Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Mira, das balen zeg! Jammer…de duimen draaien de volgende ronde ook weer voor jou.

Liefs,

Edanjelan

Mira meis dat is balen zeg!! mijn duimpjes zien helemaal blauw van het draaien…maar de volgende ronde zijn ze wel weer opgeknapt hoor!! Kan me voorstellen dat je het hotel hebt geannuleerd…wij zijn ook een keer eerder van een verjaardag weggegaan omdat ik ongi werd…het is toch elke keer weer heel emotioneel.

meis heel veel sterkte en op naar de volgende ronde.

Endanjelan,

Ik kan het heel goed uithouden hoor!! vind het heerlijk dit weer en heb ook nergens last van, geen opgezette voeten, enkels en handen…dus ik zit lekker uitgebreid in de zon…heerlijk :lol:

Heb zelfs mijn hoofdhuid onder mijn haar al verbrand :roll: , dus morgen een beetje uitkijken.

Meiden geniet lekker van jullie zondag.

Hoi, hoi,

Het gaat gelukkig weer wat beter met ons… we hadden toch wel ff een dippie hoorrrr… maar er wacht ons weer een nieuwe kans :wink:

Nikita: mooi dat je geen last hebt met het warme weer… maar kijk uit dat je niet verbrand meid hihihihi Gaat het nog een beetje? Toi, toi, toi hoorrr de laatste loodjes.

Edanjelan: hoe is het met jou? Nog een paar dagen…feest!!! Zijn jullie er helemaal klaar voor?

Marjed: hoe is het met je jurk? heb je de jurk al gepast?

Miranda: hoe is het met je zoontje? En hoe was je verjaardag?

Liefs

Mira

hup hup holland

Lieve Mira,

Ik vind het het kl*te voor jullie! Ik hoop dat het volgende keer wel gewoon raak is. Hou moed! Mijn mam zegt altiijd: " moed verloren , alles verloren" en dat is natuurlijk hartstikke waar! Maar kan goed voorstelllen dat je er zwaar van baalt.

Hier razenddruk met de voorbereidingen van huweliijk en ben nog met iets spannends bezig. Ben nu ondernemingsplan aan het schrijven en vrijdag naar de bank! Als het door gaat ga ik jullie vertellen wat het is!!

Ik hou jullie op de hoogte.

OOk succes en sterkte voor alle anderen ! De zwangeren onders ons, hou nog even vool met deze warmte!

Liefs Marjed

Lieve Marjed,

Bedankt voor de moed inspreken… hebben we zeker nodig, maar wie weet hebben we eind volgende week alweer een IUI.

Succes met je ondernemingsplan!!! Ik ben reuze benieuwd wat je gaat doen :smiley:

Liefs

Mira :**:

Miranda, alles goed met je zoon?

Mira, we duimen hard voor de volgende ronde.

Marjed, spannend hoor, je maakt ons zo wel nieuwsgierig.

Hier nog 1 weekje tot de bruiloft. Vrijdagavond was de mw.van de burgelijke stand er. Heel leuk gesprek gehad. Alles wat we wilden mocht. Dat is het voordeel van zo’n klein dorp…Vandaag mocht ik de klas van mijn dochter niet in. Werd door vriendjes en vriendinnetjes tegengehouden…mmm…benieuwd wat ze uitspoken!

Kids kijken ook erg uit naar volgende week.

Weet alleen nog steeds niet of mijn oudste er bij zal zijn. :frowning: Hij wil wel, maar zijn vader zegt dat hij niet mag, en hij is niet mans genoeg om er tegen in te gaan. Ik wil hem niet met “geweld” weg (laten) halen bij zijn vader. Tis nog afwachten dus.

Verder is het weer natuurlijk genieten. Ik hou wel van deze temperaturen, heerlijk, dan kom ik tot leven!

Nikita, de laatste loodjes! Kom op en hopelijk heb je gauw je kleintje in je armen!

Nou meiden, ik ga zo de zon weer opzoeken.

Liefs,

Edanjelan

hoi, hoi

Hier weer een berichtje van mij. Van verschrikkelijk k#t, dat het niet gelukt is, mira. Ik ging er bijna vanuit dat het niet mis kon gaan. 80 miljoen dan moet er toch een de uitstreep halen. Maar ik ga weer volop duimen voor de volgende keer. En die is al snel!!

mijn verjaardag heb ik niet gevierd. Wij doen dat met manlief en ikzelf tegelijk aan het eind van de zomer. Vorig jaar grote barbeque, dit jaar waarschijnlijk iets van een indische rijsttafel. Moeten nog even kijken.

Met zoonlief ging het vrijdag avond weer goed. Maar gisteren heeft hij weer een aanval gehad. maar weer een tabelet gegeven. Donderdag moet hij naar het kinderziekenhuis in rotterdam voor wat anders, maar zal dit dan ook maar op tafel gooien.

Spannend hoor nog maar 7 nachtjes slapen voor de grote dag. ik hoop dat het dan ook mooi weer is. Ik zelf vond het de tweede keer trouwen aangrijpender dan de eerste keer. Toen leek alles zo van zelf sprekend. De tweede keer was de keus voor ons beide zo veel bewuster gemaakt.

Nikita, kom op, nog even. :thumbup:

ik ga weer naar het verzorgingshuis. Mijn oude mevrouwtje (94 jaar) bezoeken. Ga een maal in de week bij haar op de koffie een beetje praten , foto’s kijken enz. Vrijwilligerswerk.

Tot snel

Liefs miranda

Hallo hallo allemaal,

Wat een weertje niet…zit nu maar even binnen en heb mijn nesteldrang maar even op de bovenverdieping losgelaten :lol: alles weer lekker schoon en fris.

Verder gaat alles nog harstikke goed en staat er nog niks te gebeuren…wel denk ik dat ze de laatste 3 dagen aan het indalen is, want ik moet zo vaak naar de wc, dat is niet normaal meer…dus opzich is er wel wat aan het gebeuren, maar nog niks spannends.

We wachten nog lekker af… :slight_smile:

Mira,

Ben blij dat je er zo positief mee omgaat en dat je je niet laat kisten…

Ach en wij hadden bij de eerste inseminatie ook 60 miljoen zwemmertjes en daar lukte het ook niet mee…daarna zaten we steeds tussen de 11 en de 17 miljoen, heel wat minder maar het is wel gelukt…dus het aantal zegt niet zo heel veel.

Weet zeker dat het bij jullie ook gaat lukken… :thumbup:

Endanjelan,

Dat is spannend zeg!! een leuke verrassing mischien!?! ben benieuwd hoor!! En jeetje nog maar 1 weekje…wat gaat het toch snel hé.

Miranda,

Voor jou ook nog maar een weekje…spannend!!!

Leuk dat jullie de verjaardag zo samen vieren dan heb je ook maar 1 keer de rommel ervan…

Marjed,

Succes met je ondernemingsplan en ook ik ben heel benieuwd wat het allemaal is wat je gaat doen :think: :smiley:

Zo ga even lekker eten…heb me een partij honger van het schrobben hihi.

Fijne dag allemaal.

Even een vraagje, ik ben voor de bruiloft op zoek naar het nummer Everlasting Love van Jamie Cullum.

Ik heb geen idee hoe en waar ik mp3 kan downloaden.

Misschien heeft één van jullie dit nummer en kan dit via mail naar me toesturen of heeft iemand tips?

Ben al diverse platenzaken af geweest …maar als cd singel is het niet te krijgen.

Alvast bedankt…

Liefs,

Edanjelan

Endanljelan,

Via Ares Lite (http://www.areslite.com) kan je gratis nummers downloaden. Ik heb ook de CD dus … Ik vind dat trouwens ook een erg gaaf nummer voor de trouwerij!!

Nog even he?

Spannend hoor!

Liefs Marjed

Marjed, fantastisch. Bedankt het werkt!

Ik moet ook letten op quality hè? Weet jij wat een goede quality is (sorry, ben niet zo van het downloaden…)

Liefs,

Edanjelan

Endanjelan,

Een sterretje of 3 is goed. Mar ik download ook minder, dat verschil hoor ik toch niet!

Oké, duidelijk.

Ik heb inmiddels een paar versies gedownload.

Er is er ook één van Gloria Estefan, klonk ook leuk.

Bedankt voor je hulp!

Liefs,

Hoi Edanjelan,

Ik ben het nummer nu aan het downloaden. Ik weet alleen niet of ik het naar je kan mailen. Maar ik laat het je nog weten.

Liefs

Mira

O ik lees nu net dat het is gelukt!!!

Mooi zo.

Liefs

Mira

Mira, bedankt voor de hulp.

Heel gek, ik kreeg geen melding dat jij een reactie had geplaatst.

Het mooie weer moet wel weer terug komen hoor!

Liefs

Edanjelan,

Ik ga in ieder geval flink voor je duimen … zonnetje, zonnetje 8)

Liefs

Mira

Nikita,

Hoe is het met jou meid… ??? Ik zit zo aan je te denken…

toi, toi, toi hoorrrrr

Liefs

Mira

Hier alles nog lekker rustig hoor!! maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet anders verwacht.

Ik zelf heb het idee dat ik de voorweeën niet ga merken en dat ik gelijk in de onsluitingsweeën terechtkom…waarom ik dat denk weet ik niet… mss doordat ik nooit ergens last van heb gehad, ook niet echt van harde buiken.

Nouja we zien het wel, tot nu alles lekker rustig en het is weer mooi weer dus dat is weer geweldig.

Marco denkt dat de kleine dit weekend komt, maar de helft is al bijna voorbij en er is nog niks aan de hand…ik zelf denk dat ze nog wel 1.5 tot 2 week blijft zitten, maarja dat is natuurlijk ook alleen maar een gevoel hé.

De verloskundige schat haar nu op 7 pond, dus wat dat betreft mag ze wel komen, ze is er al klaar voor.

Ik merk wel dat ze al aan het indalen is, moet s`nachts echt wel 5 keer naar de wc, dus dat zijn goede voortekens… nouja we zien het allemaal wel, ze komt wanneer ze komt.

Goh en de bruiloften van alle meiden komen ook dichterbij hé…nog een paar daagjes…nu gaan we duimen dat het dit weer blijft, zou toch heel mooi zijn.

En hoe gaat het met jou verder Mira…ben je al weer bekomen van de eerste IUI?? en wanneer gaat de tweede beginnen…of heb ik dat gemist, nee toch!?!

Nou ga nu even lekker bankhangen, ben best wel druk geweest vandaag.

Nikita,

Duimerdeduim duim… en goed om te horen dat het goed met je gaat meid. :wink:

Maandagochtend heb ik weer een follikelmeting, dan zit ik op dag 11… vorige keer had ik de IUI op dag 15. Dus ms volgende week vrijdag/zaterdag de 2e IUI??? Best wel weer spannend hoorrrr…

Meid ik wens je nog veel sterkte toe met de laatste loodjes… xxx

Mira