Mira, wat gaat dat bij jou ook lekker snel zeg!! net zoals bij mij dan hoef je tenminste ook niet zo lang te wachten tot de volgende poging, (waarvan we elke keer hopen dat die niet nodig is hoor!!)
Ga duimen dat je iig 2 mooie eitjes hebt en dat de inseminatie gewoon door kan gaan.
Hier verder alles nog rustig, de kleine is wel redelijk druk maar dat is ook alles.
Fijne dag allemaal.
Dank je wel Nikita… elke keer kijk ik ff op KOK hoe je het met is… ik leef zo met je mee
Liefs
Mira
Lieve meiden,
Goedemorgen, hier alles goed. Deze week weer de “eiweek”. Met mij geloof ik nog meer dames. ik hoop dat het goede weer meewerkt aan veel zwangerschappen.
edanjelan, nog een dag als ongehuwde vrouw. Ik hoop dat het morgen mooi weer is, in elk geval droog. Ik wens je heel veel geluk en liefde, met natuurlijk een liefdesbaby erbij.
Ik zal morgen aan je denken.
En mira, hoe was het vandaag bij de meting? Ik hoop dat dit een superei gaat worden. En natuurlijk uitgroeit tot een superbaby.
Nikita nog even, ik kijk elke dag om te zien of jullie kleintje er al is. En daarna lekker genieten van elkaar.
Hoe zou het met faith zijn???
Ik ga weer, zo op school weer helpen met de schoolbieb, nog maar 3 weken school en dan vakantie. Nog wel 3 hele drukken weken.
Denk aan jullie allemaal,
Liefs miranda
Edanjelan: hoe gaat het meid? Ik wens jou en je hubbie morgen natuurlijk ook een te gekke dag toe!!! Geniet ervan !!!
Miranda: ik duim met je mee, dat het dit keer flink raak is … lekker zwanger worden
Vanochtend konden ze geen follikel zien of ik heb mijn eisprong gemist en ze waren superklein. Ik hoop dat ze superklein zijn … anders moet ik het dit keer overslaan. Woensdagochtend weer een meting en bloed prikken.
Liefsssss
Mira
Hoi mira,
Wat vreemd dat er geen eitje te zien was! :shock: Jij hebt toch ook altijd regelmatige cyclussen. Ik zit nu op dag 12 en ga er dus van uit dat er een eitje op komst is, maar nu blijkt dat dus niet altijd zo te hoeven zijn. Ik snap er niks van. Ik hoop dat er woensdag een ei in wording te zien is, en niet dat hij nu al geweest is. Maar dit kan toch bijna niet??? :?
Tot heel snel, Miranda
Hoi Miranda,
Toen de arts zei dat ms mijn eisprong al was geweest, stelde ik ook die vraag, van huhhhh nu al? Maar het kan, je lichaam heb je helaas niet in de hand. Anders kon ze de volgende IUI al gelijk plannen, maarrrr helaasss Dus ik hoop idd dat woensdagochtend er wel iets te zien is … ik laat het natuurlijk weten. Ik heb idd een regelmatige cyclus.
Ben heel benieuwd en anders volgende maand een nieuwe poging (ik zeg het wel zo makkelijk, maar dat is het niet).
Liefs
Miran
Edanjelan: nogmaals een fijne huwelijksdag morgen !!!
ENDANJELAN
EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG! GENIET ER LEKKER VAN SAMEN MET JE MAN!!
VEEL PLEZIER, GEZONDHEID EN GELUK IN JULLIE HUWELIJKSE LEVEN!
Liefs Marjed
Nou Edanjelan heeft in ieder geval mooooooi weer vandaag!!! Hoe zou ze eruit zien??? Hoezo nieuwsgierig hahahahaha
Marjed: hoe is het met jou??? We leven nu ook naar julle trouwdag toe hoorrrr
Nikita of hubbie: is de kleine er al???
Liefs
Mira
Hoi hoi,
Mira,
Gek hé dat je lichaam zo anders doet elke cyclus, maarja het is wel de realiteit…mischien is je eitje al geweest…hoop het niet voor je en hoop dat je morgen bij de FM er toch nog eentje (of 2 :lol: ) ziet zitten.
Heel veel succes morgen.
Ben ook heel benieuwd hoe Endanjelan het heeft gehad en hoe ze eruit ziet…de dag is natuurlijk nog niet voorbij dus ze zullen nog wel druk zijn.
Hier is alles nog steeds rustig, vanmiddag bij de VK geweest en alles was zoals alle andere keren weer goed. De kleine meid is al helemaal ingedaald en dus klaar om te komen…laat het nu ook maar gebeuren hoor!! ben echt ongeduldig.
Nikita: nog toi toi toi hoorrrr :-*
Edanjelan: lekker nog aan het nagenieten van de bruiloft? ik geef je grooot gelijk hoor meid.
Ik ben vanochtend weer voor een fm geweest, maar helaas ik heb mijn eisprong al voor dag 11 gehad, dus deze maand geen IUI . Waarschijnlijk zal ik ook iets eerder ongi worden. Dus op naar de poging in juli … dan moet ik wel op dag 8-9 voor een fm komen.
Groetjes,
Mira
Mira, wat jammer dat je ei gemist is. Ik hoop dat het volgende maand wel goed zal gaan. Betekent het nu wel dat je deze maand een hele korte cyclus hebt? (bv dag 10 ei + 14 dagen tot ongi=25 dagen). Ik heb namelijk ook heel soms een cyclus van 25-26 dagen. Waarom en hoe dat komt weet ik ook niet. Ik hoop dat je snel over deze teleurstelling heen bent en vol goede moed weer verder kan. :thumbup:
Nikita ik zie dat het vandaag JOUW dag is. Ik hoop dat het niet meer zo lang gaan duren en snel jullie kleintje in je armen kunnen sluiten. Voor de laatste loodjes, veel sterkte en kracht.
Waar blijft ons verslag van de bruiloft??? Ik ben wel heel erg benieuwd. Ben natuurlijk nog aan het genieten van de enveloppen, bloemen, en felicitaties. Geniet van jullie wittebroodsweken
Nu onze ongetrouwde marjed nog. Voor jouw schiet het ook al heel erg op. ik hoop je toch snel in de delftste post te zien
Voor iedereen veel groetjes en tot snel,
miranda
Ach Mira wat balen nou zeg :wall: kan me voorstellen dat je mega teleurgesteld bent…ik weet hoe het is dat je zo in spanning zit en dat het dan niet doorgaat…sterkte :thumbup: en ik hoop dat je volgende maand een geluksei gaat leggen.
Ik moet zeggen dat ik ook van die cyclussen heb gehad, normaal was het 28/30 dagen, maar ik had er ook een paar bij zitten van 24/25 dagen…hoop het wel voor je dan kan je weer snel aan de slag.
Endanjelan,
Ik ben ook heel benieuwd naar het verslag hoor!, geloof dat je er ook nog wel redelijk mooi weer bij gehad hebt.
Nou hier is alles nog rustig hoor!! en ons dametje is ook nog echt niet van plan om te komen :eh: ik verwacht zelf zaterdag of zondag, waarom weet ik ook niet maar dat is een gevoel die ik heb…ik hoop dat mijn gevoel juist is hoef ik iig niet zo lang meer te wachten :lol:
Hoest met jou verder Miranda…alles nog een beetje onder controle.
Nou meiden hou jullie op de hoogte, dikke :-*
Ha meiden,
Even snel een berichtje van mij, tussen alle feestelijkheden door.
De bruiloft was fantastisch. Heerlijk genoten, mooie toespraak van de ambtenaar op het gemeentehuis.
En inderdaad werkte het weer goed mee.
Mira, las even snel dat je ei al geweest was…da’s balen…
Meiden, ik kom snel wat uitgebreider verslag doen.
Vandaag was het verjaardagspartijtje van ons middelste zoontje (hij was nl. gisteren jarig…) dus vandaar dat ik niet eerder heb gereageerd, en er nu maar zo kort ben.
Tot gauw dus! Enne Nikita…zet hem op!
Liefs,
Edanjelan
Eeeeeeeej Edanjelan: leuk dat je ff tussen de feesten in hebt gereageerd … als de foto´s klaar zijn, dan willen we jullie graag bewonderen hoorrrrr
Nikita: meisie, meisie… jeetje wat zal jij op springen staan … sterkte nog hoorrr
Miranda: ja, idd ik zal deze keer sneller ongi worden, ms wel volgende week maandag weer. En als ik ongi ben, ga ik gelijk een afspraak maken voor een fm op dag 8, nou dan moet ik toch wel op tijd zijn :think: Gelukkig hebben jullie dit ook, is zeker een geruststelling. Alhoewel de arts dit mij ook verteld heeft. Maar jullie ken ik gewoon wat langer, dan neem je het sneller aan.
Marjed: hoestie met jou?
En hebben jullie nog vakantieplannen?
Liefs
Mira
@ Mira,
Balen dat je te laat bent deze keer. Vorig jaar was begin augustus onze lucky shot dus wie weet…
@ Endanjelan, leuk dat je wat laat horen, waar ben je ook alweer getrouwd?
@ Nikita, heel veel sterkte met de laatste loodjes, dat je maar een hel mooie en gezonde baby op de wereld mag zetten!!
@ miranda, ik ga echt niet met mijn hoofd in de delfste post hoor!!
Kom maar op de Markt kijken dat is veel leuker (15:30).
Hier all ok. Mare komt nu om de 4 uur per nacht, dat is al beter dan elke 3 uur uit bed gebruld worden! Verder druk met plannen voor shop. En dan ook nog de trouwerij… Hoofd loopt beetje om! Ben blij als we in het vliegtuig zitten (we gaan naar Curacao). Ben voor manlief vrijgezellenfeestje aan het regelen( raar he :think: ). Maar niemand had het initiatief genomen en ik vond het zo sneu als er niets geregeld zou zijn.
Dus hoop dat er nu toch wat mannen komen!
Nou veel liefs weer!!
van de nu nog ongehuwde Marjed!
Marjed: zooooo Mare is wel een superbeeb … Ik wens je heeeeel veeeel succes nog met de voorbereidingen van het huwelijk!!!
Doe wel rustig aan hooorrrrr Geweldig zeg een reis naar Curacao :thumbup:
Hoe is het met Nikita???
Edanjelan: nog helemaal in de :inlove: ??? hihihihi … zou ik ook zijn hoorrrr.
Miranda: hoe is het met jou?
Liefs
Mira
Hallo allemaal,
Hier is het rustig. Ik heb vandaag mijn eisprong, volgens de berekening. Heb deze maand geen testen gebruikt dus weet niet zeker. Vanavond nog maar een poging wagen. :oops:
Nog iets meer dan 2 weken en dan gaan we op vakantie. Dit jaar gaan we met zijn tweeen 3 weken naar italie. Om het jaar gaan we met zijn tweeen, en het andere jaar met het hele gezin, 7 man sterk.
Mijn kinderen gaan nu dus op vakantie met hun vader, 2 weken limburg en nog een weekje thuis.
Ze komen 28 juli weer naar ons toe, en gaan dan ook 3 weken geen weekend naar hun vader. Mijn jongste zoon gaat 30 juli nog een week op zomerturnkamp. Dus die is al met al maar 2 weken hier.
Straks weer met de oudste zoon naar de dokter, heeft gisteren bij het voetbal een trap tegen zijn enkel gekregen en kan nu niet meer lopen. Het zit dit jaar met doktersbezoekjes niet echt mee. Het lijkt op dit moment wel een full-time baan.
Ben net weer op wezen passen bij het buurmeisje. Ze is zo lief, vandaag mocht ik haar fruithapje geven. Ik was het nog niet verleerd.
Verder niet echt veel nieuws meer,
tot snel, lieve groetjes miranda
Ha lieve meiden,
Hier ben ik weer even.
Nou, even een verslagje dan van de trouwdag.
Gelukkig “mocht” mijn oudste zoon komen.
's ochtends voordat we naar het gemeentehuis gingen was het een drukte van belang. 4 zenuwachtige kids, 1 zenuwachtige bruidegom en 1 zenuwachtige bruid…de avond er voor waren een nichtje en neefje van mij komen logeren en zij hielden de kids bezig.
Om 9 uur iedereen aangekleed. Mijn schoonvader stond in de file…hellup.
Om 9:50 u kwamen we aan bij het gemeentehuis samen en gelukkig waren mijn schoonvader, stief-schoonmoeder en schoonzusje en nichtje nog op tijd.
Van school waren er 2 juffen en uit iedere klas een kind.
Hele mooie plechtigheid. De ambtenaar heeft heel mooi gesproken, een gedichtje van manlief voorgelezen en ik heb zelf ook nog een stukje gesproken voor manlief. Hierna vielen al onze zenuwen van ons af.
Daarna gingen we met zijn 24en naar Elburg om een rondvaart te maken over het Veluwemeer. Aan boord hebben we ook bruidstaart gegeten.
Daarna na een restaurantje aan het water gegaan en een heerlijk lunchbuffet gehad. Tot 16:00u zijn we daar blijven borrelen en ging iedereen weer huiswaarts.
Het was een heerlijke dag. Heel intens en heel bijzonder om met de kinderen mee te maken. Jammer dat het weer voorbij is, maar des te leuker nu om getrouwd te zijn!
Ik zal even een fotootje van ons gezinnetje er bij voegen…
Marjed, ik hoop dat jouw bruiloft ook zo fantastisch zal zijn, maar dat zal best wel!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: Jullie zien er prachtig uit!!! Nu nog een foto van jou, waar je jurk goed op te zien is hihihihi
Wat mooi dat je oudste zoon erbij kon zijn… je zal een topdag hebben gehad meid.
Miranda: de duimpies gaan hier weer op volle toeren draaien hoorrrr …
O gossie je zoon kan idd wel een abonnement nemen op de dokter, jeetje.
Over 2 weekjes al op vakantie en naar Italie. Lekker hoorrrr… en met ms met z´n drietjes (?) terugkomen hoorrrr.
Liefs
Mira
En Nikita??? Is er al wat gebeurd? Ik dacht even checken of je al iets gemeld hebt hier.
Miranda, hoe is het met je zoon afgelopen?
Mira, alles goed?
Faith moet toch ook gauw bevallen?
Hier alles goed, nu een druk weekend met de kids, maar wel gezellig.
Vandaag de sheets van de fotograaf gehaald met de trouwfoto’s (we doen geen uitgebreid trouwboek van de fotograaf, plak zelf mijn foto’s wel in…)
Marjed, jullie grote dag begint ook te naderen…leuk hoor! Geniet nog even van de voorbereidingen.
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Edanjelan