Mau beterschap !
En het giet :think: !
Nee,dat zal het ook wel niet gaan doen hier hopenlijk…
Ik ga nu zo met Sander en de kids eten… en straks uiteten met mijn Ren-groepje !
En daarna lalalalala !
We zijn nu thuis met 7 volwassenen en 2 kids !
Dus roept u eens voor leuke accomodaties !
Gr Jo
Hmmmmzzz…Josien…een ballonvlucht? een zweefvlucht in een zweefvliegtuigje? duo-parachutesprong? een rollator? :mrgreen:
Gut…geef eens wat tips over zijn hobbies / karakter enzo…wordt het misschien wat makkelijker van. Accomodatie volgt dan meestal vanzelf…als je het kado bepaald hebt.
Nou…Bart heeft dus een buikgriep. Om het uur zit hij onder de poep en braaksel. De koorts blijft hangen tussen de 39 en 40…
Niet fijn, blijf wassen…maar vooral voor hem is het mega zielig. Arme droppie van me. Als het maandag nog niet minder wordt, meld ik me bij de huisarts. Onvoorzien dingen daargelaten in het weekend.
Nou, ga nog ff een was er uit halen en een droger aanzetten. Dan hebben we weer een voorraadje pyama’s en beddegoed.
Tot morgen ofzo…
Weinig nieuws onder de zon…alle zieken beterschap !
Hik… truste !
Tot morgenvroeg… of middag !
Wat een ziekenboeg zijn we toch met elkaar.
Ik heb vannacht voor het eerst 5 uur aaneen geslapen ipv in etappes en dat doet me al goed hoewel het natuurlijk nog belachelijk weinig slaap is :roll:
Voor alle zieke kindjes en hun mama heeeel veel beterschap :-*
Marieke, ik baal gewoon van die gedachten dat mijn fysieke gestel me belemmert om aan een tweede te denken.
Ik ben gestopt met bv met 14 mnd omdat ik toen de mmm in ging om me te laten onderzoeken met ct scans, bloedonderzoeken en een neusoperatie maar dat heeft nauwelijks iets uitgehaald en medisch heben ze behalve mijn neus niks gevonden.
Bij gesprekstherapie is veel losgekomen en dat heeft het tussen mijn oren wel heel veel verbeterd en rust gegeven en daarom baal ik zo dat mijn lijf nog steeds niet mee wil.
Ik ben 30 maar voel me al 10 jaar 80…
Ik heb mijn hoop gevestigd op de alternatieve hoek maar ook dat stelt me behoorlijk teleur tot nu toe.
Ik had gewoon een heel ander idee over hoe het zou lopen want ik ben immers niet voor niks met veel pijn in mijn hart gestopt met bv met het idee dat ik dat deed om er zelf op vooruit te gaan en dat is dus niet zo want ik ben inmiddels weer al zo’n eind verder en voel me fysiek nog steeds zo slecht.
En aangezien ik voor mezelf het idee had dat ik pas aan een tweede zou gaan beginnen als ik me fysiek goed zou voelen, zodat ik niet net als bij Luca in een diepe put zou vallen na de bevalling omdat ik het eigenlijk niet aan kan, snap je misschien wel hoe ik me nu af en toe voel als ik maar weer eens geconfronteerd word met mijn lijf wat niet met mijn geest mee wil…
Hallootjes!
Het ziek zijn is nog niet verdwenen lees ik…Ben zelf ook niet zo lekker, ben dan wel net ongesteld geworden maar mijn hoofd zit volgens mij nog vol snot. Heb zo’n zwaar hoofd en helemaal na het opstaan…
Heb weer leuke foto’s voorbij zien komen van Priscilla en Bart !!! :inlove: :inlove:
Marnick is ook zo gek op knutselen. Heb een hele kast vol met allemaal werkjes van het kdv. Dat doen ze daar heel veel.
Pien, wij gaan ook naar Landal maar dan naar Aelderholt (bij Esther in de buurt geloof ik) in Drente. Ik heb een weekend geboekt van 13 t/m 16 april. Als het dit weer blijft heb ik er enorm zin in. Vorig jaar maart waren we naar Centerparcs maar die vind ik zo duur. Deze was in de aanbieding. Er is ook een zwembad, indoorspeeltuin en dacht ook iets van een dierenweide. Maargoed, dieren genoeg in Noorderdierenpark. Ben ik ook nog nooit geweest dus dat zal wel een bezoekje krijgen.
Maar Esther, hoe verhuis je in Gods naam een hele dierentuin :o :shock: :think: ??? Ik vind het nogal wat! Wanneer gaat dat gebeuren?
Niek, die paar uurtjes helpen zeker voor korte duur.
Maar ik vroeg me af…was je echt nog langer met bv doorgegaan als je die reden niet had die je beschrijft? Na 14 mnd hoef je je toch niet schuldig te voelen dat je stopt?
Ik was gisteren met een collega mee naar het ziekenhuis. Ze probeert al 4 jaar een kindje te krijgen. Heeft 2 miskramen gehad en een bbm zwangerschap. Nu kreeg ze maar steeds geen eisprong regelmatig dus is clomid gaan slikken. En nu was het raak! Maargoed na de test die ze zelf had gedaan wilde ze in het ziekenhuis een echo maken om zeker te zijn dat het wel op de juiste plaats zou zitten. Ze was al 2 keer geweest maar er was nog niets te zien. Te vroeg, ze zou pas 5 wken zwanger zijn. Nu moest ze gisteren weer omdat ze vandaag op vakantie zou gaan. ALs ze niet zeker zouden weten dat het goed zat mocht ze ook niet op vakantie. Helaas kon haar vriend niet weer vrij krijgen van zijn werk dus bood ik aan met haar mee te gaan. Ze vond het doodeng om alleen te gaan en was blij dat ik het aanbood. En ja hoor, we kregen een vruchtzakje te zien met een heeeeeeeeeeeeeel klein stipje. Tranen van geluk rolden over haar wangen. Ik stond bijna een potje mee te huilen. En moest gelijk aan mijn eigen eerste echo denken van 6 weken. Wel raar dat ik daar ineens bij was maar goed, zij was natuurlijk enorm opgelucht.
Vanmiddag naar verjaardag van neefje moet nu echt nog even aan de strijk ondanks het lekkere weer. Ik krijg die berg maar niet weg!
Ik hoef geen poetsvrouw maar een STRIJKvrouw zou ik nog wel eens naar op zoek willen gaan…
Ben er dus weg van (Pien, het is de ideale uitspraak dus die nemen we graag van je over :mrgreen: )
Beterschap voor Julie en Bart en alle andere zieken! :-*
@femke wrote:
Ik ben heel bewust gestopt om aan mezelf te kunnen gaan werken.
Niek, die paar uurtjes helpen zeker voor korte duur.
Maar ik vroeg me af…was je echt nog langer met bv doorgegaan als je die reden niet had die je beschrijft? Na 14 mnd hoef je je toch niet schuldig te voelen dat je stopt?
Ik zou anders inderdaad doorgegaan zijn totdat Luca had aangegeven dat hij niet meer wilde of dat er zelf genoeg van had.
Aangezien het nog maar een slokje voor het slapen gaan was voel ik me er niet schuldig over maar zou in andere omstandigheden dus wel doorgegaan zijn ja.
Lekker zeg, jij ook al een weekendje weg.
Wat bijzonder trouwens dat je mee mocht naar die echo,..kan me haar angst wel voorstellen dus super dat het nu wel raak is. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Hey meiden,
Wat een heerlijk weer he??
Een hoop zieke en moeie mama´s en kindjes weer. En dat nog wel met dit mooie lente weer. Dikke kus voor jullie.
Huissie schiet al aardig op. Kan geen foto´s plaatsen want deze pc is uit het jaar kruik. Ff hier een berichtje plaatsen kost me al een eeuwigheid.
Wat zwaar … Niek dat je je lichamelijk nu nog niet goed voelt. Lijkt me erg frustrerend. Het gevoel hebben dat het eigenlijk anders zou moeten klinkt mij maar al te bekend in de oren. Je maakt je toch een bepaalde voorstelling van je leven en als dat anders uitpakt op een negatieve manier is dat erg confronterend vind ik. Nou ben ik misschien ook wel iemand die vaak in roze wolk termen denkt. Niet echt realistisch misschien. :think: NOu ja die wolk is bij mij nu paars dus wat dat beterft…
Jaaa was op tijd klaar. Natuurlijk maar net aan op tijd op de psz. Ook toen ik hem weer ging halen. Tja een slechte eigenschap die ik van Bram heb overgenomen. (hoewel hij mij van het zelfde beticht)
Vandaag begonnen met inpakken. Men wat kan een mens een hoop troep hebben. Na al die verhuizigen die ik de afgelopen 10 jaar heb gehad en al die aanhangers die ik naar de vruilstort heb gebracht zou je toch denken dat het wel mee zou vallen. Niks is minder waar. Denk dat ik maar een flat erbij moet huren om al mijn spullen op te slaan. Ben dan ook een nogal bewaarderig typje. :shifty:
Zoey heeft vanacht heerlijk doorgeslapen en ik dus ook!! Eerst een heerlijke massage gehad dus daardoor sliep ik nog beter.
Mariek heb je al Floradix geprobeerd?? Dat hielp bij mij wel.
Ik had toch van de week een stinkende auto door dat remblokje. NOu gister dus weer. Ik balen en toen ik even later weer weg wilde gaan bleek dat de handrem er nog opzat. :doh: Tja dat stinkt wel he.
Een hoop weekendje weg zo te lezen. Heerlijk he. Laten we dat we allemaal mooi weer hebben.
Jaaa een trijkvrouw wil ik ook wel. Daar heb ik echt een hekel aan. Afwassen en de badkamer trouwens ook en koken eigenlijk ook wel. :think: Mmm misschien kan ik beter een buttler en een poetsvrouw nemen. :mrgreen:
Ga er weer vandoor. Laters meiden,
NOu Ilona, dat klinkt al een stuk opgewekte… :-*
Fijn dat Zoey heeft doorgeslapen zeg
En gemasseerd??? :lol:
Wat een super mooie foto’s van Priscilla :inlove: :inlove: Op wie zou ze toch lijken
:think:
En ik heb het al eerder gezegd, maar wat heeft Bart een onwijs leuke krullenkoppie… :inlove:
Niek, is het misschien een idee om toch maar eeen keer naar de ha te gaan. Het is niet goed dat je je zo goed voelt…snap dat je dat al hebt geprobeerd en dat je het nu in een andere richting zoekt. Maar het kan toch nooit kwaad?
Over de bv kan ik helaas niet meepraten…
Verder weinig te melden hier…waterpokken vallen echt reuze mee. Ze heeft me alleen vannacht het bed ondergespuugd, maar dat was omdat ze zo erg moest hoesten. Ze sliep zo weer verder, toen ik het bed had verschoond.
Nou ik ga ook maar eens strijken en de was doen, heb er zo’n zin in :liar:
Mau die ha is echt geen optie.
De laatste keer heb ik bijna moeten smeken om een doorverwijzing naar de internist want volgens hem zat het toch allemaal maar tussen mijn oren.
Uiteindelijk onderzoeken gehad bij de internist maar die kon niks vinden en bij de kno arts alleen zaken rondom mijn neus en vergrote amandelen.
Dat tussen mijn oren :roll: heb ik inmiddels ook al aangepakt dus blijft er weing over.
Ik ben nu onder behandeling van mijn moeder en dat is eigenlijk mijn laatse uitweg zoals het nu voelt.
Zij is er van overtuigd dat mijn lijf zijn afvalstoffen niet goed uitscheidt.
(Had ik van de vorige homeopaat ook al gehoord) die afval stoffen hebben zich dus jaren lang opgeslagen in mijn lichaam waardoor mijn maag, panchreas en lever overuren hebben moeten draaien en dat eist nu zijn tol…
Ik ben nu met een kuur bezig om mijn lijf te reinigen en dan zien we wel weer verder…
Ilona,…paars is een prima kleur hoor :mrgreen:
Niek dat is duidelijk, dan zou ik ook niet meer naar de ha gaan.
Ik duim voor je dat de kuur werkt en dat je je snel weer je echte leeftijd voelt!!! En misschien aan een 2e kindje kunt gaan denken :mrgreen: :mrgreen:
Wij gaan eens ff in bad, lopen nog steeds in de pyama rond… :oops: :lol:
Dat ik het las van “tussen je oren” dacht ik meteen al: dat heeft ze al aangepakt, dus die vlieger gaat niet op. Blijft dus een moeilijk punt. Heb je dezelfde ha als Cris? Anders kun je misschien beter overstappen. Heb ikzelf ook gedaan en het is een prima vent.
Nou ik heb wat met auto´s zeg. Word er nu echt doodziek van. Gister was ik bij een vriendin en toen stonk ie naar rotte eieren. Dus toen ik naar huis ging dacht ik nog van nou daar ga ik weer met die stinkbak. En wat denk je?? Doet ie helemaal niks meer. Nou zeg. Dus vanmorgen naar de garage gebracht en die zal ik morgen wel ff bellen, want dit schiet niet echt op he.
Ga er weer vandoor. Het is weer voedertijd.
Dag dames,
IK verwaarloos jullie (en mijn pC :mrgreen: ) erg momenteel. Heb er even geen fut voor, maar meer met mij zals ik zo het aantal berichten lees van de afgelopen 2 weken… Ik heb vrij rap gelezen moet ik bekennen en allereerst wil ik:
Ilona, veel S6 wensen met de verhuizing van de week! Fijn meid weer een plek voor jezelf :thumbup: Zal je goed doen denk ik
Niek, jij blijft ook maar sukkelen he… soms denk ik als ik je verhaal lees (behalve de lichamelijke ongemakken dan op mijn rug na ) dat ik MIJN verhaal bij je lees wanneer je nadenkt over een eventuele 2e Ik hoop dat je moeder je met het een en ander kan helpen meid.
Maureen, al gedoucht :mrgreen: S6 met de pokken, gelukkig lijkt Julie er niet teveel last van te hebben!
Nou Femke, ik kan je alles over LANDAL vertellen over een paar dagen :mrgreen: WIj hebben ook een park uitgezocht met een binnenspeeltuin en de hele mikmak er omheen, ach we zullen zien. Ik hoop hem niet nodig te hebben :mrgreen: Fijn voor je collega trouwens :dance: Ik kan me dat moment opok nog goed herinneren… nu nog de eerste maanden doorkomen, want ze zal het echt niet zomaar vertrouwen en geloven helaas… Zwanger zijn wordt gewoon nooit meer zorgeloos daarna…
Hier gaat alles weer een stuk beter. Midas is eigenlijk weer een eind opgeknapt. Nog wat snot, maar niet ziek meer. Ik ben ook redleijk opgeknapt, Erik heeft vakantie (jaja onvoorstelbaar, maar waar :roll: ) en wij gaan morgen voor een midweek weg naar Hoog Vaals. Heb vanmiddag op de valreep nog even de kinderbijslag opgemaakt aan 2 paar schoenen voor Midas, maar ja… ze waren ECHT NODIG :mrgreen: (en nu is het echt waar ook, hij zit in maat 25 ). Ik zal ze nog even snel showen
Dames, ik ben er weg van :mrgreen: :mrgreen:
Tot vrijdag of zaterdag allemaal! Deze week wordt ook onze internet afgesloten en krijgen we casema. DUs wanneer dat werkt, weet geen mens :mrgreen: Mochten jullie me mailen, mijn wanadoo adres iwerkt niet meer, gelieve mijn hotmail te gebruiken!
DOEI!!
Marieke, gefeliciteerd!!!
Hoe was je feestje gister?? Zeker wel vermoeiend?
ooooooooooh ben je jarig (geweest) :oops:
:dance: GEFELICITEERD MEID
Pien…alles owkay hoor…nix gemist…Ben vandaag jarig…gister t feestje gevierd! Thanx iig voor jullie felicitaties!!
Ben lekker verwend door hubbie en Kris en de familie en vrienden natuuuurlijk! En nog mega mooi weer erbij! Kan niet beter :dance:
was idd wel kapot, maar was enorrum de moeite waard en gezellig!! Vanaaf maar ff op tijd naar bed
Nou op naar de 40 he (31 vandaag :? )
Ga weer snel verder…want dit is een van mn laatste dagen op mn werk…dusse kom laters wel weer buurten.
doegies,
Mariek
Niek, jij blijft ook maar sukkelen he… soms denk ik als ik je verhaal lees (behalve de lichamelijke ongemakken dan op mijn rug na ) dat ik MIJN verhaal bij je lees wanneer je nadenkt over een eventuele 2e Ik hoop dat je moeder je met het een en ander kan helpen meid.
:hug: Tja, het lichamelijke hier, uit zich in mijn overgewicht (waar ik hard aan werk) en mijn rugklachten. Ik weet gewoon zeker dat ik bij een 2de halverwege de zwangerschap weer volledig plat moet. Motiveerd niet echt moet ik zeggen. Verder draait mijn maag zich nog steeds tig keer in de rondte, als ik een ooievaar in de tuin zie staan bij iemand. Ik ben dus vooral “bang” :? dat het hier gewoon nooit meer gaat “kriebelen” voor een 2de, alleen maar omdat ik zo “bang” ben voor die slapeloze nachten, en weer zo’n huilbaby en … Maar tegelijkertijd vind ik het prachtig om vriendinnen te zien met 2, 3 of 4 kinderen :shifty: Moeilijk moeilijk. En ach, er spelen wel meer dingetjes waarom er voorlopig echt geen 2de komt
Maar Niek, ik leef met je mee. Het moet verschrikkelijk moeilijk zijn. Want als ik het goed heb WIL jij graag een 2de, maar TREK je het gewoon niet lichamelijk. Dat moet heel zwaar zijn. Sterkte meid :hug:
Ilona, die massage, van wie :mrgreen: Groot gelijk meid. Denk maar lekker aan jezelf en volg je hart.
Wow, over auto’s gesproken. Net onze Opel weggebracht voor APK en grote beurt, bellen ze binnen een uur. Ik dacht nog “dat is niet goed”. Nee idd niet, daar kwam de waslijst. Oa de distributie riem, totale kosten: tussen de 1700 en 2000 euro :shock: Mijn ogen branden
Verder weet ik ff niet waar ik op moet reageren. Beterschap voor alle zieken en hopelijk snel allemaal van het mooie weer genieten :-*
Woh!!! Jeanine, wat een geld zeg! Dat is toch niet normaal??? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zo’n bedrag niet zomaar voor een beurt heb liggen. Tegenwoordig sparen wij ook voor dit soort dingen want het is altijd meer dan je denkt. Grote beurt hier meestal rond de 700 euro. Stom he, dat ineens alles aan vervanging toe is. Hoe oud is jullie auto? Ik hoop nu we een wat jongere auto hebben gekocht dat ik even bespaard blijf.
Tja, een tweede…Heb ook een tijd gehad dat ik er voorlopig niet aan wilde. Niet vanwege lichamelijke klachten en ook niet vanwege gebroken nachten of een huilbaby. Gewoon omdat ik het wel best vond met zijn drietjes. Ik wil volop van Marnick genieten en hem nu alle aandacht geven die een peuter nodig heeft. Heb altijd gezegd tegen de tijd dat hij naar school moet ik wel weer tijd en aandacht voor een baby heb zonder dat ik mezelf voorbij loop. Toen ik die echo zag voelde ik dus wel wat kriebels. Wij willen in ieder geval graag een broertje of zusje voor Marnick maar het juiste moment??? Dat vind ik weer lastig, net als bij de eerste keer. Dan moet je op een gegeven moment echt denken…en nu dan echt de laatste strip.Anders komt het er nooit van. Ik had het er wel met Onno van de week over en ik denk dat ik van de zomer mijn spiraaltje laat verwijderen…
Marieke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Het was gisteren inderdaad een heerlijke dag om te vieren. Leuk dat je zo genoten hebt ondanks je laatste loodjes.
Pien, je had je nog even veel plezier willen wensen in Limboland van de week. Hopelijk blijft het weer zo de komende dagen!
Stoere stappers weer voor Midas. Moet ook weer nieuwe kopen…
Iloon, het zit je niet mee met die auto he? Soms heb je van die auto waar je het een na het ander mee hebt…Rotte eieren lucht?? Misschien bobine probleempje? Maareh…ondanks dat hij het niet deed kon je er nog wel mee naar de garage? :think:
Meiden, ik ga eens even de was buiten hangen!!
Laters,
@femke wrote:Woh!!! Jeanine, wat een geld zeg! Dat is toch niet normaal??? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zo’n bedrag niet zomaar voor een beurt heb liggen. Tegenwoordig sparen wij ook voor dit soort dingen want het is altijd meer dan je denkt. Grote beurt hier meestal rond de 700 euro. Stom he, dat ineens alles aan vervanging toe is. Hoe oud is jullie auto? Ik hoop nu we een wat jongere auto hebben gekocht dat ik even bespaard blijf.
Nou, de onze is (ik dacht) van 2002. Dus ook niet echt oud, toch :roll:
Maar bij de 60.000 moet je gewoon de distributie riem vervangen, en dat is mega duur :shock:
Anyway, oe spannend Fem, van de zomer mss je spiraaltje eruit :thumbup:
We leven met je mee :-*
@survivor wrote:
Nou, de onze is (ik dacht) van 2002. Dus ook niet echt oud, toch :roll:
Maar bij de 60.000 moet je gewoon de distributie riem vervangen, en dat is mega duur :shock:
Mij is gezegd bij de 100.000 en dat heb ik toen ook van vrienden gehoord, dat zij bij 100.000 de snaar moesten laten vervangen
en wat gaat deze snaar alleen je kosten?
mmm…Jeanine waar laat je die distributieriem vervangen? doe je t bij de echte dealer…jahaaa dan betaal je vooral de arbeidskostenor (z emoeten namelijk in de motor klooien) Heb je niet iemand die t voor n later uurtarief kan? Wij hebben nu bij de nieuwe auto ook maar direct de riem laten vervangen, want die is bij ons bij de vorige auto’s twee keer geknapt toen wij de auto net hadden…duss geintjes van 1500 euri per keer om de motor te reviseren.
Bij ons kost een distributieriem vervangen ongeveer 300 euri incl arbeidersloon…
Enne daarbij…is het niet handiger om te zeggen…doe eerst maar wat voor de APK noodzakelijk is en dat je bijv. over n paar maanden de grote beurt verder doet? Spreid je ook e.e.a.
Niek kan me je gevoel zekers voorstellen dat je wel wil maar niet kan. Heb het ook wel gehad, maar niet in de mate die jij had. Wim wilde al veeeel eerder een 2-de. Maar ik was mezelf niet zowel lichamelijk als geestelijk en als ik dan zie hoe lang t heeft geduurd voorat ik weer ‘normaal’ was…Toen ik dat eindelijk was (vanaf moment zwanger tot ongeveer 14 maanden na geboorte Kris) moest ik er niet direct aan zwangerschap denken. Weer ruim 2 jaar niet mezelf…
Moet eerlijk zeggen dat het dit keer fysiek en mentaal heel anders is. Ben dus ook benieuwd hoe het na de zwangerschap is. Of ik weer zo lang ’ bij moet komen’. Wat betreft de zwangerschap vond ik het nu minder erg. Misschien dat dat gevoel je kan ‘sterken’ dat het niet altijd hetzelfde hoeft te zijn? Misschien n stomme vraag…maar heb je niet een beetje een postnatale depressie gehad en dat je naast de lichamelijke klachten je daar ook supers tegenop ziet? (als t n stomme opmerking is…hoor ik t wel )
Nou ga es wat doen!
doegies,
Mariek