O ja… vergeet ik helemaal hier te vertellen. Ik ben vanaf dag 4 na de IUI regelmatig misselijk. Wie komt dit bekend voor?
Ligt het aan het weer? Of krijg ik een grieppie?. :roll:
Liefs
Mira
Mira, hopelijk is dat misselijk zijn een goed teken…
Met de ovulatietesten ben ik maar gestopt. Geen enkel teken dat er een eisprong aan zat te komen, terwijl ik het vorige week wel gevoeld heb volgens mij…dus ook bij mij geen succes vrees ik…
Ja, ik denk dat het pas na de vakantie wordt dat we een monster opsturen.
Mira, de duimen blijven draaien voor je!
Liefs,
Edanjelan
Dank je wel Edanjelan :-*
De duimpies draaien ook volop voor jullie hoorrrrr…
Liefs
Mira
HAllo!!
Marjed is weer in het land, heerlijk genoten in Curacao. EEn echte honneymoon, compleet verwend in prachtig hotel (http://www.florissuitehotel.com). Niet iets om elk jaar te doen, maar wel erg leuk voor nu. De kids hebben ook erg genoten, en veel gezwommen. We hebben heerlijk gegeten en leuke stranden bezocht.
Spannend Mira voor je IVF. Ik hoop dat het raak is voor jullie. Ik duim voor jullie
Ik heb ook zeer slechte ervaringen met die ov tests van internet, ik dacht dat ik hetzelfde merk heb gebruikt. Nooit positief, terwijl die van de apotheek huis merk duidelijk een streep te zien was (en was toen gelijk zwanger van Mare).
Endanjelan, lekker nog op reis!! Wel jammer zonder kids, maar ook wel rustig toch? Ik vind t ook altijd zo dubbel, het is tegelijk rustig maar ook wel eens rustig zonder de boys. We doen het eens per jaar, een paar daagjes weg samen.
Nou ik ga nog wat dingen uitzoeken voor de zaak (die gaat er waarschijnlijk toch komen).
Veel liefs van Marjed
Eeeeeej Marjed,
Lekker bruin teruggekomen??? Wat een chique hotel zeg, hoe lang was het vliegen naar Curacao?
Maar je maakt me weer nieuwsgierig over je toko :think: … in iedergeval heeeeel veeeel succes!!!
p.s. ik heb gelukkig IUI gehad i.p.v. IVF. Ik moet daar ff niet aan denken.
Liefs
Mira
Marjed, fijn dat je honeymoon zo goed was. Lekker hoor! Ging alles goed met de kleine meid?
De testen werken dus echt niet…grrr…
Vorige week woensdag dacht ik mijn eisprong gevoeld te hebben, gisteren had ik de halve dag een soort van krampachtig gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder. Net alsof ik hele zachte weeën had. Heel raar…
Hoe is het met de misselijkheid, Mira?
Nou, het is nog vroeg en koel in huis dus ik ga maar even wat doen!
Liefs,
Edanjelan
Hoi Edanjelan:
Gisterochtend en middag was ik ontzettend misselijk, dus ik heb gistermiddag ook vrij genomen en thuis een tukkie gedaan. Vanochtend voelde ik me kiplekker, ik hoop dat het vandaag zo blijft.
Ik had vanochtend wel ongikrampies… ik word er wel een beetje gek van hoorrrr “wel/niet zwanger”… maar ja nog 5 daagjes in spanning.
Liefs
Mira
Sorry Mira, na 9 uren vliegen en Jetlag de tijd en de weg kwijt!!
Ik kan een tipje oplichten: al het goed bij jou gaat, gaat het met mijn winkel ook goed.
Ik wil er nog wel PB -en maar moet nu naar bed anders kom ik nooit in normaal ritme!
Liefs Marjed
Marjed,
Gekkie hihihihi… ik denk dat ik het weet… :-* ik hoop dat het gaat lukken meid
Liefs
Mira
Marjed en Mira…nu maken jullie me wel erg nieuwsgierig hoor!!!
Nou Edanjelan: ik denk dat ik het weet hoorrrr… ik ben reuze benieuwd of ik het goed geraden hebt… ik heb Marjed een pb-tje gestuurd.
Meiden de misselijkheid is minder bij mij, ik werd vanochtend wel duizelig wakker… en ongikwaaltjes… dus ik weet echt niet wat ik er van moet denken… nog een paar daagjes in spanning…
Allemaal een fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Oh Mira, wat spannend toch weer allemaal. Ik hoop het zo voor je!
Als ik jullie niet meer spreek: FIJN WEEKEND!!
Liefs
edanjelan
goedemorgen allemaal,
Hier weer terug van vakantie, heb jullie belevenissen even snel bijgelezen,wat een hoop te melden.
Natuurlijk nikita van harte gefeliciteerd met je lieve meid, ben blij dat het al weer beter met je gaat.
Marjed, wat zag je erg verschrikkelijk mooi uit. En ook al weer terug van de vakantie, nu je zaak nog, ik wordt steeds nieuwsgieriger, en ik kom dan natuurlijk wel kijken in je tokotje. Wat ik begrijp is het een winkeltje voor zwangere vrouwen of zoiets???
Mira wat spannend, ik hoop dat je maandag positief test, ik zal voor je duimen.
Ik zal snel weer reageren, heb nog een hoop te doen na deze vakantie, het is gelijk een bende in je huis nadat de auto uitgepakt is.
Hier wordt ik volgende week zondag ongesteld. weet ik zeker, we hebben met een temperatuur van ongeveer 35 - 38 graden niet echt rekening met “de” dagen gehouden, af en toe waren we blij dat we sliepen. En in een klein koepeltentje is het toch behelpen, volgende ronde weer vrolijk verder.
Edanjelan, een hele fijne vakantie (ik probeer je nog te mailen, maar moeten morgen nog een kind naar beekbergen brengen, gaat op turnkamp) en geniet van elkaar.
Lieve groetjes miranda
Nou meiden…
helaassssss die kl%&te :evil: :evil: zijn vanochtend harstikke gearriveerd… echt balen zeg… terwijl je toch zwangerschapskwaaltjes hebt. Wat kan je lichaam je toch weer in de maling nemen.
Miranda: wat leuk ook weer terug van vakantie… we horen je verhalen wel later…
Edanjelan: alles al ingepakt en klaar voor de vakantie?
Liefs
Mira
Miranda! Gezellig dat je weer terug bent van vakantie. Zie maar hoor of je tijd hebt om te mailen…anders lees ik het wel na de vakantie.
Mira, das balen! Bah zeg! Terwijl je volgens mij altijd toch flink wat hoop hebt na een IUI.Vind het echt vervelend voor jullie.
De koffers zijn nog niet gepakt…denk dat ik morgen dat doe. Manlief klaagt al als ik het over 2 koffers heb, volgens hem kunnen we makkelijk af met 1! hahaha, mannen hè?
Probeer nog wel even langs te wippen voor we weggaan!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: succes met inpakken en mannen … hihihihi, die denken altijd dat 1 koffer genoeg is. Alvast een hele fijne vakantie… ik weet niet of je nog op het forum komt voor die tijd. Je zal het druk zat hebben.
Toch denken mijn man en ik, dat ik pril zwanger bent geweest, want je wordt niet uit jezelf zomaar misselijk en je hebt niet ineens een sterke reuk, dat zijn toch typisch zwangerschapsverschijnselen.
Dus we denken dat het niet goed ingenesteld heeft. Maar we gaan over 8-10 daagjes toch weer een 1e follikel meting hebben. Maandag ga ik gelijk bellen voor een afspraak. En dan zitten we gelijk in het nieuwe pand in Leiderdorp. Ik ben benieuwd.
Liefs
Mira
Mira, dat kan natuurlijk heel goed, heeft er wel een bevruchting plaatsgevonden maar heeft het niet ingenesteld. Ben je niet heftiger ongesteld dan anders?
Ben benieuwd hoe het nieuwe pand er uit ziet in Leiderdorp. Zal wel tussen het ziekenhuis en het meubelplein zijn. Daar waren ze ook aan het bouwen, maar of dat daarvoor was dat weet ik niet.
Voordat we gaan inpakken gaan we zo nog maar even naar IKEA…ik hoef nu alleen maar voor ons tweetjes in te pakken terwijl ik gewend ben om voor 5 of 6 personen in te pakken, dus dit is een makkie
Fijne zondag allemaal!
Liefs,
Edanjelan
Goedemorgen dames,
Hier weer een berichtje vanuit een huis “alsof” we niet op vakantie zijn geweest. Het gewone leven is weer begonnen. Manlief naar zijn werk. Ik lekker thuis met 3 kindertjes, 1 zoon is nu op gymkamp in beekbergen en moeten we zaterdag weer op gaan halen.
Mira wat verschrikkelijk k… dat je ongesteld geworden bent, bij 80 miljoen zaadjes ga je er toch bijna vanuit dat het moet lukken. Ik hoop dat 3x scheepsrecht is. Gaan jullie nu deze maand weer beginnen of wordt er een soort stop in gelast, sorry maar ik weet helemaal niet hoe dat in zijn werk gaat. Wordt er misschien toch iets verandert, hormonen ofzo???
Vorige maand, (dus toen ik op vakantie ben gegaan) dacht ik dat ik woensdag ongesteld zou worden, maar niks verder meer. Er begon al een klein stil geluksgevoel te groeien, maar toen werd ik zondagnacht alsnog ongesteld, 4 dagen overtijd dus. Dit is mij nog nooit overkomen, natuurlijk alleen maar de keren dat ik ook echt zwanger was. Wel heel erg gebaald. Volgende maand gaan we er weer voor, deze maand in een tent met 38 graden zijn niet de beste omstandigheden voor een ontspannen vrijpartij.
Verder gaat hier alles zijn gangetje, zo weer naar de fysio en vanmiddag komt mijn schoonmoeder bij ons eten, gezellig.
Tot heel snel.
Liefs miranda
Mira,
Wat klote voor je. IK vind het echt vervelend voor jullie. Ik hoopte het zo dat het nu raak was. Probeer positief te blijven al is het lastig. We duimen allemaal voor je dat het de volgende keer wel lukt.
Heel veel sterkte en liefs Marjed
Goedemorgen,
Wat een rust hier, waar zijn al onze meiden???
Marjed nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk, (was ik totaal vergeten) je was een hele mooie bruid. Hoe is het met de aankomende winkel???
Mira, gaat het al weer wat beter met je, na deze grote teleurstelling???
Tot snel,
miranda