HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Nou de boef ligt erin, kan ik even bijlezen…



Marieke, beterschap met Kris enn wat Marion al zegt… waarom werk je tot 4 weken van tevoren??? Als je nu al zo een last hebt zou ik maar eens snel rustiger aan gaan doen. :think:



Josien, Ynske maakt er een potje van 's nachts lees ik? Zoals je zegt, het zal wel weer een fase zijn, maar leuk is anders. Ergens toen ik het las kwam me die blik van Sander heel bekend voor :roll: , al heb ik hem niet eens gezien. Ik heb zo een vermoeden dat ik hem wel voor me kan halen!! ERRUG!!! Maare, niet schuldig voelen en gewoon doen. HALLO :shock: het zijn ook ZIJN kids. :doh: DUH!!



Maureen, hoe heeft Julie geslapen en hoe is haar gedrag vandaag? Ik merkte bij Midas al heel snal na het weglaten van melkproducten dat hij helemaal veranderde. Hij zal zeker stukken beter in zijn velletje. Het zal nog wel even duren, maar ik hoop dat je snel verbetering ziet. Heel veel S6 vandaag met 2 kids! :thumbup:



Arrianne, gefeliciteerd met jullie aankoop!! :dance: Leuk hoor een spiksplinternieuw huis. Wat is zo een beetje de planning qua bouwen?



Niek, fijn dat de lucht geklaard is en dat het gewoon een eikelige actie was van een leidinggevende. Ach, ook die maken fouten, wel netjes dat er op teruggekomen is door beiden!



Nou Jeanine, aan het werken was niets vreselijks aan hoor gisteren. Wat is nu het ergste dat kan gebeuren?? Dat iemand je niet aardig vind? BOEIEN! :mrgreen: Ik heb nu toch ook wat ik wil, ik ga lekker 2 dagen, keutel een beetje aan, krijg er nog best veel voor betaald (ja zijn schuld :lol: :lol: ) en ik zoek lekker verder. Natuurlijkwas het wel even gek, maar ik ben er nu wel achter da hijgewoon een beetje schizofreen is :wink: Nee, ik heb er stiekem ook best even van genoten dat hij zich als een struisvogel gedroeg :lol: hahaha! Hij had er best moeite mee, maar ik heb hem niet uit de brand geholpen. Vast heeeeeeeeeeeel gemeen, maar ja, boontje komt om zij loontje (in dit geval ben ik het boontje haha) Maar ach, als ik geen kleintje gehad had en als ik veel flexibeler was geweest qua dagen enzo had ik de moeite ook niet genomen om terug te gaan, dan was ik wel naar het uitzendburo ofzo gegaan.



Femke, lekker schoon geweekt? Welke ben je geweest? ik ging voorheen altijd naar SON (hebben ze vreselijk lekkere ijscoupes :drool: ) maar ik moet eerlijk bekennen dat het alweer jaren geleden is, voor Midas dat ik geweest ben. Ging altijd lekker met een vriendin, zalig!! Waar in Frankrijk hebben je ouders iets gevonden? Jammer hoor, opa en oma zover weg, maar ook weer leuk, altijd een leuk adresje! Mijn ouders zijn net terug van 10 jaar Frankrijk. :slight_smile: Vind ik nu Midas er is ook wel zo gezellig. :thumbup: Maar ach, het heeft allebei zijn voordelen en zover is Frankrijk niet!



Dames, ik ben eventjes een beetje ruimen en dan ga ik lekker niets doen :dance:



DOEI!!

Zo he he ff zitten.

Moest eigenlijk naar een cursus vanmiddag en werken tot 21.30 maar dit werd beide afgebeld dus had ik ineens een extra dagje vrij.

Luca was wel al ingepland op het kdv dus die heb ik lekker laten gaan.

Eerst naar de fitness geweest dit was al zeker 6 weken geleden dus dat werd wel weer eens tijd en ze vertelde dat ze binnenkort daar ook kinderopvang krijgen dus dan word het misschien wat makkelijker om te gaan.

Daarna heel de beneden verdieping gesopt, gezogen en gedweild en daarna heerlijk lang gedouchd en nu ga ik zitten en doe ik lekker niks meer vandaag :wink: :lol:



Pien, wat een appel is die baas van jou zeg.

Gelukkig is het zonder al te veel gekke dingen opgelost en net wat je zegt is het maar 2 dagen en kan je zo op je gemak eens verder kijken.



Marieke, klinkt inderdaad wel spannend.

Misschien inderdaad wat eerder stoppen of je ziek melden dan gaat het niet van je verlof af, heb ik op het eind ook gedaan omdat ik zoveel harde buiken had dat ik niet meer mocht werken van de dokter.

En Luca is uiteindelijk ook 2 weken te vroeg geboren.



Maureen, hopelijk werken de druppels.

Het feit dat ze nu veel poept is alleen maar goed want zo raakt ze tenminste wat extra afvalstoffen kwijt.



Ik ben trouwens door mijn moeder ook eens goed doorgemeten en ik blijk voor allerlei dingen een intollerantie te hebben waarvan ik het helemaal niet wist…

Zo reageer ik schijnbaar op alle citrus vruchten behalve grapefruit, kristal suiker en basterd suiker, wasmiddel en cosmetica (nu nog ff uitzoeken welke dat precies is)

Dus heb nu ook weer druppels om die intollerantie op te heffen.

Verder bleek mijn lichaam erg verzuurd te zijn omdat ik mijn afvalstoffen niet goed uitscheidt (drink gewoon veeeels te weinig) en daar heb ik nu thee en korrels voor gekregen want mijn maag, lever en panchreas waren erg overbelast.

Ach ja, een druppel meer of minder ben ik wel al gewend ondertussen.



Josien, ik ken dat wel ja maar meestal ben ik degene met die blik.

Het komt regelmatig voor dat als Chris een ochtenddienst heeft dat Luca dan ook wakker word om 6 uur en dan krijg ik ineens een huilend kind naast me in bed gelegd :roll: :evil: erg fijn NOT.

Zo vond Chris het gisteren een leuk idee om op de fiets naar zijn werk te gaan maar toen moest hij er om 5 uur uit,…je raadt het wel al waarschijnlijk :wall: :evil:



Ik geloof dat we nu echt naar een peuterbed moeten gaan kijken.

Luca stond vanmorgen met zijn slaapzak nog aan naast zijn bed terwijl hij zijn matras eruit had gegooid om op te landen tijdens zijn acrobaten sprong … :shock: …Hoezo slim kind.



Meiden ik ga lekker relaxen…fijne dag.

Luca stond vanmorgen met zijn slaapzak nog aan naast zijn bed terwijl hij zijn matras eruit had gegooid om op te landen tijdens zijn acrobaten sprong ..... ......Hoezo slim kind.


Hahaha ik zie het helemaal voor me :mrgreen:

@niek1 wrote:

thee en korrels




:lol: :lol: jij ook al aan de wonderkorrels :lol: :lol: Nou Midas krijgt af en toe ook een korrel en ze werken super! Ik ben trouwens sinds een dag of 10 gestopt met zijn darmflora poeder en wat blijkt, het gaat super ZONDER :shock: soms moet je ook maar eens wat proberen he, ik vind het enigsinds vreemd, maar ik kijk het nog even aan…



Ik zou ook maar eens op zoek gaan naar een peuterbed voor die cirusartiest van je, arme jij :cry: :mrgreen: hahaha



Ik hoor er eentje wakker worden, ik ga hem eens halen :inlove:



HOUDOE :smiley:

Hey meiden,



Morgen gaan we beginnen in mijn huissie. Vandaag wat behang gekocht enzo.



Gister een brief van Bram gehad. Tja wat kan ik er van zeggen. :think: Komt erop neer dat ie er echt veel spijt van heeft en als hij het terug kon draaien dat zou doen. Konden we dat maar doen he? Dan was alles nu anders. :cry:



Iedereen al uitgezocht wat ie gaat eten zondag? :drool:



Die Luca is wel een spook hoor. Idd een slim mannetje. Heeft ie vast van zijn moeder. :wink:



Zoey is nu ook even bij haar vader. Hij heeft haar nl 1,5 week niet gezien. Ben benieuwd hoe hij dat vind. Ze is vast erg veranderd voor hem.



Ga er weer vandoor. Tot laters.

Hallootjes kippepootjes (lijfspreuk van Onno en dus ook van Marnick!)



Ben net thuis van het werk. Onno gaat zo Marnick halen bij mijn schoonzus thuis. Normaal passen mijn ouders altijd op vrijdag op maar die zitten in Frankrijk om het koopcontract te tekenen!

Pien, het huis staat in Nolay, Cote d’Or Bourgogne.

Mijn schoonmoeder moest vandaag op mijn neefje en nichtje passen dus vroeg ik of ze er nog een kleinkind bij kon hebben. Was geen probleem en Marnick is gek op zijn grote neef en nicht dus dat zal vandaag dolle boel geweest zijn.



De sauna was heerlijk maar de hotstone massag nog veeeeee lekkerder :drool: Ik was in de Zwaluwhoeve in Hierden. Heel groot maar toch gezellig en overzichtelijk. Ze adverteren erg veel momenteel omdat ze 5 jaar bestaan. We waren dus maar 44 euro kwijt voor een hele dag sauna, whirpool, kruidenbaden, ijsgrot, stoomcabines en een hotstone massage van een half uur en een dinerbuffet.



Marieke, ik denk dat ik ook eerder zou stoppen. Hoeveel dagen werk je ook al weer? Je zal het zelf het beste voelen maar wat meer rust geeft de baby misschien ook rust.



Ik zou die baas van jou wel eens willen zien Pien. Hij weet zich gewoon geen houding te geven. Bange poeperd!



Iloon, ik heb nog geen idee wat ik wil eten. Het lijkt me allemaal zo lekker :drool:

Spijt!!! :shock: DAT had ie nu even eerder moeten bedenken. Wat had ie dan gedacht? Moet eerlijk zeggen dat hij wel verdiend om zich nu ook ellendig te voelen.



Ohjee, nog een peuterbed…Hoelang blijft Marnick nog braaf in zijn bedje liggen :think:

Wel vervelend dat Luca zo licht slaapt. Marnick wordt soms ook wakker van mij of Onno maar dan is ie al een beetje aan het wakker worden. Maar vaak genoeg moet Onno hem ook wakker maken als hij op woensdag naar het kdv moet.



Jeanine, die foto vond ik ook zo leuk maar aangezien ik geen held ben met plaatsen en het voor Pien appeltje eitje is had ik hem haar even door gemaild. Het zijn inderdaad mijn vader en Marnick.



Ik hoop morgen nog even langs te wippen voor mijn nachtdienst en anders misschien wel in mijn nachtdienst (mocht Marieke ineens een plasstop hebben…) en anders zie ik jullie zondag in het restaurant! Hoe laat zijn jullie daar nu, uurtje of 17.00?

Ik heb om 5 uur gereserveerd Femke.



Ben weg, boef in bad doen. Ziet er weer uit als een tor, die heeft weer in iedere zandbak en tuin gezeten buiten :mrgreen:

hiloo,



ff niet echt de puf om te reageren vandaag. Misschien later of morgen…(Wie weet kom ik je vannacht nog n tegen Femke :mrgreen: )



Kijk ff aan hoe t in t weekend gaat. Maandag heb ik toch overleg gepland met mn baas…dusss zal es met hem hebben over hoe wat. Ik werk drie dagen…dus moet nu nog 9 daagjes werken.



Verders zelf ook nog buikgriep erbij en Kris zit inmiddels op 40,2 graden. Is voor t eerst dat ik het vlgs mij zo hoog heb meegemaakt bij hem. Wat deden julie precies? hij drinkt wel veel en heb hem net voor de nacth een paracetamol gegeven. Hij is verder niet suffig, maar heeft mega spierpijn in armpjes en beentjes en wil de hele dag Dribbel kijken. Verders heb ik expres niet veel kleertjes bij hem aan zodat hij de warmte kwijt kan. Nog meer tips/tools?



groetzelz,

Mariek



p.s. Wim gaat zo weg want hij heeft een 16-uurs wedstrijd die om 24 uur begint vannacht en met n beetje geluk is hij morgen om 16.00 klaar…Hoezo heerlijke nacht? Ga dus zo maffen voor t geval dat Kris mn nachtrust nog meer breekt naast de plasbuien…

Hoihoi,



Heb dus n plaststop :mrgreen:



Hoe komen ze aan de lijfspreuk Femke :think: Klinkt trouwens heerlijk dat dagje in de sauna!! En idd geen geld…



Spierpijn gehad Niek na je eerste keer weer fitnessen? Is idd wel lekker om nog es te doen.



Ai…hoor Kris weer boven…dus ga maar weer es!



Femke…werk ze nog ff en wie weet kom ik nog es buurten vannacht :wink:



doegies,

Mariek

Hoi hoi, ff snel moet zo gaan werken tot 18.00 maar misschien neem ik die knul wel mee naar huis dan kan ik nog wat in de tuin verder werken en kan hij mooi helpen :think:



HAHAHAH kippepootje hier is het kippebout :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Heb nooit begrepen waarom Chris het zegt en de eerste keer stond ik raar te kijken maar ben het al zo gewend nu :lol:



Marieke, heb alleen last van mijn buikspieren,…weet nu weer waar ze zitten :wink:

En goed dat je al een gesprek hebt geregeld misschien wel zo goed om eerder te stoppen zeker nu Kris ook ziek is heb je je rust meer dan nodig.

Ik liet Luca ook in zijn pyjama lopen toen hij ziek was en als hij het weer koud kreeg vroeg hij zelf om een dekentje.

Ik heb die dagen ook heel wat Babe, Dribbel en Nijntje gekeken.



Ilona, tja wat moet ik er van zeggen…

Kan me voorstellen dat dit allemaal heel erg dubbel is.

Had hij nu maar eerder bedacht wat hij op het spel zou zetten ipv alles kapot te maken.

Je bent gewoon beter af meid, dat voelt misschien nu nog niet zo maar als je een jaar verder bent zal je zien dat je veel gelukkiger, sterker en beter af bent zo zonder hem.



Lekker zeg Femke, klinkt goed.

Mijn vader geeft ook massages met hot stones en met edelstenen.

Vind het een raar idee om me door mijn vader te laten masseren dus heb dat niet gedaan maar iedereen die het wel heeft gedaan vind het zaaalig.



OP zich slaapt Luca helemaal niet licht want ik kan hem bijv. s’avonds gewoon verschonen als hij een poepbroek heeft zonder dat hij een kik geeft en hij doorslaapt op de commode.

Maar zo rond 5 uur zit hij schijnbaar in zo’n slaapstand dat hij wel alles hoort en gelijk reageert…erg lastig met een papa die elke week 2 vroege diensten heeft.



Ja Pien ik ook aan de korrels :wink:

Op zich natuurlijk een goed teken dat Midas het zo goed doet zonder.

Misschien zijn z’n darmen dan toch beter gaan werken en is hij meer tollerant geworden.



Meiden ik ben weg…kom vanavond nog wel eens buurten,…heb zin in morgen :dance: Let trouwens niet te veel op mijn haar morgen want ik ben het aan het laten groeien en zit nu op zo’n rot lengte :roll:

Staartjes Niek :wink: :mrgreen:

Wat was nu ook alweer precies de tijd die we bij Ilona hebben afgesproken?

Weet het niet meer… :oops:

Mau, ik dacht 14u



Ik zal er helaas niet om 14u kunnen zijn, mijn oppas kan pas om 15u30 hier zijn, dus jullie zien mij om 17u.

Hoop dat ik jullie herken :think: nou ja een bende kwebbelende dames valt natuurlijk wel op :lol:



Meiden, tot morgen :dance:

Hoihoi,



Dames help…

Enige van jullie hebben ervaring met oorpijn.

Ynske hebben we net weer het bedje in.

Heel de dag is ze wel jengelig,hangerig en alleen lekkere dingen willen eten,maar zodra ze in bed ligt en eventjes slaapt,begint ze te kreunen in d’r slaap.Ze geeft zelf aan dat ze oorpijn heeft.

Vorige week zaterdag is dit begonnen met koorts en het suddert al de hele week door…

Met name de nachten zijn prut.

Nu hebben we maar weer pilletje in het billetje gedaan… wat ze vreselijk vindt.

Maar het is stil.

Herkent iemand dit.



Vandaag hebben we in ieder geval besloten dat we maandag toch maar ff de huisarts bellen voor een algehele check…

Ze woog vanmorgen weer onder de 10 kg,vanavond niet gewogen,maar niet veel gegeten door de dag heen.

Zucht… stiekem toch wel wat zorgjes… !



Ik wil jullie in ieder geval een super gezellige middag toewensen !

Maar dat vertrouw ik jullie wel toe !



Tot later,



Josien

@josien wrote:

Dames help…

Enige van jullie hebben ervaring met oorpijn.

Ynske hebben we net weer het bedje in.

Heel de dag is ze wel jengelig,hangerig en alleen lekkere dingen willen eten,maar zodra ze in bed ligt en eventjes slaapt,begint ze te kreunen in d’r slaap.Ze geeft zelf aan dat ze oorpijn heeft.

Vorige week zaterdag is dit begonnen met koorts en het suddert al de hele week door…

Met name de nachten zijn prut.

Nu hebben we maar weer pilletje in het billetje gedaan… wat ze vreselijk vindt.

Maar het is stil.

Herkent iemand dit.

Jep, alleen Xavier noemde het buipijn :roll: (hoewel hij het vorig jaar oorpijn noemde) Xavier heeft er nu 3 weken last van gehad en ik denk dat het nu over is. Woensdag heeft hij voor het laatst gezeg dat hij pijn had. Hij heeft/had middenoorontsteking.
Heel veel sterkte met je meisje :hug:

Heb je Xavier laten uitzieken of mee naar de ha geweest…

Kan wel even terug lezen anders !



Thanks,



Josien

We zijn naar de ha geweest, maar die deed bij ons niets. We moesten hem inderdaad laten uitzieken. Hij heeft 5 dagen koorts gehad waarvan 4 dagen rond de 40 graden. Daarvoor liep hij al een tijdje te klagen over pijn. En na de koorts heeft hij ook nog een week pijn gehad.

Hoe gaat het nu met Ynske?

Achossie …oorpijn is zoooo vervelend.

Dikke kus voor Ynske :-*



Meiden ik heb er zin in,…

Pien ik ben rond 13 uur bij jou.



Ik kon trouwens bijna niet mee vandaag want Chris zijn dienst werd ineens omgegooid en had ik dus niemand voor Luca op zo’n korte tijd.

Gelukkig kon Chris wel een snipperdag nemen dus is alles geregeld.



Tot zooooo

Josien, ik herken het zeker :frowning: Mega zielig. Ik zou absoluut morgen ff naar de ha gaan. Dat kan toch nooit geen kwaad. Sterkte :-



Maureen, en alle andere, we hebben volgens mij echt om 3 uur afgesproken, en om 5 uur mogen we aanvallen in het restaurant :drool:

Ik rij om half 2 aan. Doe er zo’n anderhalf uur over.



Tot straks



:-
Jeanine

Hil



Oorpijn…de ha deed bij Kris bij de eerste keren ook nix, totdat het wel heeeeel vaak voorkomt. Zou gewoon for sure de eerste keer naar de ha gaan en zien hoe die reageert…beter n keer extra dan niet toch?

Sterkte iig!!



Voor t geval jullie dit nog lezen…en heeeeeele fijne dag met elkaar!!



groetzelz,

Mariek