Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik had wel ff een dippie, maar we gaan weer verder met poging nummer 3. Aanstaande maandag heb ik al weer een follikel meting. Ik ben reuze benieuwd of ik op tijd ben. Het is dan dag 10. Ik kan niet eerder, omdat de kliniek bezig is met verhuizen en maandag a.s. is ook hun eerste werkdag. Dussssss het wordt spannend. Ik heb namelijk in juni op dag 11 een FM gehad en toen was ik te laat (eisprong gewoon gemist). Maar in juli was die weer op dag 14/15… dat heb je als je ouder wordt zeker hihihihihi…

Marjed: hoe gaat het met je toko? Spannend!

Miranda: helemaal weer het vakantiegevoel kwijt? Nee toch… je zal vast een hoop foto´s hebben gemaakt :wink:

Gelukkig heeft de kliniek waar ik naar toe ga geen vakantiestop. Bij jullie wel?Trouwens de kliniek gaat vlak bij jouw ziekenhuis zitten… ook bij het meubelplein in Leiderdorp.

Lieve groetjes

Mira

hoi mira,

ik denk dat je een beetje in de war bent, het ziekenhuis waar wij waren ligt in voorburg. Wij gaan daar niet meer heen, alles is bij ons goed en gaan het op eigen kracht tot het eind van het jaar zelf proberen en anders houdt het voor ons over en zullen we het houden bij het aantal kinderen dat wij nu hebben.

Vandaag ben ik weer ongesteld geworden (wist ik ook zeker). wel raar nu weer een cyclus van 26 dagen de laatste keer juist 32. Vreemd!!!

Verder geen nieuws hier ik zal maandag voor je duimen dat je eisprong nog niet geweest is.

Lieve groetjes miranda

Hoi, hoi,

Miranda: exuse moi… ik ben idd een beetje in de war :slight_smile: hihihihihi. Maar het kan hoor dat je cyclus wisselt. Ik heb dit ook regelmatig. Ik heb dit ook de gyn gevraagd.

Wat is het stilletjes hier… hoe gaat het met iedereen en met onze moekes?

Ik ben vanochtend voor een FM geweest op dag 10, en mijn follikels waren 10 mm en de slijmdikte 6 mm. Het zag er goed uit zeg maar. Dus donderdagochtend weer voor een meting en dan zal ik waarschijnlijk zaterdag of zondag de 3e IUI hebben zonder hormonen.

Liefs

Mira

He Mira,

Dat ziet er goed uit! Gelukig was je nog niet te laat.

Spannend weer een nieuwe behandeling!

Hier all ok. M is een hele lieve baby. Ze lacht heel veel. Zakelijk wordt t spannend. Deze week weer gesprekken met de bank. Het is nu of nooit.

Ik hoop echt dat te doorgaat, ik heb er echt zin in. Gisteren geshopt in A´dam. Leuke ideeen opgedaan voor de winkel.

Als t definitief is laat ik t weten!

Liefs voor iedereen!

Marjed

Marjed: heeeeel veeeel succes!!! De duimpies maken overuren voor je.

Heb je een nieuwe foto van Mare?

Liefs

Mira

Er ging wat mis

Mare

Marjed,

Wat is Mare een lachebekkie… echt een mooi meisje om te zien :slight_smile: … en grappig dat shirtje met haar naam erop.

Lief hoorrrr…

Liefs

Mira

wat een plaatje!!!

Echt een lachtebekje!!!

(ik dacht dat het eerst aan de computer lag dat ik haar niet kon zien, maar gelukkig kan ik dat nu wel)

Wat een rust verder. Niemand iets spannends te vertellen? Ik ook niet hoor!!!

Mira ik hoop dat je eitje morgen mooi je gegroeid is. Laat je het ons wel weten.

Ik ga nu verder weer in huis, daar is het prima weer voor.

Tot heel snel,

Liefs miranda

Even snel een berichtje van mij,

wij zijn weer terug van Honeymoon. Het was er heerlijk, 35 graden en helemaal perfect. Wel de kids gemist hoor!

En dan hier zulk rot weer bleeeeeeh.

Oh ja de :evil: :evil: :evil: waren ook weer gearriveerd op vakantie…helaas…maar het deed nu niets af aan de vakantie pret.

Kom de aankomende dagen snel uitgebreider verslag doen…mits jullie daar op zitten te wachten…

Mira, succes…

Tot gauw

Edanjelan

hehehehe gelukkig edanjelan weer terug!!! Kunnen we weer gezellig beppen. Het was hier zo rustig.

Fijn dat jullie het zo fijn gehad hebben, en wanneer komen de kindertjes weer thuis???

Tot heel snel,

Liefs miranda

Hoi Edanjelan,

Natuurlijk ben ik benieuwd naar je vakantieverhalen… wel balen dat die kl%$te :evil: zijn gekomen meid, maar je liet je niet in het veld slaan, goed zo :thumbup:

Miranda: natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van morgen. :wink:

Fijne avond!

Liefs

Mira

Hoi allemaal,

Vanochtend weer voor een FM geweest en de follikels waren 14 mm, wel balen want ik hoopte op 16 mm. Vanaf morgen ovulatietesten gebruiken en als het positief is, hebben we de volgende dag de IUI. Dus afwachten: zondag of maandag de IUI.

Hoe is het met jullie?

Edanjelan: het nieuwe pand van de kliniek vind ik veel beter. Het is wel een kantoorpand, maar alles is schoon en nieuw in de verf. En er is ook een nieuwe fertiliteitsarts bijgekomen, wel een vriendelijk vrouwtje. En hebben jullie het spermamonster al opgestuurd?

Liefs

Mira

p.s. alvast een heeeeeel fijn weekend!!!

hoi mira,

Ik hoop dat de eitjes snel zullen groeien en zondag of maandag een ontmoeting zullen hebben met de zaadjes, en elkaar heel lief zullen vinden :smiley: En jullie over 9 maanden het resultaat in handen mogen hebben.

Verder geen nieuws meer. Zondag vieren we de verjaardag van mijn dochter (wordt 15 jaar). Vanavond een nieuwe fiets voor haar kopen. en morgen taart bakken en soep maken. Ik ga nu douchen en even wat op ruimen, is wel nodig met 4 vakantievierende kinderen thuis.

Tot snel, miranda

Miranda, dank je wel :-*

Alvast gefeliciteerd met je dochter! Jeetje alweer 15 jaar? … hoelang hebben de kinderen nog vakantie?

Liefs

Mira

hoi mira,

De 2 kleintjes (6 en 10 jaar) moeten maandag 21 augustus weer naar school. De 2 oudste (15 jaar dus en bijna 13 (oktober) jaar) Gaan 28 augustus weer naar school. Mijn dochter gaat naar 3 havo en mijn oudste zoon gaat nu naar de brugklas (theoretische leerweg/havo). Maandag boeken halen. Zoonlief dinsdag introductie dag en dan woensdag gaan ze beginnen volgens rooster. Dus over 2,5 weken. Maar mijn dochter gaat aanstaande dinsdag voor het eerst werken. Dinsdag/woensdag en donderdag en dan voortaan 1 dag in het weekend. En natuurlijk in de vakanties.

Groetjes miranda

He weer een nieuwe pagina. Hoelang kunnen wij nog voort op deze pagina’s, zal daar een eind aan zitten???

Miranda: je hebt het idd er maar druk mee met de kids… petje af hoorrrrr. Maar ik ben idd ook benieuwd hoeveel pagina´s onze topic wordt hihihihihih :lol:

Doei doei

Mira

Ik wilde ff laten weten, dat we morgen de 3e IUI hebben… best weer spannend :roll:

Liefs

Mira

Lieve mira,

Ik duim voor je, en dat 3x scheepsrecht mag zijn!!!

Miranda