Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Goedemorgen allemaal,

Ik ben er nog wel hoor!! maar ben 1.5 week ziek geweest…de griep en dat is zeker niet leuk als je ook nog eens 36 week zwanger bent, dan zit alles je echt in de weg. Gelukkig voel ik me sinds afgelopen maandag weer goed en ben dus ook weer druk bezig geweest.

Gisteren hebben we het kraambed gekregen en die staat nu opgemaakt in de kamer, ik heb alles ook al klaarstaan dus voor mij kan het komen…alhoewel ze mag nog wel eventjes blijven zitten, is beter voor haar. Ik heb de verloskundige gevraagd of ze wist hoe zwaar ze zou worden en als de kleine meid doorgroeit zoals ze nu doet dan schat ze dat op 6.5/7 pond, dus een normaal babytje :smiley:

Verder gaat alles heel erg goed en kan ik zoals het er nu voorstaat gewoon thuis bevallen, nog 18 daagjes te gaan dus we zijn aan het aftellen…word wel spannend hoor!! :shifty:

Mira,

Meis wat verschrikkelijk spannend voor je zeg!!!..mijn duimpjes draaien volop voor je hoor :pray: , ze zijn bijna blauw :wink:

Marjed,

Wat een mooi meissie zeg!! echt een scheetje om op te vreten gewoon :smiley: Wat een leuke trouwdatum hebben jullie gekozen 7-7, ik hoop dat jullie dan een geweldige dag hebben, ben benieuwd naar je jurk…

Miranda,

leuk zeg dat je elke donderdag op een kleintje past…tja dan kan je weer even oefenen hé, maar niet te lang hoor!! straks gewoon bij je eigen in de praktijk brengen.

En leuk voor je zoon dat het gips er eindelijk af is…gelukkig is het niet zo warm geweest heeft ie er ook minder last van gehad.

Endanjelan,

20 Juni komt al dichtbij hé…nog 17 daagjes :lol: hoop dat je oudste zoon erbij kan zijn.

Wat een lieve poesje komen hier weer voorbij…tja bij hebben gewoon de huis, tuin en keuken poezen, maar zo verschrikkelijk lief hé, ben helemaal dol op poezen :slight_smile:

Meiden fijn weekend allemaal en ik laat snel weer wat van me horen…

Hoiiiii allemaal,

Nikita: wat balen meid dat je ziek bent geweest, maar gelukkig voel je je weer beter … nog een paar daagjes dan kan je de kleine in je armen sluiten. Heeeeeel veeeeeel sterkte… we duimen op een goede bevalling :wink:

Hoe was jullie weekend, ik heb toch wel veel krampjes gehad in het weekend (soort ongikrampen); maar ik vind het nog steeds spannend. Vanaf donderdag a.s. zouden we mogen testen … ik heb ook gewoon uitslag op mijn gezicht van de spanning.

Edanjelan zal vast en zeker nog de trouwdag doornemen. Hoe gaat het hiermee? Helemaal er klaar voor? En de weerberichten klinken goed hoorrrr, het zal een stralende dag worden :slight_smile:

Tot gauw.

Liefs

Mira

Nikita, het echte aftellen is dus begonnen! Spannend hoor!

Mira, voor jou ook spannende dagen…de duimen draaien! Hopelijk heb je gauw goed nieuws!

Miranda, ik had je mailtje gehad…stuur er gauw één terug.

Wij zijn een weekendje weg geweest met zijn tweetjes. Naar Zuid-Limburg. Heerlijk. Met zijn tweetjes in een stacaravan, t was wel een hele oude, maar ach, het was toch alleen voor het slapen.

Lekker 2 dagen uit eten geweest, gezellig terras gezeten. Kortom het was super!

Vandaag nog 2 weekjes…inderdaad het goede weer komt er aan, maar dan moet het ook wel aanhouden hoor!

Mijn dochter gaat morgen met de juf op stap voor onze bruiloft, ze houdt stevig haar mond en vertelt ons niks. Ik vind het zo leuk dat ze er op school zoveel aandacht aan schenken.

Nou, ik ga weer even aan de slag hier.

Met de andere meiden alles goed?

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: alvast een proef-huwelijksreis achter de rug? :wink: Heerlijk hoorrrr ff ertussen uit. Wij gaan aanstaande vrijdag naar Deurne … een kamer geboekt in een ex-klooster. Vanaf april 2004 is dit klooster omgebouwd tot hotel. We hebben de foto´s bekeken op internet, best heel apart.

Liefs

Mira

Ja, een proefhuwelijksreis of ons eigen "vrijgezellen"feest.

Zaterdag avond waren er allemaal vrijgezellenfeesten in Valkenburg, dus daar pasten we goed tussen :wink:

Leuk zo’n omgebouwd klooster, zal wel erg mooi zijn!

De gezinsuitbreiding (klein katje) komt toch ook eerdaags?

Liefs!

Nou we zijn heel benieuwd vrijdag …

Nog 2 daagjes die :evil: binnenhouden en dan mag ik in principe donderdag een testje doen, maar of ik dat ga doen??? Misschien wel vrijdag in ´t klooster? :slight_smile:

Jaaaaaa Selly is door onze fokker gebracht, wel een hoop geblaas en gebrom alle katten tegen elkaar. En dat kleintje kan zich aardig redden. Nu heeft ze nog 1 poes tegen zich, maar dat zal vast goedkomen.

Nog ff een fotootje bijgevoegd van Selly.

hoi meiden,

hier weer een berichtje van mij.

Nikita wat gaat de tijd snel. Nog maar een paar weken. Nog even volhouden.

Mira ik hoop dat je ons wel zo snel mogelijk laat weten hoe het met je is. Ik ben toch wel heel erg benieuwd.

Wij zijn gisteren naar de gyn geweest in voorburg. Het laatst ingeleverde sperma was van prima kwaliteit. 31 miloen per ml, 56% beweegelijkheid, dus niks te klagen. Bij mij is bij de kijkoperatie ook naar voren gekomen dat alles prima werkt. Dus op advies van de gyn gaan we op deze manier gewoon verder. Wij hebben onze grenzen gisteren besproken en hebben besloten tot 1 januari het op de natuurlijk manier het de kans te geven en wanneer het dan niet gelukt is het hierbij te laten. Volgens de dokter voegt iui bij ons niks toe. Wanneer wij vanaf dag 10 om de dag sex hebben is de kans op bevruchting net zo groot als bij iui. Wel ben ik weer wijzer geworden. Van de 100 bevruchte eitjes resulteren er maar 5 tot 15 in een zwangerschap, ik dacht dat elk bevrucht eitje uitmonden in een zwangerschap. En mede door deze opmerking hebben we besloten van elke medische ingreep af te zien. Verder respecteer ik natuurlijk ieder ander zijn denk wijze. Ook deze kan ik heel goed begrijpen, voor ons is het misschien iets anders. Manlief heeft een zoon en ik zelf 4 kinderen. Maar natuurlijk zou het fantastische zijn als we daar een kindje van ons samen aan zouden kunnen toevoegen. De wens blijft hoe dan ook. De beslissing is ook niet zonder traan genomen.

Verder is het hier rustig, vanmiddag maar even met de kleine meid naar de kinderboerderij.

Tot heel snel liefs miranda

Hoi, hoi,

Nou hier nog geen :evil: te bekennen hoorrr, ook geen krampen meer en minder pijn in mijn rug. Dus ik weet het niet, maar vanaf morgen mag ik een testje doen, maar of ik het ga doen??? Ik denk dat ik tot zaterdag wacht. Maar natuurlijk laat ik het jullie weten.

Miranda: goede uitslag van je hubbie! Ik blijf gewoon voor jullie duimen dat het gaat lukken en dat jullie saampjes een beeb in jullie armen kunnen hebben. :pray:

Trouwens ik duim voor alle meiden hoorrrr op dit topic :-*

Liefs

Mira :**:

Miranda, zoals je wel weet ben ik het helemaal eens met je beslissing. Maar natuurlijk duim ik heeeeeeel hard dat je voor 1 januari gewoon lekker in verwachting bent!

Mira, spannend…de duimen voor jou draaien ook! Ik ben erg benieuwd, gauw laten weten hoor als je getest hebt!

Hier zijn de :evil: :evil: :evil: weer in aantocht, vanmorgen had ik al wat bruinverlies.

Liefs,

Edanjelan

hallo allemaal,

hier berichtje van mij. ik kwam even kijken of mira toch heel fijn nieuws had achtergelaten.

Hier zou ik ook vandaag ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niks te zien. Dan ga je toch twijfelen. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig maar minder dan een paar dagen geleden. Heb wel van het weekend een paar hele pijnlijke steken in mijn linker onderbuik gehad, dan ga je toch denken. maar logisch gezien zou ik niet zwanger kunnen zijn (naar mijn idee). Wij hebben maandag op dinsdagnacht voor het laatst sex gehad en woensdag een positieve ovulatietest (dus eisprong ergens op donderdag?). Volgens mij hebben we dan net een dag te vroeg gevreeen. maar dinsdag in het ziekenhuis wist de gyn mij te vertellen dat een zaadcel toch 72 uur leeft. Dan weet ik het nu helemaal niet meer, dan zou het dus wel kunnen :oops: :shock: :? :? :? :?

Wel tijpische ik kan op het moment moeilijk naar de wc en heb last van wat gevoelige adertjes in mijn neus (steeds een klein beetje bloed)

Gisterenavond hebben we sex gehad en ik heb wel een begrepen dat dat de ongesteld heid op kan wekken als het er aan zitten komen. of dit waar is weet ik niet.

Ik ben nu dus heel erg verward en weet het even helemaal niet meer.

:? :? :? :? :? :?

Groetjes van een zenuwachtige (niet durvende hopende) miranda

Miranda, wat spannend zeg…duimerdeduim voor jou.

Liefs,

Net ongesteld geworden, maar we gaan er volgende maand vol goede moed weer tegen aan. :slight_smile:

Liefs miranda

Miranda: he weer balen meid… maar de volgende keer is het gewoon raak hoorrrrr :wink: De duimpies draaien gewoon door hier.

Nou meiden nog geen ongi te bekennen hier… SPANNEND!!! En morgen gaan we een dag/nachtje weg. Dan is het ook hubbies verjaardag. Dus wie weet een testje doen morgen??? Ik durffff niet.

Dus morgen kan ik niets van me laten horen, ik moet jullie in spanning laten tot zaterdag. Sorry :oops:

Lieve groetjes

Mira :pray: :pray:

Hè Miranda, das balen…we gaan op naar de volgende ronde…

Mira, spannend…en dan laat je ons nog langer in spanning!

Veel plezier en gefeliciteerd met je mannetje (een positieve test zou toch een mooi kadootje zijn…)

Liefs,

Edanjelan

Jeetje wat is het spannend hierzo.

Mira meid zet hem op :thumbup: en laat die verdmde duiveltjes weg…ik duim heel erg hard voor je :pray: :angel: :pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel::pray: :angel:

Gefeliciteerd met hubbie zijn verjaardag!!

Miranda,

Da`s balen zeg!! maar je hebt iig heel goed nieuws gekregen van de gyn, dat moet een hele opluchting zijn.

Ik begrijp jullie beslissing wel hoor!! ik denk dat het makkelijker is als je beide al een kind hebt, tuurlijk is het leuk een kindje van jullie beiden maar als je daarvoor de hele medische molen door moet dan weet ik ook niet of ik dat had gedaan. Ik kan me ook voorstellen dat de beslissing niet zonder een traan is gekomen, want het blijft toch moeilijk, maar met zulke goede resultaten moet het gewoon op de natuurlijke manier lukken.

Mijn duimpjes draaien voor jullie ook volop hoor!! :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Endanjelan,

Meissie voor jou ook weer even balen dus…grrrr die verd
mde :evil: :evil: ook altijd.

Nou meis ik weet zeker dat het gaat lukken, houd moed :thumbup:

Hier gaat alles goed, geniet heerlijk van het mooie weer en doe lekker rustig aan. De kleine meid maakt nog geen aanstalten en als het zulk weer is hoeft dat van mij ook nog niet. Ik lig op dit moment liever buiten lekker in de zon met de kleine in mijn buik dan op mijn kraambed :lol:

Meiden heel fijn weekend allemaal en geniet van het lekkere weer.

Hallo allemaal,

Mira gefeliciteerd met de verjaardag van je man. (ik ben vandaag zelf ook jarig :oops: ) Het zou toch mooi zijn als jij hem kon verrassen met een kadootje uit (zijn) eigen zak. :smiley:

Hier weer een ziek kind net uit school gehaald. Ik werd gebeld door de juf dat de ogen van mijn kleine man (de zelfde die net uit het gips is) dicht zitten. Ik hem gehaald en gelijk door gereden naar de huisarts schijnt hij een acute aanval van allegie te hebben. Hij heeft nu zware tabeletten gekregen (dezelfde als mensen krijgen die allergies zijn voor wespensteken) Hij heeft er nu een ingenomen een klein uurtje geleden en je ziet zijn ogen minder dik worden. Hij is astma patient dus moet extra goed in de gaten gehouden worden. Maar volgens mij hebben we het ergste weer gehad.

Ik ga lekker de tuin weer in. Wat heb ik het toch slecht als huisvrouw :wink:

Nikita geniet nog van het mooie weer. Ik hoop voor jouw dat het uit te houden is.

Liefs miranda

Miranda: HIEPERDEPIEP HOERA :!: :!: :!: :!:

En beterschap met je kleine mannetje!

Liefs

Aaaah Miranda…ben gisteren niet geweest op het forum…bij deze nog :: :clap: van harte gefeliciteerd :clap: ::

Heb je een leuke dag gehad ondanks dat je kleine man ziek was?? hoop het wel.

Mira, hoe gaat het???ben niet nieuwsgierig hoor!!! :slight_smile: :slight_smile:

Nikita, is het een beetje uit te houden met de warmte?

Liefs,

Edanjelan

Hoiiiiii lieve meiden,

Bedankt voor de felicitaties :lol: Miranda: ook jij van harte gefeliciteerd meid!!!

Maar helaassssss gisteren heftig ongi geworden :cry: Wij zouden ook weg gaan, maar we hebben het hotel geannuleerd, we waren helemaal niet in de stemming, gelukkig kon het kosteloos geannuleerd worden. Maar we gaan de volgende cyclus weer een poging wagen. Volgende week maandag 19 juni heb ik weer een follikel meting. Het is wel balen hoorrrr, maar we blijven positief.

Liefs

Mira

p.s. ik duim nog steeds voor jullie hoorrr :thumbup:

Nikita: kop op hoorrr meid…