Nikita, jeetje kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit nu, het is inderdaad killing dat wachten…weet er helaas alles van.
Je hebt vast al wat trucjes geprobeerd: Tonic, ananas (en dan vooral het binnenste), bij mijn dochter heb ik wonderolie geslikt (en toen werd ze 's nachts geboren…ja ik weet het, eigenlijk heel ondeugend)
Ik heb bij de jongste ook meegedaan aan een onderzoek. Dat ging over strippen of dat zou helpen…ik zat alleen helaas in de groep die niet gestript werd…
Nou ik duim dat ze alsnog spontaan komt, en zet hem nog even op hoor!
Miranda, jammer dat je weer ongi bent, maar nu kan er wel weer actie ondernomen worden, met hopelijk succes! Laten we afspreken dat we gewoon allemaal deze zomer zwanger worden!
Mira, de duimen draaien dat je niet ongi wordt…
Ik moet wrs (hopelijk niet) van het weekend ongi worden, maar de laatste tijd schommelde het tussen 26 en 28 dagen, dus we wachten af.
Liefs,
Edanjelan
He Nikita,
Ik snap,het niet meer. Je bent toch al bijna 14 dagen over tijd?? Gaan ze dan toch nog het weekend afwachten.?Als ik jou was zou ik lekker naar die gyn gaan en vragen of ze het willen opwekken. Duurt toch wel lang zo…
Heel veel sterkte nog en ik hoop dat het kind zich gewoon nog via de natuurlijke weg aandient!
Bij mij duurde het ook lang (9 dagen langer) maar jij spant de kroon. ik hoop dat ze je alsnog kunnen strippen. Bij mij had de tweede keer strippen wel effect en de eerste keer ging ook bijna niet, (te weinig ontsluiting) . Maar ja, de een is de ander niet!
Succes Mira, met de meting!
Liefs Marjed
Miranda: dat is een lekker vooruitzicht aanstaande vrijdag op vakantie Nog succes met inpakken enzo… en de duimpies draaien dat je lekker niet ongi gaat worden en dat jullie met z’n … (i.p.v. 2) terugkomen. :thumbup:
Edanjelan: ook voor jou draaien de duimpies hier hoorrrrr, dat je lekker ook niet ongi gaat worden :thumbup:
Marjed: jij ook heeeel veel succes nog met de laatste voorbereidingen voor het huwelijk !!! Ben je al zenuwachtig? En wat voor jurkje draagt de kleine?
Nikita: meissie ik hoop dat je je beebje nu in je armen hebt.
Ik heb volgende week maandag een follikel meting op dag 8; nou nu ben ik toch zeker niet te laat hihihiihi.
Liefs
Mira
Hallo Allemaal,
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Sem
mama zal de komende dagen wel meer over mij vertellen.
Liefs,
Sem en knuf van mama faith
Achhhhhh wat een lief ventje !!! :-* kusje op zijn bolletje.
Liefs
Mira
Hoi allemaal,
Ik ben maar zo brutaal om te melden dat Nikita of nog aan het bevallen is of inmiddels de kleine meid in haar armen kan sluiten. De weeën zijn gisternacht begonnen en vanavond kreeg ik een mailtje van haar vriend dat ze naar het ziekenhuis moesten. Na het breken van de vliezen bleek er ontlasting in het vruchtwater te zitten, dus kon ze niet meer thuis bevallen.Verder nieuws heb ik nog niet gehad. Als de kleine er is, zal ze het heuglijke nieuws zelf wel willen vertellen. Dus dat laat ik dan maar aan Nikita zelf over! Nikita: Zet 'em op meid! :-*
Groetjes,
Jippie
Sem, wat zie je er geweldig uit! Wat zullen papa en mama trots op je zijn!
Nikita…hopelijk ben je nu bevallen, is alles goed gegaan en lig je heerlijk te genieten…hoop snel wat van je te horen!
Liefs,
Edanjelan
Goedemiddag,
Nikita, het eind is in zicht!!! Ik denk aan je.
Faith, wat een schat van een ventje. Geniet maar lekker van elkaar.
Vandaag ongesteld geworden. Wel handig ben ik tenminste op de vakantie er weer vanaf, en kunnen we bekijken of we een kindje met italiaans tintje kunnen creeeren. Wie weet, we blijven moed houden!
Verder hier druk met voorbereidingen voor de vakantie. Moet nog wel beginnen met inpakken en we gaan vrijdagnacht al weg. Dus vanmiddag moet er toch echt iets gaan gebeuren. Morgen komt mijn schoonmoeder eten en neemt gelijk onze vogels mee terug om te verzorgen. Vrijdag de laatste voorbereidingen treffen, en om 12 uur gaan de kinderen naar hun vader. Dan heb ik misschien de rust om alles af te maken. We zien wel.
Verder geen nieuws hier, liefs miranda
Oh, hoe zou het toch met Nikita zijn? Hopelijk horen we hier gauw iets…
Marjed, weet niet of ik nog op het forum kom voor vrijdag, maar ik wil je even een hele fijne, gezellige, romantische en liefdevolle dag toewensen. Geniet er van. Ik hoop dat je het net zo super zal vinden als dat ik het vond, maar daar twijfel ik niet aan.
Miranda, fijne vakantie nogmaals…enne…wel met zijn drietjes terugkomen hè?
Met de rest van de meiden alles goed?
Liefs,
Edanjelan
Het gaat goed met Nikita, hoor!
De rest van het nieuws mag ze zelf vertellen!
Groetjes,
Jippie
Jippie: bedankt voor het melden van Nikita… dat weten we tenminste dat het goed met haar gaat
Hoe zou het met ze zijn???
Miranda: balen meid… die kl%$te :evil: … bah, maar je hebt een mooi voortuitzicht en wie weet wie, wat en/of hoeveel je meebrengt. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie !!!, want ik weet niet of je hier nog op dit topic komt. Je zal blij zijn als je weg bent, volgens mij, want je hebt het maar druk 8)
Marjed: een beetje zenuwachtig…
Liefs
Mira
Goed om te horen dat het met Nikita goed is…nu maar hopen dat we snel iets horen van haar en haar kleine meid.
Hier zijn de :evil: :evil: :evil: weer gearriveerd. Moet zeggen dat ik er nu wel flink van ga balen…plus dat het betekent dat ik de volgende keer precies in onze vakantie (honeymoon…) ongesteld ben…grrrrr.
Liefs
Edanjelan
Hoi allemaal,
Ik hoop dat nikita heerlijk ligt te genieten in haar kraambed.
Hier dacht ik gisteren ongesteld te zijn geworden, maar alleen 2x een klein beetje rood slijm. De rest van de dag niks. Vandaag verwacht ik wel ongesteld te worden. Voel me rug en buik wel. Maar tot nu toe alleen een heel klein beetje roze afscheiding. Snap er niks van. Maar ik voel wel dat ik ongesteld ga worden, dus ik koester geen hoop.
Verder schieten de voorbereidingen voor de vakantie al aardig op. Morgen zijn de kinderen om 11 uur weg en kan ik aan de slag, werkt toch een stuk sneller.
marjed, ik wens je morgen een hele fijne dag, met iedereen die je dierbaar is. Veel liefde en geluk. Maak er een mooie dag van!!!
Ik ga weer gauw aan de slag, tot snel, probeer morgen nog even snel langs te vliegen.
Groetjes miranda
Ohhhhh Edanjelan shipssss, wat balen meid… ik word gek met dit weer en ongi zijn… helemaal niet lekker. Balen, shoot… en noem maar op. Volgende keer is het gewoon raak hoor
Miranda: raar hoor, want ik kreeg 2 dagen voordat ik ongi werd maar 2 druppels bloed ofzo … zit het in de lucht ofzo? Maar ms is het wel een innestelingsbloeding bij jou. Ik hoop het meid.
Heeele fijne vakantie!!!
Marjed: ik wil jou en je mannetje morgen ook een hele stralende dag toewensen!!! Met idd veel liefde, geluk en zon :inlove:
Faith en Nikita: hoe gaat met het jullie? Ik kan me voorstellen dat je de daagjes met de kleine alleen voor jezelf wil hebben.
Liefs
Mira
Miranda, dat heb ik ook steeds. 1 of 2 dagen alleen met afvegen wat bloed of maar heel weinig, maar daarna barst het altijd weer los…helaas…maar hopelijk is het bij jou wat anders…zou toch leuk zijn!
Liefs,
Edanjelan
Marjed en hubbie: duimerdeduimduim… dat het mooiiiiii weer blijft vandaag op jullie huwelijksdag.
Liefs
Mira
Marjed en hubbie en kinderen, heel veel plezier vandaag. Dat het een dag vol liefde, vreugde, gezelligheid en zon mag worden! Geniet ervan!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: hoe is het met jou? Gaan jullie nog naar Leiden?, ik ben ff de draad kwijt.
Maandag ga ik weer voor een FM naar Leiden, ben best benieuwd of ze wat zien.
Groetjes
Mira
We weten niet goed wat we willen. Nou ja, natuurlijk wel, we willen graag een babietje. Maar eigenlijk niet via medisch ingrijpen. Maar aangezien de wens toch steeds groter wordt, twijfelen we daar zelfs over.
Ik heb nu een mailtje naar Leiden gestuurd met de mededeling dat we nog niet zwanger zijn, en wat hun advies in deze is.
Overigens zet mijn ongi nog niet echt door, heb alleen heel klein beetje bruine afscheiding met afvegen…maar ja, het zal er vandaag of morgen wel aankomen.
Spannend maandag weer naar Leiden. Ik hoop dat je snel voor de volgende poging mag!
Liefs,
Edanjelan
Toch spannend hoorrrr Edanjelan. Ik begon zaterdag met een paar druppels en zondag helemaal niets en maandag zette de ongi door. Vond ik ook raar.
Ik hoop dat je snel een reactie krijgt uit Leiden.
Liefs
Mira