Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een goede berichten zo na mijn vakantie!

Marjed, super gefeliciteerd, wat een prachtkindje! En dan ook nog eens een super moioe naam en mooie datum!

Faith en Nikita… ook bij jullie nog even doorbijten!

Verder hopen we dat het mooie weer nu blijft! En dat het een superzomer wordt!

Hier weinig te melden, behalve dan dat ik inmiddels de brief heb ontvangen. (en receptje voor Clomid) Het was weerhelemaal verkeerd gegaan met het adres etc. Maar het zaad is redelijk goed (45 procent beweeglijkheid) en dat we mogen door proberen tot september inclusief Clomid. Dus dat worden lange zwoele zomeravonden :wink:

In mijn vakantie had ik waarschijnlijk mijn eisprong maar heb nu lekker niet getempt en geen OV test gebruikt. Wel een aantal keren geklust…maar nergens op gelet. Nou dat was wel een verademing… dat proberen we zo vol te houden. (ja dat sluipt er dan soms zo ineens in…archfhh)

Liefs Gabby

Gabby, leuke vakantie gehad? Wat vervelend dat het steeds verkeerd gaat met het adresseren van je post. Hopelijk wordt het een goede en vruchtbare zomer (voor ieder van ons natuurlijk!)

Marjed, wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk hoor.

Mira, wanneer zou je ongi moeten worden?

Bij mij zit het er ook weer aan te komen, al hoop ik natuurlijk ook vurig dat het nu eens wegblijft…

Ik ga zo weer het mooie weer in!

Liefs,

Edanjelan

Hoi, Hoi,

Edanjelan: morgen zit ik op dag 26, ik schommel tussen 26-29 dagen. De laatste 2 keer had ik een cyclus van 26 dagen. Natuurlijk hoop ik net als jij dat het lekker wegblijft en dat we gewoon spontaan zwanger zijn. :slight_smile: :thumbup:

Gabby: idd balen dat de post verkeerd bezorgd werd. Maar ik vind dat je tijdens de vakantie helemaal niet aan dat zwanger-gedoe moet denken. Lekker als je zin hebt, gewoon doen en geen toestand met tempen etc. Ik ga ook hard duimen dat het gewoon bij jullie raak is. :thumbup:

Ik heb wel pijn in mijn rug en krampies in mijn buik… dussss :shifty:

Liefs

Mira

En Mira…hoe is het?

Ik vind het altijd toch wel weer spannend worden hoor, als DE dag weer in aantocht is. Stom hè?

We wachten maar weer af…

Met iedereen alles oké?

Zwangeren…de laatste loodjes…is het een beetje uit te houden met dit weer?

Liefs,

Edanjelan

Hoi wat spannend hier, ben niet de enige dus die ongesteld moet worden, vandaag of morgen. Ik voel al de bekende rugpijn, dus deze maand geen babietje in wording. Wel klopt het dus dat ik 14 dagen na positieve ovulatietest ongesteld wordt. In elk geval nog iets.

Ik hoop dat er in elk geval minimaal een zwangere is, wordt toch wel weer tijd.

Heerlijk op vakantie geweest :slight_smile: , wij moeten nog 9 weken wachten. !!!

Spreek jullie snel weer, en hopelijk dat er weer goed nieuws is.

Ik ga voor jullie allemaal duimen!!!

Lieve groetjes miranda

Nou … Edanjelan… nog niets te bekennen hier en bij jou? :slight_smile: Ik vind het ook altijd weer spannend hoorrrr… De vorige 3 maanden was voor mij precies het tegenovergestelde (dus hopen niet niet zwanger te zijn)… toen mocht ik absoluut niet zwanger worden, maar dit is veel beter :wink:

Eeeej Miranda: dat is toevallig… de cyclussen lopen hier gelijk.

Gabby: wanneer is jouw NOD?

Faith en Nikita: de laatste loodjes… hoe gaat het met het warme weer erbij?

Marjed: is je jurk al klaar?

Liefs

Mira

He meiden,

Ik heb echt helemaal noppes te melden…

Behalve mijn NOD… 19 mei!

(en in mei leggen alle vogels een ei?)

Keep up the good work and enjoy the sun!

Liefs Gabby :angel:

hallo meiden,

Hier weer volop nieuws. Net ongesteld geworden en net terug uit het ziekenhuis met zoontjelief. Arm in het gips.

Lieverdje had zaterdag, toen hij bij zijn vader was, een bal op zijn pols gekregen. en had een beetje boel pijn. Toen hij maandag weer hierheen kwam hebben we het ingezwachtseld maar hij bleef maar klagen over pijn. Vanmorgen toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt voor vanmiddag, zij heeft ons door gestuurd voor een foto in het ziekenhuis en wat blijkt, GEBROKEN. Volgens de artsen een kei van een ventje als je vanaf zaterdag al met een gebroken spaakbeen loopt en een scheurtje in je ellenpijp. Nu gips erom, en volgende week opnieuw gipsen voor 2 weken. Dan mag hij een kleurtje uitzoeken, hij weet het al, het wordt groen. Dus over 3 weken is het leed weer geleden.

Ik ga nu even relaxen wat het was een raar middagje.

Lieve groetjes miranda

Miranda: balen meid :? dat je ongi bent geworden… we duimen gewoon weer voor de volgende ronde :thumbup:

Ik vind het idd knap van je zoon, dat hij het vanaf zaterdag heeft volgehouden. Wel goed dat je nog bij de ha bent geweest.

Groetjes

Mira

p.s. ik denk dat ik morgen ook ongi ga worden…

Miranda, das balen weer ongi…En wat een verhaal zeg met je zoon. Hij zal wel flink wat pijn hebben gehad dan. Wat een bink! En dan met dit warme weer gips…ach…

Hier verder geen nieuws.

Mira, hoe is het met jou?

We liggen wel allemaal vlak bij elkaar met de NOD. …

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan: nou de druppels zijn hier wel weer begonnen, niet heftig ofzo en daarbij krampies en rugpijn. Helaas een beetje balen weer.

Ik heb net naar Leiden gebeld inzake de 1e follikel meting op dag 11. Ik word hierover teruggebeld. Dan zou deze meting volgende week zondag worden. Ik hoop dat het maandag is, omdat ik een weekendje weg bent. Maar ik ben wel blij, dat de onderzoeken en behandelingen gewoon doorgaan in het weekend. :slight_smile: Ik lees op het forum dat verscheidene ziekenhuizen in het weekend en de vakanties een stop hebben.

Lieve groetjes

Mira

Balen Mira. Moet je de definitieve afspraak dus nog maken? Inderdaad wel lekker dat ze dat in het weekend ook doen.

Hier nog niks te bespeuren. Is het ook nog wel een beetje vroeg voor natuurlijk, maar als ik dan lees dat Miranda en Mira toch ook weer ongi zijn geworden zakt de moed weer in de schoenen…

Liefs,

Edanjelan

Nou ik ben net gebeld door Leiden en ik moet dag 11 t/m 16 een ovulatietest doen met de 2e ochtendurine. Als het dag 11 al positief is moet ik bellen en dan moet ik de volgende dag naar Leiden toe.

Wat een gedoe zeg. Zit ik op mijn werk moet ik die test doen. Lekker onhandig. Ik wil toch zelf mijn arts hierover spreken. Dit heeft namelijk een andere arts gezegd.

Ennnnnnnn terwijl ik dit zit te typen zit het me helemaaaaaaal niet lekker. Dus ik heb weer gebeld en nu heb ik mijn eerste follikel meting op maandag 22 mei. :slight_smile:

Zo ff van me afschrijven hoorrr.

Liefs

Mira

Mira, daar is het forum toch juist voor, lekker van je af schrijven.

Goed dat je nu de 22e mag komen…spannend…weer een stapje richting IUI voor jullie!

Liefs!

Hoi, hoi,

Vandaag is de ongi toch weer normaal toegeslagen … ik had toch nog een beetje hoop. Maar we gaan gewoon hopen, dat de IUI gelijk aanslaat. :slight_smile:

Edanjelan: ik duim dat jij lekker zwanger bent. :wink:

Hoe is het met jullie? Lekker van het weer genieten? Ik kom wel bij van dit weer hoorrr …

Allemaal alvast een fijn weekend!!!

Liefs

Mira

Mira, natuurlijk ga ik duimen dat de eerste keer IUI gelijk goed gaat bij jullie! Het zou toch wel weer leuk zijn als er weer wat zwangeren bij komen…

Hier nog niks te bespeuren, maar ik hoop nergens op…Ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Ik heb ook nooit zo van die hele duidelijke symptonen, de ene maand is het dit de andere maand weer dat. Dus daar kan ik ook niets aan af lezen…

Als ik jullie niet meer “spreek” alvast een fijn weekend allemaal!

Liefs,

Edanjelan

Hi allemaal,

wat rustig hier!

Ook hier zijn weer de :evil: :evil: :evil: :evil: gearriveerd…grrrr…

Ik doe dus ook weer mee de volgende ronde.

Liefs,

Edanjelan

Balen zeg Edanjelan :? … de volgende ronde … :thumbup:

Liefs

Mira

hallo meiden,

Wat jammer dat jij ook ongesteld geworden bent, ik had het toch wel heel erg leuk gevonden als er weer een zwangere onder ons zou komen!!!

Wat spannend, mira op naar de eerste iui. Ik hoop dat het natuurlijk in een keer gaat lukken, met zoveel goede zaadjes zou dat toch goed moeten gaan. Ik blijf duimen!!!

Verder hier niks spannends te melden. Morgen weer naar het ziekenhuis, mannetje krijgt nieuw gips, hij wil glow in de dark (schijnt te bestaan???).

Hier afgelopen zaterdag verjaardag gevierd van zoontje lief, hij is pas 24 mei jarig maar in dat weekend doet mijn dochter haar vormsel, en om dat nou samen te vieren, vonden we voor beiden niet zo leuk. Dus over 2 weken weer feest. Dan twee weken later ben ik zelf jarig(vier ik niet) maar toch, de kinderen zijn dan hier en zullen het niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Ik ga nu gauw iets in huis doen, vanavond weer naar school, we gaan gordijnen naaien voor de gymzaal. Van die verduisterende dingen, ivm musicol van groep 8. Ja mijn tweede kind gaat ook het basisonderwijs verlaten. Wat worden ze groot. De oudste gaat na de vakantie naar 3 havo. Wat gaat de tijd snel, Ik wordt oud :frowning:

Lieve groetjes voor jullie allemaal.

Hou is het met de bolle buikjes van de dames, nog een beetje uit te houden met dit weer.

Tot snel, liefs miranda

Hoi, hoi,

Miranda: hoe is het met je zoon? Is hij een beetje trots op zijn glow in the dark? :slight_smile: Jeetje meid, wat ben jij altijd druk in de weer, of begrijp ik het verkeerd hihihihihi.

Gelukkig ga ik vrijdag een weekendje weg met mijn ouders, hubbie blijft thuis :cry: , hij moet helaas werken … dan vliegt de tijd een beetje voor aanstaande maandag, de 1e follikel meting. Dus wie weet heb ik volgende week de 1e IUI… we hopen natuurlijk dat het gelijk raak is. SPANNEND!!!

Edanjelan: hoe is het met jou?

Marjed: hoe is het met de kleine meid? ennnnn met je trouwjurk?

Faith en Nikita: hoe is het met jullie? Ik duim dat de laatste loodjes niet zwaar zijn voor jullie.

Gabby: we hebben al een tijdje niets meer van jou gehoord, hoe is het?

Lieve groetjes,

Mira