Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

gek is dat hè? Ik ga er ook gewoon van uit dat de :evil: :evil: :evil: echt gaan doorzetten. Maar je gaat er wel over nadenken.

Ik meld het in ieder geval hier als er meer nieuws is…

De kids hebben hier vandaag al vakantie, dus we gaan zo even shoppen met zijn allen.

Liefs,

Edanjelan

Nou de :evil: :evil: :evil: hebben weer flink doorgezet…

Jammer dat we nog niks van Nikita hebben gehoord…nou ja, het zal wel goed gaan…

Miranda, als je nog op het forum komt: Fijne vakantie.

Mira, als ik er van het weekend niet meer toe kom: Veel succes maandag, dat je maar gauw terug mag komen…

En Marjed…ja die is nu nog gewoon lekker aan het genieten…heerlijk!

Liefs,

Edanjelan

Nou meiden hier ben ik eindelijk weer even met een update over de laatste paar dagen…het goede nieuws is dat ik woensdagnacht ben bevallen van een gezonde dochter van 7.5 pond en 53 cm lang, ze luistert naar de naam Jennéh Rose (spreek je uit als Djennee Roos).

Hieronder even een update van alles:

De weeën begonnen maandag en dinsdagmorgen heb ik de VK gebeld en die kwam om 2 uur langs…ze heeft toen een inwendig onderzoek gedaan, maar er was nog niet echt iets gaande dus ze zou rond 6 uur weer bellen…toen ze belde waren de weeën al wat heviger en besloot ze om weer langs te komen. Bij het inwendig onderzoek bleek dat ik ongeveer 1/2 cm ontsluiting had en toen heeft ze de vliezen gebroken en daaruit bleek dat de kleine in het vruchtwater had gepoept dus we moesten naar het ziekenhuis. Daar kwamen we rond 7 uur aan en werd ik op alle apparatuur aangesloten en kreeg ik de weeënstimulatie…na een tijdje werden de weeën heviger en heviger en was ik al zo moe dat ik de weeën niet wegkreeg, ik begon mijn adem in te houden en meer van dat soort fratsen en daardoor besloot de VK om een ruggeprik te geven…waar ik uiteindelijk heel dankbaar voor was.

Nadat de ruggeprik zijn werk deed is de ontsluiting vrij snel gegaan en had ik rond 12 s`nachts volledige ontsluiting…ik had een duitse verloskundige en in duitsland is het normaal om iemand langer in de persweeën te laten zitten zodat je minder hoeft te persen, dus langzaam zette ze de verdoving lager en om kwart over 1 mocht ik persen en om 1:42u was Jennéh geboren…precies 7.5 pond en 53 cm lang…:lol: had de VK toch gelijk. De placenta wilde na een aantal keren proberen niet loslaten en dus werd de gyn gebeld (dezelfde die mij heeft geinsemineerd met “Jennéh”, dus de circel was rond) Na een aantal keren heel hard drukken op mijn buik het het meepersen van mij liet hij nog niet los en besloot de gyn het in de OK onder plaatselijk verdoving te verwijderen. Ondertussen had ik al zoveel bloed verloren dat ik ineens heel erg hoofdpijn kreeg en dat voor mij een teken was dat het niet goed ging dus dat heb ik dat gelijk gezegd en ik had het nog niet gezegd en ik trok wit weg en viel bijna van mijn graadje

uiteindelijk heb ik 2.5 liter bloed verloren en moest …dus toen met spoed naar de OK en de rest weet ik niet… Ik had iig 2.5 liter bloed verloren en moest dus in het ZH blijven en heb woensdag een bloedtransfusie gehad van 700ml.

Gistermorgen heeft hubbie mij en Jennéh Rose opgehaald en zijn wel lekker met zijn allen naar huis gegaan.

Met Jennéh gaat het geweldig, ze doet het echt heel goed en de borst pakt ze ook al zelf…de BV is nog niet op gang dus ze krijgt er nog een flesje bij anders is ze echt niet tevreden, maar als ze dat heeft gehad dan slaapt ze heerlijk en hoor je haar de eerst 3/4 uur niet meer. Verder moeten we hier thuis natuurlijk nog even op regel komen enzo maar dat komt langzaamaan wel…ik moet iig nog heel erg aansterken, want ik ben af en toe echt een vaatdoek en loop mezelf alweer helemaal voorbij, stond gisteren alweer te poetsen enzo…maar daar mocht ik vandaag voor boeten dus ik ga het echt heel rustig aan doen.

Ook nog even twee fotootjes van onze kleine meid:

Eeeeeeej Nikita, leuk dat we jou weer zien meid… ik kan me voorstellen dat je helemaal bij moet komen… jeetje 2,5 liter bloed verloren, dat is niet niks.

Aparte mooie naam zeg Jennéh Rose, nog nooit gehoord, maar wat een lief meiske.

Meid doe lekker rustig aan, je bent nog niet de oude… ff aansterken hoorrrr :naughty:

Veel plezier met de kleine meid.

Liefs

Mira

Wat een mooi meisje en wat een mooie naam! Geweldig.

Jammer dat je zoveel bloed had verloren en je wat langer in het ziekenhuis moest blijven.

Hopelijk voel je je gauw weer de oude…en wel rustig aan doen hoor! (hoor wie het zegt…)

Geniet lekker van je kleine meid!

Liefs,

Edanjelan

Heeeeeeeeeey, kom ik eff lezen en wat zie ik nu??

Nikita bevallen?

Een dikke proficiat, meid! Geniet van je prachtige dochter! :clap:

Liefs,

Antje

Heee An,

Goed wat van je te lezen. Ik heb je wel gevolgd op je website hoor!

Ik duim voor je dat het goed gaat nu!

Liefs,

Edanjelan

updatjuh van faithjuh…

Niet zo snel als Nikita maar ik ben aan bed vastgebonden… toch ook hier een updatjuh

Na de voetbalwedstrijd van Oranje begon ik regelmatig harde buiken te krijgen. Toen lieffie van de kroeg kwam is hij (ongemerkt) gaan tellen en turven. Om 00.00 uur vond ik het tijd om te gaan slapen. Lief vond het echter tijd om de verloskundige te gaan bellen! eh… maar is de bevalling al begonnen dan??? (tja… blond he?!)

Toen ze kwam constateerde ze een verweekte baarmoedermond en 1 cm ontsluiting de ww kwamen om de 2 a 3 minuten.

om 8.15 is ze weer gekomen en had ik 2 cm ontsluiting. Nou dat schiet dus lekker op… (maar niet heus)

Om 12.00 kwam ze weer en had ik 4 cm ontsluiting. Om de boel een beetje op te krikken, besloot ze mijn vliezen te breken. Gelukkig had Sem niet in het water gepoept.

De ww werden daarop wel flink heftiger. Om 14.00 belde we de verloskundige dat we graag naar het ziekenhuis wilden gaan. Dat vond ze goed en we troffen elkaar daar.

Daar aangekomen had ik 5-6 cm ontsluiting. Ze vond het nog niet echt opschieten en zei dat ik tot 5 uur de tijd had. Zou ik dan nog niet zijn opgeschoten dan zou ze me overdragen aan de gyn voor een weeenopwekker…

16 jaar gynaecologen gezien…dit moest en zou ik op de “normale manier” doen!

Tussentijds kreeg ik honderden complimentjes over hoe ik de ww aan het opvangen was, volledig ontspannen en zo mooi puffen…

ik herinnerde mij een stukje uit het boek van Beatrijs Smulders: zij sloot een vrouw, die net zo gecultiveerd bezig was als ik, op in de badkamer en vroeg haar total loss te gaan in het brullen en schreeuwen… een halfuurtje later had ze volledige ontsluiting!

Dat moet ik ook kunnen en zette het op een loeien! Toen ik het echt niet meer hield, vroeg ik lief of hij de verloskundige wilde gaan halen, was het niet opgeschoten, dan had ik echt een prik geeist!!!

Toen ze kwam om 16.15 uur had ik 8 cm ontsluiting! het laaste randje mocht ik op mijn zij wegpuffen… oef wat was dat moeilijk. Ze zei er nog achteraan dat als ik persdrang kreeg ik dit even moest melden.

om 16.30 moest ik me toch persen! ik dacht dat alles er via de onderkant uitkwam! Wat een geweld!!! na 4 persww heb ik het hoofdje anderhalve minuut laten staan… ik wilde echt niet scheuren…

Toen bij de laaste w is Sem geboren. Mijn lief heeft onze zoon hand op hand uit mij gehaald en aan mij gegeven. Wat een mooi moment!

Ik kon alleen maar roepen: Dat kan niet, dat kan toch niet… (er zat echt een kind in mensen!!)

Toen was er paniek in de tent. Allerlei mensen begonnen aan me te trekken en te duwen. Infusen werden ingebracht en er werd hard op mijn buik gedrukt. Ik kreeg 2 spuiten in mijn been en er werd bloed afgenomen. Bloeddruk meter om en iets om mijn vinger…ik moest snel persen voor de placenta.

Daarna werd mij uitgelegd dat ik een spuiter had die ze moesten opzoeken. Ik voelde me langzaam wegzakken en stelde lief, die met Sem stond, die bijna op de grond viel omdat niemand meer naar hem keek…

gerust.

Na korte tijd had ze het “lek” gevonden. er was een ader gesprongen. deze is dichtgebrand. Ik had hierna nog 3 hechtingen. Al met al ook goed voor anderhalve liter bloedverlies.

Sem kreeg een 9 en een 10 bij de |AS! Het mannetje wilde ook meteen drinken!

OOk hier de eerste dagen extra voeding gegeven toen de borstvoeding nog moest komen. ook heb ik 2 dagen met witte koolbladeren in mijn BH gezeten! :lol: :lol: :lol:

Nu gaat alles prima, Sem groeit goed en ik kom weer een b-tje bij. De hechting aan de buitenkant is eruit en ik kan weer zitten!

Ik zal maandag even jullie verhalen bijlezen! tjonge jonge wat een kletskousjes!

NIKITA, gefeliciteerd met je dochter Jenneh!

HE NIKITA GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JENNEH!

EN FAITH GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SEM!

FF snel, het was hier geweldig!! Iedereeen was zoals gevraagd in rood/wit, Mooie dag, leuke speech van ambtenaar , lekker eten en knallend tuinfeest. De hele buurt heeft meegenoten van onze DJ. s nachts met boot naar hotel NY. Echt supergaaf. Als ik foto heb zal ik hem plaatsen. Dan kunnen jullie mijn jurk zien

Liefs voor allemaal!

Van getrouwde Marjed

Faith: poeheee wat een verhaal ook. Maar ik ben blij te horen dat het beter met je gaat … en dat je binnenkort helemaal de oude weer bent.

Marjed: Grappig iedereen in rood/wit gekleed ! heb jij toevallig in Hotel NY overnacht? Wij hebben wel onze huwelijksnacht daar gehad, we hadden toen een torenkamer genomen. Heel apart vonden wij dat. Maar we willen zeker een foto zien hoorrrrr :slight_smile:

An: dat is een tijd geleden meid … ik heb je website net gelezen en wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet. Ik duim ook mee hoorrrrr :thumbup:

Gelukkig is de ongi over, want ik moet er niet aan denken dat ik maandag bij de FM nog ongi bent.

Liefs

Mira

foto van trouwen!

De verhalen komen later!!

Liefs Marjed

Hoi meiden,

Even een kort berichtje van mij. Hier gaat alles goed en jennéh doet het echt geweldig…ze drinkt goed en plast en poept goed en ze is maar 1 dag afgevallen en gaat nu alweer in gewicht omhoog… Afgelopen vrijdagnacht ben ik van normaal naar dolly Parton gegaan qua borsten, de borstvoeding is in 1 nacht op gang gekomen en dat was wel even schrikken de volgende dag…maar Jennéh drinkt er goed van en daar gaat het om Laughing

Het enige wat ze heeft is dat ze tussen 23:00u en 02:00u echt een klierblokje heeft en dan is ze steeds wakker en huilt ze veel, maar voor de rest slaapt ze heerlijk door tussen de voedingen.

Verder gaat het met mij redelijk, eergisteravond had ik even een terugval en toen ben ik ook om 9 uur naar bed gegaan…mijn hele lijf deed zeer en geestelijk was het ook even te moeilijk…gisteren en vandaag gaat het alweer redelijk en voel ik me best goed, maar ik moet echt wel mijn rust nemen en me neerleggen wanneer het teveel word, dus daar ben ik druk mee bezig om dat te doen…verder moet ik zeggen dat het wel goed gaat en dat ik de kleine meid echt geweldig vind (maarja dat vind elke nieuwbakken moeder hé…)

Faithjuh,

Jeetje meid, jij ook al met zon moeilijk laatste deel van je bevalling...hoop dat je je snel beter gaat voelen.<br /> <br /> Marjed,<br /> Wat een mooie jurk heb je aan zeg!! echt mijn smaak...enne mooi dat jullie zon geweldige dag hebben gehad.

Mira,

Vandaag de FM…ben benieuwd.

ga stoppen krijg pijn bij het zitten.

Marjed: wat een prachtige jurk !!! :shock:

Nikita: goed om te horen dat het beter met je gaat en gewoon naar je lichaam luisteren hoorrrrr en niet teveel willen :naughty: :wink:

Vandaag voor een FM geweest, er zaten een paar follikels van 6 mm en 1tje van 8 mm. Woensdagochtend weer een FM… dussss volgens mij gaat het weer zoals de eerste keer, ms van het weekend een 2e IUI, ben benieuwd.

Is het bij jullie ook zoooo warm…

Liefs

Mira

Nikita, wat goed om te lezen dat het goed gaat. Een dagje een terugval is niet erg…kraamtranen horen er bij.

Geniet lekker van Jennéh, maar dat doe je wel zo te lezen!

Marjed, mooie jurk hoor, geweldig!

Mira, een spannende week dus weer voor je. Hopelijk kun je van het weekend voor je 2e iui gaan! Ik duim voor je!

Tis hier ook lekker weer, net met de kids naar het zwembad geweest, dus wij zijn wel lekker afgekoeld!

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: wist je dat de kliniek gaat verhuizen naar Leiderdorp? Ze gaan nu Medisch Centrum Kinderwens heten… klinkt goed in de oren he?

Liefs

Mira

Hmmmmm,daar heb ik gewoond totdat ik ging scheiden…

maar de naam klinkt goed!

Ik heb nog niks gehoord, dus ik wacht maar af…

Liefs,

Ze zijn dicht van 22 juli tot 6 augustus… ze gaan dicht bij het woonboulevard zitten. En wel veel beter hoor, dan kom je tenminste ook niet in aanraking met mensen die abortus willen plegen, want hier stoorde ik me enorm aan.

Ja ik heb gelijk even gekeken op de site. Inderdaad beter zo. Tis vlakbij het ziekenhuis in Leiderdorp.

@marretje wrote:

foto van trouwen!

De verhalen komen later!!

Liefs Marjed

Marretje, héél erg mooi. Prachtig! Een dikke proficiat!! :clap:

Faith, ook jij een dikke proficiat met je baby! :clap:

Mira, bij m’n 2de en huidige poging was ik ook ongi tijdens de follikelmeeting. Vreselijk gewoon, maar de gyn zei dat ze veel meer gewoon zijn dan dat. :wink:

Gelukkig was jij er van af, hé!

Nu duimen voor een supersterk ei!!

Dankjewel An… hoe gaat het met je? Je hebt er toch al 6 daagjes opzitten?

Groetjes

Mira