zijn zo lief zou echt niet meer zonder huisdieren kunnen. Onze poes heeft ook een kapje gehad voor een kaal plekje op dr poot maar na een paar dagen had ze uitgevonden hoe ze er toch nog bij kon :roll: toen heb ik em er maar afgehaald vond het ook zo zielig.
Mira heel veel succes als je morgen de IUI heb en ik hoop voor je dat het een beetje meevalt deze keer :thumbup:
Luukie al last van kwaaltjes?
Gabby lang he duurt dat wachten op je NOD?
Hier al wat ongikwaaltjes…
Nog een prettig weekend allemaal!
Mira, hoe gaat het? Wanneer mag je nu voor de IUI?
Liefs,
Edanjelan
Hoi, hoi,
Vandaag heb ik mijn IUI gehad. Zaterdag en zondag had ik een negatieve ovulatietest en maandag was die positief. Dus ik hoefde geen pregnylspuit te zetten. Het was gelukkig niet pijnlijk. Ik had een klein beetje ongikrampies, maar die gingen snel over.
We hadden na bewerking 10 miljoen goed beweeglijke zwemmers.
Nou als eentje nou zijn best gaat doen?
Nu weer 2 zware wachtweken en hopen dat alles goed gaat.
Liefs
Mira
Goed zeg Mira, dat het deze keer niet pijnlijk was…nu weer 2 weken wachten…erg lijkt me dat! Ik ga weer heel hard aan je denken en voor je duimen!
Luukie, alles goed daar? Heb je het al verteld in je omgeving?
Sandy wanneer heb jij je NOD?
Gabby, jij toch ook eerdaags ?
Hier verder alles goed, hoog knuffelgehalte im huis met de pup!
Het gaat helemaal geweldig met haar.
Liefs,
Edanjelan
Hallo allemaal,
Edanjelan: hoe is het nu met je. laat je de situatie nu even voor wat het is?
Bij de uitslag van jullie test hadden jullie méér zaadcellen dan wij afgelopen december. Is het een idee om met ovulatietesten te gaan werken of zal dat in jullie geval weinig uitmaken.
Ik heb deze de afgelopen twee maanden gebruikt en bij mij is het gelukt!
Hoe is het met de rest?
Mira: afwachten maar…Wij hadden er maar 2 miljoen; het hoeft er maar één te zijn!!!
Gabby, Sandy, hoe is het met jullie?
Hier alles goed. Vanochtend even officieel naar de huisarts gegaan . Harstikke positief testte ik daar, dus ik ga me nu ook geen zorgen meer maken. Het is écht zo. Volgende week ben ik jarig. Ik heb een taart besteld. 's avonds komen de opa’s en oma’s. Op de taart laat ik zetten 'weer opa en oma". Zal wel een verrassing zijn. Voor de rest van de familie wil ik het eigenlijk pas zeggen als ik voor de eerste keer bij de verloskundige ben geweest.
Nog niet zoveel last van klachten, soms wat moe en misselijk, voor de rest oké.
Groetjes
Luukie, leuk idee van die taart, ben erg benieuwd naar hun reacties. Wisten ze wel dat je man een hersteloperatie heeft ondergaan?
Wij laten het nu zoals het is. Ik heb eens ovulatietesten gebruikt maar van een goedkoop merk en dat werkte dus niet. Ik wil het niet weer gaan gebruiken want ik wil niet “op commando” gaan vrijen. Dus we zien het wel.
Ik voel me er nu goed bij en ben niet meer gefocused op het zwanger worden.
Ondanks dat dit niet mijn weer type is, vind ik het buiten toch wel lekker. Jammer dat er geen sneeuw is voor de kids. Voor mezelf hoeft het niet zo, maar voor de kids zou het zoooo leuk zijn.
Ik ga liever voor de 35 graden. Nou ja, het is nu tenminste droog en het zonnetje schijnt zelfs…die 35 graden komen wel weer
Liefs,
Edanjelan
Lieve meiden,
Mira, ik hoop dat jouw positieve gedachten een goed begin zijn. Ik duim met je mee. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Leuk idee luukie om het met een taart te doen. Hoe vinden de andere kinderen het of weten zij het ook nog niet. Wij hebben het vertelt toen wij het zelf wisten. De oudste wordt in de zomer 16 jaar, dus ook niet meer zo makkelijk voor haar te verbergen. Ik hoop dat jouw kinderen net zo blij zijn als de onze. Het is zo speciaal om als gezin zwanger te zijn.
Edanjelan, wat een schatje. Ik kan me voorstellen dat je het liefst de hele dag met je hondje zou willen knuffelen, heb ik al bij het zien van de foto.
Gabby, ik hoop dat je positieve uitslag krijgt van de hsg. En daarna ben je vruchtbaarder dus wie weet???
Hier een tijdje niks van mij laten horen, hebben het erg druk. Wij hebben de kamer van de kleine meid behangen. Roze met hartjes, hoe kan het meisjesachtiger. Nu moeten nog haar meubels uit elkaar en naar boven verhuist worden. Dan het behang in haar kamer eraf en nieuw voor de baby erop. Zaterdag gaan wij babymeubeltjes bekijken en kinderwagens. Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst wat kleine spulletjes gekocht. Dus het begin is er. We hebben tenslotte nog 5 maanden.
Verder voel ik mij prima, 's avonds wel heel moe. Wel wat raar gevoel in mijn bil, kan me soms niet eens omdraaien of op staan van de pijn. Lijkt wel of mijn schaambotje los zit of zo. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts, maar eens navragen. Heb bij de laatste zwangerschap wat last gehad van mijn bekken. Dat kan ik er niet bij hebben moeten nog zo veel doen.!!!
Tot snel en voor iedereen lieve groetjes
Miranda
Hallo allemaal
Mira ik hoop voor jou dat die ene heel erg zijn best gaat doen
Edanjelan vind het wel knap van je hoor (als ikhet zo mag zeggen) dat je er niet meer zo gefocused op bent, ik merk aan mezelf dat ik er teveel aan denk en daar wordt ik wel een beetje gek van.
Miranda morgen lekker spulletjes kijken heerlijk lijkt me dat. Hoop voor ons hier allemaal dat we dat dit jaar ook gaan doen.
Gabby al uitslag gekregen?
Luukie wat een leuk idee van die taart ben benieuwd hoe ze zullen reageren!
Hier zijn de :twisted: 1 dag te vroeg gekomen op zondag dus. Vond het niet erg dat het een dag te vroeg was vind dat wachten al zenuwslopend genoeg :wall: Nou weer vol goede moed naar de volgende ronde
Allemaal een prettig weekend!
Hoi, hoi,
Sandy: shoot balen zeg meid Wie weet wat de volgende ronde gaat doen.
Luukie: heel leuk idee van die taart. Ik ben ook benieuwd wie het als eerste zal opmerken. Wanneer ben je jarig?
Edanjelan: heerlijk he beesten in huis. Ik zou echt niet meer zonder kunnen. Aan Selly is niets meer te merken. Ze eet wel voor 2 lijkt wel hihihihi.
Miranda: shopse!!! Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan kopen. Ik hoop niet dat je weer last krijgt van je bekken. Succes vrijdag bij de huisarts!
Gabby: hoestie?
Met mij alles nog goed. Ik zit pas op dag 4 na de IUI. Ik hoop zoooooo dat het raak is.
Allemaal een fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Heeeeeeeeee meisjes,
Zo te lezen gaat het met iedereen zijn gangetjes… Heel goed om te lezen.
ook hier erg druk bezig geweest. Moest afgelopen week 2 dagen naar Duitsland voor mijn werk… en na twee dagen gewoon werken zijn we een paar dagen naar Maastricht geweest.
Dat alles was super en de tijd ging lekker snel.
Vandaag zou ik met vriendinnen wat gaan sporten… maar ik heb me afgemeld. Gisteren aaan een drupje bloed… en vanochtend ook weer iets meer bloedverlies… Ik had zoooooooooooo’n enorme baaldag…blehhhh, ik ben het zo zat. Dus ik heb maar lekker films gekeken en een beetje rondgehangen in mijn pyjama. Lekker lopen klagen en sjachie geweest…
Morgen weer fris op en aan het werk… the show must go on
Woensdag 7 februari krijgen we de uitslag van de HSG en hoe nu verder…Zal dan wel horen hoe en wat met de prikcursus, samenlevingstest, echo’s etc… pfffffffffff dat zien we dan wel weer.
dank jullie voor het meeleven , dat heeft in ieder geval wel geholpen en het sterkt mij om nu de volgende fase in te gaan…
Luukie: leuk idee… ook ik kan er avonden dromen over hoe ik het zou vertellen. Echt gaaf! Hopelijk komt voor ons dit moment ook dit jaar!
Sandy: balen he… ? ik weet er alles van… Ook voor jou op naar de volgende ronde!
Mira: we duimen weer volop verder… ik ben er heel erg van overtuigd dat het binnenkort jouw beurt is! You go !
Miranda: heerlijk shoppen! Ga lekker uit je dak! Ik heb afgelopen week ook geshopt… alleen voor mijn hubbie, ook erg leuk, en het is ook net een kindje, hahaahha
Endelejan: echt zo leuk een pup… heerlijk lijkt me dat. Ik heb twee katten waar ik dol op ben. Geweldige beesten… Knuffel maar lekker raak, dat maaakt beesten zo geweldig! Zo lieffffffff
Tot gauw meiden,
Liefs Gabby :lol:
Gabby: shoot zeg meid Maar wel heerlijk he gewoon in je pyama chagerijnen en bank hangen. Ik hoop dat je je beter voelt vandaag :-*
Miranda: ennnnnn??? Wat hebben jullie allemaal geshopt?
Liefs
Mira
Gabby en Sandy…balen dat de ongi weer gekomen is…bah…
Sandy, ik was er inderdaad best wel veel mee bezig en zo teleurgesteld als ik weer ongi werd. Ik heb dat nu van me af gezet, en ben er voor mezelf niet meer zo mee bezig.
Miranda…en…vertel eens wat voor leuks je allemaal gekocht hebt?
Mira…zware weken weer! Ik duim me rot voor je!
Luukie, alles goed bij jou?
Liefs,
Edanjelan
Lieve meiden,
Wat balen dat jullie weer ongesteld zijn geworden, elke maand heb je toch hoop!!Ik denk aan jullie.
Mira ik hoop dat je over 10 dagen een mega dikke zwangerschapsstreep op de test hebt staan.
Zaterdag hebben we inderdaad geshopt. en goed ook. We hebben een babykamer gekocht en een kinderwagen. Daar kregen we de autostoeltje bij en de box hebben we ook gekregen. Dus het schiet al op. Eind april wordt alles gebracht want nu slaapt de kleine meid nog op die kamer en moet dus nog verhuizen en dan behang er af en op nieuw behangen.
We weten alleen nog niet welke kleur, ook daar moeten we nog voor gaan kijken.
Ik wens jullie alle geluk van de wereld en tot heel snel
Miranda
even ons topicje uppen hoor!
Liefs,
Edanjelan
Inderdaad edanjelan we zakken en dat is niet de bedoeling.
Hier een echo berichtje, maar ik was gisteren ook zo blij.
Ben gisteren voor controle bij de verloskundige geweest. Het hartje was in een keer te horen. Wat is het nu krachtiger dan 6 weken geleden.
En toen vroeg ze of ze een echo mocht maken. Ze heeft in december haar certificaat gehaald om 20 weken echo’s te mogen maken en wilde mij graag gebruiken als oefenobject. En wie zou dat niet willen.
Ze is 3 kwartier bezig geweest en alles is alvast goed bekeken. (10 februari hebben wij de echte 20 weken echo). Hij groeit helemaal volgens schema. En zo leuk dat op het moment ik hem voel bewegen op het beeld ook echt de armpjes of beentjes gestrekt worden. De bewegingen zijn nu voor de kinderen ook van buitenaf te voelen. Het liefst zien ze mama nu heel de dag met een blote buik op de bank en allemaal even voelen.
En het is nog steeds een jongetje, zelfs ik kon het zien. Echt balletjes en een piemeltje. Ze heeft gekeken naar hartje, nieren, teentjes, vingertjes zeg maar gewoon alles.
Ben in de afgelopen 10 weken wel 2,5 kilo afgevallen maar dat zal er van zelf wel weer bijkomen.
Mira, is het nog een beetje uit te houden. Mijn duimen zijn hier al helemaal blauw, als dat nou niet helpt… Ik leef met je mee.
Edanjelan, hoe is het met de dondersteen van het gezin. Lekker aan het ravotten en knufflen. Hij ziet er zo lekker zacht uit.
Tot snel
Miranda
Hallo allemaal,
Even geleden dat ik van me heb laten horen…
Hier is alles goed. Ik ben gisteren jarig geweest en had een taart gekocht voor de opa’s en oma’s met de tekst, wéér opa en oma. Nou in eerste instantie lazen ze het gewoon hardop, maar er kwam geen reactie. Maar een kwestie van seconden later viel het kwartje en waren ze door het dolle heen.
Ze hadden niet verwacht dat er nog een vierde zou komen bij ons. Ze wisten ook niet dat mijn man een operatie had ondergaan, dus we hadden genoeg te vertellen. Maar ze waren helemaal blij en wij dus ook.
Verder soms wat misselijk en moe, maar verder geen bijzonderheden.
Miranda: wat geweldig weer zo’n echo. ik kijk er ook echt naar uit. En dat de kinderen zograag willen voelen. Wat zou jij je rijk voelen…
Mira: Ook bij mij zijn de duimen aardig blauw. Hoe gaat het nu???
Gabby en Sandy, houdt moed, het kan echt!!!
Edanjelan: Hoe gaat het met jou???
Luukie, wat zullen de opa’s en oma’s verbaasd zijn geweest zeg! Maar wat ontzettend leuk!
Alles nog goed met je?
Ahh. Miranda, geweldig toch weer al die leuke baby spulletjes aanschaffen! Gaaf hoor!
Mira, nog een beetje vol te houden het wachten? Hopelijk heb je wat afleiding zodat de tijd wat sneller gaat.
Met de andere meiden alles goed?
Hier gaat alles prima. De pup heeft nog steeds een hoog knuffel gehalte. Wel verbazingwekkend hoe vaak en veel je op straat wordt aangesproken met een pup. Heb wel eerder een pup gehad, maar zo erg als hier heb ik het niet meegemaakt. Nou ja, goed voor de sociale contacten!
Liefs,
Edanjelan
Luukie, wat zullen de opa’s en oma’s verbaasd zijn geweest zeg! Maar wat ontzettend leuk!
Alles nog goed met je?
Ahh. Miranda, geweldig toch weer al die leuke baby spulletjes aanschaffen! Gaaf hoor!
Mira, nog een beetje vol te houden het wachten? Hopelijk heb je wat afleiding zodat de tijd wat sneller gaat.
Met de andere meiden alles goed?
Hier gaat alles prima. De pup heeft nog steeds een hoog knuffel gehalte. Wel verbazingwekkend hoe vaak en veel je op straat wordt aangesproken met een pup. Heb wel eerder een pup gehad, maar zo erg als hier heb ik het niet meegemaakt. Nou ja, goed voor de sociale contacten!
Liefs,
Edanjelan