HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Hoi hoi,

Marieke,gefeliciteerd met je B-day !

Zo te lezen een gezellig dagje gisteren gehad.

Niek,meid,denk inderdaad goed aan jezelf !

Ben eerst eens even klachten vrij en heb een vrije “mind”,dan kun je 100% beter tegenaan !

Jeanine jou angsten kan ik me wel indenken !

Aúto’s…sinds Sander ander werk heeft met lease auto,lang leve de lease !

Gisteren zijn we naar Domburg gereden,lekker een uurtje of 3 aan zee geweest.Iedereen denkt,idiote Limbo’s !

Pien,welkom in ons Limburg morgen !!!

Geniet lekker !

Dames,ik ben me aan het oriënteren op ander werk…

Nou ja andere werkplek,meer carrière-mogelijkheden,flexibelere werktijden,wel in het onderwijs.maar dan voortgezet.

Heb zo mijn contacten,dus heb eens een en ander getypt,vragen gesteld en binnenkort date ik even met een studiegenootje.

Ik voel me momenteel op de huidige werkplek een duizendpoot die eigenlijk nog 1000 poten erbij moet hebben.

Heb voor mezelf een en ander op een rijtje gezet en het enige wat ik echt ga missen zijn een paar collega’s waar ik nu ook buiten werk mee afspreek,dus dat hoeft niet de reden te zijn om te blijven.

Verder heb ik héél véél argumenten om iets anders te zoeken,niet in allerijl,maar als iets op mijn pad komt,al dan niet door contacten en we komen aan een leuke job met dezelfde salariëring en uren,let’s give it a try !

Kom later nog wel buurten,ga nu even koffie zetten !

Gr Josien

Marieke proficiat met je verjaardag… :-*

Jeetje auto problemen… hou op, ik weet er alles van. :roll:

Hopelijk is dat nu deels over met onze nieuwe auto die echt als een zonnetje rijdt.

Gelukkig kan Chris heeeeel veel zelf want dat heeft ons echt al bakken met geld bespaard.

Jeanine ik zou ff rondkijken bij verschillende garages en prijzen opvragen.

Femke jij ook al aan het denken over die tweede?

Tja het blijft toch wel kriebelen he?

Marieke ik weet niet of ik een pnd heb gehad,…ik denk dat het meer een algemene depressie was die ik eigenlijk al voor mijn zwangerschap had maar die ik door mijn zwangerschap niet heb willen erkennen.

Door de fysieke problemen die deels veroorzaakt werden door de psychische, extreem slaapgebrek, trauma van de bevalling en het huilen van Luca is het me veels te veel geworden.

Ik weet dat ik veel beter in mijn vel zit en dan vooral tussen mijn oren.

Ook zit het tussen Chris en mij veel beter dus die zal mij ook veel beter kunnen opvangen dan na de geboorte van Luca dus dat zijn allemaal wel positieve dingen maar als ik nu na 1 week slecht slapen door ziekte van Luca al op mijn tandvlees loop hoe moet dat dan gaan als ik weken gebroken nachten heb…

Ik heb wel hetzelfde idee als Femke dat het wel fijn is als Luca al naar school gaat zodat ik voor de tweede dezelfde tijd en aandacht heb en ook mijn rust kan pakken.

Had voor mezelf als begin tijd toch wel eind van de zomer in gedachten nu maar hopen dat ik tegen die tijd beter in mijn vel zit…ga er in ieder geval mijn best voor doen.

Wil meer gaan sporten, beter en gezonder eten, positiever in het leven staan want ik laat me nu nog te vaak meeslapen in mijn negatieve gedachten…

Komt wel goed :wink: bedankt dat ik weer ff mijn hart kan luchten hier.

Pien,…heeeeeeel veel plezier deze week.

Hopelijk krijgt Eric geen afkickverschijnselen :mrgreen:

Josien, spannend zeg maar wel heel leuk en uitdagend om weer eens verder te kijken.

Niek, jammer dat je zo ver weg woont anders konden we mooi samen eens een sportschool gaan bezoeken! Hier wil ik toch ook wat meer aandacht aan gaan besteden. Zag vanavond mijn vetrollen over mijn heupbroek hangen en schrok er toch wel van. Maar ik kan er niks aan doen, ik haat sportscholen :evil: Ik weet wel dat ik het nooit voor mijn lol zou doen en puur omdat het goed voor me is maar tjongejonge, wat moet ik me daar naar toe slepen.

Misschien dat ik mijn vriendin weer eens kan polsen te gaan tennissen…

Spannend Josien, een andere baan. Hoe lang werk je al op deze school. Zal wel heel anders zijn, voortgezet onderwijs…Wat voor les wil je dan gaan geven?

Liesbeth, waar ben je???

HAHAH ik moet me ook altijd naar de sportschool slepen maar eenmaal thuis voel ik me wel lekker en ben ik op een andere manier moe.

ALs je maar op die bank blijft hangen word je ook zo’n ingezakte aardappelen.

Nu de sportschool verhuisd is en ook kinderopvang heeft zal ik wel vaker kunnen want anders moest ik altijd een moment kiezen dat Chris thuis was en dan wil je toch vaak iets anders doen met zijn drietjes ofzo.

Hectisache dagen hier!

Sinds afgelopen donderdag bezig geweest met huizen kijken voor mijn ouders. Ondertussen werd Bart steeds zieker…buikgriep. Hij wilde écht helemaal niets! Maandag bleek hij dus lichtelijk uitgedroogd te zijn. ORS mocht hij niet omdat er bloed in de ontlasting zat. Je voelt je dan wel schuldig hoor. Maar gelukkig gaat het sinds dinsdag een stuk beter, hij wordt alweer ondeugend en drinkt nu goed.

Maandagochtend hebben mijn ouders, via mijn neef (hun financieel adviseur), een bod gedaan op een heel lief huisje met achterstallig onderhoud waar executieverkoop op dreigt. We zitten 20000 onder de vraagprijs, 40000 onder de oorspronkelijke vraagprijs. Spannend weekje dus. De makelaar en ws de bank zijn aan het onderhandelen met de verkoper.

Door deze twee energierovende zaken, is mijn huis dus echt rijp voor een “ware duveljacht”…hopen dat ik daar nog aan toe kom. Vrijdag gaan we voor het paasweekend voor het eerst naar de camping in onze eigen caravan! Heb er zin in! Ook wel weer spannend! Hoe snel zal Bart gewend zijn aan zijn nieuwe bed/omgeving? :think:

Vandaag auto grote beurt en APK. Hoop dat de rekening stopt bij 500 a 600 euries. Tijdens het wachten de stad in om de laatste dingen voor de caravan te kopen, voornamelijk drogisterijspullen. Met de bus naar huis…wat een onderneming. :wink:

Verder even weinig te melden, ook geen puf voor. Ben nu zelf snip en snip verkouden…dus van het huishouden zal ook wel niet veel komen! :oops: Vanacht er ook nog 2x uitgeweest voor een poepbroek van Bart…ontlasting wordt wel ietrs vaster, maar nog niet wat het wezen moet. Het is niet meer zo dun dat ik terug ga naar de HA…maar goed…vies praatje…ik ga weer! :mrgreen:

Allereerst beterschap voor Bart… lijkt me moeilijk om hem niks te mogen geven terwijl je moederinstinct anders zegt.

Leuk zeg huizen kijken, dus je ouders komen nu in de buurt wonen of heb ik dat verkeerd begrepen?

En ach dat huishouden,…dat is hier de laatste 2 weken ook stil blijven staan en er is niemand slechter van geworden dus een ramp is het niet.

Hier slapen we sinds 2 dagen eindelijk allemaal weer door,…was ook wel nodig ook voor onze humeurs :wink:

Jammer alleen dat ze hier nog steeds aan de weg bezig zijn en ze om 7 uur al vrolijk beginnen met de gettoblaster aan, macho gelach en rond rijdende kranen,… daar gaat mijn slaaptijd die ik eindelijk van Luca gekregen heb :roll:

Ja dat is idd leuk om huizen te bekijken. En met bescheiden trots kan ik melden dat ik bij het huizen kijken, geprobeerd heb vanuit mijn ouders standpunten te gaan kijken. En ze hebben nu een bod gedaan op een huisje welke ik er “door heen gedrukt had” bij het selectie maken. Mijn ouders vonden het te duur…ik had zo iets: kijken kost niets, alleen tijd.

Ze zijn dus als een blok gevallen voor het huis, nog voor ze het van die executie verkoop wisten.

Mijn ouders hopen van de zomer hier heen te komen, in juli wordt mijn vader 60 en dan hoopt hij er uit te kunnen. Maar de berekening zijn gunstig, daarom zijn ze al aan het kijken naar huizen.

Hoe gaat het trouwens met je winkeltje, Niek? En sterkte met de bouwput voor je huis…zou er ook gillend gek van worden! :hug:

Mijn winkeltje ligt helemaal plat.

Na oud en nieuw kreeg ik ineens geen enkele reacties meer,…geen idee waarom.

Ik zet elke maand nieuwe advertenties op de nodige internet verkoop sites maar dat gaat soms zo snel dat het niet bij te houden is.

ALs ik bv vandaag mijn speelgoedzakken op pagina 1 heb staan is het de volgende dag soms al gezakt naar pagina 50 ivm de vele aangeboden artikelen.

Tja dat is niet bij te houden natuurlijk,…baal er behoorlijk van en weet niet hoe ik dit opnieuw onder de mensen hun aandacht moet brengen eerlijk gezegd…iemand ideeen??

Iedereen van het zonnetje aan het genieten??

ja lekker aan het genieten…zal kijken of ik vanaaf tijd heb om te reageren.

Maar Niek, ik heb geen ideeën, heb wel je link rondgestuurd naar mensen waarvan ik weet dat ze kids hebben en krijgen in de omgeving…

@niek1 wrote:

Ik ben iig weer even iedereen gaan stalken :wink: Ben benieuwd of er reacties gaan komen.

We hebben gister idd volop van de zon genoten 8) Vanuit school zijn we naar een GRATIS speeltuin vlakbij gegaan http://www.splinter-net.nl . Nog even een vriendin van me sms gestuurd, dus die sprong in de auto met de 2 kids en was er ook binnen een half uur. De kids hebben heerlijk gespeeld in de zandbak en bij de kinderboerderij. Er waren 2 lammetjes van 5 dagen oud en jonge cavias en konijnen. Mega gaaf :inlove: We waren er om half 12 en zijn rond 3 uur gegaan. Nog ff langs de garage, want mijn radio en telefoon deden het niet meer. 2 kapotte zekeringen :shock: Wel toevallig hè nadat hun hem 2 dagen gehad hadden. Maar goed, het is weer gemaakt. Toen werden we bij mijn vriendin uitgenodigd om te blijven eten dus waren we uiteindelijk pas rond half 8 thuis. Meteen in bad en om 9 uur lag onze boef in zijn eigen bed :inlove:

Nu ff werken, en dan een weekje vrij :wink: Wel leuk, als je alleen op maandag en donderdag werkt, en de maandag is een feestdag :thumbup:

Esther, wow, idd vervelend van Bart. Wat raar dat je dan geen ORS mag geven. Hopelijk heeft ie nu het ergste gehad.

Grz Jeanine
[/color]

Nou…met Bart gaat het echt weer een stuk beter…de peuterpuberteit steekt de kop weer op. Leuk!! NOT NOT NOT!!! :pray:

Hij is nog wel snel moe (en daarom snel dwars), maar verder gaat het wel okay.

Drukke dag vandaag…hoop dat ik aan alles toe kom wat ik opgeschreven heb op mijn lijstje. Zal wel niet…maar goed. Morgenochtend gaan we voor het paasweekend naar de caravan/camping. Dus jullie zien me waarschijnlijk pas maandagavond weer verschijnen hier.

Niek, hoe serieus ben je met je winkeltje? Is het puur hobby? Of wil je er ook wat aan verdienen? Als je een KVK nummer hebt, kun je je zelf in de gouden gids laten plaatsen, je op internet op I-local presenteren en op MP in de rubriek diensten. bekijk mijn advertentie eens!

De rubriek diensten kost helaas wel geld, maar wie weet levert het iets op. EEn KVK nummer heeft natuurlijk ook gevolgen met de Belastingdienst…maar goed, dat weet je natuurlijk zelf ook al wel :wink:

Nou…ik ga nog even snel een paar rekeningen betalen. Net was Bart al wakker met een poepbroek. Even snel verschoont en hem overtuigd dat hij nog even moest gaan slapen. Dus hopelijk heb ik nog een klein uurtje.

Doei!!

Jeanine je bent een schat…

Esther serieus neem ik mijn winkeltje nog niet zeker na deze maanden van geen belangstelling.

Maar ik zou het wel fijn vinden om mijn kosten van de stoffen terug te verdienen.

Ik ga eens kijken voor dingen hier in de buurt,…misschien maar eens briefjes bij de supermarkt hangen ofzo
:think:

hey meiden,

Nou die auto doet het weer hoor. Bram had hem voor mijn flat neergezet zodat ik hem zo kon ophalen. Dus ik daarheen en wat denk je??? Doet ie het weer niet! Dus weer met startkabels aan de praat gekregen en weer terug naar de garage. Maar probleem is nu opgelost dus kan weer rond rijden.

Zaterdag gaan we verhuizen!!! Dan ga ik er nog niet wonen, omdat de gordijnen nog op maat gemaakt moeten worden enzo. We gaan volgend weekend weg met mijn ouders. Daar heb ik echt zin in. NOT. De sfeer is hier af en toe niet te harden.

Contact met Bram is wel goed. Alleen ben ik nu in de war. Nou ja we zien wel. Eerst maar dat flatje. En onze kletsmeneer zei dat we maar moesten gaan latten. Wie weet…

Heb een fietskar gekocht. Nu alleen nog een babyschaaltje zodat ik Zoey mee kan nemen. Denk dat ik Luke maar in een achterzitje doe. Ik zie hem al haar ogen uitprikken. Die moet ik dus ook nog bestellen. Het voorzitje is nu echt te klein aan het worden.

Leuk he die peuterbuberteit. dood vermoeiend. Daar komt bij dat Zoey na een paar nachten door slapen toch weer aan de nachtvoeding is en ook Luke wordt steeds wakker s´nachts. Denk dat dat wel met een stukje spaning te maken heeft en voel me daar dan ook schuldig over. Nog even door bijten en dan is alles achter de rug.

Ga er weer vandoor. MOet zo weer gaan inpakken. Nee nog steeds niet klaar. Hoe dat komt??? NOu ja en veel troep hebben en niets weg kunnen doen en dan ook nog met een zekere persoon gaan inpakken. :wink:

Het lijkt wel of je opnieuw aan het daten bent wat op zich wel spannend kan zijn natuurlijk.:wink:

Laat je alleen niet leiden door dat soort gevoelens maar blijf je koppie erbij houden he…

Maar dat zal je zelf wel weten denk ik.

Hey meiden,

Marieke een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Je hebt helemaal gelijk Niek. We zullen wel zien hoe het gaat lopen. Als we samen zijn voelt het gewoon goed, maar als ik dan weer alleen ben ga ik weer lopen piekeren. Dit is allemaal zo over mijn grenzen. Moet je dan je trots opzij zetten of toch niet?? Wat pik je wel en wat pik je niet? En wanneer is het genoeg?? En als je dan verder gaat zal het dan echt veranderen?? En kun je het vertrouwen weer terug krijgen?? Kun je weer samen gelukkig worden?? Allemaal vragen waar ik nu mee loop.

De vloer ligt erin en het ziet er best mooi uit. Ga morgen al het een en ander overbrengen. Dan zaterdag de rest en dan maar lekker inrichten he. Zal eens kijken wanneer ik foto’s kan plaatsen. Wil dat eigenlijk op mijn eigen pc doen hier in mijn oude huis, want dat ding van mijn ouders is echt een drama. Maar denk dat die pc van de week weg is. Die neemt Bram waarschijnlijk mee. Heb al een andere gekregen van iemand, maar volgens mij is dat z’n zelfde als mijn ouders hebben. En ik krijg pas per 1 mei tel en internet. Maar goed dat is wel het minste waar ik me nu druk om maak. :roll: Hoewel ik natuurlijk wel afkickverschijnselen zal gaan krijgen van het niet kunnen kokken.

Tja…vertrouwen is wel terug te krijgen. Alleen niet meer in de puurheid van voorheen. Er zal altijd ergens een klein stemmetje blijven roepen dat hij niet te vertrouwen is. Het gaat dus meer om hoe JIJ met dat stemmetje om wilt gaan…

Ik wens dus veel wijsheid met het vinden van de juiste handelswijze (voor jou en je kids).

Succes met verhuizen!

Dames…alles is gedaan, spullen zijn gepakt. Ik ben gebroken. Maar het campingseizoen kan beginnen en mijn huis is weer spik en span. En dat alles terwijl dwarse Bart ook zijn aandacht vraagt en krijgt. Ben dus wel een beetje trots op mezelf! :oops: :wink:

Morgenochtend nog ff de WC en kattebak, kleding inpakken en verse levensmiddelen. En dan…een lang weekend weg! HEERLIJK!!!

Ik ga nu eerst maar lekker slapen!

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Hoihoi,

Esther,veel plezier op de camping !

De eerste Goede vrijdag sinds jaren voor mij,ik heb vrij,hahaha !

Nee flauwekul !

Kids net op het kdv afgezet,dadelijk hier in huis rommelen,dan weekendboodschappen doen en ff kleren en schoenen kijken !

Vanmiddag eventjes naar een vriendin die jarig is,maar die moest vanmorgen eerst naar de kapper.

Verder eigenlijk geen nieuws…

Ik kan niet zo goed tegen onzekerheden en pas volgende week ga ik babbelen met een vriendin die in het VO werkt dus kan ik me dan verder oriënteren,misschien dat ik dan de week erop ga kijken en dan al kan zeggen of het me wat lijkt of niet.Verder zit ik dus ook nog met een kriebel in mijn buik wat betreft regelen BSO opvang voor Job per augustus.Hij heeft elke woensdag vrij… en ja 's morgens wordt er nergens BSO aangeboden.

Kijk als ik bv in het VO werk,kan ik zeggen,ik wil bv op woensdagmiddag werken,dan gaat Ynske naar kdv en Job naar BSO.

Dus allemaal afwegingen… men je zou maar werkende mama zijn…

Pien,hoe was 't weekendje weg…

Ilona de lente doet je goed zo te lezen !

Waar ga je met je ouders heen ???

Gr josien

Goeiemorgen meiden,

Druk druk druk hier…sorry dat ik er een paar dagen niet was.

Moet vanmiddag ook weer werken tot 22.00. Ben morgen wel vrij maar ben zowel 1e als 2e Paasdag de klos :? En wel om 08.00 uur sharp :o Nou ja, dat wist ik van te voren. Ik ben dan in ieder geval met Koninginnedag en Pinksteren vrij. Hoewel ik Pasen gezelliger vind dat Pinksteren. Volgend jaar dus maar omdraaien. Onno en ik hebben besloten morgen maar ons Paasontbijt te doen ipv zondag.

Pien, hoe was je midweek? Je hebt heerlijk weer gehad he?

Josien, lekker even zo wat tijd alleen. Mijn ouders hebben Marnick ook al opgehaald zodat ik nog even ongestoord door het huis kan voor het weekend (moet ik natuurlijk niet gelijk achter de pc kruipen :wink: )

Zo ben ik me al een beetje aan het orienteren voor een school voor Marnick. Hier in Almere zijn best veel basisscholen maar ik hoor van buurvrouw verschillende verhalen. Waar kan ik nu terecht om te informeren wat een goede school is? Er zit er hier een paar straten verder een maar die heeft een slechte reputatie (vraag me niet waardoor). Ben niet te beroerd om iets verder te fietsen maar het zou wel fijn zijn als ze tussen de middag nog thuis een boterham zouden kunnen eten. Overblijven vind ik eigenlijk alleen noodzakelijk als ik moet werken. Mmm…lastig hoor!

Esther, fijn paasweekend op de camping! Het wordt heerlijk weer, dus dat wordt vast genieten. Gelukkig is Bart weer opgeknapt.

Niek, jammer dat je winkeltje nog niet loopt. Heb eigenlijk geen idee hoe je zonder al te veel kosten toch reclame kan maken… :think: Maar wat flyers in de buurtsuper is misschien wel een begin. Je zult het daarna denk ik ook van mond tot mond reclame moeten hebben. Wie weet draagt Jeanine haar gestalk nog wat bij! :smiley:

Meiden, ik ga nog even mijn laatste uurjes voordat ik moet werken nuttig besteden…

Ik wens jullie allen een zeer gezellig en zonnig 8) Paasweekend!!!

Liefs,

Fem :-*

Hoi allemaal,…

Esther nog ff snel,…heel fijn weekend, je hebt in ieder geval goede weers vooruitzichten.

Pien hoe was je vakantie meid, leuke tijd gehad??

Ik heb gisteren al Luca zijn kleding eens uitgezocht en een hele hoop kleding ervan tussen gevist die ik echt niet wil bewaren.

Zijn al te klein, niet mijn smaak (gekregen) of gewoon toch niet zo leuk meer.

Ga straks alles eens bewerken en mijn winkeltje hier op kok openen.

Femke jij ook de klos met pasen,…ik ook.

Morgen ben ik vrij en dan gaan we eieren zoeken op Chris zijn werk…

Zondag moet ik van 7.30 tot 13.30 werken dus dat is wel lekker alleen moet Chris dan om 14 uur weer gaan werken tot 23 uur :roll:

En maandag werk ik van 16 uur tot 22 uur dus heb ik toch nog een redelijk dagje met mijn mannen en verdien ik lekker nog wat extra’s zo met de feestdagen :wink: