Hallo meiden,
Gelukkig weer wat beweging op het forum. Ik vond het zo stil. Wat leuk een trouwerij met de kleine meid erbij!!! Ik kan geen trouwjurk maken wel heb ik de witte jurk voor mijn dochter gemaakt toen ze communie deed. van satijn met organza. Ga je een witte trouwjurk maken??? Ben wel heel nieuwsgierig.
Wat spannend dat de arts morgen belt. Gaat hij dan uitleggen wat de volgende stappen zijn??
Wij gaan over 2 weken weer naar voorburg. Dan is de uitslag van het bloedprikken voor de eisprong binnen. Ben wel heel erg benieuwd of alles inderdaad goed is. Komende week weer snel aan de klus. Ik heb net ovulatietesten besteld hoop dat ze er snel zijn. Niet geschoten is altijd mis!!! Zelf ga ik ervan uit dat ik rond dag 13 of 14 mijn ei heb. maar aan het slijm te zien(raar praatje) is het volgens mij later, pas op dag 17 ofzo. Maar ik weet niet of dat mogelijk is bij een cyclus van 28 dagen. Weten jullie hier wat van.
Verder hier al het behang van de muren gehaald en manlief heeft het plafond gewit. Ziet er weer spik en span uit. Nu moet ik nog alle ramen en kozijnen en deuren gaan verven, dan kan er weer behang tegen aan.
Ga gauw weer wat doen. Voor dat de kindertjes weer thuis komen (waren het weekend bij hun vader)
Tot heel snel,
miranda
Miranda,
ff snel: ikzelf heb ook een cyclus van 28 dagen, mijn eisprong was rond dag 18-19. Dan zag ik een temp sprong. Hou dus niet teveel vast aan dag 14.
Liefs Marjed
PS: tuurlijk laat ik foto zien!
Hallo meiden!
Goh, wat een hoop nieuws! Marjed, leuk alle voorbereidingen voor je trouwdag, en wat een leuke datum, 7-7!
Ik wacht nog steeds op een officieel aanzoek, mij lijkt 20-06-2006 wel leuk
Maar ik zou het in ieder geval niet meer zo uitgebreid doen, alleen een etentje ofzo met de echt dierbaren.
Hier zijn de :evil: :evil: :evil: :evil: weer gearriveerd! Grrrr, maar goed, het zat er wel in, ik ziekjes, manlief ziekjes. Dus ook weer op naar de volgende ronde.
Het midweekje in Brabant was heerlijk, de kids hebben zich uitstekend vermaakt. Nu weer druk met voorbereidingen voor een verrassingsreceptie voor mijn paps a.s. zondag.
Tot gauw weer!
Liefs,
Edanjelan
hoi marjed,
hoe ben jij er achter gekomen dat je vruchtbare dag 18/19 was. Ook door ovulatietesten.
Liefs miranda
Hallootjes,
Miranda: ik heb ook ovulatietesten uitgeprobeerd van MatCare, ik kreeg helaas geen positief streepje. De gyn zei dat ik het waarschijnlijk op het verkeerde moment getest had. Ik deed het 1x per dag en als ik het goed zo moeten doen, zou ik het 2x per dag moeten doen, vertelde de gyn. Jaaaa daaaaaag… ik vond het al vreselijk om 1x per dag mijn plas zolang in te houden. hihiihihih Ik heb een cyclus tussen 26-30 dagen en mijn eisprong is rond dag 14-15 (dit n.a.v. een bloedtest). Meid zijn jouw testjes al binnen?
Succes met je huisie!!!
Edanjelan: balen meid :? Maar hebben jullie griep? Want er heerst overal zo’n beetje buikgriep. Beterschap!!!
Succes met de voorbereidingen van het feestje van je pa.
Nou ik ben best benieuwd wat voor afspraken wij vanmiddag maken met de arts; ik denk dat hubbie een spermaonderzoek moet ondergaan… dit gaan ze dan opwerken alsof ik een IUI zou hebben.
Doegies en tot strakkies.
Liefs
Mira
Hoiiiii,
Ik ben net gebeld door de arts en zoals ik dacht moet hubbie eerst een spermaonderzoek krijgen. 20 maart gaan we ut “potje” brengen.
Voor de rest konden ze niets in mijn bloed vinden, ook geen chlamidia, dus ook geen verstoppingen in eileiders ofzo. Dit wist ik natuurlijk wel.
Ze gaan het zaad van hubbie opwerken zoals ze het ook bij een IUI gaan doen. Daarna volgt in mei een afspraak voor de 1e IUI.
Dat was het weer… ik kan niet wachten tot het mei is…hihihihih
Doegies
Mira
He Mira,
Wat spannend allemaal!! Nog even geduld en dan is het zo mei!
Veel sterkte!
Liefs Marjed
Dank je wel en dat is ook zo Marjed… mei komt er snel aan
Liefs
Mira
Hi meiden,
Zo, staan we weer een beetje bovenaan, we waren zo ver naar onderen gezakt!
Hoe is het met iedereen?
Hier is alles goed, gisteren een verrassingsfeestje gehad van mijn paps. Was erg gezellig, en hij was inderdaad verrast.
Verder eigenlijk geen nieuws, behalve dan dat de kids flinke sneeuwpret hebben gehad hier, met een flinke lading sneeuw!
Liefs,
Edanjelan
Hoi hoi
Afgelopen week mijn hepatitus A en DTP prikken gehaald. Ik wilde eerst niet en was er huiverig voor. Maar er is mij uitdrukkelijk verteld dat het echt geen kwaad kon bij zwanger worden/zijn. Dus toch maar gedaan, dan ben ik daar de eerste tien jaar vanaf!
Voor de rest gaat het zijn gangetje. Ik denk dat de Clomid wel werkt.
Ik had zaterdag een positieve OV test en dat al op dag 16 en dat is voor mijn doen supervroeg! Dus hop hop hop helemaal los afgelopen weekend!
Vrijdag bloed laten prikken om te testen of de Clomid echt zo goed zijn werk doet als ik denk en dan een afspraak maken voor telefonisch consult over hoe nu verder… dat weten we dus over een paar weken weer. Ik ga vrijdag bloed prikken en maandag dus lekker op vakantie, lekker strak gepland alllemaal!
Tot die tijd… maar proberen normaal te doen, te relaxen en mijzelf niet gek te maken!
Dat was het weer even!
Liefs Gabby
He Gabby,
Wat spannend allemaal. heb je dit al eens eerder ondergaan? Ik hoop dat het postief uitpakt!
Hier alles ok. De laatste loodjes zullen we maar zeggen… Ik ben echt aan het aftellen. Nog een paar dingetjes (gordijntjes en wiegje ophalen) dan zijn we echt klaar. Fijn gevoel. Van mij mag ze komen met 37 weken (eind van deze maand) maar ja je hebt het natuurlijk niet voor het zeggen.
Ik ben die bekkeninstabiliteit meer dan zat, en hoop dat dit heel snel weg gaat na de bevalling!
Nou meiden het beste allemaal!
Groetjes Marjed
Hoi allemaal,
Hier ben ik weer ff… morgen is het een maand geleden, dat ik de BMR-prik heb gehaald, dussssss nog 2 maandjes… :dance:
Gabby: spannend hoorrrrr…
Marjed: jeetje gaan de weken zoooooo snel???
Edanjelan: wat lief het feestje voor je pa. Een dag om nooit te vergeten.
Lieve groetjes
Mira
Mira, alweer een maand geleden? De tijd vliegt echt…nog 2 te gaan! Wanneer moest je mannetje nou ook al weer een potje inleveren? was dat nou eerdaags?
Marjed, ook voor jou schiet het lekker op. Fijn hoor!
Gabby, spannend…hoop dat de clomid zijn werk doet!
Hier verder geen nieuws meer!
Tot gauw,
Liefs,
Edanjelan
Hoi hoi,
Even een berichtje van mij, maar hier gaat het helemaal niet goed, met de kleine en de zwangerschap gelukkig wel, maar voor de rest dus niet dat is ook de reden dat ik een tijdje (weer) niks van me heb laten horen.
Ik zit nog steeds thuis van mijn werk en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven (tot na mijn zwangerschapsverlof). Ik heb vorige week maandag een gesprek gehad met de bedrijfsarts en mijn baas en dat liep heel stroef, mijn voorstel was om met mijn beide collegas nog een gesprek te voeren zodat iedereen weet wat er gaande is en zodat we dan kunnen werken aan een goede sfeer. Afgelopen donderdag is dat gesprek geweest en dat ging helemaal niet goed, mijn collega
s verzonnen allemaal onzin om mijn verder de grond in te trappen en stonden gewoon keihard te liegen. 1 van die collegas kon melden dat hij nogal aangedaan was over een stukje wat ik op mijn web-log had gezet, dit stukje:<br /> <br /> <span style="color: red">"Tja mijn andere web-log moest ik helaas afsluiten, omdat ik herkend ben door mensen die bepaalde dingen hebben gelezen en het hier niet mee eens zijn en dus willen dat ik deze tekst van mijn web-log haal.<br /> Jammer, maar ik vertrouw ze niet meer en wil daarom niet meer verder gaan met mijn web-log, ik weet bijna zeker dat ze vaker gaan lezen en daar voel ik me niet prettig bij, vandaar dat ik nu deze heb gemaakt. Ik moet er nog wat verder aan sleutelen, maar het begin is er iig weer. Moet zeggen dat ze ook geen slechtere dag hadden kunnen uitzoeken, want vandaag is mijn NOD dag en er is nog niks in aantocht..........."</span><br /> <br /> Volgens hem was zijn vertrouwen beschaadt en ging het wel lang duren voordat hij daar overheen zou komen.<br /> Ik heb het stukje gelijk die avond opgezocht en het blijkt dus dat dit op mijn nieuwe web-log staat en niet op die oude zoals mijn collega zei en het gaat over mijn baas en niet over hem, want ik wist niet (nouja niet...) dat mijn collega web-log las, (tuurlijk wist ik het wel maar dat heb ik nooit tegen hem gezegd).<br /> Het gesprek verliep dus in verwijten naar elkaar en dan vooral naar mijn kant toe en mijn baas stelde zich ook al niet op als een leidinggevende maar als een werknemer en deed net zo hard mee.<br /> Ik heb bijna de hele nacht beneden gezeten omdat ik helemaal overstuur was en dat was voor marco een reden om vrijdags mijn baas te bellen en hem te vragen wat hij met die actie wilde bereiken en dat hij ook maar eens een keer zijn fouten moest toegeven...nou heeft hij dat dus tegen marco wel gedaan maar tegenover mij nooit.<br /> Ik heb de bedrijfsarts gebeld en daar zijn marco en ik maandag geweest en die was ook behoorlijk geschrokken van de uitbarstingen van mijn collega
s en mijn baas. Hij kwam tot de conclusie dat als ik hier wilde blijven dat ik minstens nog wel 4 of 5 van dat soort gesprekken zou hebben en dat ik enorm veel modder over me heen zou krijgen en dat ik dat dan allemaal moest slikken. Hij stelde voor om de weg van de minste weerstand te kiezen en te gaan voor een interne herplaatsing en als dat niet wil een externe plaatsing.
Hij heeft voorgesteld om er over na te denken en er over te hebben thuis, maar dat maakt toch niks uit dus ik heb hem gelijk die middag opgebeld en gezegd dat hij dat maar moet regelen…
Ik weet ook wel dat het niet anders kon, mijn collegas en ik stonden zover van mekaar vandaan dat er nooit meer sprake kon zijn van een leuke sfeer op de afdeling, maar ik weet nu echt niet wat er gaat gebeuren en hoe het allemaal gaat komen en is het allemaal een beetje een raadsel. Ik zit nog met heel veel onbeantwoorde vragen waar ik dus niet vanaf kom en waar ook nooit een antwoord op komt en de grootste frustratie is wel dat mijn baas er dus heel gemakkelijk vanaf komt.<br /> Ik probeer me wel de richten op mijn kleine meissie en dat lukt me af en aan ook wel maar het blijft allemaal gewoon heel moeilijk omdat je nu niet meer weet hoe je toekomst eruit komt te zien en waar.<br /> <br /> Daar komt nog bij dat ik 2 keer in de week naar de fysio moet omdat ik bekkeninstabiliteit en verschrikkelijke rugpijn heb.<br /> De b.i komt omdat mijn linkerkant van mijn lichaam helemaal uit verhouding met de rest staat, mijn linkerheup en schouder staan verder naar beneden dan de rechterkant en ik heb enorm veel speling op mijn gewrichten en spieren waar door ik nu dus last krijg, de linkerkant van mijn lichaam is ook minder flexibel dan de rechterkant.<br /> Daar moet ik ook nog hard aan werken, dus ik ben voorlopig wel even druk, lichamelijk en geestelijk.<br /> <br /> <br /> Mira,<br /> Meid nog 2 maandjes en dan kan je er weer voor.<br /> <br /> Gabby,<br /> Voor jou word het ook zeker spannend allemaal hoor!!<br /> <br /> Endanjelan,<br /> leuk zo
n verrassingsfeestje en de kinderen ook nog lekker sneeuwpret…hoop dat je het leuk hebt gehad.
Dus sorry dat ik niet zoveel reageer, maar daar heb ik even helemaal geen puf meer voor, ik lees en leef wel mee hoor.
Voor iedereen natuurlijk heel veel succes en toi toi toi en ik denk wel aan jullie hoor!!
Lieve nikita,
Speciaal voor jouw een opkikkertje : doe rustig aan en probeer zoveel mogelijk samen met manlief van jullie kleine meid te genieten, ondanks alle andere problemen. Natuurlijk weet ik wel dat dat heel makkelijk gezegd is maar denk voor al aan jullie eigen gezin. Ik hoop dat je bij je werk een plek krijgt waar je wel op je gemak bent. Maar geniet nu maar vooral van de mooiste tijd van je leven. Hou vol!!!
Verder is er hier niet echt veel te melden. Alleen dat ik in een huis vol rommel zit. Straks komt manlief thuis en gaan we alvast behangen. Dan zal het wel heel snel opknappen. De kozijnen zijn bijna allemaal geverfd. Nieuwe lamp gekocht voor de keuken, die van het weekend aan het plafond, nog nieuwe rolgordijnen voor de deur en het keukenraam, nieuwe gordijnen in de woonkamer en dan is het af. Ook willen we een nieuwe parket vloer maar daar moeten we eerst weer even voor sparen. kan niet alles tegelijk.
Ik denk aan jullie allemaal, lieve groetjes miranda
Nikita: meissie toch … :? Ik denk idd ook dat je beter op een andere afdeling kan gaan werken… ik snap wel dat je je baas en collega’s niet gewonnen wil geven, maar voor jezelf, je beebje en Marco is het toch echt het beste. En als je op een andere afdeling werkt met nieuwe lieve collega’s zou je niet eens meer terug willen!!! Natuurlijk lijkt dit makkelijker gezegd dan gedaan… maar soms kan je gewoon niet anders. Meid doe in iedergeval rustig aan en heerlijk genieten van je zwangeschap, het zou zonde zijn als je dit allemaal mist door die stomme baas en collega’s. En je weet het je kan altijd je ei hier kwijt. :-*
Miranda: ennnn? zit het behang erop? Succes verder met jullie paleisje mooi maken!!!
Edanjelan: Wij gaan 20 maart weer naar Leiden om het “potje” te brengen. Hoe gaat het verder met je?
Marjed: hoe gaat het met jou? Kop op hoorrrr meid… de laatste loodjes.
Liefs
Mira
He Nikita,
Mag ik je een tip geven? (ben zelf P&O adviseur), laat de boel nu lekker de boel. Zo te zien ga je tot je verlof toch niet meer werken. Sluit het contact voorlopig af met je werkgever en collega´s. Onderhoud wel contact met je bedrijfsarts als dit gewenst wordt. (dit ben je nml. verplicht). Neem zeker zelf geen ontslag (dan heb je nooit recht op een uitkering). tenzij het voor jullie financieel haalbaar is.
Als je t.z.t weer aan de slag moet na je verlof, stel je een mediation traject voor. Dan laat je je van je beste wil zien. Wil je Werkgever hier niet aan mij werken en wil hij je alsnog ontslaan dan moet hij naar de rechtbank om een verzoek tot ontbinding in te dienen. Dus zo kan je het voorlopig heel lang rekken…
Ook al is het lastig, probeer te genieten van je baby en de tijd die er komen gaat… Je gezondheid en die van je baby is op dit momemt het belangrijkste!
Succes met alles!
Hier alles ok. Slechte en minder slechte dagen met de bekkeninstabiliteit.
Ik ben wel heel erg aan het aftellen…
Liefs allemaal!!
He Nikita,
Nog een ding. Heeft jouw baas geen leidinggevende of directeur waar je mee kan praten. Ik neem aan dat hij niet de eindverantwoordelijke is…?
Laat hem t.z.t meedenken. Zo te zien is jouw leidinggevende niet echt capabel. Een tweede visie op het geheel kan soms verhelderend werken.
Liefs Marjed
Hoi Meiden,
Goed om te lezen dat het met de babies hier goed gaat.
Vervelend dat jullie last hebben van bekkeninstabiliteit en/of baas…
Maar jullie hebben hier al zoveel voor moeten doen/laten, dat ik zeker weet dat het jullie dadelijk allemaal voor de wind zal gaan en het grote genieten komt!
Ook de meiden die al dan niet bezig zijn in de malle molen: laat maar draaien, onze tijd komt hopelijk snel!
Ik heb vandaag mijn bloed laten prikken en een afspraak gemaakt voor telefonisch consult. Als ze dan de uitslagen hiervan hebben (voor werking Clomid en cyclus en de uitslagen van het sperma van hubbie) dan kunnen ze hopelijk aangeven wat het vervolgtraject gaat worden. Zelf hoop ik dat we heel snel nog een paar kansjes krijgen op IUI voordat alles weer dichtgroeid en we met de ingevroren spermies aan de gang moeten.
Ze heeft wel gezegd dat de wachttijd voor ICSI ic.m. Pesa (die onderzoeksvorm dus) 10 maanden is. Maar mochten we daar voor door gaan dan zal er gerekend worden vanaf de datum van de Pesa en die was 4 november…dus dat schiet al op.
Verder heb ik ergens nog een sprankje hoop dat het deze maand misschien wel op de natuurlijke manier gelukt zou kunnen zijn. Want er zijn nog wel spermies en ik ben met deClomid aan de slag deze maand. Volgens mij heb ik ook goed mijn eisprong gespot met de OVtest en we hebben goed geklust. Ik had een kleine temp-stijging mijn eisprong en nu een week later nog eens een temp.verhoging. Ziet er goed uit!
Maar ja laat ik maar normaal doen… als ik het realistisch bekijk weet ik dat die kans wel heel erg minimaal is… maar ja je wil het zo graag he…
Nu, ik ga lekker een week op vakantie en daarna dus de uitslag op 22 maart… Dan horen jullie weer van mij…
Ik denk aan jullie en maak er wat moois van!
Liefs Gabby
Gabby, toch spannend dus weer! Fijne vakantie!
voor de rest van de meiden een fijn weekend!
Hier verder geen nieuws.
Liefs,
Edanjelan