Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Hoi Meiden,

Rode duivels hebben ook mij weer gevonden :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Ik ben het spuugzat…bleeeee…ik baal er van om iedere keer tegen mijzelf te zeggen… Ik had deze keer ook wel weer een mooie cyclus en de Clomid heeft goed zijn werk gedaan en bladiebla… maar ik ben toe aan meer.bleeeeeeeeeeeee

Ik heb het even gehad meiden en hou me even rustig… Ik weet

het even niet meer, weet ook niets meer te zeggen :cry: :cry:

Liefs Gabby

Gabby, balen zeg! Ik snap heel goed hoe je je voelt.

Ik heb hier ook altijd zo rond de periode dat ik weer ongi moet worden zo’n hoop, en dan valt dat altijd weer in duigen. Dan ben ik kwaad en boos en zo teleurgesteld. Dan ben ik zelfs boos op mijn mannetje, “waarom heeft hij zich ook ooit laten steriliseren…,waarom kunnen wij samen geen kindje krijgen”. Maar goed, na die eerste paar dagen gaat het meestal wel weer wat beter. Het is gewoon zo verschrikkelijke balen dat het niet gewoon eens goed kan gaan. Ik vind dat wij nu maar eens aan de beurt zijn, meiden!

Liefs,

Edanjelan

Hallo meiden,

Hier geen glow in de dark gips, maar kermit de kikker groen. Ook stoer. Maar ik moet zo een vijltje halen en het zelf een beetje vijlen bij zijn duim, het kunstof gips is zo hard en scherp. Bij zijn duim zit het niet helemaal volgens plan en heeft hij dus nu een open wondje bij zijn duim, het is kapot geschuurd. Dus gips kamer net gebeld en moet het even met een vijltje proberen goed te krijgen en dan een pleister er over heen, en anders moet ik weer terug. We zullen zo wel zien als hij uit school komt.

Verder hier alles zijn gangetje.

Ik ben inderdaad een bezig bijtje, kan niet zo goed stilzitten. Manlief wordt er wel eens moe van :smiley:

Gabby jammer dat je ongesteld bent geworden, wel hoop en moed blijven houden hoor!!! Ik denk dat we het allemaal wel eens niet meer zo zien zitten. Maar we houden elkaar toch op de been :wink:

Mira, maandag een meeting, wat spannend, ik weet niet hoesnel een eitje groeit maar dat moet te doen zijn voor vrijdag??? Dat het maar een superei mag worden!!!

Verder geen nieuws meer, ga zo de kleine meid weer halen uit school, de rest komt zelf, en morgen gaan ze weer naar hun vader, dus een weekend niksen. Genieten van elkaar.

Lieve groetjes en tot heel snel Miranda

Hi allemaal,

Hier ook een weekendje samen…lekker hoor! Even gezellig winkelen, waarschijnlijk naar de bioscoop, lekker eten…kortom wij vermaken ons wel.

Als ik jullie niet meer “spreek”: Fijn weekend allemaal!

En Mira, veel plezier met het weekendje weg en succes maandag!

Liefs,

Edanjelan

Hoiiiii allemaal,

Vanochtend had ik de eerste follikel meting en aan de rechterkant zat een follikel van 14 mm, uitgaande van een groei van 1,5 - 2mm per dag … hebben we onze 1e IUI op aanstaande vrijdag… hellupppp en spannend!!! :roll:

Ik moet morgen en overmorgen een ovulatietest doen en als de positief is, moet ik het ziekenhuis bellen en dan hoef ik woensdag niet voor een 2e meting.

Het weekendje weg was wel regenachtig, maar het was heerlijk ontspannen… en daar ging het tenslotte om toch :wink:

Edanjelan: hoe was jouw weekend??? Ook gezellig gehad?

Miranda, Faith, Gabby, Nikita, Marjed hoe gaat het met jullie???

Liefs

Mira

Mira, wat goed en wat snel al zeg! Spannend hoor! De duimen draaien…

Het weekend was lekker, we hebben de bedankjes voor het trouwen gekocht en we zijn naar de film geweest, de Da Vinci Code. Ik vond het een goeie film, ik heb hem helemaal uitgezien zonder te knikkebollen dus dat zegt voor mij al genoeg. Ik ben nl. niet zo’n film mens. Dit is de eerste film die manlief en ik hebben gekeken in de bioscoop…kun je nagaan. En manlief is (was) een echte bioscoop ganger! Komt ook omdat hier in het dorp geen bioscoop is en met de kids ga je niet zo gauw een avondje naar de film. Daarom zijn de weekendjes alleen ook zo leuk! Moet wel zeggen dat ik het ook altijd weer erg fijn vind als ze zondagavond weer op het honk zijn hoor!

Mira, op naar vrijdag! En laten we afspreken dat alle niet-zwangeren gewoon deze ronde allemaal tegelijk zwanger worden…

Liefs,

Edanjelan

Hoiiiiiiii Edanjelan,

Ja spannend en snel he… helaas was de ovulatietest vanochtend negatief, dus ik ga morgen weer voor een meting. Op zich niet echt vervelend, dan weet ik ook gelijk of de follikel gegroeid is in 2 dagen.

Heerlijk he zo’n weekendje samen en allemaal leuke dingen doen? Idd dat doen wij ook niet vaak naar de bios gaan. Meestal huren we een DVD. Wij hebben laatst Flighplan gehuurd met Jodie Foster, een spannende film!

De Da Vinci Code willen wij ook graag zien. Dus een aanrader?

En zekersssss de niet-zwangeren zijn de volgende aan de beurt :wink:

Liefs

Mira

hallo allemaal,

Mira, wat balen dat de ovulatietest negatief was. Maar nu kan je morgen in het echt zien of ze gegroeid zijn. Maar er is een ding wat ik niet helemaal begrijp, wanneer jouw ovulatietest positief was zouden ze dan ook vrijdag de inseminatie doen? Ik had begrepen dat je bij een positieve test uiterlijk binnen 48 uur een eisprong krijgt. Is vrijdag dan niet wat laat?

Ik heb vandaag ook negatief getest (dag 13), verwacht morgen een positeve test. Dat zou wel heel mooi uitkomen. We hebben sex gehad op dag 10 en 12. Morgen is dag 14. Dus om de dag met een positieve test (hoop ik) moet het toch lukken?? :wink:

Hoe is het met het aanstaande bruidje?? Voor je het weet is het 20 juni, al een beetje honeymoonkriebels??? Ik zal proberen vanmiddag jouw emailtje af te maken. Dus hij komt eraan :oops: Beetje chaos hier!!

Zoonlief heeft gisteren weer nieuw gips gekregen, andere was van het weekend bij zijn vader in bad beland. Nu heeft hij WK oranje. Dat belooft wat! Misschien dat het helpt, je weet maar nooit.

Waar zijn onze meiden met bolle buikjes, ik ben een beetje nieuwsgierig, ook voor jullie schiet het al heel erg op. Wel fijn dat het nu niet zo warm is.

Verder geen nieuws meer tot heel snel,

liefs miranda

Hoi Miranda,

Als de ovulatietest positief was vanochtend hoefde ik morgen geen FM te hebben. En wat je zegt is waar, daarom voor de zekerheid ook die ovulatietest, want we willen wel op tijd zijn met de IUI, anders is weer een maand verloren. Want als die ov.test positief was, had ik ms donderdag wel de IUI. Morgenochtend weer een FM, dus dan weten we ook gelijk of we 's avonds de Pregnyl moeten spuiten.

Ik zit vandaag ook op dag 13 … en natuurlijk voor de zekerheid ook geklust … you never knows… Ik duim voor je dat het flink raak is :thumbup:

Hoe ging het ook alweer verder met jullie planning? Eerst een halfjaar weer proberen?

Liefs

Mira

Hi Miranda,

Hier alles goed, doe maar rustig aan met mailen…wat in het vat zit…

Dus je zoon weer nieuw gips? Wat een gedoe zeg. Maar nu wel oranje dus…leuk!

Ik duim voor een pos.test morgen!

Mira, ik vond de Da Vinci Code erg goed. Ik heb het boek niet gelezen, maar dat wil ik nog wel doen, vooral nu ik de film gezien heb. Het is ook wel een film met aktie erin en dat maakt het op een groot bioscoopdoek altijd wel lastig te bekijken. Je ziet niet alles in één oogopslag, als je begrijpt wat ik bedoel. Je moet er alleen wel de hele film bijblijven anders heb ik het idee dat je de draad wel eens kwijt kunt raken.

Hopelijk heb je morgen een goede FM…en dan gauw de IUI, zou toch wel heel leuk zijn!

Liefs,

Edanjelan

Mira, en hoe was de FM?

Liefs,

Edanjelan

Hoiiiiiii,

De FM was toppie vandaag, de follikel was 20 mm, dusssss morgen de IUI helluppppp :think: We vinden het echt spannend nu. Hopen dat 1x gewoon genoeg is. Morgen hebben wij helaas wel een andere arts die het gaat doen. De IUI is om 12:15 uur. Denken jullie aan mij?

Gelukkig ben ik morgen en vrijdag vrij… hebben jullie nog plannen?

Liefs

Mira :-*

p.s. o ja ik hoef de pregnyl spuit niet te zetten, omdat alles zo gaat als het moet…

Mira, wat een goed nieuws zeg! :dance: :dance:

En niet de Pregnyl spuit! Fantastisch…

Ik denk aan je morgen om 12:15u.

Liefs,

Edanjelan

mira, wat spannend.

Ik vind het wel allemaal ingewikkeld als ik het zo lees. Dus ze gaan er nu vanuit dat tussen nu en morgen je ei vanzelf springt?? Maar wanneer moet er dan zaad ingeleverd worden (niet geheel onbelangrijk). Moet je dan net zo als bij een spermacontrole ook enkele dagen onhouding hebben? Er moet dan toch nog wat meegedaan worden?? Ik hoop niet dat je me nieuwsgierig vind maar misschien is dit ook wel ons komende traject.

Wel fijn dat dus alles zonder hormonen, spuiten enz kan. Alleen met een heel klein beetje hulp. Dan dan 14 dagen wachten, dan mag je een zwangerschapstest doen?? Wij gaan er natuurlijk vanuit dat deze dan positief is. :smiley: Ik ga alvast beginnen met duimen draaien.

Bij mij was er vanmorgen een mega streep op de ovulatietest te zien. Dus vanavond snel aan het werk. :oops: Niet echt onprettig.

En wie weet hebben we dan samen over 14 dagen een positieve zwangerschapstest. Zou toch wel heel erg leuk zijn. We lopen dus volgens mij helemaal gelijk.

Hoe is het met de andere dames? Ik vind het wel een beetje stil hier.

Wij zitten hier te wachten op de nieuwe computer. Als het goed is komt hij vandaag met de bezorgdienst. Je weet wel van het bekende merk op TV.

Maar tot nu toe nog steeds niks gezien, en anders vrijdag denk ik. Dit beestje is overvol en heeeel erg traag. ook al oud. En aangezien er hier kinderen rondlopen die werkstukken moeten maken voor school is het dus nodig om de computer te vervangen voor een wat moderne uitvoering.

Na de vakantie gaat mijn oudste dochter naar 3Havo en de daarop volgende zoon naar de brugklas. Dus veel computergebruik hier!!!

Ik hoop snel weer van jullie te horen.

liefs miranda

Miranda…jij ook succes en natuurlijk…veel plezier!!! Wel zo belangrijk, toch?

Liefs,

Hoi, hoi,

Edanjelan liefffffff :-*

Miranda: helemaal niet erg hoor die vragen… Morgenochtend moet mijn hubbie zich om 10:00 uur melden (en daar produceren, zeg maar) en dan gaan ze het zaad bewerken (soort centrifuge) en de goede worden eruit gefilterd, want je mag absoluut het vocht niet in je baarmoeder krijgen (bijvoorbeeld voor infectie). Dan wordt het zaad in een spuitje gedaan en aan dat spuitje een soort flexibel rietje en om 12:15 uur wordt het bij mij geinsemineerd. Het schijnt niet pijn te doen en je bent na een kwartiertje alweer buiten. Het wordt rechtstreeks in je baarmoeder gespoten … en dan na 2 weken testen als je nog niet ongi bent.

De ovulatietest was bij mij vanochtend ook positief, we gaan idd gelijk op… De duimpies draaien ook weer voor jou.

Liefs

Mira

Hoiiii,

De IUI zit erop, het viel allemaal reuze mee en nu de 2 wachtweken in. Er waren 80 miljoen goede zwemmers, nou dan moet er toch wel eentje zijn die mijn eitje kan bereiken zou je zeggen.

Lieve meiden, ik ga broeden hihihihihi

Liefs

Mira :-*

Mira,

ik dacht even kijken of er wat nieuws van je staat…en ja…goed hoor!

80 miljoen, das een flink aantal, toch? Nou de duimen draaien, dat het maar snel 2 weken verder mag zijn, en je natuurlijk dan positief test!

Laat je lekker vertroetelen!

Liefs,

Edanjelan

Ja, ja Edanjelan, ik ben altijd weer blij dat ik jullie wat kan vertellen op dit topic. Even je verhaal kwijt ook.

Maar 80 miljoen zijn idd een heleboel zwemmers, we waren allebei verbaasd :think: Ik heb wel daarna af en toe wat krampjes en een opgeblazen buik. Maar ik denk dat dat voornamelijk komt door de spanning. Morgen zal het zeker over zijn.

Liefs

Mira

hallo allemaal,

Wat een aantal 80 miljoen!!! Daar moet er toch minimaal een het eitje bereiken. We blijven positief.

Bij ons is het dit keer niks geworden na de postieve ovulatietest is het er niet meer van gekomen. Heel druk en verschikkelijk moe. Woensdagochtend een positieve test gehad en de maandag er voor laat in de avond sex gehad, dus dat gaat hem deze maand niet worden. Maar het moet ook wel leuk blijven en geen verplichting worden. We gaan volgende maand gewoon weer verder :slight_smile:

Hier is woensdag de nieuwe computer gekomen. Er gaan een wereld open wat snel. De kinderen zijn helemaal happy!!! 8) Er wordt door de oudste gelijk gebruik van gemaakt voor haar werkstuk, werkt een heel stuk beter, volgens de deskundige (dochter dus) :wink:

Ik ga snel weer verder, er moet in huis nog veel gebeuren, zondag hebben we een huis vol visite, want de oudste dochter wordt zondag gevormd (katholieke kerk) Dus nog even snel poetsen en opruimen.

Tot heel snel Liefs miranda