Edanjelan: heeeeel veeeel sterkte morgen!!! Ik ben benieuwd wat ze zeggen morgen.
Gabby: meid leuk om weer wat van je te horen. Niet leuk dat je lange cyclussen hebt. Ik kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in die medische molen.
Liefs
Mira
Lieve meiden,
Dank jullie wel voor de fijne reacties, ik weet wat het is als je zelf lang moet wachten voor je zwanger bent. Toch elke maand die hoop weer. Jullie zijn toppie!!! En de hormonen die overblijven zal ik jullie kant op blazen…pfffffff
Zaterdag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. (naar aanleiding van de laatste 3 cyclussen van 26 dagen). maar een dag of 11 geleden had ik al last van pijnlijke tepels en sinds vrijdag een beetje weeig gevoel. Zaterdag avond, ik had echt trek, maar op het moment dat ik kon gaan eten stond het me heel erg tegen, en na het eten was ik misselijk. Gisterenochtend bij het opstaan stond ik te kokhalzen in de keuken. Toen wist ik het bijna zeker. Snel op mijn fietsje naar de apotheek, een test gehaald. Stiekem naar boven naar de wc. (4 kinderen thuis) en ja hoor nog voor de controlestreep verscheen was daar al een teststreep. Dus heel duidelijk positief. Ik mijn man gebeld op zijn werk. Kon het niet meer voor me houden. Hij was aan het eten, gevraagd of hij ergens heen wilde gaan waar niemand hem kon horen. Toen ik het vertelde kon ik bijna de tranen voelen. Zo fijn!!!
Gisteren avond hebben we het aan de kinderen verteld, met een dochter van 15 in huis die gelijk met mama ongesteld moet zijn is het moeilijk voor je te houden. En zeker nu ik mij niet echt lekker voel, zo’n raar gevoel maar net niet hoeven te spugen, denk ik dat we er verstandig aan gedaan hebben het hun te vertellen. De kleinste weet het niet (net 6) anders weet heel nederland het. En dat is ook nog niet de bedoeling. De grootste kan ik hier wel op vertrouwen. Het mannetje van 10 was helemaal met tranen in zijn ogen en kon alleen maar “cool, cool” zeggen.
23 november gaan we naar de verloskundige (ben dan 8,5 weken) dan gaan ze een echo maken om te kijken of er inderdaad een zwangerschap is en het bijbehorende intake gesprek. Met 12 weken gaan ze een uitgebreiderder echo maken en ze zou ook alvast papier opsturen voor vruchtwaterpunctie enz. Ik ben tenslotte al 38 jaar. Dat vind ik wel heel eng, al die onderzoeken. En dan willen we ook wel weten wat het worden gaat, manlief meer dan ik, maar ik begrijp het wel.
Wij hebben namelijk helemaal niks meer van babyspullen en zullen er dan rekening meer kunnen houden wat het wordt. Maar als ik het weet mogen jullie het natuurlijk ook weten. Maar het duurt nog wel 13 weken.
Maar het is heerlijk om te dromen.
Dus meiden de moed niet opgeven!!!
Sorry voor dit ego verhaal :oops:
Natuurlijk denk ik ook aan jullie. Edanjelan sterkte vandaag en tot heel snel
Lieve groetjes miranda
Lieve Miranda,
Ik ben zoooo superblij voor jullie … ik kan me voorstellen dat jullie het beleven als een droom. En dan nog dit jaar!!! Jij gebruikte ook ovulatietesten he?
Nou meid geniet er maar van hoorrrr… ondanks die misselijkheden
Liefs
Mira
Hoi mira,
Ik heb ooit is 2 maanden ovulatietesten gebruikt en die gaven heel duidelijk een streep aan op dag 13 of 14. Maar op een of andere manier ben ik daardoor niet zwanger geworden.
Nu deze maand hebben we sex gehad op dag 13 en dag 15 (wel meer, maar niet precies op het plaatsje gemikt, om het maar zo te zeggen :oops: :oops: ) en het bleek dus echt een schot in de roos te zijn. Maar het heeft met zoveel factoren te maken. Volgens de gyn heb je maar 20% per maand kans op een zwangerschap. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik al na 2 of 3 maanden zwanger. het is en blijft een wonder.
Ik hoop dat de hsg meevalt volgende week, ik heb hem ook gehad. Viel achteraf wel mee. Tegen de vruchtwaterpunctie tzt zie ik meer op.
Tot snel miranda
Miranda: dat is ook zo, er zijn zoveel factoren. Als je gestrest bent, gaat het vaak ook niet goed. Het lijkt idd wel dat je mazzel moet hebben.
Volgende week zou de HSG al achter de rug zijn… :?
Edanjelan: hoe is het? Ik ben benieuwd wat ze zeiden over je heup.
Liefs
Mira
Hi allemaal,
Mira…nog heerlijk op je roze wolk? Vast wel…lekker hoor voor je meid!
In het ziekenhuis ging het goed…in zoverre. Eigenlijk willen ze me nog steeds geen kunstheup geven. Ik ben toch nog te jong (hahaha, eindelijk eens te jong voor…hoef ik toch nog niet op te zien tegen mijn 35e verjaardag over 2 weekjes…)
De heupkop was inderdaad flink versleten en niet mooi rond meer. De arts adviseerde om zo lang het nog gaat door te lopen en de tijd te rekken. Hetzij voor verbeterde technieken hetzij dat ik ouder ben om een kunstheup te laten plaatsen. Wordt de pijn ondraaglijk (gelukkig heb ik een hoge pijngrens…) dan zullen ze zeker opereren en een kunstheup plaatsen.
Nou ja, ik ben in ieder geval weer op de hoogte en hoef nog niet op te zien tegen een zware operatie en 3 maanden revalidatie…Mijn beperkingen ben ik toch wel gewend, en met pijn valt ook wel te leven.
Nou tot zover even mijn berichtje!
Miranda…al erg zenuwachtig?
Tot gauw maar weer!
Liefs,
Edanjelan
ps Miranda…wat een gave balk onderaan je berichtjes!!! :inlove: :dance:
HE MIRANDA!
VAN HARTE GEFELICITEERD!! WAT EEN GOED BERICHT!! ZIE JE SNEL IN GROETJES MARJED
Nou hier al weer de eerste tekenen van de ongi hoor! Dus op naar de volgende ronde maar weer!
Marjed, ziet er leuk uit de site. Wordt spannend…nog 3 weekjes!
marjed, mooi wordt je site. Zag ik nu goed dat je eigen mooie Mare model is op de site. Wat een prachtig kindje. Zo een wil ik er ook wel!!!
Verder hier alles zijn gangetje. Ben vandaag wel heel erg moe. Ben net terug van oppassen, strakjes maar even kijken of ik even op de bank plat kan. De kinderen zitten lief met de lego te spelen.
Tot snel,
Liefs miranda
Edanjelan: hahahahaha… positief hoorrrrr ergens te jong voor zijn. Dus je hoeft pas terug als het te pijnlijk wordt?
En balen zeg… weer ongi :? … dikke knufs.
Marjed: leuk zeggggg de site!!! Heel mooi gedaan.
Miranda: idd je rust nemen hoorrrr.
Dit keer duurde de ongi bij mij maar 4 dagen. Nog noooooit gehad zo kort. Maar goed, nog 5 daagjes…blehhhh
Liefs
Mira
De ongi zet nog niet echt door, maar dat heb ik wel vaker gehad…t zal vandaag of morgen wel los barsten…
Mira, spannend hoor nog maar 4 daagjes! Volgende week rond deze tijd ben je er lekker van af!
Hier verder niets nieuws.
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Edanjelan
Hoi meiden,
Net terug van een weekendje Frankrijk. Het seizoen is voorbij en de caravan moest opgeruimd worden en de spullen mee terug.
Ik heb wel het hele weekend lopen boeren, buikpijn… maar nog geen ongi tekens… Ach je kent het wel…je maakt jezelf gek, en je hebt weer eens valse hoop. Vanochtend was zelfs mijn temp ietsje hoger. Ik ga er van uit dat ik gewoon ongi word deze week…(zit nu op dag 11 na mijn vermoedelijke eisprong) Maar ja ik maak mezelf gekkkkkkkkkkkk
Miranda, wat een fantastisch nieuws, echt geweldig , SUPERFELI!
Mira, veel succes morgen. Hopelijk gaat het snel en zit je snel weer thuis op de bank…
Endelejan, toch wel een goed bericht dat je niet geopereerd hoeft te worden… maar wel vervelend dat je regelmatig pijn hebt… Heb je daar pijnstillers voor?
Luukie, nog een paar daagjes toch? Spannend!
Goh meiden… ik maak mezelf nog ff gek, tot gauw!
Liefs Gabby
Mira, heeeeeeel veeeeeel succes morgen! Ik zal aan je denken. Zet hem op!
Liefs en een knuf!
Edanjelan
Lieve mira,
Ik zal morgen aan je denken, doe rustig aan!!!
En wie weet ben je daarna lekker vruchtbaar, het schijnt zo te zijn.
Veel succes morgen.
En natuurlijk denk ik ook aan de andere dames. Vanuit hier geen bijzonder nieuws te vertellen. Hier alles zijn gangetje.
Miranda
Mira…ben zo benieuwd hoe het met je gaat en hoe het gegaan is…
Luukie…spannend…bijna is het zover…
Miranda, lekker aan het genieten? Heb je het al meerdere verteld, of hou je het nog even binnen het gezin?
Hier verder geen nieuws.
Liefs,
Edanjelan
Hoi,
Mira, ik hoop dat het mee gevallen is. :hug:
Luukie, nog even en dan is het 3 november. Zal voor jullie duimen.
Hier alles zijn gangetje. Was tot gisteren middag alleen maar misselijk en een beetje kokhalzen, maar gisterenavond had liefje lekker mosselen gekookt. Heb ik ook heerlijk van gegeten en het smaakte heerlijk. Maar na 3 kwartier lag alles in de wc pot. Dus de zwangerschapsverschijnselen zijn volledig aanwezig. Geeft ook wel een gevoel dat het goed zit. De bh die ik 3 weken geleden gekocht hebt pas ook al niet meer. Maar verder alles goed. Wel veel behoefte aan slaap. Hier in de buurt is het helemaal bekend. We hadden het de kleine meid verteld (6 jaar) omdat ik me zo rot voelde en dat kan ik geen week of 12 nog volhouden. Maar resultaat is natuurlijk wel dat iedereen die het maar horen wil het ook van haar te horen krijgt. Ze vindt het geweldig. Maar ik denk ook zo, waarom zou ik me moeten schamen dat ik zwanger ben. Als het nog mis zal gaan begrijpen mensen mijn verdriet ook beter.
Ik denk aan jullie allemaal.
Liefs miranda
Mira,
Ik hoop dat het onderzoek allemaal mee gevallen is!
Heeft het pijn gedaan? Ik hoop het niet!
Sorry dat ik niet eerder je succes heb gewenst maar ben zo druk dat de dagen vliegen!
Liefs Marjed
Hallo allemaal,
Miranda: ik lees dat je écht zwanger bent met alle symptomen. Dit geeft de burger moed op dit forum.
Edanjelan: Jij had ook symptomen , maar volgens jou niet van een zwangerschap. Hoe is het nu?? Stom he, je doet er alles aan, op je vruchtbare dagen klussen, wat kun je nog meer doen???
Morgen is het zover, dan gaat mijn man voor de hersteloperatie. Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken. Je houdt toch een slag om de arm hé. Als we terug zijn zal ik laten weten hoe het is gegaan.
Groet
Lieve meiden… enkelen weten het al, maar onze 4de ICSI poging is ook mislukt.