Sorry dames,
Heb jullie berichten amper gelezen. Schaam me dood. Maar ben ook wel errrug druk nu. Contacten met drukkers, leveranciers, plastic tasjes -makers, inkopen op zondag, grsprekken met aankomende werknemers, en ook nog 3 kids (vandaag ff 1). Valt niet mee. Maar geen zelfmeelij want het wordt erg gaaf. Ik zal snel jullie berichten lezen, dat beloof ik! IK WENS IEDEREEEN HET BESTE VAN DE WERELD EN DENK AAN JULLIE ALLEMAAL!!
Liefs Marjed
Hallo allemaal,
Vanavond eens de tijd genomen om alle!! berichtjes van dit topic eens te lezen. En eerlijk gezegd, de moed zakt een beetje in mijn schoenen. Ik lees verhalen van vrouwen die al kinderen hebben en dan na de hersteloperatie zo’n moeite hebben om weer zwanger te worden!! En dan lees je dat de kwaliteit van de zaadcellen goed is. Ze klussen tijdens de vruchtbare periode. Wat moet je nog meer…
Waar ligt dat dan aan???
Ik ben misschien te positief. Ook ik werd van mijn drie kids erg snel zwanger en verwachtte dat na de hersteloperatie van mijn man 3 nov a.s dit ook redelijk snel zou gebeuren, maar na het lezen van de verhalen kom ik hier van terug.
Is het trouwens ook dat de man meteen weer vruchtbaar is als hij de hersteloperatie heeft ondergaan, of gaan daar nog weken overheen??
Groetjes Luukie
Luukie,
Een man is ongeveer 3 maanden na een hersteloperatie vruchtbaar, als het goed is en er geen anti-stoffen zijn. Dit heeft te maken met de aanmaak van zaadcellen. Het is wel een gemiddelde, dus het kan ook best eerder natuurlijk.
Waaraan het ligt dat een aantal van ons nog steeds niet zwanger is?
Geen idee, bij een aantal van ons (degene die al kinderen hebben) is het een partner waar de andere kinderen niet van zijn. Maar ook de leeftijd van ons zal meespelen denk ik. Ik was bij mijn jongste 28 jaar toen ik zwanger raakte, inmiddels ben ik bijna 35 jaar en dat scheelt ook natuurlijk.
Er zijn ook genoeg “gevallen” waarbij het wel gelukt is, dus pin je niet alleen vast aan onze verhalen.
Liefs,
Edanjelan
goedemiddag dames,
Hier weer een berichtje van mij.
Lieve an ik hoop dat maandag alles naar wens verlopen is en je over 2 weken een positief resultaat in handen zal hebben. :kaars:
Verder hier niet veel te melden. We wachten op mijn menstruatie. Als het goed is komt die maandag, maar kan ook zaterdag zijn, naar aanleiding van de laatste 3x. Wel heb ik al sinds vorige week donderdag pijnlijke borsten, normaal heb ik dat pas een dag of 5 voor ik ongesteld moet worden. We wachten maar weer af.
Verder gaat hier alles zijn gangetje, op een zoon met een gekneusde voet na. Lekker vrijdag herfsvakantie en een weekje rustig ontwaken en relaxen.
marjed, ik ben benieuwd naar je winkel. Ik weet hem te vinden
Luukie, niet de moed opgeven, positief blijven denken. Doen wij ook al is het soms moeilijk.
Lieve groetjes miranda
Hé Miranda, fijn om weer van je te horen. Is je schouder nu helemaal over?
Jeetje, en je zoon een gekneusde voet? Arme hij…
Dus je zit weer in de spannende dagen…ik duim voor je!
Hier verder ook geen nieuws, vrijdagavond mijn eisprong gevoeld, we hadden 's ochtends nog wel geknufd…maar goed, volgende week moet ik een foto laten maken van mijn heup dus eigenlijk kan het niet dat het raak zou zijn. Mijn NOD is volgende week zaterdag pas, dus ik heb nog even.
Liefs,
Edanjelan
Hoi Edanjelan,
Ik lees zo vaak dat de vrouwen echt net voor of tijdens de eisprong hebben geknuffeld. Dan zou het toch bijna raak móeten zijn!!!
Of de zaadcellen zijn écht de weg kwijt.
Groet,
Nog een vraagje voor de experts,
Mijn man heeft gisteren bloed moeten laten prikken voorafgaande aan de hersteloperatie 3 november a.s. Nu heeft hij niet duidelijk gevraagd waarvoor het was. Nu las ik ergens op internet een verhaal dat ze dat doen om te kijken of er antistoffen aanwezig zijn. Klop dit??
Want als blijkt dat dit zo is , dan zou je eigenlijk geen operatie hoeven laten doen, omdat de kans dan echt miniem is.
Weet iemand hier meer van dat dit de reden is van het bloedprikken??
Ik kan natuurlijk ook even het zh bellen.
Groet
Geen idee waarvoor het bloedprikken is, misschien om de bloedgroep vast te stellen? Voor de rest zou ik geen idee hebben…sorry!
Bij ons is dat niet gedaan.
Marjed: wat spannend 17 november de opening… en de site MooiMama ziet er nu al fris uit… Nog succes met de laatste loodjes :-*
Miranda: beterschap met je zoon! En natuurlijk niet hopen dat je ongi wordt hoorrrrr.
Luukie: mijn man heeft ook bloed moeten prikken voordat hij geopereerd werd. Dit was om te checken of hij geen HIV heeft o.i.d. Niks spannends volgens mij.
Edanjelan: tegenstrijdig he meid… niet zwanger mogen worden vanwege de foto :?
Ik denk dat ik ongi ga worden vandaag of morgen. Ik heb de kwaaltjes: pijn in mijn rug, krampies, warmer dan normaal en dan weer koud, hoofdpijn. De bekende verschijnselen. :?
Liefs
Mira
Ola,
Volgens mij is dat bloedprikken om te kijken of je gezond bent en misschien ook om je bloedgroep te bepalen. Het is toch een operatie. Schiet al op 3 november. Goede dag trouwens: mijn man is 3 november 2004 geopereerd en ik was binnen 6 maanden zwanger. Dus er zijn ook gevallen waarbij het wel lukt!
Ik zou het erg leuk vinden om jullie te ontmoeten in de winkel!
Sterkte ook MIRA met je onderzoek!
Liefs Marjed
Marjed,
Ik woon niet zo ver van Delft vandaan, dus ik kom zeker een keer buurten. Voordat ik kom, laat ik het je weten, want ik wil wel zeker weten, dat jij er bent.
Liefs
Mira
Mira, en???
Marjed, de site ziet er inderdaad al mooi uit. Ben erg benieuwd naar al je artikelen! Ga je zelf in de winkel staan of heb je personeel?
Miranda, hoe is het met je zoon? Verder alles goed bij jou?
Luukie…staat je man er nog steeds achter? Omdat hij had gezegd dat hij nog tot 2 november had om zich te bedenken?
Nou iedereen een heel fijn weekend!
Liefs,
Edanjelan
Hoi Edanjelan,
Vanochtend zei m’n man, hou je nog steeds van me als ik het toch niet doe?
Nee, zei ik bot lachend. Soms zijn er nog twijfels bij hem, maar hij heeft zich erbij neergelegd. We hebben het nu zelfs over een uitbouw bij ons in huis!!!
Hij ziet best wel op tegen de operatie en vraagt zich af tegen wie we het moeten zeggen. Ik heb zoiets, als ik zwanger hoop te zijn dan is het nog tijd genoeg om het te zeggen.
Ik hoor en zie nou al de afkeurende opmerkingen…
Nu, ik ben blij als het 2 november is en we het achter de rug hebben.
Groeten
Nou Edanjelan… ook ik ben vanmiddag ongesteld geworden :? … je blijft toch elke maand hoop hebben en dusssss toch op 31 oktober de HSG… blehhhhh.
Ik had nu ook weer een cyclus van 30 dagen. De vorige cyclus was 26 dagen. Miranda net als bij jou geloof ik he?
Luukie: dus jullie gaan er voor … go for it girl! En wat de omgeving vindt, daar zou ik echt maling aan hebben.
Allemaal een fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Lieve lieve meiden,
Schaam schaam schaam dat ik al zo’n tijd niets van mij heb laten horen.
Ik heb vervelende lange rare cyclussen gehad, van baan gewisseld, oma overleden etc. etc. Maar ik probeer er weer wat vaker, maar niet te vaak, te zijn.
Maar ik heb jullie wel actief gevolgd en met jullie meegeleefd, echt waar!
Marjed; gefeliciteerd met je winkeltje… ik hoop ook dat ik er nog eens een keer naar toe kan.
Mira; Duim duim duim voor 31 oktober, het komt goed!
Luukie; Hopelijk gaat alles naar wens op 2 november! We weten hoe je je voelt!
Endelejan; Ik hoop dat het goed komt met je heup en dat het ook voor jou nog gaat gebeuren dit jaar.
Miranda; Ook voor jou blijven mijn duimen draaien.
Alle anderen: Ook alle goeds voor jullie.
Nu even mijn update: Het is nu een jaar na de tweede hersteloperatie. Mijn hubbie heeft voor de vierde en laatste keer zaad ingelverd voor controle. Alles was hartstikke goed en de kwaliteit lijkt steeds beter te worden, ook al is er maar 1 zaadleider herstelt. We hoeven niet meer terug naar de uroloog.
Mijn cyclussen met Clomid zijn nog steeds wisselend. Van 30 dagen tot 60 dagen. Erg frustrerend. Het ziet er naar uit dat we toch weer terug moeten naar de gyn en verder de medische molen in moeten. Wellicht dat IUI een oplossing, of het juiste zetje biedt. Maar ik heb nog steeds niet de puf om daar weer langs te gaan.
Mijn 7e cyclus met Clomid ziet er weer goed uit (de zesde was een cyclus van 60 dagen) . Ik had afgelopen donderdag een positieve ovulatietest op dag 15. We hebben dus flink geklust en hopen op een positieve poging. Mocht het weer niet gelukt zijn, dan gaan we naar de gyn. Dus nog 1 maal de ultieme poging.
Dus hopelijk kan ik jullie binnenkort meer vertellen over onze volgende stappen…
Tot snel meiden en iedereen succes!
Liefs Gabby
Mira, jammer…balen…op naar de 31e dan maar!
Gabby, leuk weer wat te horen van je.
Alleen balen dat je cyclussen zo lang zijn. Echt frustrerend. Bah.
Miranda, hoe is het bij jou?
Luukie, inderdaad maling hebben aan wat anderen zeggen hoor. Tis jullie beslissing.
Nou, hier morgen naar het ziekenhuis voor mijn heup, ben erg benieuwd. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat ze me kunnen vertellen er blijvend iets aan te doen, aan de andere kant zie ik zo ontzettend op tegen een evt. operatie. Nou ja, ik hoor het maar allemaal aan morgen.
Liefs,
Edanjelan
Kan het toch niet voor mij houden. ik ben ZWANGER. Wel nog heel pril precies 4 weken en 2 dagen. Voel mij prima.
Zal snel verder verslag doen!!!
Lieve groetjes miranda
Hoi Miranda 1968
Wat een geweldig nieuws!!! Dat konden we wel gebruiken hier op het foum.
Wanneer heb je getest? En dan te bedenken dat je de moed bijna begon op te geven. Hoelang is het nu geleden m.b.t de hersteloperatie???
Je houd ons wel op de hoogte hé/
Geniet ervan!!!
Ha Miranda! Moeilijk hè, niet vertellen!
Nou dan hier ook nog maar: Jij en je mannetje :thumbup: GEFELICITEERD :thumbup:
Ik vind het helemaal geweldig! :inlove:
Geniet er van!
Liefs en een dikke knuffel,
Edanjelan
Hoi naamgenootje “Miranda” en mannetje,
Gefeliciteerd !!!
Joepie!!! Er is weer feest op dit topic.
Dikke knuffels
Liefs
Mira