Hoiiiiii,
Idd de tijd vliegt voorbij ā¦
Marjed: meid kop op hoorrrrrā¦ we denken aan je. :thumbup:
Edanjelan: leuk zaterdag een jurk kijken enā¦ idd gezellie dat je man meegaat. Veel plezier!
Miranda: hoe gaat het met het huissie?
Lieve groetjes
Mira
Hoi Meiden,
Hier de afgelopen dagen weer veel geklustā¦
De Clomid doet volgens mij goed zijn werk, ik had zelfs een positieve OV-testā¦ Voor de rest maar weer normaal doen en afwachten. Op een 1 of andere manier heb ik al het idee dat het zo nooit zal gaan lukken. Andere mensen (gyn. en uroloog) denken daar anders over. Dus proberen maarā¦ maar jaā¦ gek mens ben ik toch?
Endelejan; waar ga je precies kijken? Ik weet dat ze bij de Ansons (oude P&C) in Rotterdam hele mooie avondjurken hebben, die bijna bruidsjurken zijn voor niet veel geld. Een vriendinnetje van mij heeft daar laatst haar jurk voor haar 12 en 1/2 jarig-huwelijk gekocht, echt super!
Mira; 8 mei, dat is echt al bijna! Dan kunnen jullie helemaal los!
Marjed; jeetje wat is de tijd snel gegaan? Nu is het al bijna weer zover! Heel veel succes de komende periode met de laatste loodjes!
Miranda; Jeetje wat een verhaalā¦ Hopelijk komt 20 april heel snel en gaat het dan allemaal een stuk soepeler? We denken aan je!
Alle anderen; gaat alles goed met jullie?
Liefs Gabby
Nou Gabby, ik denk ook zo vaak zo hoorrrrā¦
Groetjes
Mira
goedemorgen meiden,
hier nog een berichtje voor het weekend begint. Er is hier eigenlijk niet echt iets te melden. De nieuwe tafel en computerkastje is gisteren gekomen. Op de stoelen moeten we, helaas, nog 4 weken wachten. Dus alleen nog gordijntje naaien voor in de keuken en dan ben ik klaar. Dit weekend zijn we met zijn tweeen. en hebben ons voorgenomen om na zoveel werkende weekends nu maar eens helemaal niks te doen.
Maandag moet manlief een potje inleveren, om te kijken of ze het nog zo goed doen met zijn allen . Het is tenslotte al weer een half jaar geleden dat dat voor het laatst gebeurt is. Heb soms wel eens van die gedachtes van, wat als het nu niet meer beweegt???
Dus hier nu 3 dagen geen āspetterendeā sex.
Verder geen berichtjes meer, tot heel snel, wel rustig hier.
Marjed soms aan het bevallen???
Lieve groetjes miranda
Hoi allemaal,
Miranda: spannend zeg maandag weer een potje inleveren na een halfjaar. Ik ga gewoon voor jullie duimen dat het net als bij ons SUPER is. :thumbup: Wanneer krijgen jullie de uitslag? Is de planning bij jullie ook IUI?
Edanjelan: veel plezier morgen en ik hoop dat je slaagt !!! Ik ben wel benieuwd hoor hoe de jurk eruit zal zien.
Marjed: hoe is het met je? we denken allemaal aan je op dit topic!
Gabby: hoelang gaan jullie het proberen op de natuurlijke manier?
Allemaal een heeeeel fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Hallo,
Door een berichtje in mān gastenboek van Edanjelan wil ik jullie laten weten dat deze week onze 2de ICSI mislukt is.
Er komt zeker een derde poging maar eerst moet ik door de huidige menstruatie heen. Want dit vind ik emotioneel het zwaarst, het zien van bloed is erg confronterend na al die weken van spuiten, snuiven, echoās, bloedafnames en spanningā¦
De hersteloperatie is nu 15 maanden geleden en we zijn nog nergensā¦enkel heel veel lichamelijke en emotionele pijn rijker.
Maar achā¦ooitā¦
Succes aan iedereen, zwangeren en nog niet zwangeren :thumbup:
Edanjelanā¦bedankt!
An, Fijn om hier ook weer wat te horen van jeā¦Sterkte !
Gabby, bedankt voor de tip (van die winkel in Rādam). Daar ben ik dus geslaagd en heb iets moois gevonden.
Iets langs, met een mooi bovenstukjeā¦toch een echt bruidjeā¦en toch wel heel leuk.
Voor dochterlief een wit zomer jurkje van Mexx gekocht en voor de 3 boys een witte halflange broek. Ik moet nog kijken voor iets er boven en voor schoenen voor alle 4.
Marjedā¦enā¦wij zijn erg benieuwd!
Fijne zondag allemaal nog!
Liefs,
Edanjelan
Hoi hoi
Hier niet veel te melden behalve dat ik weer eens denk allerlei verschijnselen van zw te zien. Nou dat lijkt me echt NIET mogelijk. Maar voor wie een gokje wil wagen; gekke bobbeltjes op tepels, winderig, harde baarmoeder/buik, snel moe, ongi achtige pijntjes, vreemde ontlasting, beginnende aambeien, gevoelige borsten, steken in mijn zij, kramp/pijn in mijn bilā¦ je kent het welā¦allemaal PMS dingetjesā¦ Maak mezelf weer eens gek terwijl ik beweer o zo nuchter te zijn blabla
Mira; we willen het ongeveer 4/5 maanden nog proberen zo. Is wel afhankelijk van tussentijdse cyclus en kwaliteit spermies. Als alles zo blijft gaan we dus door tot na de zomer.
Endelejan; Yessss geslaagd voor een jurk! Echt heel gaaf. Is het toevallig die leuke turqouise die ik daar heb gezien?
Lieve Cyber: heel veel succes met het verwerken van deze niet geslaagde poging. Ik wens je alle goeds, geluk en sterkteā¦ want inderdaad ooit!
Hoe is het met de rest?
Liefs Gabby
Goeiemorgen
Gabby: SPANNEND !!! Ik hoop echt dat het raak is bij jullie
Edanjelan: Joehoeeee geslaagd voor een jurk.
An: leuk dat ik je weer zie op dit topic, helaas niet met een goed bericht meid. Meid heel veel sterkte!
Marjed: hoe gaat ie???
Bij mij niets spannends te melden. Ik zie wel uit naar het startgesprek op 25 april.
Lieve groetjes
Mira
Hallo lieve dames,
Het is hier spannend, om gek van te voren. Al een nacht of 4 voorweeĆĀ«n. Vannacht dacht ik dat het echt raak was, er waren lichte weeen om de 15 minuten. Toen ik om 8:00 uur mijn bed uit ging, verdween alles weer. Nu nog steeds alles rustig. Met mijn jongste zoon (nu bijna 4, de oudste 13 april 6jaar) ben ik 10 dagen eerder bevallen. Dat zou morgen zijn. Spannend dus!!
Ik hoop niet dat het 13 april gebeurt, dat zou ik niet leuk vinden voor mijn oudste. Maar ja je hebt het niet voor het zeggen, misschien blijft ze nog een week zitten. Ik hou jullie op de hoogteā¦
Endanjelan: leuk een jurk gevonden, ik ga ook een top doen met een rok, voor mij is het ook het tweede huwelijk en wil ook niet " gewoon" An: wat shit dat de IVF niet gelukt is, ik hoop voor jullie dat de derde keer wel raak is!
Miranda: 20 april de kijkoperatie, dat schiet ook op. Zie je er tegen op?
Gabby, wanneer moet je ongesteld worden? Of is dat onregelmatig?
Mira, bedankt voor je steun en leuk dat je altijd aan me denkt. 25 april wordt voor jou spannend!
Veel liefs van Marjed en ik hoop snel goed nieuws te hebben !!
Marjed, bij mijn jongste had ik ook 2 keer voorweeĆĀ«n. Om gek van te worden. En de 3e keer dacht is dus: ja hoor het zal wel, maar toen werd hij dus echt wel geboren!
Gabby, nee het is geen turqouise geworden. Mijn dochter was ook mee, en die wilde mama graag in het wit zien alle andere kleuren vond ze maar niksā¦tis dus gebroken wit geworden!
Liefs,
Edanjelan
Marjed: het is echt SPANNEND !!! De duimen staan omhoog hier hoorrr :thumbup: Heel veel sterkte meid!
Gabby: hoe gaat het met je? Heb je nog zwangerschapsverschijnselen? Ga je nog testen?
Groetjes
Mira
Hoi Meiden,
gezellig een beetje actie hier!
Ik ben een beetje erg suf. Ik wilde gisterenavond even een uurtje liggenā¦dat is dus 12 uur geworden, klokje rondā¦ ach voel me nu weer fris en fruitigā¦denk ik
Endelejanā¦ wit is prachtig! Ik ben erg benieuwd! Krijgen we na het trouwen nog een fotootje te zien (in ieder geval van de jurk )
Miraā¦ Ik ga volgende week pas testenā¦ maar ik ga er nog steeds van uit dat ik dan echt gewoon ongi wordt hoor? Ik heb nog steeds rare dingenā¦ echt bizarā¦
Marjedā¦ weeeeeeeehhha voorweeenā¦spannendā¦ Ik ben nu sinds de clomid regelmatigā¦dus 30 dagen. Mijn NOD is volgende weekā¦
Ennen jouw jurk, heb je al iets? Anders zou ik zeker kijken bij die winkel die ik Endelejan tipte! Ik weet er trouwens nog wel een paar in Rotterdam, maar die zijn weer iets duurder. Ik ben benieuwd of het gaat lukken, met de jurk, en wat voor een dag de beeb uitzoekt om te komenā¦Sterkte met de laatste loodjesā¦
Nou we gaan weer aan t werk (bleeeeeee)
Liefs Gabby
Hoi, hoi,
Gabby; ik vind het toch allemaal spannend klinken van jou :thumbup: :thumbup: de duimen draaien hier hoorrrr
Marjed; hoestie???
Hoe is het met de andere dames?
Liefs
Mira
Gabby: wat spannend! de duimen draaien!
Marjed hoe is het met jou???
En met de rest? Alles nog goed?
Liefs,
Edanjelan
hallo meiden,
Ik ben er ook nog!!!
Alleen niet echt iets boeiends te melden.
Leuk dat je toch een soort bruidsjurk gekocht hebt, ik ben voor de 2e keer toch weer in het lang getrouwd, in bruin/oranje, speciale stof.
Ik wens an heel veel sterkte en de kracht en moed om de 3e poging in te gaan. 3 x scheepsrecht???
Gabby wanneer horen we van je, ik ben heel nieuwsgierig aangelegd :lol:
Wij zijn toch wel weer eens toe aan heel goed nieuws.
Ik denk niet dat ik degene ben die het jullie deze maand brengt. Ik voel me rug en buik al raar doen. Dus volgende week de kijkoperatie. We wachten geduldig af tot zondag.
Ik denk aan jullie allemaal en tot heel snel
Kom op marjed, ik hoop dat je je lieverdje snel in je armen kan sluiten.
laat snel iets horen toch???
Miranda
Lieve meiden.
Ik ga vanmiddag een heel lang weekend op vakantie. Ik ben dus pas maandagavond laat weer thuis. Het jammere is dat ik geen computer heb en niets kan melden als ik toch ongi ga worden of als ik wellicht ga testen.
Ik zou zegen duim met met mee en dinsdagochtend laat ik gelijk wat van me horen!
Fijne Paasdagen
Liefs Gabby
Gabby,
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Fijn weekend!!!
Liefs Mira
Allemaal fijne paasdagen!!!
Gabby, heel veel plezier het aankomend weekend en we hopen natuurlijk met zijn allen dat je met goed nieuws terugkomt!
Liefs,
Edanjelan
FIJNE PAASDAGEN ALLEMAAL !!! (laat onze eitjes maar ā¦)
Liefs
Mira :-*