Hersteloperatie sterillisatie man... deel 3

He dames,

FF een reactie op Nikita en Faith,

Nikita en Faith; draaien in bed met pijn in het schaambeen kan duiden op hetzelfde als ik heb (bekkeninstabiliteit dus). Laat je goed informeren (ik ben ook weggestuurd door een arts die zei dat het bandenpijn was). De klachten werden steeds erger. Koop op tijd een bekkenband (Serola is een goede). En ik kreeg hem terug van de zk verzekering. Bespreek het anders nog eens met je huisarts. Als je op tijd ingrijpt kan er nog heel veel gedaan worden om erger te voorkomen. Als je wilt kan ik je wel wat tips geven, maar dat wordt zo saai voor de anderen, dan moet je maar ff een PB sturen als je daar behoefte aan hebt. Maar in godsnaam ga snel naar een dokter, want je schoenen niet aan kunnen doen duidt ook op bekkeninstabiliteit. En als je het op een beloop laat wordt het steeds erger!

En ik heb helaas ervaring.

Morgen komt de babykamer! Eind van de week het behang, dus gaat nu opschieten.

Veel liefs ook voor Mira, Endanjelan, Miranda en de rest!

Marjed

Dit is ons Kind! (Foto van 3D wilde ik toevoegen maar is niet gelukt) Hoe doe ik daT???

Marjed: Wat leuk, morgen de babykamer! Dat is zoooooo leuk!

Jammer dat de foto niet lukte! Je maakt ons zo wel nieuwsgierig.

Faith: Leuk dat je weet dat het een jongetje wordt!

Miranda, ik ben erg benieuwd hoe het was in Voorburg.

De dokter had nog niet de uitslag van het bloedonderzoek, maar daar zit ik niet zo over in. Verder hier alles goed…op naar de volgende NOD maar weer, waarvan ik nu eens hoop dat het echt eens wegblijft (mijn ongi dan hè).

Liefs,

Edanjelan

Hoi hoi,

Mira,

Ja dat kan gebeuren natuurlijk hé bij een verhuizing…heel vervelend, maar je hebt gelijk ookal heb je je inentingen gehad dat wil nog niet zeggen dat je antilichamen hebt.

Nou mischien is het ook wel even lekker 3 maandjes rust…even bijkomen van alles.

faith,

Wat leuk zeg!! een jongen, tja wij hebben geen 20 weken screening, maar vanavond wel de pretecho en dan word ook alles even nagekeken…ben e echt reuze benieuwd.

Wees maar trots en blij met je kleine zoon, kan me heel goed voorstellen dat het nu wat echter is.

Marjed,

Wat leuk de babykamer…als het klaar is laat je dan een foto zien… oh en die 3D echo wil ik ook wel zien.

Je moet dat even via http://www.imageshack.us doen, als je de foto hebt opgeslagen kan je hem via die site uploaden door te bladeren en als je dan op “host it” drukt krijg je allemaal urls en dan moet "" hotlink voor forums" copieren en hier in je bericht plakken en dan staat je foto erbij....een kind kan de was doen, maar je moet het wel even weten.<br /> <br /> Miranda,<br /> Hoe was het in voorburg?? allemaal positief nieuws??<br /> <br /> Endanjelan,<br /> Dus verder nog geen nieuws nou het zal allemaal wel meevallen hé, nu op naar je volgende Nod.<br /> <br /> Hoe is het eingenlijk met an?? al een tijdje niks gelezen van haar of heb ik iets gemist??<br /> <br /> Nou hier gaat het lichamelijk even niet zoals het moet. Zaterdagavond op de danschool kreeg ik rond half twaalf ineens enorme buikpijn en Zondag en gisteren heb ik de hele dag hoofdpijn gehad. Gisteren toen ik opstond uit mijn bed had ik weer af en toe pijn in mijn buik, en gisteren na het dansen ook weer een beetje, dus maar even rustig aan doen.<br /> Verder gaat het redelijk, maar nog niet toppie... Zondag is Marco thuisgekomen van zijn 5 dagen wintersport en er was gelijk weer een spanning tussen ons doordat hij een opmerking maakte en ik in tranen uitbarste.<br /> Hij had voorgesteld om vandaag aan de huisarts te vragen of we een verwijzing kunnen krijgen voor een psycholoog, dus dat hebben we vanmorgen gedaan en straks zal ik even bellen...mischien dat dat ook wel beter is.<br /> <br /> Wat wel weer leuk is is dat ik nu echt een speciale band heb met Scrabble ons katertje van 9 maanden, die kruipt sochtends lekker bij mij in bed en s`avonds op de bank wil hij bij mij liggen en elke keer als ik uit de douche kom dan geeft hij kopje tegen mijn benen en dan wil hij heel dicht bij me zijn…zou hij het echt voelen dat ik een kleintje bij me draag…ik denk het wel, hij is zo schattig de laatste tijd.

Vanavond hebben we de pretecho en daar heb ik echt zin in, Marco heeft gisteravond voor het eerst de kleine gevoeld, 2 keer heeft ie tegen zijn hand aangeschopt…echt geweldig!!!

De update volgt nog wel, fijne dag iedereen.

Liefs,

Nikita

hoi lieve meiden,

wat een beweging hier op het vorm weer. Gezellig!!!

Inderdaad zijn wij gisteren naar voorburg geweest. Heel veel informatie gehad. Ze hebben een uitstrijkje gemaakt. Ook moet ik vrijdag (dag 18) en maandag (dag 21) en volgende week vrijdag (dag 25) bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is. Eigenlijk moest er een temperatuurcurve bij gehouden worden maar dat zie ik niet zo zitten, slaap nog steeds niet echt heel goed. Dit uitgelegd en er werd geen probleem van gemaakt ze snapte, na uitleg van wat er hier allemaal afspeelt het heel erg goed. Dan moet ik op dag 3 weer bloed laten prikken voor andere hormonen.

13 maart hebben we een nieuwe afspraak. Dan wordt er een inwendige echo gemaakt om te kijken hoe het er allemaal aan de binnenkant uitziet, ook gaan we dan een afspraak maken voor het maken van een baarmoederfoto. (hcg). Zie ik wel heel erg tegenop, schijnt niet echt pijnloos te zijn. Heeft een van jullie dat wel een gehad??? Alle informatie welkom :slight_smile:

Al met al dus een ochtend vol informatie. Wel zijn ze heel erg lief en begrijpend. Er werd gezegd jullie beslissen tot hoe ver je gaat en welke onderzoeken je wel of niet wilt. Alles is aan ons dus. Wel een fijn gevoel.

Verder zie ik dat er zwangere meiden met bekkenklachten zijn. Doe heel voorzichtig en onderschat het niet. Ik heb het bij de laatste 2 zwangerscahppen ook gehad. Heel erg pijnlijk.

Verder even geen nieuws. ik hou jullie op de hoogte, jullie mij toch ook :smiley:

Lieve groetjes miranda

Miranda,

tjeetje meid wat een goed nieuws allemaal zeg!! en ik ben blij voor je dat het allemaal zo ontspannend gaat, wantja het is niet niks natuurlijk hé.

Ik heb ook een HSG gehad en ik moet zeggen dat ik er helemaal geen last van heb gehad alleen na de tijd een beetje kramp. Dit is natuurlijk per persoon verschillend hé en ik heb een vrij hoge pijngrens.

De meesten kregen voor de tijd vanuit het ziekenhuis pijnstillers, die heb ik nooit gehad, maar mocht je die niet krijgen dan kan je er altijd zelf nog 1 nemen voor de tijd of er naar vragen.

Ben echt blij voor je dat alles zo voorspoedig loopt.

Liefs Nikita

Eeeeeeej gezellie dat jullie er allemaal weer zijn,

Marjed: ennnnnn? hoe is de babykamer? Foto’s foto’s :dance:

Miranda: geweldig nieuws om te horen… en echt gelijk actie. Goed zo… dat horen we graag.

Nikita: ik ben niet verhuisd hoorrr hihihii… maar idd wat je zegt is ook waar, ff 3 maanden rust, maar ik had ze liever eerder gehad. Nu weet ik gewoon zeker dat ik dit jaar geen mama word, maar wel hoop ik zwanger :slight_smile:

Heb je een afspraak met de psycholoog gemaakt?

Veel plezier vanavond met de pretecho…foto’s foto’s :dance:

Edanjelan: we duimen gewoon door hoor meid :thumbup: Laat die ongi maar wegblijven :wink:

Faith: een jongen… LEUK zeg.

Nou hier zijn gangetje… ben best zenuwachtig voor de prik morgenochtend. :?

Liefs

Mira

Mira, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de prik, is ook niet mijn hobby hoor, prikken…bleeeh. Ik zal dan ook aan je denken morgenochtend!

Marjed, en…hoe is het met de babykamer. Natuurlijk willen we graag foto’s zien! Als het lukt natuurlijk :wink:

Nikita, veel plezier vanavond met de pretecho! Wil je ook weten of het een jongetje of meisje wordt of laat je je verrassen! En als je foto’s hebt, we zien ze graag!

Miranda, fijn hoor dat het nu allemaal een beetje in gang wordt gezet.

Gezellig dat hier weer meer activiteit is op het forum.

Tis inderdaad een tijdje geleden dat we iets van An hebben gehoord, maar onder haar berichtjes staat een link naar een website van haar en daar heb ik het een en ander meegelezen. Volgens mij gaat ze nu weer op voor de volgende ICSI poging.

Tot gauw maar weer!

Liefs,

Edanjelan

Dames,

FF geduld de kamer is gedemonteerd geleverd! Eerst moet man lief die nog in elkaar zetten.

De andere foto zal ik proberen te uploaden zoals mij gezegd. Maar niet te vroeg juichen, met computers ben ik beperkt handig.

Liefs Marjed

Even een update over gisteravond:

Wat geweldig zeg! zon pretecho ik wist echt niet wat ik zag, gewoon een heel piepklein mensje van 390 gram met alles erop en eraan, vingertjes, oogjes, neusje, mondje, voetjes en natuurlijk het allerbelangrijkste het hartje wat heel mooi klopte.<br /> De arts heeft alles nagekeken en alles zit op de goede plaats en het ruggetje en de lipjes zijn gesloten en het heeft geen waterhoofd....pfff ook weer goed dus.<br /> We hebben een mooie DVD mee gekregen een floppy een CD rom en 21 fotos… dat zijn er dus echt heel veel, want in de folder stond dat je er ongeveer 10 tot 15 zou krijgen…hebben wij weer geluk hé!!.

En het grappige is dat als ze mij vragen wanneer ik uitgerekend ben ik altijd zeg 21 juni maar volgens de vk 25 juni…deze arts heeft alles even gemeten en volgens deze meting ben ik 21 juni uitgerekend…hahaha echt grappig dit is al de tweede echo die het met mij eens is!!.

Maar het leukste komt nog, Marco wilde het niet weten en ik natuurlijk wel maar ik had hem beloofd om er niet naar te vragen. Toen die arts naar beneden ging zagen we de 2 beentjes, het lag met het kontje naar ons toe en met de beentjes in de lucht. Marco riep gelijk “ik weet al wat het is” ik schrijf het wel op een briefje en als het goed is mag je het zeggen, dus zo gezegd zo gedaan, Marco gaf het briefje aan de arts en deze schudde nee.

Ik schreeuwde natuurlijk gelijk dat dat niet eerlijk was want nu wist Marco het wel maar ik niet, maar ondertussen toen Marco aan het schrijven was had ik het ook al gezien…het is een meid, echt zo overduidelijk.

Leuk hé ik wilde het ook wel weten, maar eigenlijk ook weer niet want dan is de verrassing eraf, maar ik moet zeggen dat ik er wel heel erg blij van werd, want mijn voorkeur ging uit naar een meisje.

Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat het gezond is en dat alles erop en eraan zit en dat is gelukkig zo.

Nog even twee fotootjes, de eerste is van het gezichtje (overduidelijk natuurlijk) en de tweede van het handje en de vingertjes…lief hé, ben echt helemaal in de wolken nu.

Zo ga nu eerst even boodschappen doen en even de stad in…moet echt even iets in het roze kopen.

Liefs,

Nikita

Hoiiiii

Nikita: gefeliciteerd met jullie meid… en wat zijn de foto’s duidelijk zeg :slight_smile: Echt heel goed te zien.

Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie in de wolken zijn… hihihi

De BMR-prik zit in mijn rechter arm… best wel pijnlijk vond ik het, een branderig gevoel… een paar uur later kreeg ik het gevoel alsof ik griep had, een hele rode hoofd en ontzettend warm… of het was gewoon de spanning, ik weet het niet… maar goed… nu heb ik alleen nog een stijve arm en af en toe voel ik nog een steekje.

Nu de daagjes aftellen…

Lieve groetjes

Mira

Nikita, geweldig zeg, jullie kleine meid! En wat voor leuks heb je gekocht? Mooie echo’s hoor! Gaaf.

Mira, gelukkig de prik zit er in. Is dat nou ook die prik die ze langzaam inspuiten? brrr, word al naar als ik er aan denk.

En nu aftellen! Ik hoop dat je er niet veel last meer van zult hebben!

Liefs,

Edanjelan

nikita:

Gave foto’s!

We gaan samen op he? hier ook een 21 juni kindje.

ik heb ook een pakje gekocht toen ik hoorde wat het was! Enjoy!

HE Nikita,

Gefeliciteerd!!! Nog een meid erbij!! LeuK!. Ik moet wel zeggen dat het handig is om te weten wat het is. Je kan heel gericht shoppen. Ik ben n.a.v. je aanwijzigen een stuk gekomen maar het plaatsen van een foto is dus nog niet gelukt: Jammer, zo nog maar een keer proberen.

Veel liefs van marjed

Ook aan alle andere meiden.

Nogmaals een poging! Volgens mij lukt het nu!! HEHE. Bedankt Nikita!

Ps Mooi is ze he?!

Marjed, wat een poepie zeg! Gave foto hoor. dat is echt goed te zien zo!

Leuk!

Liefs,

Edanjelan

Marjed,

Jeetje ook al zo’n duidelijke foto… lief hoorrrr :slight_smile:

Liefs

Mira

Marjed,

GELUKT!!! geen dank hoor, graag gedaan want wat krijgen we er een mooi fotootje voor terug, wat een ongelooflijk schatje zeg!! echt een hele hele mooie echo…wees maar trots op je meisje ze is echt mooi.

Liefs,

Nikita

Hallootjes,

Hoe is het met iedereen? Nog nieuwtjes?

Bij niet: ik had zeker 2 dagen last van die BMR-prik. In het weekend begon het op de plek van de prik te jeuken.

Heeft het bij jullie gisteren ook gesneeuwd? Bij ons bleef het gelukkig alleen op de auto’s liggen en niet op straat.

Lieve groetjes

Mira

Hoi Mira,

Ik vond het hier ook al rustig, maar er zal wel geen nieuws zijn.

Van mijn kant uit eigenlijk ook niet, het gaat redelijk goed en ik moet van de bedrijfsarts mijn baas bellen om een driegesprek te regelen met mijn baas, ik en de bedrijfsarts. Ik moet zeggen dat ik er wel tegenop zie, maar ik snap wel waarom ik zelf moet bellen van de bedrijfsarts, dat is dan toch de eerste stap voor mij in de goede richting. Ik heb vanmorgen gebeld, maar hij was in overleg en is er vanmiddag weer, dus straks maar weer proberen.

Verder gaat alles goed en de kleine doet het ook nog goed, ik moet zeggen dat ik me daar wel zorgen om maak, maar dat zal iedereen wel hebben. De laatste 2 weken heb ik steeds vaker pijn in mijn buik en voel ik haar ook minder en dan word ik wel wat angstig, maar een tijdje daarna voel ik haar weer en dan is de angst ook wel weer weg…om gek van te worden dus :roll:

Gelukkig heb je niet zo heel lang last gehad van de prik dat zou ook niet echt leuk zijn.

Bij ons heeft het ook gesneeuwd, gelukkig wel natte sneeuw, heb nu echt geen zin meer in sneeuw hoor!! hihi.

Nou zal even eten en dan naar de stad iets moois halen voor lief voor morgen, want dat is de dag dat we mekaar hebben leren kennen 3 jaar geleden…wat een cliché hé op valentijnsdag.

En ja hij heeft het `t laatste jaar niet zo heel makkelijk gehad met mij, dus ik mag er wel iets speciaals van maken met een romatische dineetje voor 2 hier thuis.

Dus ben vliegen voor de voorbereidingen…

Fijne dag, liefs Nikita