Hi allemaal!
De kerstdagen zijn weer achter de rug…op naar oud & nieuw. Vandaag vuurwerk halen…de kids zien het al helemaal zitten.
Zondag voor kerst bij mijn schoonmoeder en schoonoma geweest en daar gegeten, toen mijn oudste zoon weer naar zijn vader gebracht (heel gedoe, hij zou eerst wel 1e kerstdag hier zijn, toen weer niet…grrr…)
1e kerstdag zijn we met 2 kids naar de Winterefteling geweest. Was erg leuk maar ook erg druk en koud…brrr…De kids vonden het geweldig en we hebben ons daar van 10:00 tot 18:45u vermaakt. Veel attracties ook niet gedaan vanwege de lange wachtrijen…om nou een uur in de rij te gaan staan in de kou hadden we (en de kids) niet zo veel zin in. Maar al met al een leuke dag geweest.
2e kerstdag 's avonds bij mijn ouders gegeten. En nu zijn we aan het uitbuiken van al dat ge-eet!
Oud & nieuw vieren we hier, samen met mijn ouders en de kids (mijn oudste zoon dus weer niet, hij blijft bij zijn vader en stiefmoeder).
En nu maar hopen op een goed en zwanger 2007 voor ons allemaal!
Liefs,
Edanjelan!
Goedemiddag dames,
Hier de kerst ook weer overleefd
Wij hebben eerste kerstdag met mijn 4 kinderen gegourmet. Heel gezellig. Tweede kerstdag is mijn schoonmoeder wezen eten. Dus fijne kerstdagen gehad.
Met de misselijkheid gaat het goed. Nog af en toe van een luchtje wat kokneigingen maar verder niet meer overgeven. Het eten smaakt mij ook weer een beetje beter.
Zo af en toe voel ik een klein plopje in mijn buik, en net of er iets langs je huid (aan de binnenkant dus) gaat. Op de echo konden we al zien dat het een heel beweeglijk jongetje is.
Van mijn schoonmoeder hebben we een klein blauw vestje gehad. weer zo klein ik kan me bijna niet voorstellen dat daar over een half jaar een babietje in ligt.
Wat een vreemde menstruaties zijn er deze maand weer voorbij gekomen. Ik hoop dat jullie voorlopig de eerste 9 maanden van 2007 niet meer ongesteld zullen worden!!! En volgend jaar kerst dus vieren met 1 persoontje meer.
Morgen gaan de kinderen naar hun vader en zullen daar oud en nieuwvieren wij gaan naar vrienden. Dus dat wordt wel gezellig.
Ga gauw iets in huis doen, want met de kinderen om je heen gaat het niet zo snel.
Liefs miranda
Goeiemorgen allemaal,
De laatste werkdag voor mij dit jaar, ik hoef gelukkig alleen maar tot 12:00 uur te werken en dan begin ik weer op 3 januari te werken.
Edanjelan: leuk zeg naar de Efteling geweest. Ik ben op 16 december naar Blijdorp geweest met mijn nichtje en moeder. Het was niet koud, maar het regende. We hadden een paraplu en capouchons op en als het hard regende kon je gelukkig altijd wel naar binnen om iets te bekijken. Heerlijk rustig was het dierenpark. Toch is het op zulke dagen best leuk om iets te ondernemen.
Miranda: wat liefffff een babyvestje van je schoonma.
Ik vier saampjes met mijn man Oud en Nieuw. We wonen op de 12e etage en het siervuurwerk is altijd zo’n mooi gezicht dan. We zien in de verte Den Haag en Rotterdam.
Luukie en Gabby: hoe is het met jullie?
Ik denk dat ik voor het oude jaar nog wel ff op KOK kijk…
Liefs
Mira
hier niet veel nieuws te melden zo voor oud & nieuw.
Nog een druk weekend voor de boeg…nou ja, beetje druk.
Eerst morgenochtend de kids naar hun vader brengen (ze komen zondagavond dan weer terug!) dan s avonds een verjaardag. En dan natuurlijk zondag oudjaar. Snel het huis aan kant maken want dan komen mijn ouders…hahahaha…
Nou, iedereen veel plezier met oud en nieuw, kijk uit met vuurwerk, en toost op een vruchtbaar 2007 (Miranda: jij natuurlijk op een nieuwjaar met in juli een babietje…)
Tot gauw maar weer!
Liefs,
Edanjelan
Hoi, hoi,
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling morgen!!!
Liefs
Mira :-*
Lieve allemaal,
Iedereen de allerbeste wensen voor 2007 met veel gezondheid en geluk!!!
We hebben een leuke en gezellige oud en nieuw gehad. Helaas ging het even over 12en erg hard regenen maar rond 0:30u hebben we nog wat vuurwerk kunnen afsteken.
Een nieuw jaar…benieuwd wat ons dat gaat brengen…
Alles goed met iedereen?
Liefs,
Edanjelan
Lieve meiden,
Ik wens jullie een heel gelukkig 2007.
En dat al jullie wensen maar uit mogen komen.
Wij hebben oud en nieuw bij vrienden gevierd. De kinderen waren bij hun vader.
Ben nog moe er van.
Verder hier alles oke.
Liefs miranda
even weer ons topicje wat naar boven schuiven hoor!
Hoe gaat het met iedereen? Nikita, Faith, van jullie ook al een tijdje niet meer gehoord. Hoe gaat het met jullie kleintjes?
Hier alles goed, rustige kerstvakantie aan het vieren. Kids vermaken zich wel!
Lies,
Edanjelan
goedemiddag,
Zoontje lief is maandag en dinsdag extra vrij omdat het gebouw (dependance) van zijn school in brand heeft gestaan. Het gebouw is onbruikbaar verklaart. Onze school zat er met 3 klassen en de rk school met 4 klassen. Nu gaan ze in de stad naar een andere school voor de komende maanden. Waarschijnlijk wordt het gebouw (van hout) afgebroken en op nieuw op gebouwd. Kan dus wel even duren. Het schoolgebouw waar ze nu heen gaan is niet in de buurt en worden de kindertjes de komende maanden met de bus heen en terug gebracht. en gaan overblijven met de hele bups. (7 klassen dus). Was wel schrikken als je de foto’s op de site ziet.
Dus maandag nog 3 van de 4 kinderen thuis. (het voortgezet onderwijs van de oudste 2 hebben studiedag). Vanaf woensdag gaat hier dus pas het gewone leven weer beginnen.
Ga snel boodschappen doen. Kom deze dagen tot niks, echt vakantie.
Liefs miranda
Miranda, da’s een gedoe zeg met die school. Jeetje! Maar dus 2 daagjes extra vakantie…dat hoopte ik vroeger stiekem altijd als kind, dat de school niet open kon na de vakantie.
Hoiiiiiii,
Ik wens ook iedereen een heeeeeeel gezond en gelukkig 2007 toe!!!
Met mij gaat het eigenlijk z´n gangetje. Ik denk dat ik volgende week ongi word of niet natuurlijk En dan in week 4 IUI poging numero 5. Eigenlijk gaat alles best snel. Eerst dachten mijn man en ik om maar 5x IUI te gaan doen en dan doorstromen naar IVF, maar we vinden dat we de 6x gewoon afmaken; het is toch een extra kans. Maar we gaan uit dat dit de laatste keer is en gewoon superzwanger gaan worden
Liefs
Mira
Hi meiden,
Ook voor jullie alles wat jullie je maar wensen in 2007!
Hier gaat het wat minder…
Na het bezoek van laatste keer liep mijn hele cyclus en daarmee HSG timing in de soep. Onverwachts werd ik, te snel toch ongesteld en zou het met de HSG niet uitkomen. Het ziekenhuis was dicht, allemaal toestanden, kon geen advies vragen. De plannig was om met die pilletjes begin januari ongi te worden… grgrgrgr… Toch heb ik doorgebeten en er kan uiteindelijk toch een HSG in januari plaatsvinden. Bellen, bellen en bellen met assistenten en heb me niet af laten schepen met, de volgende cyclus dan maar. Dat is nl. nou net het probeem…Maandag om precies te zijn, kan ik nu al terecht… pfffffff… Ik zit dan wel op dag 18, maar gezien mijn historie kan dit geen kwaad. Normaal doen ze dit tussen de 5e en 15e cyclusdag, dus het kan net…
Nou heb ik door die onverwachte cyclus start toch weer Clomid genomen. Ik kon geen dokter bereiken en wist me ff geen raad, ben dus gewoon doorgegaan. Nu driftig aan het OV testen, want je mag niet zwanger zijn…alsof dat ooit gebeurd op deze manier, maar vooruit. Jammer dat ik deze cyclus voor Jan Doedel Clomid heb genomen en lekker opvliegers heb… maar ja… zelfde geldt had die HSG niet gekund en had ik nog een maandje kans kunnen maken…
Leuk begin van 2007, not… :silenced:
Nou ja, op naar de HSG en dan prikken, testen en echo’s etc. etc. Dat moet toch een keer lukken dan. 2007 wordt ons jaar, met een beetje hulp!
Liefs Gabby
Jeetje Gabby, wat een gedoe en geregel allemaal.
Goed dat je zo vastgebeten hebt, en nu a.s. maandag de HSG hebt. Hopelijk het begin van een heel goed 2007 met een mooie afloop!
Alvast heel veel succes maandag!
Liefs,
Edanjelan
lieve gabby,
Wat een gedoe!!! Ik wens jouw heel veel sterkte maandag en zal aan je denken, ik hoop dat het allemaal meevalt.
En dat jullie weten waar je aan toe bent, en met een "beetje’ hulp een mooie baby mogen krijgen. :hug:
Liefs miranda
Gabby,
Heel veel sterkte maandag!!! Het zal vast allemaal wel goed zijn hoorrrrr.
Gisteren heeft mijn man bij de apotheek weer de Clomid en de Pregnyl opgehaald. Ik denk dat ik volgende week ongi wordt (liever niet natuurlijk)
Liefs
Mira
Mira, ik ga hard duimen dat de 5e IUI niet nodig zal zijn…je weet maar nooit!
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Edanjelan
Hallo allemaal,
Beter laat dan nooit, maar allemaal een heel gelukkig en gezond 2007!!!
Aangezien wij met het gezin heerlijk een weekje weg zijn geweest, heb ik niet meer kunnen reageren.
Hier gaat alles zijn gangetje. Jongste van ons gaat maandag voor het eerst naar school, dus dat zal wel even moeilijk zijn. De gedachte dat dit misschien wel eens de laatste keer zou kunnen zijn wil ik het liefste verdringen.
Maar we houden gewoon goede moed. Afgelopen week weer mijn ei gehad en hier goed gebruik van gemaakt. Dus nu is het maar weer afwachten.
MIra: Weer spannend voor julllie. Ik hoop zo voor jullie dat het nu gaat lukken!!! Moed houden hoor.
Edanjelan: Weten jullie al wat jullie vervolgtraject is na het spermaonderzoek. Is het niet raadzaam om het op een ander tijdstip nog eens te laten doen? Ik weet niet wat b.v vermoeidheid, alcohol, e.d invloed kan hebben op zo’n onderzoek??? Ik weet het ook niet.
Miranda: Wat een heerlijk gevoel moet dat weer zijn, die plopjes in je buik en al die kleine kinderkleertjes weer.
Ik wens iedereen een héél vruchtbaar jaar toe. Dat we maar veel zwangeren op dit forum krijgen.
Groet
Hallo allemaal,
Ik lees nu al een tijdje met jullie mee en vond het nu toch eens tijd om hier een berichtje achter te laten
Mijn vriend heeft zijn sterilisatie ongedaan laten maken in 2005 die gelukt is en na een kluspauze van een aantal maanden gaan we er nu weer helemaal voor en ik vind het erg spannend allemaal!
Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig en natuurlijk heel vruchtbaar 2007 wensen!
PS Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik al die tijd met jullie heb zitten meelezen :oops:
Sandy, welkom hier. Hopelijk kom je gezellig meekletsen, en natuurlijk is het niet erg dat je hebt meegelezen!
Luukie, ja wat het vervolgtraject is? Daar ben ik nog niet uit. Ik wil zeker geen IUI of IVF. Eventueel kunnen we nog een hersteloperatie overwegen (manlief is aan 1 kant hersteld). Momenteel weet ik het nog niet, en denk ik aan de andere kant we zien het wel en laten het zo maar. Maar goed, dat kan morgen weer anders zijn…Ik heb maar besloten niet meer zo bezig te zijn met zwanger worden aangezien het nu toch een hele kleine kans is. Neemt niet weg dat ik wel blijf meekletsen hier hoor!
Mira, wanneer is je NOD? één deze dagen toch? Ik duim weer hard voor je!
Liefs,
Edanjelan
Beste wensen voor iedereen!!