Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

Edanjelan: shoot zeggggg :? Mijn cylcus is in de loop der jaren ook korter geworden. Op hoeveel dagen zit jij? Eerst had ik altijd een cyclus van 30 dagen en nu zit ik tussen 26-28 dagen. De arts zei dat dit goed was en dat ik me daar geen zorgen over hoeft te maken.

Wat een mooie datum trouwen jullie? 2006 - 2006 :slight_smile:

Miranda: busy met je vloertje? Ik hoop dat het leggen vlot verloopt :thumbup:

Gabby: wat een goed bericht! De zaadjes van hubbie zijn in oktober ingevroren. Dus we hebben een voorraadje nog liggen. Maar het is natuurlijk beter met “verse”.

Nog een paar nachtjes… dan krijgen wij de uitslag van de zaadjes. We vinden het zooooo spannend.

Allemaal een heeeeeel fijn weekend!!!

P.s. hoe gaat het met Marjed en Faith???

Liefs

Mira

Hoiiiiii allemaal,

Waar zijn jullie??? :**:

Het is zo stil zonder jullie.

Groetjes

Mira

Hier ben ik :smiley:

Verder hier niet zo veel te melden. Van het weekend is de nieuwe vloer in ons huis gelegd, eettafel,stoelen en nieuw computerkastje gekocht. Dus een bijna nieuwe woonkamer.

Woensdag hsg :?

Tot snel,

miranda

Ik ben er ook nog hoor! :wink:

Miranda, veel succes morgen! Lekker zeg zo’n nieuwe “huiskamer”! Gaaf!

Liefs,

Edanjelan

Hoi hoi,

Ik ben er ook nog hoor, maar ik heb ook niet zo heel veel te melden. Vandaag moet ik de hele dag thuisblijven want ze komen de babykamer brengen, Joepi!!! Verder ben ik afgelopen vrijdag met mijn moeder naar de 9-maandenbeurs geweest en natuurlijk de huishoudbeurs en ik heb weer schandalig veel geld uitgegeven… :oops:, maar ik heb er ook voor gespaard dus dan mag het.

Verder gaat alles goed en door de fysio gaat het nu een stuk beter met mijn bekken… behalve als ik een dag druk bezig ben geweest dan moet ik het savonds en snachts ontgelden.

Onze lieve Domino is gisteren naar de dierenarts geweest want ze vreet haar kontje helemaal kaal…ze heeft dus enorm last van vlooien, zielig hé!! Ze heeft een spuitje gekregen tegen de jeuk en ook nog pilletjes voor 20 dagen en druppels voor in haar nek. De babykamer is er nog niet, dus ik ga nu even het huis helemaal ontsmetten en alles wat wasbaar is wassen…Ik heb nog een spuitbus meegekregen om het huis in te spuiten dus als alles schoon is dan gaan we de boel lekker ontsmetten en dan maar hopen dat het beter gaat met mijn kleine schatje.

Verder zit ik nog steeds thuis en ik moet zeggen dat ik me eigenlijk wel vermaak. Ik heb het er nog wel moeilijk mee, maar de acceptatie komt langszaam maar zeker. Ik heb verder ook nog helemaal niks gehoord van mijn werkgever en dat vind ik nog het moeilijkst…ik weet nu niet wat er gaat er gaat gebeuren en waar ik aan toe ben. Tja ik kan zelf gaan bellen maar doordat ik altijd alles wilde weten ben ik in deze situatie terechtgekomen, dus nu moeten zij maar eens het voortouw nemen.

Verder gaat het dus eigenlijk een heel stuk beter de kleine is lekker bewegelijk en af en toe kan je ook nog met haar spelen. Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest en alles was goed, dus over drie weken moet ik weer terug komen.

Miranda,

Heel veel succes morgen met je HSG…maak je er niet te druk over hoor!! het valt 100% mee.

En wat leuk helemaal een nieuwe woonkamer… ben jalours hihi.

Endanjelan,

Jullie trouwen 1 dag voor mijn uitgerekende datum… echt een geweldige datum trouwen jullie hoor!! nog net geen zomer.

Wel balen dat de :evil: je weer gevonden hebben.

Gabby,

Meissie wat een geweldig nieuws zeg!! ik ga heel hard voor je duimen dat de goden nu met je zijn, maar met zulke goede uitslagen moet dat lukken toch.

mira,

Jij bent nog steeds aan het wachten…hoever ben je nu met het wachten??? duurt allemaal lang zo of niet?

Mmm… :think: toch nog best wel een lang verhaal geworden.

Liefs Nikita

Hoi, hoi…

Ik wilde ff snel laten weten, dat de zaadjes nog steeds super zijn. Ik heb helaas zelf niet de arts gesproken, morgen ga ik ze bellen hoeveel, beweeglijkheid etc.

Miranda: heeeeeeel veeeeeeel sterkte morgen!!! Maak je niet al te druk hoor meid.

Liefs

Mira

He die Mira,

Dat is echt superdesuper!

Dus nog even doorbijten en dan kan je er ook daadwerkelijk mee aan de slag!

Miranda,

Heel veel sterkte vandaag, we denken aan je!

Als je dit leest, zit het er misschien al weer op…

Nikita,

Wauw de babykamer is onderweg…heerlijk toch…

Heel veel plezier de komende periode!

Alle anderen,

Alles goed met jullie?

Liefs Gabby :angel:

Nikita, en…staat de babykamer al.

2006 2006 is natuurlijk ook een leuke datum om te bevallen!

Mira, super zeg dat de uitslag van het zaadonderzoek goed was! Mooi zo! Nog “maar” 1 maandje onthouding!

Miranda, denk aan je…hopelijk heb je het nu al achter de rug.

Hier alles goed, druk bezig om op internet een leuk en goedkoop zaakje te vinden waar ik voor een jurk kan gaan kijken.

Liefs,

Edanjelan

Schaam me zowat dood… Veel te druk en te weinig tijd op het werk / thuis om even te mailen.

Een bruiloft, goede zaadjes, vandaag de HSG… spannend allemaal hoor!

Hier is de 28e week al weer ingegaan. De komende weken zullen in het teken staan van de babykamer maken. behangen, verven, gordijnen, vloer. Na de paasdagen komt de kamer. ik mag nog 6 weken werken… dat klinkt al dichtbij he? Ik moet ook zeggen dat het al zwaarder word. Ik ben ook al 22 kilo aangekomen… ze zeggen veel vocht.

Glucose test was goed. Dus geen zwangerschapssuiker. Ik ben er blij mee! Verder om de 3 weken naar de verloskundige. en op 25 april een pret echo in Zoetermeer.

Namen uitzoeken is ondanks het feit dat we weten dat we een lief jongetje krijgen nog niet zo makkelijk!

Ik ben gestopt met yoga les. Veel te zweverig! ik trok het niet meer. Nu volgen we de cursus samen bevallen, deze is veel leuker en interesanter.

Ik strooi hierbij mijn hormonen over jullie uit! :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Liefs,

faith

Hoi hoi,

Weer gezellig druk op dit topic. :lol:

Miranda: hoe is het met je? Heb je veel last gehad, viel het mee?

Edanjelan: leuk he surfen op internet… heb je een mooie jurk gevonden?

Faith: jeetje meid… de weken vliegen voorbij… ik kan me voorstellen dat het nu wel allemaal vermoeiend voor je wordt… doe rustig aan hoor.

Grroetjes

Mira

Faith, fijn te horen dat het goed gaat met je! Nog even en je hebt je kleine lekker in je armen!

Mira, leuke jurken genoeg, alleen wil ik er niet zoveel voor uitgeven (dacht zelf zo rond de 150 euro) dus ja, dan wordt het alweer moeilijker. Wil ook niet een uitgebreide bruidsjurk hoor, maar wel weer zo dat “men” wel ziet dat ik de bruid ben! Ach, ik heb nog even tijd…ga maar eens met mijn moeder een afspraak maken om ergens te gaan kijken.

Miranda, ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Laat je snel wat horen?

Liefs,

Edanjelan

Edanjelan:

Wel een leuke bezigheid… trouwens Euro 150,- is ook al een bak geld.

Ben benieuwd… succes!!!

Groetjes

Mira

OLA,

Sorry, ik heb jullie een tijdje niet gevolgd. Heb net heel snel ff alles doorgelezen.

Leuk een trouwerij erbij!! Goede zaadjes, nieuwe kamers, nieuwe vloeren!

Hier gaat het redelijk, lang computeren is nog steeds lastig (en twee hoog trap lopen ook), vandaar dat ik niet zo veel meer achter de computer zit.

Als ik me rustig houd gaat het wel, anders veel pijn ´s nachts.

Soms komen de muren op me af!! Ik hou helemaal niet van rustig aan doen!!!

Maar goed, ondertussen op week 37 dus onze dochter mag geboren worden. Alles is in orde, gisteren klossen gehaald. Nu wordt het echt echt!!

Met onze trouwerij vordert het ook. Vorige week overleg gehad met de zaak waar we receptie en eten willen doen (toevallig ook 32 man).

Het gesprek met de nieuwe eigemaars was postief; ff ter info: de zaak is overgenomen door anderen en het was nog de vraag of zij ook zin in ons feestje zouden hebben, (stel je voor moet 3 maanden voor tijd op zoek naar nieuwe locatie!).

Op zich wel leuk wat afleiding om te tijd te doden. Ik hoop nog uiterlijk 2 weken!! Ik laat het jullie weten als het zo ver is.

Heel veel liefs voor allemaal !

Marjed

Hallo meiden,

Hier ben ik weer. Het is gisteren niet zo verlopen als ik gehoopt/gedacht had. De assistent gyn die wij altijd hebben (hele lieve vrouw) was heel zorgzaam en legde alles goed uit wat ze ging doen. Ze had het cupje geplaatst en baarmoeder vacuum gezogen (auwwww), toen bleek bij het inspuiten van de vloeistof dat het cupje lekte. Na nog 3 x proberen en een ander cupje luktte het nog niet. De vloeistof liep net zo snel weer terug vanuit mijn baarmoeder. Toen heeft ze de gyn gebeld (lollige man) en deze heeft het ook 2x geprobeerd maar ook bij hem lukte het niet. Nu is bij mij het geval dat na het baren van 4 kinderen de baarmoedermond wat rafelig is geworden (komt door de bevallingen) en het cupje dus niet aansluit. Ik mocht mij weer aankleden na alles bij elkaar 3 kwartier en hebben een gesprek met de gyn gehad. Deze heeft voor gesteld om onder plaatselijke verdoving een hysteroscopie ( soort kijkoperatie) te doen. Ze gaan dan met een kijkbuisje in je baarmoeder kijken en spuiten dan ook contrastvloeistof in om te kijken of alles goed is en toegangelijk. Alleen het nadeel is dat dit op de ok moet gebeuren en manlief er dus niet bij mag zijn. Balen!!! Nu nog een beetje raar gevoel onder in mijn buik, niet echt pijn, beetje zeurderig.Moet vanmiddag het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken, wordt ongeveer over 4 weken. Dit onderzoek moet natuurlijk ook na je menstuatie en voor je eisprong plaatsvinden.

Manlief mag ook nog een keer zaad inleveren, was al weer een half jaar geleden en ik hoop dat het net zo goed is als bij jou, mira. Gefeliciteerd. Dat is toch heel fijn om te weten dat dit nog steeds van super kwaliteit is. Nog even volhouden het is zo mei. 8)

Een jurk voor 150,-- euro?. Ik heb mijn jurk voor de bruiloft bij een bruidswinkel gekocht. Een lange avondjurk, maar daar hebben ze ook vaak wel mooie jurken en pakken zonder poespas, Misschien het kijken waard.

Leuk nog even onze zwangere onder ons op het forum te zien. Voor je het weet is het juni. geniet ervan. en veel succes met de kinderkamer!!

Ik ga weer even languit op de bank voor de buis. Hoor jullie snel weer

Lieve groetjes miranda

Marjed, kom op de laatst (zware) loodjes!!! Ik denk aan je.

De kijkoperatie vind plaatst al op 20april. over 3 weken dus.

Liefs miranda

Hallootjes,

Miranda: wat een toestand is het woensdag geweest meid… en 20 april alweer de kijkoperatie? Zeker snel zeg. We zullen je 3 weken afleiden, zodat je er niet aan zal denken :slight_smile:

Marjed: heeeeeeel veeeeeel sterkte met de laatste loodjes!!!

Liefs

Mira

lieve miranda,

:**:

Wat een dikke pech zeg! Geen pretje om dit een aantal malen te moeten doorstaan.

De kijkoperatie zal wel duidelijkheid geven, balen is het wel! We gaan duimen voor een goede uitslag.

Hoiiiiii allemaal,

Hoe is het met iedereen?

Ik heb vorige week nog de arts gesproken en de zaadjes zijn precies zo opgewerkt en gecentrifuceerd als dat je een IUI zou krijgen en er bleven 6,8 miljoen superzaadjes over. Dus zeker voldoende voor een IUI. Daarna hebben we een afspraak gemaakt voor 25 april. Dan krijgen mijn hubbie en ik een startgesprek met de arts (planning van de IUI) en daarna een prikinstructie (Pregnyl-spuit). Deze spuit moet ik 1,5 dag voor de IUI hebben. Zelf durf ik mezelf niet te prikken, dus mijn hubbie gaat het bij mij doen. Verwacht wordt dat ik mijn 1e IUI halverwege mei zal krijgen (ligt aan mijn cyclus). Ff tot 8 mei niet zwanger worden en daarna… kunnen wij weer zwanger worden. :lol: Joepie de poepie!!!

Liefs

Mira

He Mira,

Spannend zeg. Het wordt nu echt concreet. Goed dat er zoveel goede zaadjes over zijn. Ik duim zo voor je dat het nu echt gaat lukken voor jullie!!

Hier alles ok. Gisteren nog ff samen uit eten geweest (wie weet was het wel het laatste weekend samen!). Zelf denk ik dat het nog wel even duurt, alhoewel het wel erg gaat opschieten (37,5 weken). Bij mijn laatste zoon ben ik bij 38,5 week bevallen. Ik wou dat ik het maar wist!!

Iemand met helderziende gaven aanwezig??

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs voor iedereen!

Marjed

Miranda, jeetje wat een gedoe was dat zeg! En wat snel al dat je de kijkoperatie krijgt…ik denk aan je!

Mira, wat een goed resultaat zeg! Nou dat het maar snel mei mag worden!

Marjed…de laatste loodjes…leuk hoor! hoe oud is jouw jongste? Leuk hoor om straks weer zo’n kleintje in je armen te hebben.

Ik ga zaterdag waarschijnlijk op zoek naar een jurk. Dan hebben we de kids niet dus hebben we even rustig de tijd om op zoek te gaan naar iets. Manlief gaat mee…wel zo gezellig, ook al hoort het eigenlijk niet…

Liefs,

Edanjelan