MIRA,
Veel suces vandaag!! Hopen dat het goed gaat!!
liefs Marjed
Hoi allemaal,
We hebben de IUI zelf afgeblazen vandaag, omdat ik ontzettende keelpijn heb (kheb in de regen gelopen afgelopen vrijdag :? ) … kheb het ontzettend koud en kan moeilijk slikken. Dus ik voel me niet toppie genoeg om een IUI te hebben.
Ff gezond worden en dan volgende maand weer volle moed verder
Liefs
Mira
Hi allemaal,
Wat vervelend zeg, Mira, dat je zo’n keelpijn hebt. Jammer dat de 3e poging nu niet door kan gaan…
Hier alles goed, beetje nog aan het bijkomen van de vakantie en vooral van het slechte weer hier. Wat een verschil zeg. 35 graden daar en 18 hier.
We hebben echt genoten. Het was er heerlijk. De vliegreizen gingen goed, we vertrokken s ochtends vroeg hier vandaag en waren om 12 uur in het hotel en terug gingen we s avonds om 18:00u weg bij het hotel, dus wij hadden bijna 2 hele dagen extra.
Het hotel was heerlijk, uitzicht op het zwembad en de zee. De mensen (het personeel) waren erg aardig. Af en toe een fooitje en bij het eten stond ons drinken al klaar. Ook de mensen in de dorpjes waren aardig. Je moet het gewoon durven met ze in gesprek te gaan. Natuurlijk proberen ze je van alles te verkopen, maar ja, wie zou dat niet doen als er in hun ogen rijke westerse toeristen staan.
Kortom we hebben een super vakantie gehad.
Bij terugkomst op schiphol (12 uur 's nachts) stond mijn vader ons op te wachten. Samen met mijn 2 jongste kinderen, want die waren een paar daagjes bij oma omdat hun vader hun vakantie had verandert. Heerlijk om dan door het glas heen je kids weer te zijn. Zij waren ook erg blij dat wij er weer waren.
Nu is het dus weer wennen hier, vooral aan het weer. Als ik ergens niet tegen kan is het regen en kou…grrr…maar goed, daar kun je weinig aan veranderen.
De kids hier hebben nog 1 week vakantie en dan is het alweer schooltijd.
Nou meiden, tot zover weer een berichtje van mij.
Miranda, ik mail je snel…
Liefs,
Edanjelan
Hoi Edanjelan,
Een heerlijke honeymoon geweest… mooi zo!
Ja balen het weer he? Ik heb het liever ook lekker warm. Nu nog een weekkie genieten van de kids en dan weer wennen aan het normale ritme.
Ik ben ook nog eens snotverkouden geworden en mijn oren slaan af en toe dicht :? Ik ga zo even onder een deken liggen op de bank.
Liefs
Mira
Mira, hoe is het met je? Keelpijn wat gezakt?
Marjed, hoe is het met de plannen voor je winkeltje?
Miranda, ook nog alles goed en onder controle?
Hier verder niets te melden, alleen dat de vruchtbare dagen er weer aan komen…
Liefs,
Edanjelan
even testen,ik had een nieuw balkje gemaakt, maar weet niet of het nu werkt…
gezien, het werkt…
Hoi,
Ik zie geen balkje, dat is bij mij een misterie. Mijn eigen balkje zie ik ook maar soms, snap er niks van, mee mensen hebben hier last van!!!
Hier alles zijn gangetje, zondag en gisteren verjaardag van dochter gevierd. Vandaag heeft ze voor het eerst gewerkt.
mira, wat jammer dat je deze keer over moest slaan, ik hoop dat je snel weer beter voelt.
Hier komen ook “DE” dagen erweer aan. Gisteren dag 11 alvast maar gebruikt :oops: En nu maar om de dag, dan moet het toch een keer lukken.
Waar zijn de andere moeders gebleven (nikita en faith) ik ben benieuwd hoe het met hen en de kleine spruitjes is.
Tot snel,
Miranda
Hoi allemaal,
Hoe gaat het hier? Ik ben gisteren lekker thuis gebleven en heb ontzettend veel geslapen. Vandaag ben ik weer begonnen met werken en de dag vloog zo voorbij. Eigenlijk vinden mijn man en ik het helemaal niet erg, dat we deze IUI hebben afgeblazen… ik had er totaal geen energie voor om te carren naar de kliniek, “ut potje” in te leveren en dan 2 uur later de IUI… ff geen gedoe aan mijn lijf en ook geen 2 weken spanning. Heerlijk Ik vind dat de weken toch al zo snel voorbij vliegen … tis zo weer september.
Miranda: gefeliciteerd met je dochter! Wat voor werk doet ze?
Toi toi toi hoorrrrr met klussen!!! :thumbup:
Edanjelan: hoe is het met jullie? Hebben jullie het spermamonster al opgestuurd?
Ja waar zijn de moekies? Ik ben toch ook wel benieuwd hoe het met jullie gaat en met de kleintjes.
Liefs
Mira
Mira, we hebben het spermamonster nog niet ingestuurd, tis er nog niet van gekomen…en nu komen de vruchtbare dagen er weer aan…dus ja, wat is wijsheid? Ach het heeft ook niet zo heel veel haast, weet toch niet precies wat ik nou zou willen bij een “slechte” uitslag. Ik zou dolgraag nog een kleintje willen, maar heb geen zin om de MMM in te gaan (niet verkeerd opvatten hoor!)
Destijds heeft manlief een herstel gehad aan 1 kant, misschien heeft het daarmee te maken? Misschien is het wel gewoon goed maar duurt het wat langer? (bij mijn 3 kids was ik in 1 keer zwanger…weet wel dat dat niets zegt en dat ik nu ouder ben…maar toch…)
En als ik dan lees dat bij jouw hubbie het zo goed is, maar jullie nog niet zwanger zijn, ja dan zakt de moed wel in de schoenen. Ik bedoel, waarom zijn jullie dan nog niet zwanger? Maar zo gaan mijn gedachtes hier af en aan hoor. De ene keer denk ik ik wil alles op alles zetten, de andere keer denk ik ik laat het op zijn beloop en zie het wel…Kan soms ook zo’n boos gevoel krijgen dat manlief zich toen heeft steriliseren, wat natuurlijk niet zegt dat als hij het niet gedaan had ik nu wel zwanger was geweest. Ik blijf een sterilisatie, zeker op jonge leeftijd (manlief was 31 ofzo), niet een goed iets vinden…maar ja, wie ben ik om daar over te beslissen.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het met Faith en Nikita is. Die zijn vast druk bezig met het moederschap en flink aan het genieten!
Marjed, hoe is het met je winkeltje? Al iets meer bekend?
Miranda, en…hoe beviel je dochter het werken?
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: Ik begrijp je wel hoor meid, het is idd waar je voor kiest. Ik heb nog helemaal geen kinderen en we zijn de molen ingegaan, omdat ik dat ook mee wil maken. Vandaar dat we er alles aan willen doen … maar af en toe “a break” is helemaal zo gek niet.
Maar ik zou gebruik maken van de vruchtbare dagen, die heb ik natuurlijk ook gebruikt … en je weet het niet, ms ben je ineens toch zwanger… dat zou te gek zijn he?
Liefs
Mira
Mira, natuurlijk begrijp ik je helemaal dat je de MMM in bent gegaan. En ik gun het je van harte om het mee te maken zwanger te zijn en te bevallen.
Als ik dat niet had meegemaakt zou ik er ook alles aan doen.
Hoe is het met je keelpijn en verkoudheid?
Hopelijk zijn we “gewoon” allemaal snel zwanger, dat zou toch leuk zijn?
Manlief vertelde dat hij gisteren op een ander forum ergens had gelezen over een stel waarvan de man ook een herstel had ondergaan. Na 1 jaar waren ze nog niet zwanger en waren ze uitgeweken naar een Belgische arts. Die vertelde hen dat het wel 2 jaar nog kon duren, en dat ze nog maar even moesten wachten met actie ondernemen. En ja hoor na een half jaar waren ze zwanger. Die arts zei dat ze tegenwoordig zo kundig zijn dat het herstellen bijna altijd wel goed gaat. Daar blijven we dan maar van uit gaan…
Liefs,
Edanjelan
Iedereen nog steeds druk bezig met zwanger worden?
Ik ook, hoor! Volgende maand start onze 4de ICSI poging… één jaar na onze eerste poging. :wall:
Proficiat aan de bevallen mama’s! Geniet er van!!
Knuff vanuit het koude België.
Antje
Edanjelan: klinkt belovend dat bericht die je man gelezen heeft. De hersteloperatie is bij ons bijna 1,5 jaar geleden. Dussssss nog een half jaartje??? Dat zou gaaf zijn
Eeeeeej An: jeetje dat is een tijd geleden. Dus jullie zijn op weg naar de 4e ICSI poging? Hoe gaat het met je? Hoe waren de vorige pogingen?
Liefs
Mira
Ja dat zijn de goede berichten hè, Mira? dus we blijven hopen en duimen.
An, leuk weer wat van je te horen hier, al hou ik je website ook regelmatig in de gaten hoor! Gaat het weer een beetje met je?
Wat een vies weer…en dat de laatste dag van de vakantie. En er is nog wel feest hier in het dorp vanavond. Nou ja, zal wel een feesttent worden!
Liefs,
Edanjelan
Hoi, hoi,
Ik heb vandaag toch een telefonisch consult aangevraagd voor hoe nu verder… Maandagmiddag word ik tussen 16:30-17:30 gebeld en dan ga ik het hebben over: hoe word de 3e IUI aangepakt (met hormonen?), hoe vaak nog IUI en wat is de wachtlijst voor eventueel een IVF?
Ik heb zo lopen piekeren, nadat we de 3e IUI hebben afgeblazen. En een hoop op internet gelezen over op latere leeftijd zwanger worden.
Nou meiden allemaal alvast een fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Goed, Mira, dat je een telefonisch consult hebt aangevraagd Tis maar niks als je met vragen blijft zitten.
Jij ook een fijn weekend, en de rest natuurlijk ook als ik jullie niet meer “spreek”!
Liefs,
edanjelan
Voordat we van de pagina verdwijnen …maar gauw even een berichtje!
Hier zijn de kinderen weer naar school toe dus het is weer stilletjes in huis. Gelukkig hadden ze erg veel zin om weer te beginnen. Is natuurlijk ook erg leuk na 6 weken vakantie.
Hoe is het met iedereen?
Liefs,
Edanjelan
Goed opgemerkt Edanjelan anders verdwijnen we van de pagina… ennnnnn dat willen we natuurlijk niet.
Met mij alles goed, ik zit op dag 24 en ik heb ongikwaaltjes… dus ik ben blij dat ik aan het eind van de middag gebeld wordt door de arts… ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Miranda: hoe gaat het met je?
Liefs
Mira
Mira, succes vanmiddag! We horen (lezen) het wel!
goedemiddag dames,
Hier weer het gewone leven begonnen. De helft van de kinderen weer naar school. Nog maar 2 thuis, die beginnen volgende week woensdag weer.
Mira, ik hoop dat het een telefoontje wordt waarin veel duidelijk wordt. Dat is toch wel heel belangrijk, dat je weet waar je aan toe bent. Wij lezen het snel???
Lieve an, Ik hoop dat de vierde poging raak is. Ik hoop dat het deze keer naar wens zal verlopen.
Verder geen nieuws hier. Tot heel snel vanuit een regenachtige stad…
Bah bah bah
miranda