goedemiddag dames,
Hier alles zijn gangetje. Ben aan de voorjaarsschoonmaak, is het echt weer voor. :lol: Hier de kamers van de kinderen aan het uitzoeken, al 2 vuilniszakken zooi. Waar halen ze het vandaan.
Volgens mij ligt marjed te genieten in het kraambed. Dat hoop ik voor haar. Met de kleine in het grote bed en pap ernaast.
Zo ga weer snel verder, ik denk aan iedereen, tot gauw.
Miranda
Hopelijk ligt Marjed inderdaad lekker in haar kraambed te genieten van haar kleine moppie!
Hier alles goed, gisteren in ondertrouw gegaan. 3 van onze kids waren erbij, erg leuk.
Verder niet zo veel te melden hier, alleen dat we hopelijk deze vrije week lekker kunnen genieten van het mooie weer!
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: gefeliciteerd !!! Eigenlijk stelt het niet zoveel voor, vond ik, maar het voelt wel definitief
Miranda: actief hoorrrr voorjaarschoonmaak. Ik heb van het weekend ook onze koelkast eens weer onderhanden genomen.
Marjed:
Ik had me gisteren toch buikkrampen… niet normaal, zou dat mijn ploppie geweest kunnen zijn? Nu we weer zwanger mogen worden, denk je weer aan alles.
Liefs en geniet idd maar van het weer. Ik zit helaas op mijn werk :?
Mira
Ik moet ff elke keer kijken of Marjed al wat geschreven heeft hoorrrr
Liefs
Mira
Ik moet ook even elke keer kijken. Ik ben er bijna van overtuigd dat de baby er is. Want ze kwam zo trouw elke dag zich melden. Ik hoop dat ze weet dat we aan haar denken.
Hier geen nieuws. Ga zo de laatste dingetjes verven, nu kan de deur eindelijk open blijven staan.
Tot snel.
Miranda
Hier nog iemand die steeds even komt gluren…dat we niks horen van Marjed betekent hopelijk dat ze heerlijk ligt te genieten van de kleine.
Ik ben zooooo benieuwd.
Hier verder alles goed, ga zo maar even van het lekkere weer genieten, kan ik alvast een kleurtje op doen, is wel zo lekker voor 20 juni!
Miranda, succes met verven!
Mira, krampjes kunnen inderdaad duiden op een eisprong (dat bedoelde je toch?). Ik voelde het altijd wel, maar sinds een half jaar niet meer…gek hè? Of het is altijd 's nachts, kan ook nog misschien.
Liefs,
Edanjelan
Edanjelan: ik voelde de eisprong in het begin nooit zo goed, dat komt ook omdat ik er helemaal niet oplette… maar sinds we bezig zijn met zwanger worden, voel ik het des te erger. Wel mooi dat jij er geen last van hebt.
Lekker hoor van het weer genieten :lol: 20 juni komt in aantocht.
Miranda: hoe gaat het met verven?
Liefs
Mira
Hallo Allemaal,
Op 30 april 2006 is Mare Isabelle Julia geboren. We zijn supertrots op onze dochter. Julia hebben wij er aan toegevoegd omdat ze op Koninginnedage is geboren. Alles is goed, de bevalling is snel gegaan, nadat de verloskundige kwam, kwam Mare binnen 45 minuten.
Liefs Marjed
Marjed en manlief : GEFELICITEERD !!!
En wat een mooie naam!
Geniet lekker van je kleine meid
Echt gaaf hoor !
Liefs,
Edanjelan
zie nu nadat ik ingelogd ben de foto…wat een poepie zeg!
Liefs,
Edanjelan
Marjed en partner,
GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MARE !!!
Wat een lief meisje, zeker om trots op te zijn, geniet maar van jullie kleine meid.
Marjed als je helemaal weer toppie bent, willen we je af en toe wel nog op dit topic zien hoorrrrrr … we willen natuurlijk wel Mare blijven volgen.
Liefs
Mira :-*
Lieve marjed en liefje,
Van harte gefeliciteerd met jullie "koninklijke"dochter.
Ook bij haar hangt op haar verjaardag de vlag uit!!! Net als bij ons.
Ik hoop dat je snel weer de oude bent en geniet van jullie kleine meid.
Veel liefde en geluk met Mare.
Het verven is klaar!!! Eindelijk. Nu genieten van de zon.
Tot heel snel allemaal
liefs miranda
Hoi meiden,
Wat lees ik nu, is er weer een prinsesje geboren…Marjed en hubbie…van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Jullie mogen terecht heel trots zijn, wat een dotje zeg!! :inlove:
Mira,
Het kan natuurlijk altijd duiden op je eisprong hé… mooi dat je die kan voelen, ik voelde nooit wat zelfs niet eens als ik ongi werd die kwam soms ook als een donderslag bij heldere hemel…
Enne bedankt voor je lieve berichtje in mijn gsten
Endanjelan,
Voelt goed zeker…in ondertrouw, meid het is ook al bijna zover, wat gaat de tijd ook snel hé.
Miranda,
lekker genieten van het mooie weer…
En meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn website en web-log, :inlove: echt lief hoor!!
Hier gaat het verder harstikke goed en de kleine meid groeit ook nog steeds goed. Mijn buik word wel steeds groter en groter en die gaat me nu dus ook echt in de weg zitten.
De kleine is al bezig met indalen waar ik dus het voordeel mee heb dat mijn bekken weer stabieler word en minder pijn doet. Daarentegen heb ik er een pijn op mijn schaambeen voor teruggekregen…maarja we klagen niet, ik hoef nog maar 7 weken.
Fijne avond allemaal.
Hoi allemaal,
Nikita: nog 7 weken??? Goh wat snel … nog veel de sterkte de laatste loodjes meid :thumbup:
Heerlijk he het weer? Zo hier knap ik echt van op. Ik zit wel op mijn werk vandaag en dan ook nog in mijn uppie :? Aan de ene kant is het wel leuk, je doet dan een hoop, maar je wilt toch ook wel ff met iemand beppen. Ik heb mijn raam in ieder geval wagewijd open staan. :? Ik hoor de vogeltjes, kinderen op straat en de tram voorbij komen. Gelukkig kunnen we ook nog in het weekend genieten van het weer 8) .
Liefs en een fijn weekend!!!
Mira
Mira, helemaal alleen op je werk? Gelukkig is er dan nog het KOK-forum.
Zal maar niet zeggen dat ik lekker aan het genieten ben van het mooie weer, de kids lekker met water in de tuin aan het spelen zijn…
Inderdaad van het weekend is het ook nog mooi…Kan ik lekker samen met mijn mannetje genieten.
Werk ze nog!
En iedereen: een fijn en zonnig weekend!
Liefs,
Edanjelan
jajajajajaja Edanjelan … :? Geniet er maar lekker van hoorrrr… altijd gezellig geluid als je kinderen met water hoort spelen.
Liefs
Mira
Ja, kids en water dat wil wel.
Tis dat het buitenwater nog te koud is, anders hadden we hier lekker naar het strandje gegaan. En om er nu te gaan zitten en zeggen dat ze niet het water in kunnen is ook weer wat. Nog een paar daagjes van dit lekkere weer en dan is het water ook wat lekkerder en kunnen we lekker daar vertoeven.
Liefs!
ooohh een prinsesje geboren! Gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
goed gedaan hoor zo’n voorspoedige bevalling!
Mijn verlof is vervroegd ingegaan. Nog 6,5 weken te gaan. Afgelopen dinsdag al een spoed bezoekje aan het ziekenhuis gebracht. mijn bloeddruk ging ineens omhoog toen de temperatuur buiten steeg! dikke voeten en enkles en pijn rond de maag. De vk vermoede een vergiftiging. Man wat werd ik snel geholpen in het ziekenhuis! Wel even spannend maar alles is goed nu.
de laaste tijd veel krampen in de onderbuik en harde buiken. Oefen of indalingsweeen en een buikspierpijn! Veel last van de warmte, van mij mag het gaan sneeuwen vandaag! (sorry genieters…)
Miranda, ik verwacht dat je precies goed hebt gezeten met je test. De test die je als tweede deed was het donkerste. dit wil zeggen dat de hormoon meting het hoogst is. Helemaal zeker weet je het nooit maar ik gok erop dat je goed zat.
Je kunt natuurlijk de volgende dag weer klussen hoor! er zit dan echt nog wel zaad in dat je kunt gebruiken. Niet geschoten… altijd mis.
ik heb mijn vriendin een maand aangeraden meerdere keren een ovu test te doen. Zij bleek meerdere eisprongen te hebben! Nu 6.5 maand zwanger! (man verminderd vruchtbaar, eerder huwelijk geen kinderen kunnen krijgen)
Toedels
faith
Hallo dames,
Hier is ze weer!! Alles ok met moeder en kind. Mare is erg zoet, slaapt ´s nachts al een beetje door (van 23UUr tot 4 uur). En gisteren lekker naar biiten gegaan. Heerlijk.
Hopelijk genieten jullie ook van het mooie weer.
Hou jullie op de hoogte.
Liefs Marjed
Faith: ook jij nog de laatste loodjes… sterkte meid :thumbup:
Marjed: wat een slim meisje … nu al? :lol: Ik geef je groot gelijk hoorrrr … lekker van het weer genieten, nu het nog kan.
Edanjelan: hoe is het met je?
Ik denk dat ik een dezer dagen ongi ga worden … hopenlijk niet natuurlijk en dan melden bij het ziekenhuis…
Liefs
Mira