Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Wat een dotjes!!! Edanjelan.

Ik zal ff kijken of ik ook fotootjes kan plaatsen van die deugnieten van ons.

Oeps ze zijn een beetje groot :doh: … nou ja…

Maar euh… hoe is het met:

• Miranda
  • Marjed (is beebie er al ?)

Zodra ik morgen terug ben van de arts, meld ik me weer bij jullie.

Fijne avond.

Mira

Mira, wat een schatjes ook! Leuk hoor om te zien!

Succes morgen, laat ons gauw wat horen.

Liefs,

Edanjelan

Helaas,

Nog niets onder de zon! De laatste dagen in het zelfs erg rustig in mijn buik. Als er vrijdag nog niets is gaan ze strippen, dan ben ik nml 41 weken. Mijn mannetje heeft veel vrij genomen (om de dag) om me te helpen mt de kids en de andere dagen komt mijn mams. Dus dat is erg fijn.

Maar ja het wachten duurt wel lang zo…

Liefs Marjed

Marjed, dat wachten hè…niet echt leuk.

bij mij waren er 2 van de 3 kids 14 dagen te laat. Bij de eerste ben ik dan ook ingeleid. Strippen hielp niet bij de jongste, maar is uiteindelijk toch nog gekomen net voordat ze wilden gaan inleiden. De middelste was keurig op tijd. Ik hoop dat je geduld niet zo lang op de proef wordt gesteld!

Wel fijn dat je hulp hebt van je mannetje en van je mams.

Liefs,

Edanjelan

Hoi Meiden,

Hier weinig nieuws onder de zon…

De Clomid kuur zit er weer op en nu maar hopen op een vruchtbare maand. Gelukkig gaan we volgende week een weekje weg met vrienden. Heel erg gezellig en ik hoop ook dat de nachten lang zijn zeg maar :wink:

Wat grappig al die poezen hier… Ik heb ook 3 maine coons en als ik van de week tijd heb zal ik ze ook even showen.

Poezen zijn echt geweldig gezellig lief en eigenwijs… hahahaha net als ik?

Meiden heel veel succes en klusplezier deze week…

Enne Marjed… ff doorbijten!

Liefs Gabby :angel:

Hoiiiiii meiden,

Het was vandaag een positief gesprek, we gaan weer verder met zwanger worden joepieeeee :lol: De volgende cyclus starten we met IUI. De arts wil het 2-3 x proberen met een spontane cyclus (dus zonder hormonen), behalve de Pregnyl spuit.

Over 15-17 dagen als ik ongi ben, moet ik me melden en dan vanaf dag 11 krijg ik een 1e follikelmeting. Natuurlijk hoop je nog steeds op een normale zwangerschap hihihihihi.

De prikinstructie voor de Pregnyl was ook heel duidelijk, ik denk dat het mijn man zeker gaat lukken. Zelf durf ik me echt niet te prikken :?

Eindelijk weer vooruitgang vanaf deze zijde …

Morgen schrijf ik meer hoorrrrrr…

Liefs

Mira

Hallo hallo,

Zo meiden ben al een tijdje hier niet geweest en dat komt eigenlijk omdat ik afgelopen week een beetje lamlendig geweest ben en heb overdag heel veel geslapen, dus had even geen puf om te typen.

Ik moet zeggen dat ik me nu wel heel goed voel en dat mijn buik nu echt begint te groeien…echt gaaf hoor!! hij is nog niet zo heel dik dat het echt mega onhandig is, maar ik merk wel dat het wel meer beperkingen geeft zo af en toe. Ik heb de laatste 2 weken wel last van kortademigheid en duizelingen en moet nu echt rechtop blijven zitten, ook mede doordat ik wat meer last heb van harde buiken, maar ondanks dat gaat verder alles perfect.

De kleine noemen we tegenwoordig (dankzij mijn moeder en broer) Isabelle en ze is echt heel druk en laat het wel weten als ze iets niet leuk vind. Ze vind het niet leuk als ik op mijn zij lig en dan wat verder doordraai op mijn buik… dat neemt ruimte van haar in en daar is ze het niet mee eens en dat laat ze ook goed weten door dan in het matras te schoppen Razz echt geweldig… als ik mijn hand op de zijkant van mijn buik leg en dan mijn buik indruk dan begint ze tegen mijn hand aan te schoppen…nu al een eigen willetje, geweldig hé!!

De babykamer is ondertussen ook al helemaal klaar en ik vind het echt heel leuk geworden.

4 weken geleden was ik bij de verloskundige en toen lag ze met haar hoofdje onder mijn maag en ribben en was ze weer goed gegroeid.

Vorige week zaterdag begon ze weer enorm te schoppen en te meppen en ik kreeg een beetje het idee dat ze aan het draaien was, afgelopen Donderdag zijn we bij de verloskundige geweest en heb ik even gevraagd hoe ze lag…met het hoofdje naar beneden en voetjes in de lucht… had ik het toch goed gevoeld Very Happy. Verder was alles goed bij de verloskundige, bloedruk was 125/71 en HB (ijzer) was 7.1, dus beter kan allemaal niet.

Met mijn bekken ging het de laatste weken goed, maar de laatste drie dagen gaat het weer bergafwaarts en heb ik weer meer pijn en kan ik met moeite van de bank of uit bed komen.

Ik hoop niet dat het nog erger word, want zoals het nu is gaat het net nog en kan ik nog dingen doen, maar als het erger word ben ik bang dat ik niet zoveel meer kan.

En over mijn baas gesproken 3 weken geleden heb ik dus een laatste gesprek gehad met P&O en mijn baas en mijn baas zou mij bellen voor de overdracht van de werkzaamheden en dat heeft hij tot op de dag van vandaag nog niet gedaan, dat is dus de reden dat we ruzie hebben hij doet gewoon niet wat hij zegt.

Vanmiddag heb ik hem eindelijk na twee dagen bellen te pakken gekregen… het l*llige is alleen dat hij de afspraak op donderdagmiddag half 4 heeft gemaakt en dit om de reden dat ik dan al mijn collega`s niet meer zie ,ze werken tot 4 uur, en dus ook niet met ze kan kletsen… handig hé Wink zo slim is hij wel.

Maar ik ga er donderdagmiddag rond 3 uur naar toe omdat ik ook mijn pc leeg moet halen en dan kijk ik wel wat voor gezicht hij trekt als ik daar toch eerder op de stoep sta.

Zo dit was weer een heel verhaal maar dan zijn jullie ook weer op de hoogte van alle ontwikkelingen hier in het hoge noorden.

Marjed,

Meis wat maak je het spannend zeg!! heel veel succes deze week en ik hoop dat ze zich voor Vrijdag nog laat zien en dat je het strippen bespaart blijft.

Mira en Endanjelan,

Ik kan de fotootjes helemaal niet zien van de poesjes, jammer hoor!! :frowning: ben dol op poesjes.

Maar ik lees dat iedereen raskatten heeft… oeps ik heb gewoon huis tuin & keuken katten…maar wel heel lief hoor!! hihi.

Mira,

Joehoe wat een goed nieuws zeg!! over een aantal dagen lekker beginnen…ooh mijn duimpjes gaan weer megahard voor je draaien hoor!!

Succes met het wachten tot die tijd, tel maar lekker af.

Gabby,

Doe je best en ik hoop dat je geweldige vruchtbare dagen krijgt en dat het zijn vruchten maar mag afwerpen :wink:

Heel veel plezier met je weekje weg…ga maar lekker ontspannen en even nergens aan denken.

Nou meiden zet hem op, want er mag nu wel weer een zwangere bijkomen.

Nou ik ga stoppen want ik geloof dat ik weer een megaverhaal heb getypt. Zal nog wel even een paar fotootjes van de babykamer plaatsen als jullie dat leuk vinden en jullie kunnen ook nog altijd zelf even kijken op de site van de kleine, dit is het adres:

http://onsmeiske.beebiesite.nl/

Liefs Nikita

Hoi meiden,

wat een beweging hier. gezellig.

Leuk om van de zwangere dames te horen. Marjed kom op!!! Na het strippen bij 3 van de 4 kinderen zijn ze de nacht erna geboren, dus bij mij heeft het denk ik wel geholpen. Ze waren 10,12,13 en 14 dagen later dan de uitgerekende datum, ik kan me dus voorstellen hoe je je voelt. :roll:

Mira, eindelijk vooruitgang. ik hoop dat je voor die tijd nog zwanger bent en anders bij de eerste poging zou toch wel heel erg leuk zijn. Mijn duimen draaien.

Gabby ook positieve berichten, Het wordt wel een heel positief forum. Doet de mens weer goed.

Wat een poezen op de foto’s. Deze mogen zeker niet buiten lopen?? ik heb niet zoveel verstand van poezen, wij hebben 2 vogels en een konijn.

Hier een klein probleempje. Gisteren een ovulatietest gedaan, zonder mee de weten van manlief, om de druk niet zo hoog te maken, en voor mij zelf te weten te komen wanneer eigenlijk mijn vruchtbare dagen zijn. Gisteren was dag 11. Een dun vaag streepje. Gisterenavond een fijne avond gehad :oops: Manlief wel klaargekomen maar niet op het bestemde plaatjes, om het maar zo te zeggen. Test ik vandaag komt er een mega donkere streep te voorschijn. Net belde manlief en ik kon mijn mond natuurlijk niet houden. Hij vroeg hoe ik zo zeker weet dat het vanavond "DDAY"is. Als antwoord heb ik maar gezegd dat dat er niet toe doet en hij was tevreden :o Alleen wanneer wij vanavond sex hebben zijn de zaadjes wat ik begrepen heb niet zo sterk. Zou het verstandiger zijn een dag te wachten, omdat na een positieve test het nog 24-48 uur duurt voor de ei springt. Maar ik ben zo bang het goede moment te missen. Niet geschoten is altijd mis??? Heeft iemand van jullie hier de kennis van???

Verder even geen nieuws meer, ga boodschappen doen en de kinderen naar een kinderfeestje brengen. Vanmiddag maar 1 kind thuis. Mijn oudste dochter heeft nog geen vakantie (zit in 2 havo)

Veel lieve gezellige groetjes miranda

Miranda, de poezen mogen hier gewoon naar buiten. De 2 kleintjes nog niet, ze moeten eerst helemaal gewend zijn aan het huis, maar dan mogen ze ook lekker naar buiten. Ze vinden het zelfs helemaal geweldig buiten. De oudste 2 gaan nooit zo ver, blijven meestal in de tuin.

Ik weet niet het antwoord op je vraag. Ik kan je dus niet helpen. Het lijkt mij niet zo dat er bij een 2e keer vlak na de eerste keer helemaal geen zaad zou meekomen, maar nogmaals ik weet het niet zeker…Ik hoop dat je gauw ergens een antwoord vindt of krijgt.

Liefs,

Edanjelan

WAAR ZIJN DE POEZEN DAN… ik zie helemaal niks :cry: :cry: :cry:

Liefs Nikita

Hoi Nikita,

Ik zie de poezen wel als ik inlog…huh??? Zie jij misschien kruisjes?

Liefs

Mira

He Miranda,

Als je eisprong is moet deze zo snel mogelijk bevrucht worden, daar een eicel soms maar 24 tot 48 uur leeft. Als vandaag D Day is zou ik er vanavond nog voor gaan :slight_smile: .

Ik denk dat het zaad na 24 uur alweer redelijk is aangesterkt. Al zeggen ze dat het beter is om 48 uur te wachten. Maar in jouw geval kan de eicel dan alweer afgestorven zijn. een gokje wagen dus! vind je man vast niet erg!

He Mira,

Spannend wordt het nu he?! Nu echt voor het echie. Ik duim voor je!

Hier nog steeds niks, ga maar weer verder aan het patroon voor mijn trouwjurk. (je moet wat!)

Liefs Marjed

Hoi meiden,

Alles goed?

Het is niet gelukt de foto van mijn poezen erop te krijgen maar die houden jullie nog wel tegoed.

Ik heb het echt mega-druk op mijn werk en weinig tijd om hier te beppen. Volgende week een week op vakantie en daar heb ik echt mega veel zin in want ik ben er gewoon echt aan toe.

Afgelopen week weer gedoe gehad met het ZH. Ik zat al weken te wachten op een brief van de gyn met een recept en advies over het zaad en hoe lanbg op de natuurlijke manier te proberen. Ik dus gebeld dinsdag en wat bleek, hadden ze alles naar het verkeerde adres gestuurd…grgrgrgr. Ze hebben toen direct de brief nagestuurd en een andere dokter een recept voor de Clomid uit laten schrijven. Ik heb gisteren de brief en recept ontvangen. Ik heb nu Clomid voor 6 maanden. Het mooie bericht was dat het zaad van februari (die 3x inleveren, bewerken en invriezen) goed is. Gemiddeld genomen worden er 20 miljoen zaadcellen aangetroffen waarvan 40-45 procent beweeglijk. We mogen het dus blijven proberen tot september en als ik dan nog niet zw ben moet ik dan een afspraak maken. Tenzij de kwaliteit van het zaad slechter wordt of de cylus weer langer dan 6 weken wordt. Best goed nieuws, alleen jammer dat ik dit niet 3 weken geleden wist want dan had ik mij een stuk beter gevoeld.

Nou ik ga gauw weer verder werken en hoop snel op goede berichten van jullie kant!

Liefs Gabby :angel:

Goedemorgen dames,

Ik zie jullie poezen wel :oops: :stuck_out_tongue:

Gisteren nog inderdaad op goed geluk een gokje gedaan. Nu maar hopen dat er inderdaad na 24 uur in elk geval 1 goed zaadje de weg weet te vinden. Vanmorgen weer getest en inderdaad streepje bijna weg. Dus naar mijn idee werken de testen wel heel goed. Betekend dit alleen volgens mij wel dat als ik ongesteld wordt dit 3 dagen eerder is. Je wordt toch 14 dagen na je eisprong ongesteld? Mijn eisprong was deze maand ook eerder dan normaal, ik heb wel eens heel af en toe een cyclus van 25 dagen, en volgens mij dus nu weer.

Gabby wat een domme artsen bestaan er toch, 3 weken onzekerheid voor niks. Nu maar hopen dat je spontaan zwanger wordt voor september, liefs nog eerder natuurlijk.

Marjed, ik hoop dat de kleine zich snel laat zien. Wanneer de ooievaar geweest is, deze niet terug sturen maar eerst langs hier. Is tenslotte niet ver vanuit de stad naar tanthof.

Voor de andere meiden, succes met alles en tot snel.

Liefs miranda

Hoi, hoi,

Marjed: hoestie??? Ik ben zo benieuwd of de kleine al komt…

Miranda: de duimen draaien hier hoorrrr… dat het maar flink raak is!!! :thumbup:

Gabby: een hele fijne vakantie!!! Geniet er maar lekker van hoorrr. Waar gaan jullie heen?

Edanjelan: hoe is het met jou?

Morgen is voor ons een blijde dag, wij hebben mijn ouders vorig opgedragen voor een lintje. Mijn ouders doen al vanaf 1973 werk voor een goed doel. Zij verzamelen 2e handse kleding en ziekenhuismateriaal voor landen, die het ECHT nodig hebben. Vorig jaar heeft mijn vader een lintje uitgereikt gekregen door de burgemeester en morgen krijgt mijn moeder een lintje. Ik ben zo trots op mijn ouders. Beiden zijn ze dan lid in de orde van Oranje Nassau.

Dus feest!!!

Fijne koninginnedag allemaal.

Liefs

Mira

Mira, wat leuk zeg dat je moeder vandaag een lintje krijgt. Bijzonder hoor! En helemaal dat je ouders dus allebei straks lid zijn in de orde van Oranje Nassau.

Veel plezier vandaag en natuurlijk morgen met Koninginnedag.

Hier verder alles goed, druk weekend voor de boeg. Vanavond komen mijn ouders slapen en een vriendinnetje van mijn dochter…morgen krijgen we hier in het dorp namelijk hoog bezoek…

Marjed…en???Je laat ons wel in spanning zitten hoor! :wink:

Liefs,

Edanjelan

Ennnnn Edanjelan, zagen we je op TV vandaag? :wink:

Marjed: :thumbup: we zijn idd heeeeel benieuwd.

Gisteren was het een leuke dag, mijn moeder was best zenuwachtig. De burgemeester was gelukkig een enthousiaste man, … geen stijve peer zeg maar. Ze kreeg het lintje uitgereikt in een dorp en er kregen 6 bijzondere mensen een lintje. Wel bijzonder hoorrrr…

Nog een fijne koninginnedag !!!

Liefs

Mira

Nee ik was niet te zien op tv, het was heel leuk om eens meegemaakt te hebben, alleen erg koud (hagel, regen, wind…brrr…)

Leuk dat het zo leuk was voor je moeder, Mira, heel bijzonder.

Marjed…en???

Liefs,

Edanjelan

Marjed ???

Edanjelan: het was idd geen weer zeg voor jullie en de koninklijke familie.

Liefs

Mira