Hoi lieve meiden,
Ik ben weer errug gerustgesteld Ze doen eerst 3x IUI in spontane cyclus, dus zonder hormonen en dan willen ze een baarmoederfoto maken (volgens mij HSG :shock: ). Daarna 2-3 x IUI met hormonen. En als ik nog niet zwanger ben, kan ik zo doorsluizen naar IVF (zonder wachttijd).
Natuurlijk hoop ik dat ik in september gewoon zwanger word met de 3e IUI.
Edanjelan en Miranda: tzal zeker wennen zijn als de kids weer naar school zijn.
Liefs
Mira
Mira, wat fijn dat je weer gerustgesteld bent!
En een goed vooruitzicht dat mocht het zover komen dat je IVF zult moeten gebruiken er geen wachtlijst is maar je direct verder kunt. Natuurlijk duim ik heel hard dat dat niet nodig zal zijn!
Tis inderdaad weer wennen de kids naar school. Ze hadden er zelf tenminste weer zin in en de eerste dag is dan ook goed verlopen.
Liefs.
Edanjelan
Mira,
Goed dat je dat gesprek hebt gehad. Er zijn nog voldoende mogelijkheden zo te zien. Dat moet je een goed gevoel geven!
Ik leef met je mee. En begrijp ook heel goed dat tot het gaatje gaat. (zou ik ook doen als mijn verlangen zo groot is).
Je kan jezelf niet later verwijten dat je er onvoldoende hebt gedaan en dat je kansen hebt laten schieten.
Veel liefs voor iedereen!
Marjed
Marjed: wat superspannend zeg!!! Ik hoop echt dat het allemaal door gaat :thumbup: :thumbup:
Ik had gisteren iets vervelend . Gisterochtend is een vrachtwagen tegen mijn auto aangereden. Mijn auto stond geparkeerd en die vrachtauto reed achteruit. Ik was op mijn werk. Ik ben wel superblij, dat die chauffeur op zoek is gegaan naar de eigenaar van de auto. Hij kon ook wegrijden. Dus ik gisterochtend met hem dat formulier ingevuld voor de verzekering en ik ben gelijk gistermiddag naar de garage gegaan voor een schatting van de schade. En heb gelijk het formulier naar de verzekering gestuurd. Nu word ik 1 dezer dagen gebeld door een expert, die de schade echt gaat taxeren. Wat gedoe zeg … al dat geregel. Maar goed, dat heb ik nou weer :eh:
Miranda en Edanjelan: hoe is het met jullie? Vinden de kids het leuk om weer naar school te gaan. Mijn nichtje sprak ik gisteren (= 7 jaar) en ze vond dat ze een lieve juf had.
Ik zit vandaag op dag 27 en de ongikwaaltjes zijn weer duidelijk voelbaar, dus ms morgen of het weekend ongi en dan gaat de circus weer beginnen.
Liefs
Mira
Jeetje Mira wat een gedoe allemaal. Kon jouw auto nog wel rijden? Ik heb ook 2 keer een aanrijding meegemaakt, het is inderdaad zo dat je er zoveel tijd aan kwijt bent en dat het zo’n gedoe allemaal is. Hopelijk komt alles snel rond. Heb je nu wel een vervangende auto ofzo?
Jammer dat je de ongi weer voelt aankomen, had leuk geweest als het nu spontaan had gelukt…gelukkig benje na het telefoontje gerustgesteld en kun je vol vertrouwen verder gaan, toch?
De kinderen vinden het wel weer lekker op school hoor.Mijn jongste is nu naar groep 3 en dat is superspannend natuurlijk. Maar wel erg leuk. Mijn dochter gaat nu naar groep 6, de bovenbouw dus ook weer een stapje hoger. En mijn stiefzoontje doet nog een jaartje groep 1, en heeft ook lieve juffen.
Ze maken de klassen wel leuker dan dat dat vroeger was. Bij mijn dochter staat een heuze eettafel in de klas. Is dan het leeshoekje en ze kunnen stickers verdienen met schrijven en dan na zoveel stickers krijgen ze een kopje thee in het leeshoekje. Wel erg leuk allemaal hoor.
Marjed, wat spannend zeg! Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan,
Klinkt wel gezellie in die klas Apart idee, die tafel in de klas.
Ik kan gelukkig nog met mijn auto rijden, het is aan de bijrijders kant gebeurt. Ik kan alleen mijn raam niet open doen aan die kant, want die deur is helemaal verbogen en mijn spiegel is ontwricht. De garage schat het op ongeveer Euro 2500 aan schade.
Liefs
Mira
Hallo dames,
Ja gek he alle kids naar school. Ik heb overdag tijd over. Mijn jongste zoon is nu ook hele dagen naar school. Hij is in juni 4 geworden. Hij met elke dag huilen. Echt vervelend. Voor de vakantie zat hij met met oudste zoon samen in een klas. Toen vond ie het prima. Maar de ousdye is nu naar een andere klas (ook zo´n superlieve juf) en nou vindt de jongste er ineens niets meer aan.
Het zal wel wennen, maar het wel hartverscheurend zo´n huilend jongetje…
Mira wat een pech zeg! IIG wel fijnn dat de veroorzaker zich gemeld heeft. Anders heb je helemaal niets om op terug te vallen.
Nou ga weer wat doen (boodschappen). Stel het steeds uit ivm de regen.
Liefs voor allemaal.-
Marjed
Hoi dames,
hier weer eens een berichtje vanuit een regenachtige omgeving.
Wat balen, ook ik stel het boodschappen doen steeds uit, maar helaas er moet toch gegeten worden.
Wat vervelend als je auto beschadigd is, ik hoop dat het snel naar wens gemaakt is en weer in een gave auto rond kan rijden!!
Hier zijn de twee jongste naar school. Een in groep 3 en een doet groep 6 nog een keer over. (alle problemen van afgelopen jaar hebben hem een beetje opgebroken) nu voor hem een jaartje rustig aan. de oudste nog een klein weekje thuis. Dochter lief moet vanavond weer werken en heeft het heel erg naar haar zin.
Mira ik hoop dat je snel verder kan met de iui (natuurlijk is het fijner als je nu spontaan zwanger zou zijn, ik hoop het zo :thumbup: )
Verder geen nieuws hier meer, tot heel snel miranda
wat een stilte hier…
Hier ook niet veel te melden hoor. Alleen dat het zulk raar weer is. Regen, zon, onweer. En dan te bedenken dat er plekken zijn waar het gewoon lekker 35 graden is…
Nou meiden, allemaal een fijn weekend!
Liefs,
Edanjelan
Hier ook niks te melden, Weer weekend. Lekker luieren. Na 4 weken weer een weekend met zijn tweeen.
Prettig weekend
miranda
Natuurlijk hoop ik ook, dat we allemaal spontaan zwanger worden :-*
Nog niet ongi hier … maar ik verwacht het wel… verder geen nieuwtjes.
Fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Hoi, hoi,
Vanochtend toch ongi geworden op cyclus dag 30. Je hebt toch een klein beetje hoop op een spontane zwangerschap. Dus morgen ga ik bellen voor een FM-afspraak voor 5 september.
Liefs
Mira
Hè das balen Mira. Dag 30, meestal heb jij een kortere cyclus toch,of heb ik het mis…
Nou, de volgende iui moet gewoon lukken hoor! Je bent nu wel eens aan de beurt hoor!!!
Liefs,
Edanjelan
!
Liefs Marjed
Wat een stilte hier…nou ja ben er zelf ook schuldig aan natuurlijk.
Marjed, balen zeg dat de bank niet akkoord gaat, wat zijn nu je plannen?
Hier verder alles goed, in afwachting van de ongesteldheid. Ga er maar van uit dat het komt, aangezien ik geen aanwijzigingen heb dat het niet zou komen…
Nou, ik ga even eten. Ik hoop toch nog echt dat we wat mooier weer krijgen want hier word ik wel triest van hoor!
Liefs,
Edanjelan
Hoi, hoi,
Ik kom me ook ff weer melden. Balen he dat weer… word je echt :? van.
Edanjelan: ik heb wel eens vaker een cyclus van 30 dagen gehad. Het verschilt zo erg… het ligt tussen de 26-30 dagen in nu. Ik word er gek van.
Marjed: jeetje zeg, ook niet leuk, dat ze je eerst gouden bergen beloven en dan ineens niet akkoord gaan. Zeker niet opgeven hoorrrr !!! Succes :thumbup:
Miranda: hoestie?
Ik heb op 5 september weer een follikel meting… dus weer op weg naar IUI ronde 3, zonder hormonen.
Liefs
Mira
Hoi dames,
hier ook even een melding vanaf deze kant.
Vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 26 dagen (2x keer al).
Volgende keer beter.
Marjed wat jammer dat we geen fantastisch winkeltje in delft krijgen. En ik was zo benieuwd, vertel je wel je plannen???
Mira, voor je het weet is het 5 september en wordt julie droom werkelijkheid. Ik ga alvast duimen!!! :thumbup:
Verder is het hier in huis rustig, vandaag voor het eerst weer alle kinderen naar school.
Tot snel, liefs miranda
Hier kondigen de :evil: :evil: zich ook weer aan. Dus ook wij weer op naar de volgende ronde…
Liefs,
Edanjelan
DAMES!!
MOOI MAMA WORDT EEN FEIT!!
In het centrum van Delft wordt in het najaar(misschien winter) gevestigd een hippe winkel met zwangerschapskleding met in ieder geval Mama Licious en Queen Mum. Daarnaast komt er een babylijn van Tuufs World (andere merken komen nog). Hippe luiertassen a la Kitsch Kitschen, moderne boxkleden en heel veel leuke hebbedingen.
Bedrukte rompertjes met namen of kreten. Verder moet ik nog op zoek naar mooie lingerie voor zwangeren.
Ik hoop natuurlijk jullie als mijn klanten te kunnen verwelkomen!
Wat wat ik al eerder zei, als het met jullie goed gaat, gaat het met mij ook goed! (Hoop ik natuurlijk !)
Nou tot snel weer!!
Liefs Marjed
Marjed, wat leuk dat het goed gekomen is. Veel plezier met alle voorbereidingen! En natuurlijk hopen wij gauw een kijkje te kunnen nemen als klanten in je winkel (als is het niet helemaal naast de deur…)
Veel succes met alles!
liefs,
Edanjelan