Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

FIJNE PAASDAGEN VOOR IEDEREEN !!!

Liefs,

Edanjelan

Vandaag ongesteld geworden, donderdag kijkoperatie!!!

Fijne paasdagen met misschien voor iemand van ons een "bevrucht"eitje??? :lol:

Miranda

Hallo lieve meiden,

Fijne paasdagen!! Hier nog steeds geen baby!! Wel weer voorweeen. We wachten maar af.

Liefs Marjed

Hoi meiden,

Helaas geen Paasei voor mij en ook geen Kerstkindje :cry:

Wel een fantastisch goede cyclus gehad met Clomid en dat is dan wel weer erg mooi! Nu superongesteld met zware buikpijn, dus echt balen als een stekker…

Als het goed is krijgen we binnen twee weken de uitslag van de zaadjes van april en krijg ik nog een receptje van de gyn opgestuurd… Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte…

We gaan er natuurlijk wel weer met goede moed tegenaan deze ronde!

Het moet en zal toch wel een keer lukken niet?

Liefs Gabster :angel:

Gabby en Miranda…das jammer…dan maar weer op naar een volgende ronde. Nog een paar daagjes en ik weet of ik weer mee doe met jullie (zal best wel…)

Ik had zondag wat bloedverlies bij het afvegen…erg raar, en vandaag wat pijn in mijn rug. Nou ja, de ongi zal er wel weer aankomen!

Miranda, ben je de zenuwen nog de baas?

Marjed, alles nog goed? Wat is je uitgerekende datum ook al weer precies?

En Nikita en Faith, met jullie alles goed?

Mira, nog even het is 3 mei!

Liefs,

Edanjelan

Shoot zeg Gabby en Miranda :? Altijd weer balen! Ik was afgelopen zaterdag ook ongi geworden… en heftig ook, met enorme krampen. Ik snap er niets van. En dan nog op dag 26. Gelukkig zijn de krampen nu voorbij. Nog 1 week en dan zitten we weer bij de arts, we hebben dan een startgesprek en daarna een prikinstructie. Mijn man gaat mij prikken, zelf durf ik dat helemaal niet. :shock:

Edanjelan: we gaan gewoon duimen hoorrrrr… wie weet? :thumbup:

Miranda: donderdag de kijkoperatie? Jeetje wat vliegt de tijd he? Meid heeeeel veeel sterkte!

Marjed: hoestie??? We zijn echt allemaal benieuwd.

Nikita en Faith: hoe is het inderdaad met jullie? Tijdje niets meer van jullie gehoord. Wel blijven schrijven hoorrr :wink:

Liefs

Mira

Ik ben ook weer ongi geworden! Gisteravond, dus ik huppel weer een ronde mee. Mijn cyclus was wel weer 26 dagen, dus lekker kort…

Miranda, heeeel veeeeel succes morgen met de kijkoperatie!

Liefs,

Edanjelan

Hallo dames,

Balen voor diegene die ongesteld zijn geworden en zo graag anders willen. Ik hoop voor jullie dat het echt allemaal een keer lukt!

Hier nog steeds rustig of eigenlijk moet ik zeggen aan het rommelen. Vannacht weer voorweeën. IK ben de tel kwijt maar voor mijn gevoel is dit de 8 ste onrustige nacht. Mijn uitgerekende datum is 21 april. Dus heb formeel nog even. Maar bij mijn andere kids ben ik eerder bevallen, resp. 1 dag en 10 dagen eerder, dus had nu ook de hoop dat het eerder zou komen. Misschien vannacht?! HOU jullie op de hoogte.

Liefs voor iedereen.

Marjed

@MIRA

VEEL STERKTE MORGEN :thumbup: !!

Liefs Marjed

Shoot ook voor jou weer balen Edanjelan :? Jij had dus ook een cyclus van 26 dagen? Had ik dus ook.

Marjed: je bent de kluts een beetje kwijt. :slight_smile: Miranda heeft morgen een kijkoperatie.

Hou vol he meid!!! :thumbup: :thumbup:

Miranda: veel sterkte morgen!!!

Liefs

Mira

Sorry,

Tja, dat krijg je er van als je nachten niet slaapt!!

Weer dus niks! Terwijl ik vanmorgen elke 5 minuten lichte weeen had!.

GEDULD HEBBEN DUS!!

Liefs Marjed

Ohhh Marjed…tis toch wat…

Nou , dan vannacht maar…en dat het nu eens goed doorzet!

Sterkte!

Liefs,

Edanjelan

ohhh spannend hoor die laatste loodjes! Marjed… zet’m op!

hier STRESSSS

ik moet nog dit, ik moet nog dat…ik moet nog zo veel werken. ik heb zo weinig tijd…

hormonen hoor, niets van aantrekken!

Frummel,is sterk en trapt er flink op los. De nachten zijn nu al flink gebroken. Dit vind ik ook wel weer fijn want vroeger kon ik nooit meer slapen als de jongste van lief liep te spoken. Nu snurk ik gewoon… nou… gewoon… weer door.

nog 3 weken werken en ik hou het voor gezien. Ik vind het een raar en vooral naar gevoel weg te gaan… ik voel me aan de kant gezet… vervangen… (figuurlijk dan) …

Toch weet ik dat als ik over een weekje of 6 -7 mijn lieve kindje zie ik totaal geen behoefte meer heb om mij uit te sloven voor mijn werk. (al kan ik me er nog niets bij voorstellen)

Ik hoop dat de paashaas wat bevruchte eitjes heeft achtergelaten. Goed zoeken he meiden…

Succes met de kijkoperatie! dikke x

faith

Goedemorgen meiden,

Hier ben ik weer! Het is me wel heel erg tegengevallen gisteren. Het doet echt zeer!!! :roll:

Alles zag er als nieuw uit, volgens de gyn. De uitslag van de zaadjes waren nog beter dan ooit geweest. 50miljoen. Wel wat vervormde bij, maar volgens de gyn zou ik zo zwanger moeten zijn. Een nieuw afspraak gemaakt voor over 6 weken, en gaan we toch kijken of we de natuur een beetje kunnen sturen. Ze willen de zaadjes gaan behandelen als voor iui. Maar dat horen we over 6 weken.

Verder geen bloedverlies. Zou wel kunnen en wel 5 tot 7 dagen. Gelukkig niet!!!. Mag niet in bad en geen geslachtsgemeenschap (zoals de artsen het zo mooi zeggen) voor 5 tot 7 dagen. Wel balen!!! Volgende week dus de remmen los :smiley:

Ga de kindjes halen spreek jullie snel weer.

Kom op marjed. Mijn duimen zijn al blauw. 27 april is ook een mooie dag, hangen alle vlagen uit (ivm verjaardag willem alexander), en mijn dochte is dan ook jarig. Hou vol.

Liefs miranda

Marjed: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :wink:

Miranda: meid…het lijkt mij ook heel vervelend zo´n kijkoperatie. Hoelang zijn ze met je bezig? Maar gelukkig heb je geen bloedverlies. Sterkte nog!!! Ennnnn gefeliciteerd met de goede opbrengst van de zaadjes. Dat geeft je toch weer moed he? Althans zo voelde ik het laatst.

Faith: leuk dat we je hier weer zien. Jij ook nog de laatste loodjes… Dat lijkt me ook wel raar… nog 3 weken werken, maar stop je na de bevalling met werken?

Edanjelan: hoe is het met jou? Wanneer gaan jullie weer een potje inleveren?

Ik ben best zenuwachtig voor aanstaande dinsdag… het begint er gewoon weer op te lijken, dat we weer verder gaan met zwanger worden. :slight_smile: Het was toch wel een straf om 3 maanden niet zwanger te mogen worden.

Lieve meiden… EEN FIJN WEEKEND!!!

Liefs

Mira

En…Marjed…hoe gaat het? Al babynieuws?

Faith, leuk weer wat van je te horen, en wat gaat het snel zeg…geniet straks lekker van je verlof…lekker hoor!

Mira, succes morgen…spannend maar weer!

Miranda, hoe is het met jou, nog veel last van de operatie?

Gabby, ook alles goed?

Hier een lekker weekend gehad. Gisteren hebben we twee kittens opgehaald uit België, 2 Maine Coons. We (eigenlijk manlief) hadden al 2 poezen, een Heilige Birmaan en een Maine Coon. 1,5 week geleden was onze Somali poes dood gegaan. Nu hebben we dus weer 2 kittens in huis. Erg leuk en de kids vinden het helemaal prachtig. Ze wisten niet dat we ze gingen halen en toen ze weer thuis kwamen van het weekend bij hun bio-vader en bio-moeder was de verrassing dus erg groot.

1 poesje is erg brutaal en erg aanhankelijk, het andere poesje moet nog echt wennen.

Tot gauw maar weer!

Liefs,

Edanjelan

Eeeeej Edanjelan,

Ook allemaal raskatten? Wij hebben ook 1 heilige birmaan, 1 syberisch poesje en 2 siamezen. En in juni gaan we weer een siamees poesje halen. Ik wil wel foto’s zien hoorr van jouw donderstenen hihihiihii…

Veel plezier met ze!!!

Marjed: hoestie??? duimerduimduim…

Liefs

Mira

Hi Mira,

Ik had eigenlijk altijd HTK katten, maar manlief had dus een Maine Coon, Heilige Birmaan en Somali. En toen de Somali doodging, wilden we toch wel weer een kleintje. En dat werden er dus 2! Echt schattig.

Blijft leuk kleine katjes.

Ik wil best een fotootje meesturen, maar moet even kijken hoe ik dat doe via dit…geen idee…

Groetjes!

even proberen!

Fotootje van Grizzy.

fotootje Kyara