Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Miranda, het moet inderdaad geen verplichting worden en wel leuk blijven. Ach je weet maar nooit, toch?

Veel plezier zondag met het Vormsel van je dochter. Leuk hoor!

Mira, alles nog goed? Nog krampjes of niet meer?

En met de rest? Ook alles goed?

Jammer dat het nu zulk slecht weer is…hopelijk is het 20 juni weer volop zomer!

Liefs,

Edanjelan

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik ook weer even met een berichtje, de afgelopen dagen ben ik niet echt op het forum geweest, want ik ben ziek geweest vanaf vorige week donderdag…griep.

Ik moet zeggen ik wist niet hoe het voelde om griep te hebben (heb ik nog nooit gehad), maar als griep voelt zoals ik me de laatste dagen heb gevoeld…AAAAARGH bespaar het me dan, wat een ellende zeg!! ik wist echt niet waar en hoe ik het moest zoeken, kon niet zitten, niet liggen, niet eten en niet slapen.

Met de kleine gaat alles gelukkig goed en ondanks dat ik me ellendig voelde heeft zij enorm genoten en er op los geschopt en gemept soms zo erg dat het echt zeer deed (kon ik er ook nog wel bij hebben), maar ik klaag niet, want ze doet het perfect en ligt nog goed op schema.

Bij de VK ging het allemaal ook hartstikke goed, dus ik mag verder niet klagen. Ik ben afgelopen dinsdag gevallen en daardoor had ik een soort spierpijn in mijn buik wat niet echt leuk was, maar gelukkig is dat weer voorbij.

Verder gaat het allemaal redelijk goed, maar ik begin wel te merken dat het steeds zwaarder word. Ik dronk altijd liters jusd orange maar dat kan dus ook niet meer, want sinds dinsdag heb ik last van maagzuur...En mijn buik doet steeds vaker zeer en dat houdt dan even een tijdje aan en dan gaat het weer weg.<br /> Verder heb ik veel last van kortademigheid en benauwdheid en ben afgelopen week al bijna twee keer flauw gevallen in de supermarkt....allemaal ongemakken en dus een teken dat ik het nu echt rustig aan moet gaan doen, want ik wil mezelf nog wel eens voorbij lopen...<br /> Gisteravond was ik weer ziek en heb alles er weer uitgespuugd, ik had al bijna niks gegeten en alleen mijn drinken en het kleine beetje pizza kwam eruit...echt heel vervelend.<br /> Nu voel ik me alweer een stuk beter, maar huiver bij het idee dat ik moet eten...ben bang dat ik me weer zo vol voel en dat alles er dan weer uitkomt. Ik denk dat ik vandaag maar op fruit en water ga leven, mischien dat ik dat beter volhou.<br /> Vanavond hebben we het slotbal van het dansen en dat is een Amerikaans bal dus iedereen moet wat te eten mee nemen...hoop dat ik vanavond dan wel trek heb in wat eten anders is het ook zo zonde. Ik ga niet dansen, maar we hebben besloten er wel even naartoe te gaan...is wel even gezellig!!<br /> <br /> Mira,<br /> wat goed zeg!! 80 miljoen zaadjes...als daar geen goede bijzit dan weet ik het ook niet meer.<br /> Ondanks dat ik niet veel schrijf leef ik wel mee hoor!! en mijn duimpjes draaien ook volop voor je :pray:<br /> <br /> Miranda,<br /> Het moet zeker weten geen verplichting worden, dat hou je ook niet vol. Veel plezier morgen.<br /> <br /> Endanjelan,<br /> Ik weet even niet hoe het er bij jou voorstaat, maar ik denk ook aan jou hoor!!<br /> <br /> Dus meiden ik duim en denk aan jullie, maar soms is het net even te zwaar om te forummen en gisteren is onze computer gecrasht en niet alles doet het meer naar behoren. Mijn broer is gisteren al geweest en komt vandaag om er verder aan te werken...hoop dat ie het straks weer goed doet en dan moet we ook een back-up maken...alle fotos straks weg.

Nou meiden een heel fijn weekend allemaal.

Liefs Nikita

He Mira,

Ik vind het zo spannend voor je. Ik duim voor je de komende weken!Word je niet helemaal gek van de spanning? Je houdt ons wel op de hoogte he?

Hier alles prima. Mare groeit prima. Elke nacht komt ze om 3:00 uur en om 6:00 uur, dus lekkere nachten, maar het geeft niks want ze is super lief en rustig.

Vorige week hebben we een kraamfeest gehad, dat was erg druk, maar daardoor is er nu weinig aanloop meer!! Ik kan zo´n feest iedereen aanraden.

Nou lieve meiden, ik wens jullie het bestemet alle ontwikkelingen. Ik volg jullie wel, maar het is best druk met 3 kids om je heen!

Liefs Marjed

Hoiiiiiii allemaal,

Miranda: het moet idd geen “moetje” worden hoorrrrr elke keer weer. Als we echt geen zin hebben dan doen we het gewoon ook niet, de volgende maand maar weer toch? Hoe was het vandaag met je dochter? En ms een rare vraag :oops: , wat houdt het precies in van je dochter?

Edanjelan: Natuurlijk is het 20 juni heeeeeel mooi weer! :wink:

Nikita: Wanneer ben je precies uitgerekend? Ik wens je nog veel sterkte met de laatste loodjes meid :thumbup:

Marjed: wat een lieverd Mare :slight_smile: Heb je nog een nieuwe foto van haar? En hoe is het met jouw trouwjurk?

Met mij gaat het goed, af en toe nog wat krampjes. Het lijkt net of ik buikspieroefeningen gedaan heb … zo´n vreemd gevoel. Het broeden gaat hopenlijk goed hihihihi

Liefs

Mira

hallo allemaal,

Wat fijn dat Mare zo lief en zoet is. Ik kan begrijpen dat het heel erg druk is met 3 kinderen om je heen. ik weet er alles van. Zelf had ik in 5 jaar tijd 3 kinderen, ook druk dus.

Mijn duimen draaien voor een positieve test, er zijn al 5 dagen voorbij toch? Mijn duimen worden wel al een beetje blauw, maar dat heb ik er graag voor over :smiley:

Natuurlijk is dit geen rare of dome vraag!!

Mijn dochter heeft vormsel gedaan, dat houd in dat zij nu zelf de doopbelofte overneemt die je als ouders aflegd bij het dopen als klein kind. Bij de katholieke kerk wordt je als klein kind (baby) gedoopt. Als je 8 jaar bent mogen ze communie doen. Dat betekent dat ze in een dienst ook een hosti (symbool voor het lichaam van jezus) mogen halen. Dat is een soort klein stukje ouwel. En als ze puber zijn 14,15 jaar nemen ze zelf de doopbelofte over van de ouders en worden ze gezalfd met een mengsel van olijfolie met een soort luchtje (met de duim van de bisschop), ze krijgen dan een kruisje op hun voorhoofd. Voor onze dochter was het dus een belangrijke dag. Voor ons natuurlijk ook. Als ouders sta je op dat moment ieder aan een kant van het kind met je hand op haar schouder. In ons geval was ik het zelf, als moeder dus, en mijn man (stiefvader dus). Zij heeft zelf voor deze oplossing gekozen. Heel bijzonder dus.

Hoe is het met de trouwjurken, het schiet voor jullie al aardig op.

Ik ga nu weer verder in huis, want na zo een dag vol bezoek (30 man) is dat wel heel erg nodig.

Veel lieve groetjes miranda

Miranda: jeetje 30 man op visite, nou veel plezier en gefeliciteerd met je dochter. Bedankt voor de uitleg.

Nou ik zit dag 4 na de inseminatie. Ik voel van alles en nog wat, maar heb gewoon ook het gevoel alsof ik ongi moet worden. Maar ik heb gelukkig woensdag weer afleiding. Dan gaan we naar het concert van Michael Bublé in Ahoy, kennen jullie hem. Van het liedje “Home”. En donderdag weer vrij (dan zit ik op een week).

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs

Mira

Hoiiiiii

Wat is het hier stilletjes :think:

Liefs

Mira

Tis inderdaad stilletjes, Mira!

Alles nog goed met jou? Zeker wel zenuwslopend zo deze 2 weken wachten…

Liefs!

Hoi Edanjelan:

Ja idd zenuwslopend, ik zit op dag 5 in de wachtweken. Maar sinds de IUI heb ik nog steeds ongikrampen en een opgeblazen buik. Dit heb ik meestal 5 dagen voordat ik ongi moet worden. Dus ik snaput niet.

We wachten maar af…

Hoe is het met jou? Volgens mij komt het mooie weer er aan hoorrr… ik heb vakantie van 8 t/m 19 juni. Op 10 juni krijgen wij weer een nieuwe kitten (de 5e oeps), weer een siamees. Bijgaand een foto van onze Selly.

Liefs

Mira

Wat een lieverd zeg! Ach, wij hebben ook 4 poezen rondlopen hoor. En ik blijf ze leuk vinden, poezen.

Leuk dat je dan lekker een paar dagen vrij hebt. Zal zo nog eens een foto opzoeken van de 2 kleintjes hier.

Gek die krampjes. Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat ze in je baarmoeder bezig zijn geweest? De duimen draaien heel hard hoor!

Verder hier alles goed, nog 3 weekjes en rond deze tijd zijn we al getrouwd! Leuk hoor, heb er veel zin in. Hoop dat het echt mooi weer is.

Van het weekend gaan we met zijn tweetjes een weekendje weg (kids zijn dan weer bij hun bio-papa en bio-mama). Heerlijk! Lekker naar Zuid-Limburg. En het weer wordt ook beter voorspeld, dus we gaan uit van een zonnig weekend.

Zal mijn ei één van de afgelopen dagen wel gehad hebben, dus we wachten ook maar weer af…

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs,

Edanjelan

hoi meiden,

Inderdaad rustig hier. Maar ik ben er ook nog hoor :shock:

Wat een lieve poezen, wij hebben een konijn en 2 volgels.

Wat een naar weer, ik hoop dat het van het weekend wat beter is, je kunt bijna je winterkleding weer aan,

Verder niks te melden,

tot heel snel liefs miranda

Hallo dames,

Wat spannend allemaal jullie IVF. Ik hoop zo dat voor iedereen ook zo´n lieve baby is weggelegd, ik gun het jullie allemaal zo erg!

Het gaat idd erg opschieten, de kaarten voor de trouwerij zijn weg en morgen ga ik de stof en de patronen naar de kleermaker brengen. Ik wilde hem eerst zelf maken maar de tijd en zin ontbreekt. Dus nu doet een kleermakertje het bij ons in de buurt.

20 juni is ook supersnel! Is alles klaar ??

Ik heb geprobeerd een foto bij te voegen, maar waarschijnlijk lukt het niet direct.

Maar jullie krjgen haar te zien!

Mira, wat een lief poesje! Ik duim met je mee!!!

Liefs marjed

foto

Waar foto??? :wink:

Hier geen nieuws, gips van kleine man is eraf, nu is hij weer helemaal blij!!!

Waar zijn de zwangere dames gebleven, ik ben toch wel nieuwsgierig hoe het met de dames en kleine babijtjes is.

We blijven duimen hoor, Mira!!!

Liefs miranda

Hè jammer, we zien geen foto…misschien een te groot formaat, dat gaf ie bij mij ook eens aan.

Ja alles is klaar voor 20 juni, nu alleen nog het mooie weer! En een ex die meewerkt zodat mijn oudste zoon er toch bij kan zijn…

Miranda, lekker voor je zoon. Moet hij nu nog fysio?

En inderdaad, zwangeren, hoe is het met jullie?

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: wat zijn de “kleintjes” gegroeid!!! :shifty: Lieffffff zeg…

Marjed: wanneer is jullie trouwdatum ook alweer? :oops:

Ben heeel benieuwd naar je trouwjurk en natuurlijk ook naar de trouwjurk van Edanjelan.

Miranda: gelukkig is het gips eraf van je zoon. Heeeeel bevrijdend lijkt mij :lol:

Bij ons is het alweer een week geleden de IUI… normaal is mijn NOD aanstaande maandag/dinsdag, maar ik moet toch tot volgende week donderdag wachten. Wij zijn heeeeeel benieuwd.

Nikita, Gabby en Faith: hoe gaat het met jullie?

Liefs

Mira

Lieve dames,

Inderdaad het bestand was te groot.

Nu echt een foto van onze dochter!

PS: De trouwjurk is vandaag naar de kleermaker gegaan, dus hoop dat alles goed komt. Ik zal tzt een fotootje laten zien! De datum is 7-7!

In Delft gaat het Carillion spelen vanaf de Nieuwe Kerk, dus als je in de buurt bent moeten jullie even aan ons denken!

Veel liefs van marjed

Marjed, wat een lieverd zeg! Als ik dan weer zo’n heerlijk kleintje zie dan denk ik: DAT WIL IK OOK!!!

7-7 schiet ook al op. Leuk hè nu het zo dichtbij komt!

Liefs,

Edanjelan

Hallo meiden,

Wat is het hier rustig.

Wat een dotje. Wat ziet ze er al anders uit. Ik pas sinds gisteren elke donderdag op een babietje in de straat. Zij is in januari geboren. En van half 9 tot half 11 verzorg ik haar. Zo verschrikkelijk leuk. kan ik mijn moedergevoelens weer trainen. Hoop natuurlijk dat ik ze zelf weer in de praktijk mag gaan brengen tussen nu en niet zo lang.

Ik woon in delft. Ik hoop dat ik je in de delftse post zie bij bruidpaar van de maand!!! :smiley:

Lieve mira, al een week voorbij, ik hoop dat het nog steeds goed gaat binnen in jou. Maar wat ik niet begrijp hoe kan je nu begin van de nieuwe week ongesteld moeten gaan worden. Er zit tussen eisprong en menstruatie toch 14 dagen. (wanneer ik op woensdag een positieve ovulatietest heb, wordt ik 14 dagen erna op donderdag ongesteld). Misschien is dit bij jouw anders? :?

Waar zijn onze zwangere dames??? Ik mis ze toch wel. Voor hun zijn toch de laatste weekjes ingegaan???

Verder geen nieuws,

Liefs miranda

P.s. edanjelan heb je mijn mail ontvangen, weet niet of het helemaal goed gegaan is.

Marjed: Wat een scheetje zeg, die Mare, gewoon om op te vreten hihihihihi, maar idd wij willen ookkkk!!!

O ja, 7 juli is jullie trouwdatum … en in Delft, een mooie trouwzaal.

Miranda: Ik heb een cyclus van 26-28 dagen; ik was even niet uitgegaan van de positieve ovulatietest. Vorige maand had ik een cyclus van 27 dagen, ik was hiervan uitgegaan … maar je hebt gelijk over die 14 dagen na de positieve test hoorrrrr … Dus ik ga idd gewoon uit van 9 juni a.s. Maar als ik nog niet ongi ben, dan ga ik denk ik pas op vaderdag testen. :inlove:

Dit was trouwens ook mijn 1e positieve ovulatietest. Ik heb ze nu bij de apotheek gehaald en de vorige keer had ik ze via internet gekocht, nou die deugden echt niet. Trouwens best wel duur, die ovutesten. Bij de apotheek betaalde ik voor 5 testen Euro 19,90. Wel weer goedkoper dan van CB.

Jeetje meid wat leuk op een babietje passen … en je hebt het al zooo druk??? :wink:

Ik heb gelukkig geen krampen meer, maar nog wel pijn in mijn onderrug en een opgeblazen buik en ontzettend warm (net als je ongi moet worden, maar ja … je kan ook zwanger zijn … SPANNEND!!!)

Gaan jullie nog weg met de Pinksteren? Wij gaan 2e Pinksterdag naar Viva Italia (racecircuit in Assen).

Liefs

Mira :-*