Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Mira, succes morgen ! hopelijk mag je al snel komen voor de 2e IUI…

Hoe is het met de rest? Alles nog goed?

Hier wel, kids hebben vakantie, dus drukdrukdruk.

Liefs,

Edanjelan

Hoiiii ben ik weer,

Vanochtend waren de follikels 12 mm. Dus vrijdagochtend weer een meting. Ik denk zelf dat de IUI maandag pas is… maar wie weet??? :roll:

Edanjelan: wat doe je zoal met de kinderen, lekker zwemmen met dit weer?

Hoe is het met de anderen?

Liefs

Mira

Mira, hoeveel mm moeten ze zijn voor een IUI? (sorry, ben niet zo op de hoogte hiervan…)

Maandag ben ik inderdaad naar het zwembad geweest met de kids.

Morgen gaan we toch maar een lang weekend weg met de kids. We gaan nl. met zijn tweetjes op vakantie (1 augustus) maar ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om niet met de kids weg te gaan. dus gaan we t/m zondag naar een camping in een soort tent/bungalow. Het blijft lekker weer, dus we vermaken ons wel!

Liefs,

Edanjelan

Hoi Edanjelan,

Zoooo lekker vooruitzicht een lang weekend weg… vooral zo tussendoor. :slight_smile: Leuk met de kids nog ff weg, zou ik ook doen hoorrrr.

Als de follikels ongeveer 18-20 mm zijn, dan volgt er een IUI. Ik denk dat ik zaterdag een ovulatietest ga doen, dan kan ik mijn eisprong een beetje in de gaten houden. En vragen zijn vrij hoorrrr :wink:

Liefs

Mira

Hoi allemaal,

Vandaag weer voor een FM geweest en ze waren bijna 17 mm. Dus morgen een ovulatietest doen. En als het positief is, hebben we zondag de IUI. Als de test negatief is, dan moeten we zaterdagavond de pregnyl spuit zetten en dan hebben we maandag de IUI. SPANNEND!!!

Allemaal een fijn weekend!!!

Liefs

Mira

Mira, en…hoe is het afgelopen?

WIj zijn weer thuis van een paar daagjes weg.

Was erg leuk en gezellig.

Ga nu nog even de troepies opruimen!

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: hoe was het met z´n allen in de bungolowtent? Tis toch lekker die paar daagjes weg …

De IUI zit er weer op, de zaadjes van hubbie waren super, na opwerking 80 miljoen. Het was gelukkig weer pijnloos, net als de 1e keer. De arts heeft het wat dieper in mijn baarmoeder kunnen brengen. De arts vroeg zelf of mijn hubbie de inseminatie wilde doen, maar dat heeft hij maar niet gedaan, hij hield liever mijn hand vast. Nu de 2 wachtweken in en hopen dat mijn “oude” eitjes hun best gaan doen.

Liefs en een fijne zondag nog!!!

Mira

Hi Mira,

Klinkt goed zeg…en nu 2 weken wachten…de duimen draaien.

Leuk dat de arts voorstelde of je man wilde insemineren.

Ik heb nog niets gehoord uit Leiden, wacht nog maar eventjes af. Heb nu ovulatietesten gekocht, kan ik in ieder geval zien of mijn cyclus klopt (waar ik maar wel van uitga)

De korte vakantie was heerlijk. We zaten in een soort houten huisje met een dak van tentdoek. Heel grappig, maar 's avonds en 's nachts was het er ontzettend koud. Overdag was het natuurlijk heerlijk. Met de kids zijn we nog naar een attractieparkje geweest, daar was het eten en drinken inclusief. Dus de kids hebben heel wat ijsjes op! Het was erg gezellig.

Nu op naar onze verlate Honeymoon…

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: wanneer gaan jullie op honeymoon???

Succes met de ovulatietesten, ik had ze hiervoor maar 1x gebruikt. Deze had ik toen via internet besteld, maar die deden het niet bij mij.

Die van de apotheek doen het bij wel goed. Nu 2x een positieve test gehad.

Maandag 31 juli mag ik eventueel gaan testen als ik nog niet ongi ben.

An: hoe gaat het met je?

Marjed, Faith en Nikita… hoe gaat het met de beebs en met jullie zelf natuurlijk?

Liefs

Mira

Wij gaan 1 augustus op Honeymoon, naar Tunesië. Kijk er erg naar uit, maar zal mijn kids wel missen hoor!

Ik gebruik nu de ovulatietesten van Internet (Romed) maar dat is dus geen succes begrijp ik van jou?

Spannend hoor weer die wachtweken. jeetje. Ik hoop het zo voor jullie!

Hoe is het met de rest allemaal?

Liefs,

edanjelan

Edanjelan: bij mij werkten ze niet… maar dat wil nog niet zeggen, dat ze bij jou niet werken hoorrrrr… :wink:

O nog 2 weekjes … das bijna, leuk zeg. Ik kan me voorstellen dat je je kinderen gaat missen, gelukkig is het niet zo lang.

Liefs

Mira

wat een stilte hier…komt vast door het mooie weer en de vakanties.

Inmiddels 3 ovulatietesten gebruikt maar nog geen één positief, niet eens een licht streepje…dus of ze werken???

Ook bericht gehad uit Leiden, we mogen een potje opsturen en dan gaan ze kijken of er in ieder geval wel zaadcellen aanwezig zijn. Daarna overleg hoe of wat verder. Dus we wachten af. Zal allemaal wel na de vakantie worden, maar dat geeft niet. Eerst lekker vakantie vieren met zijn tweetjes!

Liefs,

Edanjelan

Hoi Edanjelan,

Balen he, dat je niet weet of de testen wel of niet werken. Eeeeej mooi dat jullie bericht hebben uit Leiden, maar ik geef jullie groot gelijk, dat je na de honeymoon dit gaan doen.

Maar ik denk dat de meesten in de zon zitten hoorrrr bij het water. :wink:

Liefs

Mira

dag 3 na de IUI

Ja, verkoeling zoeken langs het water. Heb ik gisteren ook anderhalf uur gedaan met de kids. Het was toch wel rustig op het strand,denk dat veel mensen het eigenlijk te warm vinden om daar te zitten.

Hoe gaat het met je verder?

En hoe is het met het kleine katje bij jullie, alles goed?

Liefs,

Edanjelan

Gelukkig hebben wij airco op mijn werk, want anders zou ik echt duf worden. Alleen balen als ik daarna mijn auto instap… :? Ik heb wel a.r.k.o. (alle ramen kunnen open) :mrgreen: :mrgreen:

Met Selly, onze nieuwe kitten, gaat het reuze goed. Ze groeit als kool en is ergggg speels. Alleen 1 poes vindt haar nog niet zo leuk, als ze de kans krijgt, geeft ze Selly een paar tikken. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, want Selly is al ruim 1,5 maand bij het gezelschap. Ze zeggen vaak dat een kitten een volwassen kat niet slaat. Dus ik denk als ze wat groter is (over een halfjaar ofzo) dat ze dan die andere poes aanvalt. Maar goed… we zullen zien en anders moeten we iets verzinnen (ms wel herplaatsing)… maar zover denken we nog niet. Hoe gaat het met jouw katten?

Liefs

Mira

Hi Mira, met de twee kleintjes gaat het hier goed. De groten hebben er wel vrede mee, al wil er nog wel eens geblazen worden als een kleine het pad van een grote kruist. Wel hebben we hier op het moment nogal last van vlooien…grrr…wat we ook gebruiken, ze lijken maar niet weg te willen gaan. Dus als er tips zijn…

Gisteren “post” gekregen vanuit Leiden. Met de benodigdheden om een spermamonster op te sturen. Ik heb alleen een mailtje gestuurd met of dat volgende week kan ivm de verhuizing van ze naar Leiderdorp. OP de envelop die we moeten terugsturen staat nl. al het adres van Leiderdorp. En aangezien deze dagen mijn vruchtbare dagen zijn willen we die wel benutten en wilden we dus volgende week een monster opsturen.

Hoe gaat het met jou?

Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest is.

Liefs,

Edanjelan

Hoi Edanjelan:

Ik wist niet dat je een spermamonster kon opsturen. Ik dacht altijd dat dit binnen een uur ter plaatse moest zijn. En volgens mij maakt het toch niet uit of je het volgende week pas opstuurt? Ik zou zeker de zaadjes bewaren voor de vruchtbare daagjes :wink:

Oeps vlooien zijn idd krengen. Onze katten hebben er geen last van. Maar volgens mij kan je bij een dierenzaak/arts wel spul hiervoor halen. Dan zou ik die druppels kopen, die je in hun nek druppelt.

Met mij gaat alles wel goed, ik zit vandaag op dag 4. Je bent er toch wel mee bezig, vind ik hoorrrr. Soms voel ik steekjes en krampjes. Eigenlijk kan ik er nog niets over zeggen. Het vervelende is, je wil zooooo graag zwanger zijn. Maar mijn gevoel is positief en ik hoop dit te houden. Maar aan de andere kant, je hoort niet zo vaak, dat iemand bij de 2e IUI zwanger is geworden. Maar goed… gelukkig zit elk mens anders in elkaar.

Sterkte in ieder geval met de vlooienuitdrijving !!!

Liefs

Mira

Ik had gevraagd of we een spermamonster konden opsturen om in ieder geval te kijken of er wel zaadcellen aanwezig zijn. Dit omdat een “vers” monster wat lastig wordt. Bij het ziekenhuis hier in de omgeving kan het alleen maar om 13:00u smiddags en aangezien manlief een eindje weg zit met werk is dat lastig. En om nou een dag daarvoor vrij te nemen.

En als we nou weten dat er in ieder geval zaadcellen te vinden zijn, kunnen we altijd nog beslissen om een vers monster te laten controleren. Maar dan weten we in ieder geval iets meer als nu.

De ovulatie testen hebben nog steeds geen positief beeld laten zien. Terwijl ik dacht dat ik gisterenavond mijn eisprong voelde (voor het eerst sinds lange tijd eigenlijk weer…) Dus hopelijk is dat inderdaad mijn eisprong geweest…we hebben nl. gisterochtend nog geknuft…dus dat zou mooi zijn. Maar ga voorlopig maar nergens van uit.

Ik zal bij het andere topic de foto van Selly. Lief hoor!

Nou ik ga weer verder met niets doen…en zweten…

Liefs,

Edanjelan

Oh jee, “we” zakken steeds verder naar beneden…dan maar even een berichtje typen.

Mira, alles nog goed?

Hoe is het met de moeders, lekker aan het genieten van jullie kroost?

Marjed, ben je al op Honeymoon.

Wij gaan volgende week dinsdag…

Gisteren zijn de kinderen naar hun bio-vader gegaan voor 2 weken, en daarna gaan ze nog een paar dagen naar opa en oma ivm onze Honeymoon. Ik vind dat toch altijd rot om voor zo’n lange tijd afscheid te moeten nemen. Een weekendje (1 nachtje) gaat nog wel, maar zo lang.

Ik heb dan ook maar besloten om eens grote schoonmaak te houden thuis, moet het natuurlijk niet weer zo bloedheet worden :smiley:

Nou ik hoop gauw weer van iedereen te horen!

Liefs,

Edanjelan

Hoi, hoi,

Edanjelan: alles goed met mij hoorrrr… het 1e weekkie zit erop. Nog 1 week broeden :slight_smile: en dan hoop ik op 31 juli een testje te doen. Moet ik natuurlijk niet ongi worden.

Hoe gaat het met de ovulatietesten? Ik denk dat die dingen via internet toch niet werken hoor, dit maakte mij alleen maar onzeker. Ik dacht dat ik geen eisprong had etc. Totdat ik die van de apotheek in huis haalde en duidelijk een positief streepje had. Laat je in ieder geval niet gek maken. En stuur je het spermamonster na de vakantie naar Leiden?

Dus nog een weekkie en dan gaan jullie op honeymoon? Zoooo leuk zeg. Ik kan me voorstellen, dat jullie de kids gaan missen.

En inderdaad waar zijn de anderen???

Liefs

Mira