HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Ik vond pagina 44 wel het max hoor en Pien was denk ik benieuwd wie er nu eens het initiatief zou nemen een nieuw topic te openen. Jullie kennen me, ik ben niet van de overzichtjes, lijstjes en foto’s dus die moet iemand anders maar even tevoorschijn toveren.

Maar ik zou zeggen…we kunnen weer verder!!! :dance:



Wat een geweldig verhaal en dito foto’s Niek. En inderdaad, het zijn al zulke binken aan het worden.



Ben uit het werk even naar de verjaardag van mijn beste vriendin geweest met Marnick. Even mee gegeten en rond half 8 weer naar huis gekeerd. Marnick is altijd bekaf van een dagje kdv dus die was met 2 min vertrokken.

Morgen ga ik lekker een dagje naar de sauna. Heerlijk! Leuke aanbieding, 2=1.



Ilona, gek hoor dat je straks je eigen stekkie gaat krijgen. Zie je er erg tegenop? Is het eigenlijk vlak bij je ouders?



Marieke, rustig aan. Nog even en dan heb je lekker verlof. Wanneer ook alweer precies :think:



Pien, sterkte morgen op het werk. Hoop dat je de dag een beetje goed doorkomt.



Arme Julie, wat vervelend dat ze blijft sukkelen. Begrijp dat je aardig wanhopig wordt Mau. Maar het zal vast ooit overgaan…(al heb je daar nu natuurlijk niet zoveel aan).



Wanneer gaan ze bouwen Arri? En hoe zit het met de verkoop van jullie huis. Nog kijkers geweest onlangs?



Had ik eigenlijk al verteld dat mijn ouders definitief een huis in Frankrijk hebben gekocht. Toen ze 2 wken terug op huizenjacht waren hebben ze er een naar hun zin gevonden. Hun bod werd geaccepteerd en van het weekend reizen ze weer af om hun koopcontract te tekenen.



Nou, ik ga eens even lekker douchen en met een kop thee op de bank.



Spreek jullie morgen wel weer.

Hij is op slot hoor Femke :mrgreen:

Ik ben helaas ook niet iemand van de overzichtjes. Heb het een tijdje gedaan bij de mei mamma’s, maar werd gillend gek…



doegies maar weer,

Mariek

Lieve schat, ik KAN het lijstje niet meer plaatsen nu ik niet meer het eerste berichtje geopend heb :mrgreen:



Maar de volgende kan ik WEL plaatsen voor je :inlove: Wat wordt hij groot en wat lijk jij op allebei die mannen :mrgreen:

Ilona, probeer het gewoon positief te zien dat nieuwe huissie van je.

Nu kan je tenminste lekker wel al die knalkleuren kiezen voor op je muren :wink:



Arriane leuk hoor dat nieuwe huis.

Ik vond het wel vreslijk om zo lang te moeten wachten toen ons huis gebouwd werd maar alle voorbereidingen van dingen uitzoeken en spullen kiezen vond ik wel heel leuk.



Josien, Luca gaat te pas en te onpas op zijn hoofd staan.

Zodra hij de kans krijgt hangt of staat hij weer ondersteboven. :roll: :mrgreen:



Femke, geniet maar lekker van de sauna.

Fijn he, zo af en toe iets helemaal voor jezelf doen?!?!

En snel zeg dat je ouders iets gevonden hebben, wanneer gaan ze dan verhuizen?



Marieke, de tijd voor jouw zit er ook weer al aan te komen.

Nog een paar weken en dat heb jij ook je meissie in je armen.

Spannend hoor…hoelang moet je nog werken?



Pien, succes morgen !!

Of je mailt het lijstje naar Femke…zodat zij het kan plaatsen. :wink:

Maar aan de andere kant…we kunnen best een deeltje zonder lijstje toch?



Vanacht geen enge dingen gehad, gelukkig!

Zit nu te mailen met mn nicht in Zuid Afrika…ze komt 3 weken naar Nederland toe met haar zoontje. En ik sta bovenaan haar bezoeklijst! (hoe is t mogelijk :mrgreen: ) Dus nu mag ik datums doorgeven, wanneer ze kunnen komen logeren voor een paar dagen. Best ingewikkeld om haar agenda en mijn agenda te combineren!



Dus ik ben weer puzzelen…Bart slaapt lekker uit…we hadden een verjaardag gisteren dus hij lag er pas rond half elf in.

Mama maakt dus eerst ff haar mailtje af…en dan zal ik m eens wakker gaan maken.



Laterzzzzz

Dag dames,



Hier Pien uit spuitzakkenland :mrgreen: Mijn baas is een tikkeltje schizofreen denk ik, want hij heeft nog met geen woord gerept over het hele gebeuren :shock: :doh: Hij is echt niet wijs, maar ik zie aan hem dat hij het wel een beetje raar vindt allemaal dus ik laat hem lekker zweten :lol: :lol: ik zeg dus ook niets! Wel gek hoor, blijft een vreemde man. Ik kwam er zojuist wel achter dat zijn vriendin (die paar maanden geleden werkeloos werd) hier vorige week 2 dagen gezeten heeft, dus ik vermoed dat ik direct de reden weet voor mijn ontslag. Snap ik op zich wel, maar jammer, hij is gewoon te laat :mrgreen:



Ik ben snel weer weg, moet wel een beetje op mijn tellen passen de komende weken hahahaha :eh:



DOEI!!

Ooh Niek :mrgreen: ik heb echt dubbel gelegen om je verhaal en je foto’s :inlove: Heb het meteen aan wat mensen laten lezen en zien :lol: Echt humor :thumbup:

Welk tijdstip was dit :think: :mrgreen:



Julie meisje, beterschap :-* Hopelijk kan de osteopaat een wonder verrichten, net als bij de andere boefjes hier



Iloon, goh ja, wel raar ff, dat geloof ik. Ook al zal het heerlijk zijn je vrijheid en privacy terug te hebben, je zult ook wel de helpende hand van je ouders missen. Moet allemaal heel raar zijn. Maar zoals je al schrijft, zondag kleppen we lekker verder :-



Femke, mogen we even uitleg bij de foto die Pien namens jou geplaatst heeft :think: Je wilt toch niet zeggen dat die grote bink Marnick :inlove: is en die andere grote bink jouw vader :wink:

Coole foto :thumbup:



Pien, succes met werken. Lijkt me echt vreselijk. Zou niks voor mij zijn. Ik ben ooit buiten geflikkerd, maar had geen schriftelijk bewijs, maar ik wilde er zelf zo graag weg, dat ik het niet zo erg vond dat ik geen ww kreeg. Ben gewoon meteen ander werk gaan zoeken en doen :thumbup:



Uhm, wie vergeet ik :think: O ja, Arri, proficiat met je modder :wink:



Dan ff kort over hier. Onze boef wordt echt groot. Hij mag na de Pasen (ws 16 april) beginnen op de peuterspeelzaal (de juffies gaan ook gebarentaal leren :thumbup: ) en we gaan zaterdag naar de doven basisschool in Vught kijken. Spannend allemaal. Mammie moet hier heel erg aan wennen, om mijn kleine ventje achter te moeten laten. Toch heel anders dan bij opa en oma hè :eh:



Als ik me niet meer meld, zou ik alvast zeggen TOT ZONDAG :dance:



:-
Jeanine

Hoi meiden, nog ff genieten van het mooie weer want ze geven weer al regen af voor dit weekend.

Vanmorgen heel de keuken eens goed uitgesopt en weer heel wat weggegooid wat over de datum was, vind ik altijd zo zonde maar ja moet ik maar beter opletten.

Luca was ondertussen heerlijk buiten aan het spelen,…tis dan gelijk een ander kind want die was het binnenzitten volgens mij ook spuugzat.



Esther leuk zeg van je nicht, hoe is ze daar nu toch verzeild geraakt want Afrika is nou niet echt naast de deur.



Jeanine, je grappig he alhoewel op het moment dat het gebeurde vond ik het iets minder want dat was in die periode dat hij telkens om een uurtje of 6 wakker was :roll:



Ik had gisteren trouwens een teambespreking en ik begreep van mijn leidinggevende dat hij met die collega gesproken had over dat voorval van mijn weekenden.

Hij gaf toe dat hij het verkeerd begrepen had en hij beter zou opletten in het vervolg,…vond ik toch netjes van die collega en mijn leidinggevende.



Zo meiden, ik ben bekaf van al dat poetsen en van het feit dat ik al om 5 uur wakker was… :shock: :thumbdown: dus ga lekker ff niksen nu… tot later en een fijne dag nog

@niek1 wrote:

Esther leuk zeg van je nicht, hoe is ze daar nu toch verzeild geraakt want Afrika is nou niet echt naast de deur.





Ze is er geboren! :mrgreen: :mrgreen:

Haar vader is er heen geëmigreerd in de maand dat ik geboren werd (augustus 1973). Dus haar leven speelt zich daar gewoon af. Haar vader is echter “regelmatig” over voor zaken en zij zit op kantoor bij hem. Dus zodoende hebben we regelmatig contact. Plus natuurlijk de 4 keer dat ik inmidels in Zuid Afrika geweest ben, en de keren dat zij als familie of apart overgeweest zijn. Ik kan bijna zeggen dat ik met haar beter contact heb, dan met neven en nichten gewoon hier in Holland. Lang leve MSN en e-mail! :wink:



Nou…tijd voor bankzaken…bleeeehhh!

@survivor wrote:

Uhm, wie vergeet ik :think: O ja, Arri, proficiat met je modder :wink:



Hey hey :hand: Zand he, geen modder :P.



Ik heb wel geteld 5 minuten van de zon genoten. Al lopend van mijn auto naar het werk 8). En iedereen zegt dat ik een lekker kleurtje heb :mrgreen:.



Zeg weten we al wat we gaan eten zondag :drool:. Ik denk dat ik voor het maandmenu ga :mrgreen:.

Marion, carpoolen?? dat hele eind??
Marion, carpoolen?? dat hele eind??


Kunnen we doen. Heb jij een navigatiesysteem? Want dan wil ik graag met je meerijden. Was vorige keer ook verdwaald in Heemskerk en nu moeten we weer ergens anders naar toe :mrgreen:

Hebben jullie nu overigens een huis in Saendelft gekocht? Ik moest er dinsdagavond even zijn maar ik vind het niet echt gezellig. En waar komt jullie project? Gelijk onder het nieuwe viaduct bij Krommenie door??

Hilooo,



Pien…dagje overleefd? Kan me voorstllen dat het best grappig is als je baas zulk struisvogel gedrag toont :smiley:



Beters Jeanine dat Connor naar de psz gaat. Leren ze apart voor hem gebarentaal. Geweldig zeg!



Goed Niek dat het uiteindelijk n voorbarige actie was gewest van je leidinggevende. Wel jammer dat je je eerst zo mega moest opwinden en dat het dan n fout van hem was…Gelukkig opgelost en van die collega’s zijn echt fijn!



Iloon ben je direct begonnen om het een beetje eigen te maken in je nieuwe huisje?



Nou t is mooi weer en Kris is ziek. Werd gebeld door de kov. Hoefde niet direct te komen, maar ben uiteindelijk wel eerder weggegaan van t werk. Normaal zou hij nu in de tuin rond rennen en met de zandbak klooien, maar nu hangt hij op de bank met zn kroel en Dribbel… :?



Mn continu harde buik gaat maar door…dinsdag naar de vk…es horen wat die zegt :think:

Na vandaag nog drie weekjes werken. 5 april is mn laatste wrekdag en dan ben ik ongeveer 4 weken van te voren…Ben t deels nu al n beetje zat, maar zie ook op tegen mn verlof, want t is niet echt een super moment om nu veel op mn werk te missen…maar jah…



Nou ga bij mn zieke ventje zitten.



doegies,

Mariek

@Marion wrote:

Marion, carpoolen?? dat hele eind??




Kunnen we doen. Heb jij een navigatiesysteem? Want dan wil ik graag met je meerijden. Was vorige keer ook verdwaald in Heemskerk en nu moeten we weer ergens anders naar toe :mrgreen:



Hebben jullie nu overigens een huis in Saendelft gekocht? Ik moest er dinsdagavond even zijn maar ik vind het niet echt gezellig. En waar komt jullie project? Gelijk onder het nieuwe viaduct bij Krommenie door??


Ik heb tom tom :thumbup:

En als je onder de tunnel doorgaat, komen wij aan de rechterkant te wonen. Naast de woningen die er al gebouwd zijn.

Enne het wordt wel heel gezellig :mrgreen:



Kris beterschap :hug:

Marieke zijn die harde buiken wel aan het voorwerken en heb je straks bij je controle al wat ontsluiting.

Ik heb dat bij een tweede wel al vaker gehoord dat mensen al een tijdje met een paar cm ontsluiting lopen

mmm…denk ik ook, maar vind het nu ook wel spannend, want het is nu zo al de 2e dag vrijwel non-stop…denk dus zelf dat mevrouw eerder gaat komen…

Maar k denk wel meer :mrgreen: :roll: Kris was ook een week later…maar dit had ik niet bij hem :think:

En nu is t nog n beetje aan de vroege kant…

Femke, goed initiatief!!! Toppie. Ennuh, hoe was de sauna, nog bekende nederlanders tegengekomen?

Dat heeft een collega van mij namelijk altijd.



Arrianne, gefeliciteerd met jullie grote zandbak, nu het huis nog!!!



Niek, ik zat ook al heel ingespannen te lezen en vroeg me echt af wat er kwam, wat een gekkie die Luca.

En best lenig zeg. Denk niet dat ik hem dat nog nadoe.



Arrianne, bruin? Ik ben verbrand!!!



Marieke, wat komt het al dichtbij he…en heel veel sterkte met je zieke mannetje, duim dat hij snel opknapt.



Ben vandaag met Julie bij een soort homeopaat geweest, al von dik haar nog vrij zweverig, ze had het ook over aura’s en chakra’s. Maar ik stond er wel open voor…in ieder geval heeft ze geen koemelk allergie, maar ze moet er wel mee uitkijken…dus ff geen melk en kaas enzo. Verder druppels meegekregen. Haar darmpjes waren vrij verstopt…en dat komt nu al los joh…ik bespaar jullie de details…



Moet over drie weken weerkomen en als het erger wordt, moet ik bellen.



Ben benieuwd en anders wordt het de osteopaat.



Ik ga maar weer eens vroeg naar bed, ben nog steeds moe en morgen komt Sam (zoontje van vriendin) hier logeren, zodat zij ff kan bijslapen.

En zaterdag kan ik dat dan, want dan heeft Bob Julie. Tja zo moeten we elkaar helpen he.



Trusten dames.

Mogguh dames,



Ik kwam even snel lezen, maar ben ook direct weer weg :mrgreen: We gaan even in bad en dan boodschappen doen. Ik heb heel het weekend alleen dus dan is het wel zo fijn als alle boodschappen gedaan zijn. Erik werkt momenteel zoveel dat ik er een beetje crazy van word, maar nog maar een week of 2, dan is het over! Daar houden we ons maar aan vast!



Maureen, verbaasd me niets, maar we hadden elkaar al gesproken :wink:



Tot in Midas zijn middagslaapje dames, DOEI!!

Goedemorgen dames,



Ik ben kei kapot !

Ynske slaapt al dagen slecht,reden onbekend.

Voor de meeste van jullie geen onbekend verschijnsel… ach ja zal wel weer een periode zijn.



Maar… dit leverde vanmorgen natuurlijk lekker stress op thuis.

Sander werkt thuis.

Maar werken is werken zegt hij altijd,dus ga ik er ook vanuit dat hij ook opstaat.

Maar nope,prima !

Laat me dat dan even weten,want ik redt het niet om om 7.30 uur 2 kids aan te kleden/wassen/ontbijten,zodat ik om 7.50 uur klaar ben om te vertrekken.

dus ik heb 2 kids aangekleed en ze bij papa op bed gezet… dit leverde vriendelijke blikken op…dat kunnen jullie je wel voorstellen.

Ja duh,ik sta er normaliter 5 dagen per week alleen 's morgens voor.

Het lullige is,dat ik me dit altijd aantrek en schuldig voel,maar ok.

Zeker nu ik slecht geslapen heb,ongesteld ben…hakt dit er helemaal in…



MANNUH…



Kom ik ga weer ff juffie spelen,



Gr Josien

Lodeloo,



Nou lekker hoor zon start Josien… :wall:



Mau…beters dat iig 1 dingetje veranderd. Hoop dat Julie strakkies helemaal de oude is!!



Hier net de vk op bezoek gehad. Had gebeld over die non-stop-harde-buiken en ze zei dat ze direct ff langskwam…ik gelijk natuurlijk in de stress…maar alles was owkay. Het enige is dat ik een paar dagen minimale activiteit mag hebben en als dat niet verbeterd…tja…

Als het erger/pijnlijker wordt dan moet ik direct terugbellen…

Ben benieuwd hoe lang mevrouw nog in mn buik wil blijven :think:



nou doegies…ga ff een dagje nix doen en aangezien Kris nog steeds behoorlijke koorts heeft wordt dit een hangdagje!!



groetzelz,

Marieke

Zou je ook niet gewoon 6 weken van te voren met zw verlof gaan? Lijkt me een beter plan dan proberen door te werken tot 4 weken van te voren. En aangezien je toch vermoed dat ze eerder komt…