Hoi hoi,
Nou hier nog steeds geen beebje hoor!! ze vind het veel te fijn in mijn tummie want ze maakt ook nog geen aanstalten :roll: ik moet zeggen dat ik het nu wel wat minder vind hoor, het word allemaal wat zwaarder en je zit er toch echt wel op te wachten…maarja je kan er echt niks aan veranderen en je moet gewoon geduld hebben.
We wachten nog maar meer… :shifty:
Endanjelan,
wat zien jullie er mooi uit op die foto en zo te lezen hebben jullie een geweldige dag gehad…met je oudste zoon erbij :thumbup:
Miranda,
Hier gaan de duimpjes ook weer volop aan de draai hoor!!
Jeetje weer met je zoon naar de dokter geweest…hoe is het nu met hem??
En wat lekker dat jullie met zijn tweetjes op vakantie gaan en wel liefst 3 weken naar Italie…oh kunnen we ruilen…ik wil ook :lol:
Marjed,
Heerlijk om te lezen dat het allemaal zo lekker gaat met mare…kan je lekker rustig bezig met het plannen van je bruiloft en je plannen voor de shop zonder je druk te maken om haar.
Kan me voorstellen dat je het heel sneu vind voor je manlief dat er niks geregeld was…dus helemaal niet raar hoor dat jij dat voor hem doet, dat is juist heel lief van je.
Mira,
Alweer bekomen van je vroege ei… en alweer klaar voor de volgende poging?
Nou ga stoppen we gaan zo lekker pizza eten… ben ik helemaal dol op.
Fijn weekend iedereen en ik hoop dat ik de volgende keer met goed nieuws kom.
Hoi Nikita,
Beebje vindt het idd veeeeels te lekker in je buik Ik kan me voorstellen, dat je wilt dat beebje nu naar moeder gaat luisteren hihihihi.
Sterkte nog meid met het wachten…
Liefs
Mira
Hoi meiden,
hier een kort berichtje van mij. Zoonlief is op de foto geweest met zijn enkel, maar gelukkig niet gebroken, vrijdag heeft de fysio hem ingetaped en woensdag moet hij weer terug.
Ik hoop dat het niet meer zo lang duurt voor je nikita.
Wat een mooi bruidspaar met iedereen die je dierbaar is erop. Veel succes met het inplakken. Is denk ik wel leuk werk!!!
Als ik even niks van mij laat horen, maak jullie dan maar geen zorgen maar hier is gisteren een prive bom ontploft om het maar zo te zeggen. Niet tussen lief en mij. Verder zal ik daar niet over uitwijden, je mag mij natuurlijk wel prive mailen maar het is iets te prive om dat hier te zetten.
Maar ook deze crisis overleven we wel!!!
Ik kijk nu nog meer uit naar de vakantie.
Lieve groetjes en tot snel
Miranda
Hoi hoi
julie zullen wel denken… Waar is onze faith gebleven…
20 juni uitgerekend en hier nog geen enkele aanstalte om geboren te worden. Veel te lekker bij mama.
:dance: :dance:
mama zelf vind het intussen wel welletjes. Begrijp me goed, ik zou voor de rest van mijn leven wel zwanger willen blijven maar die extra 30 ! kilo aan mijn lijf merk ik wel hoor.
mijn bekken heeft het sinds een week begeven en zitten is dus ook een ramp. evenals liggen, lopen etc…
mijn rechterknie is overbelast en mijn rechtervoet is doorgezakt. (omdat ik links wil ontlasten)
veel harde buiken die sinds een paar dagen nog een graadje pijnlijker worden maar verder geen actie. Ik hoop dat ik net als Niek snel wordt verlost
Miranda, ik heb wel een idee waar je prive bom over moet gaan. Ik wens je veel sterkte!
Edanjelan, nog van harte gefeliciteerd met je trouwdag! Veel plezier met de foto’s en het showen.
Mira, jammer dat je poging is afgeblazen. Jou lucky egg zal snel komen!
Nikita: Tja meid, ik voel met je mee!!!
Ik hoop jullie snel te kunnne berichten!
Oooh faithjuh bij jou ook al zo erg…iedereen bevalt lekker op tijd en wij moeten weer zo lang wachten en jij ook al met zoveel lichamelijke ongemakken erbij…niet leuk hoor!!
Ik hoop echt voor ons beide dat ze nu toch snel aanstalten gaan maken…
Nikita en Faith, zet hem op…laat die kleintjes maar komen, jullie hebben lang genoeg op ze gewacht!
Ik hoop dat ze jullie niet te lang over tijd laten lopen. Bij mijn eerste ben ik ingeleid na 2 weken en dat was maar goed uiteindelijk. Mijn placenta had niet veel reserve’s meer. Dus toen ik bij de derde weer bijna 2 weken overtijd was heb ik zelf de stoute schoenen aangetrokken en bij 42 weken een afspraak gemaakt voor een CTG. De verloskundige zei toen nl. dat ze nu wel langer over tijd liet lopen. Gelukkig was het allemaal niet nodig en kwam meneer zelf na 12 dagen over tijd te zijn.
Succes de laatste loodjes!
Liefs,
edanjelan
Nikita en Faith,
SPANNEND… VOOR JULLIE!!! Heeeeeel veeeeel succes met de laatste loodjes meiden.
Liefs
Mira
He dames,
Wat een prachtige eenvoudige jurk Endanjelan! Zeer stijlvol. Jullie zagen er allemaal prachtig uit! Lieve kindjes ook. Tja het gaat hier idd ook erg opschieten! Vrijdag de jurk passen en afgelopen zaterdag schoenen met mijn mams gekocht. gelukkig direct geslaagd (wonder met maat 43!).
Nikita en Faith houden ons erg in spanning, ik ben erg benieuwd naar de namen, verhalen ren hoop natuurlijk ook een fotootje te zien. Ik moet wel zeggen door een foto gaan de personen op het forum wel meer leven. Ik zal zelf ook een fotootje plaatsten van de jurk.
Mira wanneer heb je nu weer een meting?
Nou dames, we horen/zien het wel weer. Mijn plannen voor de shop dreigen in het water te vallen. Alle banken eisen eigen geld (en behoorlijk ook). Dus ik hoop nog wel dat mijn shop door kan gaan! want eigen geld hebben we dus niet. Ik hou jullie op de hoogte!! Het idee is zoooo leuk!!!
Liefs Marjed
Hoi meiden,
Hier een berichtje van uit een stressvol huis. Ik hoop dat deze crisis nu eindelijk eens de laatste is. Stiefzoon wil hier niet meer komen, wil geen gezeik van ons (is zijn ogen) en heeft zaterdag stiekem het huis verlaten en is vertrokken naar zijn moeder. Ik hoop dat de rust hier na dit nu eindelijk eens gaat komen.
Maar eigenlijk was ik benieuwd wie deze spannende wedstrijd zal winnen,
is het faith of nikita. Jullie maken het wel spannend (de baby’s in elk geval) Ik duim voor jullie dat het niet zo heel lang meer hoeft te duren en jullie snel een baby’tje in je armen kunnen sluiten. Ik wens jullie een voorspoedige bevalling. (ik weet uit eigen ervaring dat die bestaan)
Marjed, krijgen we in delft nou geen leuk winkeltje??? Wij zijn daar wel aan toe. Ik weet niet wat de plannen waren maar een leuk winkeltje of bedrijfje is altijd welkom. Ik hoop dat het alsnog gaat lukken. Je bent zo enthousiast dat moet vast iets heel speciaals zijn. Maar natuurlijk wel een bruiloft in het verschiet, ik ben benieuwd hoe je eruit zal zien. Een stralende bruid, daar twijfel ik niet aan. Gaat de kleine ook mee op vakantie???
Mira, de schik al helemaal te boven? dus als het goed is wordt jij dus zondag of maandag ongesteld. Misschien heeft je man wel het eitje bevrucht voor dag 11. Dat zou toch wel heel erg mooi zijn. De zaadjes zijn er tenslotte goed genoeg voor. Ik hoop het zo!!!
Veel liefs en tot snel
miranda
Hoi, hoi,
Spannend hier hoorrrrrr met de zwangeren
Marjed: als ik ongi word dan moet ik bellen voor een afspraak voor een follikel meting op dag 9 of eerder.
Spannend vrijdag je jurk passen, nu wordt het allemaal echt …
Je maakt ons wel ergggg nieuwsgierig hoorrrr met je toko :roll:
Miranda: vervelend om te horen van je stiefzoon meid… veel sterkte! Ja Miran ms is het zo wel raak geweest…ik hoop het, alhoewel er weinig van klussen kwam, mijn hubbie heeft veel nachtdienst gehad, maar you never knows??? hihihihihi
Wij gaan vanavond naar een meiske, die 1 jaar is geworden, best heeel leuk om te gaan, maar ik vind het toch altijd weer moeilijk… want je wil zo graag ook een beebje.
Lieve groetjes
Mira
He Miranda,
Vervelend van je stiefzoon. Wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn as. man (hihi) zijn dochter. Die wilde haar vader ook ineens niet meer zien. Moeilijk is dat he? Maar je moet je realiseren dat het niet die vader is die ze niet meer willen, ze willen meestal gewoon even rust. En dan kiezen ze bijna altijd voor de partij die ze verzorgt. Het vervelende is dat achter dit soort verhalen vaak een moeder zit die niet gewoon kan omgaan met het feit dat pa een andere relatie heeft en de kinderen dus bestookt met alles. Het kan even duren, maar op den duur komt het wel weer goed, als de kinderen zelf volwassen worden en uitvliegen.
Maar dat duurt zo lang he?
Tja dat shoppie in Delft dat moet er komen. Morgen nog een gesprek met de bank, we geven niet op!!
Vandaag mama / Mare dag. De jongens bij hun pa. Even rust in de tent.
Ook lekker af en toe. Maar ik mis ze dan ook wel weer hoor!!
Mare gaat lekker mee op vakantie! Dat moet wel want ze hangt nog aan mama´s borst! Trouwens ik kan nog geen dag zonder haar!
Nou meiden, hou jullie taai.
Veel liefs Marjed
Nog geen babies erbij? Of zouden ze lekker al bevallen zijn en nu liggen te genieten van hun kleine hummels?
Marjed, leuk je jurk passen. En natuurlijk willen we jouw jurk ook zien!
Spannend het gesprek met de bank vandaag, hopelijk gaat het je lukken. Ben ook wel benieuwd wat voor winkeltje het nu gaat worden.
Wanneer gaan jullie op vakantie?
Wij hebben onze honeymoon op 1 augustus…dus we moeten nog even geduld hebben.
Gelukkig komt het mooie weer er weer aan, want dit vind ik toch maar niets. Al die regen en dat grauwe weer. Ik wil gewoon lekker zon hebben.
Nou, ik hou het hier in de gaten, ben erg nieuwsgierig wanneer de beebjes nu komen.
Liefs,
Edanjelan
ooooooohhhhhh jeeeeee zouden de beebjes er al zijn???
Marjed: hoe ging het gesprek met de bank vandaag?
Edanjelan: hoe is het met jou? Heb je je eigen achternaam gehouden of je mans achternaam? En hoever ben je het met plakken van de foto’s. Lijkt me idd ook een leuk werkje.
Miranda: hoe is het met jou? Wat Marjed schrijft is waar, mijn hubbie heeft zijn kinderen al geruime tijd niet meer gezien, omdat sowieso zijn ex nooit meewerkt. Maar wij gaan idd ervan uit, dat als ze ouder worden, dat ze weer contact met ons opnemen. Zelf doen de kinderen dit niet, er zit vaak iemand anders achter; ze worden ook niet gestimuleerd om contact met ons op te nemen. We nemen de kinderen ook niets kwalijk. Meid sterkte nog…
Jaaaa het mooie weer komt er weer aan, gelukkig wel 8)
Ik heb alweer pijn in mijn rug enzo… dus ik denk dat ik volgende week ongi word.
Liefs
Mira
Mira, ik heb mijn mans achternaam aangenomen. In mijn vorig huwelijk heb ik mijn meisjesnaam gehouden, maar ik vond dit zo bijzonder en zo wel overwogen dat ik er voor gekozen heb mijn mans naam aan te nemen.
Heb nog niet alle foto’s ( mijn zus had ook mooie foto’s) dus ik ben nog niet aan het inplakken. Ik wil nl. altijd mijn foto’s op volgorde, is een tik van me…
Het blijft altijd een heel gedoe met exen en kinderen. Wij zeggen ook altijd, als de kids volwassen zijn dan kunnen ze pas hun eigen keuzes maken en zal alles inderdaad wel goed komen.
Liefs,
Edanjelan
Hallo,
Nou ook deze bank is enthousiast over het plan en in mijn gesprek met
bepaalde vrouwen (vaag he) komt steeds naar voren dat er veel vraag is naar " mijn " product. Maar ja, hier vraagt de bank ook 25% eigen geld. En dat is dus lastig. We moeten nu zoeken naar een oplossing. Maar wellicht tillen we het even over de vakantie heen. Dan kunnen we rustig nadenken. Want soms ben ik wel heel impulsief.
Mare heeft haar eersyte prikjes vanmorgen gekregen (twee tegelijk!). Ik ging deze keer niet huilen, misschien omda het de derde is. Maar het blijft toch altijd zielig.
Nou meiden, tot later weer!
Liefs Marjed
Hoi hoi,
Nou hier nog geen beebje hoor!!!
Vanmiddag weer bij de VK geweest en alles is nog lekker rustig hoor en de kleine meid is nog niet eens helemaal ingedaald…dat vermoeden had ik al want ik voel af en toe een enorme druk tegen mijn schaambeen en dacht al dat zij dat was… de vk heeft dit bevestigt maar zei er ook bij dat ze zomaar ineens kon indalen.
Verder was alles goed ze was wat meer met het rugje naar achteren gaan liggen waardoor we wat meer moesten zoeken om het hartje, maar toen die er uiteindelijk was klonk dat weer geweldig. Mijn bloeddruk was volgens de VK perfect voor een hoogzwangere 120/75 en dus maar weer een afspraak gemaakt voor volgende week Donderdag.
Ik heb nog wel gevraagd wat de bedoeling is als ze echt niet van plan is om te komen. Ze gaan op 41.5 week kijken hoe de conditie is en of het dan al gehaald moet worden als blijkt dat alles goed is wachten ze tot 42 weken en dan gaan ze het inleiden. Ik heb namelijk ook wel gehoord dat ze tegenwoordig wel tot 43 weken wachten, maar daar heb ik dus echt geen zin in hoor…dus voor mij nog max 13 dagen wachten.
Marjed,
Hé vervelend dat ze wel enthousiast zijn maar dat je weer een eigen kapitaal moet inbrengen… hoop dat je na de vakantie meer geluk hebt. Wat goed zeg dat Mare niet eens gehuild heeft.
Endanjelan,
Leuk hoor fotootjes inplakken…hahaha en ik ben dus niet de enige die ze zo precies wil hebben… pfff gelukkig maar.
Mira,
Laat die ongi maar komen :dance: dan kunnen jullie weer aan de slag en dan kunnen wij weer gaan duimen.
Miranda,
Vervelend hoor!! dat je stiefzoon niet meer bij jullie wil wonen…dat is het vervelende hé dat er nog een andere partij is die ook nog invloed op ze kan uitoefenen.
Hoop voor jullie dat het snel weer goedkomt en dat er weer wat rust in de tent komt.
Nou ga stoppen zit niet meer zo lekker.
hoi dames,
Ik elke keer kijken maar nog steeds de babijtjes in de buiken??? Ik hoop dat jullie voor het weekend bevallen het wordt namelijk weer warm weer, en ik kan begrijpen dat jullie daar niet op zitten te wachten.
Hier is de rust weer enigzins terug gekeerd. Na zondag niks meer gehoord betreffende stiefzoon. Geen berichtjes meer van hem zelf of een bemoeizuchtende tante. Wij hebben onze maatschappelijk werkster gebeld en gevraagd hoe wij hier meer om willen gaan de goede weg is. En volgens haar is dat zo, de volgende stap is aan hem.
Op school heeft hij gisteren tegen iedereen heel stoer verteld dat hij weggelopen was en niet meer terug ging naar dat K#T gezin. Dat heeft ons nog meer overtuigd heel voorzichtig te zijn met eventuele toenaderingen. Maar volgens de deskundige kan het nog wel jaren gaan duren voor dat bij hem het kwartje van zijn gedrag gaat vallen. We wachten af, en gaan voorlopig verder met ons eigen gezin, wat het hier heel fijn heeft.
Verder heb ik niet echt veel te melden,. vanmiddag naar de fysio voor mijn nek en rug, alles zit door dit helemaal vast.
Liefs miranda
Ook ik kwam even kijken of er al baby nieuws is…maar nee dus.
Wij gaan van het weekend wrs. met zijn tweetjes nog even onze huwelijksnacht vieren in een hotel…we zijn er nog niet helemaal uit hoe en waar. Wel leuk natuurlijk.
Liefs,
Edanjelan
Endanjelan,
Wat gezellig zeg nog even een lekker weekendje weg met zijn tweetjes…nou er is vast wel iets romantisch te vinden hoor!!
Miranda,
Jeetje zeg! dat is nogal wat dat hij dat allemaal roept op zijn school…ben blij voor jullie dat de maatschappelijk werkster zegt dat jullie het goed aanpakken.
Ik hoop voor jullie dat de rust wederkeert en dat je je bezig kan houden met voor jullie belangrijke dingen en jullie gezin.
Mira,
Hoe gaat het bij jou?? nog steeds voortekenen voor een naderende ongi??
Nou hier nog steeds helemaal niks hoor!! en door de melding van de VK (afgelopen dinsdag) dat beebje nog niet helemaal ingedaald is ben ik bang dat ze voorlopig ook nog niet komt Ik voel nog helemaal niks en ze zit nog harstikke hoog…dus het is nog maar afwachten.
Ik hoop echt dat ze volgende week komt, want die week daarna is mijn broer jarig en mijn moeder (9 en 10 juli) en ik zou het niet leuk vinden als ze 8,9,10 of 11 juli komt :?
Dit zijn nog twee buikfotootjes van eergisteren:
Nikita, wat een geweldige buik zeg.
Ik hoop echt dat ze zich snel laat zien aan jullie.
We gaan een nachtje in een bruidssuite in Vught. Helemaal geweldig. Groot bad, ontbijt op bed. Kortom wij vermaken ons vast wel!
Liefs,
Edanjelan