HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Meiden mijn ouders komen zo even langs voor Marcel zijn verjaardag. Ik ga dus rechtstreeks naar het restaurant om 17.00 uur (en hoop dus dat ik dat kan vinden zonder de Tom Tom :oops: ).



Tot straks!!!

Oke dan kom ik je niet ophalen :mrgreen:.



Tot zo :thumbup:

Lieve lieve meiden,



Allereerst wil ik jullie allemaal mijn excuses aanbieden voor de geweldige actie NOT :frowning: :evil: Het spijt me dat ik jullie zo onnodig ongerust heb moeten maken. Ik zal hier nog even mijn verhaal doen…



Had een goede nachtdienst gehad en was naar mijn ouders flat gereden om daar te gaan slapen. Ze waren dit weekend in Frankrijk en aangezien ik niet rustig slaap als Marnick thuis is leek me dit een goeie oplossing. Kon ik mooi gelijk door naar Heemskerk als ik wakker werd. Ik werd om 15.00 uur wakker en na lekker gedouched te hebben en even wat gedronken ben ik om 16.00 uur bij mijn ouders weggereden. Ik had in de nachtdienst al een routeplanning uitgedraaid op de computer. Het enige stomme was dat ik mijn mobieltje op kantoor had laten liggen :doh:

Maargoed, Wormerveer had ik ook met route planner gevonden dus dit moest me ook wel lukken.



Toen ik wegreed waaide het enorm in Almere en ik dacht nog…ik moet m’n stuur goed vasthouden en niet al te veel op dat blaadje kijken. Ik ben als de dood dat ik brokken maak met onze nieuwe auto. Een ongeluk zit in een klein hoekje (toch Iloon :wink: ). Tot aan de splitsing bij Wormer etc. ging het volgens mij goed. Ik ben daar naar rechts gegaan richting Assendelft. Daarna ben ik het spoor bijster geraakt en kwam ik in Beverwijk terecht. Nergens stond Heemskerk aan en ik baalde dus als een stekker dat ik EN geen mobiel had EN geen kaart van NL. En dus ook geen Tom tom… :roll: Toen zag ik een i en ben daar gestopt. Toen ik de routebeschrijving las waar ik ongeveer gebleven was zag ik dat ze het daar over de A9 hadden Heemskerk, Beverwijk en Haarlem. Gelukkig was ik niet ver van de A9 dus het lukte me om daar te komen. Maar toen…(inmiddels 17.15 uur)draaide ik de A9 op richting Haarlem ipv Alkmaar, Den Helder (ik had nl het idee dat ik daar helemaal niet heen moest). Nog geen halve kilometer verder kom ik plots in een file terecht als gevolg van een ongeval. Er reden wel 3 takelwagens over de vluchtstrook. Ik stond muurvast en kon geen kant op!!! Dus ook niet ergens bellen…Ik heb een potje zitten janken in de auto. Ik vond het zo erg dat ik jullie niet kon bereiken!!! Toen ik eindelijk na goed 3 kwartier uit die file reed kwam ik er dus achter dat ik weer helemaal fout zat. Had op dat moment geen idee waar ik er weer het beste vanaf kon. Zag alleen nog Schiphol en Haarlem staan en Amstelveen Utrecht. Aangezien het toen al 18.15 was geweest en de moed over nog verder door te sukkelen zonder telefoon me in de schoenen was gezonken ben ik richting Amterdam gereden. Bij de Mc Donalds en La Place was geen openbare telefoon. Bij de Shell mocht ik uiteindelijk gebruik maken van een telefoon (je kan echt niet meer zonder mobiel). Het enige nr dat ik zo’n beetje uit m’n hoofd ken is thuis dus ik heb Onno gebeld en gevraagd of hij jullie alsjeblieft kon laten weten dat alles ok was (nouja, ok :roll: ) en dat jullie maar lekker moesten gaan eten. Het had voor mij geen zin meer. Bovendien was ik zo pissig op mezelf en de situatie dat ik waarschijnlijk ook het toetje niet mee zou maken. Besloot dus naar huis te rijden.



Ben er eigenlijk goed ziek van maar heb alles aan mezelf te danken. Wijze les(sen):



1 Ga nooit maar dan ook nooit de deur uit zonder mobieltje.

2 Zorg altijd dat je een ouderwetse kaart van Nederland in de auto hebt liggen. Zeker als je geen tom tom hebt.

3 Rijd als het even kan met iemand samen zodat je met wat slechter weer niet op je routebeschrijving hoeft te letten.



Meiden, ik hoop dat jullie me vergeven en laten we de volgende keer maar een ander deel van NL uitzoeken, Brabant ofzo… :think:

Hoihoi,



Femke,meid wat een verhaal !

Een hele onderneming zeg…

Ik moet je eerlijk bekennen,dat ik en géén TOMTOM heb,maar ook géén kaart van NL in mijn eigen gebakje.

Ik zou in ieder geval ook de traantje hebben laten lopen !

In ieder geval wel fijn,dat je goed thuis bent aangekomen.



De andere kippen,uitgekakeld ???



Gr Josien

Ach gossie Femke! Wat zal jij je rot gevoeld hebben! :hug:

Fijn te horen dat je weer veilig thuis aangekomen bent!

Waar woon je eigenlijk?

Geen zorgen verder, de meiden zullen het ongetwijfeld begrijpen!

Stelletje kakelkippen laten trouwens wel lang op zich wachten! :wink:

Hey :mrgreen:,



Femke, we waren inderdaad best wel een beetje ongerust. Gelukkig stond je ‘maar’ vast in een file. Ik vind het heel erg vervelend voor je, en het is ook jammer dat je er niet bij was.

Maar dat mag je de volgende keer (bij Marieke) weer helemaal goed maken.



Ik zou net Maureen naar de A8 begeleid hebben :roll:. Alleen ging zij in plaats van op de A8 op de A9 rechtdoor. En ik heb niet haar juiste nummer in mijn telefoon staan :wall:. Ik heb Ilona gebeld en haar nummer gekregen en toen Maureen gebeld om te zeggen dat ze weer mocht omdraaien :(. Ook erg fijn :eh:.



Nou en verders was het weer lekker gezellig en heb ik heerlijk gegeten :mrgreen: :drool:

en ga ik nu snel naar bed, want ik barst van de koppijn.

(alle 4 mijn verstandskiezen komen gewoon door…tegelijk :wall: )

Hier ook weer veilig thuis in het Brabantse land en bekaf :wink:

Maar gezellig was het zeker. Alleen weet ik nog niks van ons Iloontje, aangezien ze helemaal aan de andere kant van de tafel zat.

Dus meid, mail me nog maar eens (op mijn werk) als je wilt, hoe het nu allemaal zo gekomen is enz enz enz :-*



Fem, we hebben je zeker gemist, en we waren idd best ongerust. Maar zoiets zou ook zeker een Jeanientje actie geweest kunnen zijn, als ik geen Karin Karin :wink: had.



Allemaal hopelijk veilig thuis, en weltrusten zou ik zeggen

Ikke=ook thuis…en maar een klein stukkie omgereden :oops: :lol:



Was errug gezellig…en nu ga ik naar bed, mijn wekker gaat om 06.30 uur!!!

Goedemorgen dames,



Na weer een nachtje van heb ik jou daar,mag ik dadelijk met Ynske even naar de huisarts.

Ben benieuwd.

Verder was het hier vanmorgen wit…langzaam smelt het nu.

Met een heel mooi zonnetje erbij !

Geweldig gewoon.

Krijg toch alweer de kriebels om met Pasen nog een weekendje te gaan skiën.

Kom ik ga Job naar de creche brengen !



Gr Josien

Was inderdaad errug gezellig weer gisteren.



Hier ook sneeuw maar geen zonnetje hoor, alleen wat vieze drab en heeeeeel veeeeeel file (waardoor ik een half uur te laat op mijn werk was)

Hey meiden,



Hier meld een kip zich. :mrgreen:



Was gister erg gezellig. Meiden bedankt voor alle cadaus, het eten en alles wijze raad. :-* Deed me echt even goed.



We waren idd ongerust over Fem. Maar ook met tom tom zou dat een actie van mij kunnen zijn. Jullie weten vast nog wel dat Arri en ik bij de eerste meeting te laat waren en dat was niet de schuld van de tom tom. :roll:



Toen ik gister thuis kwam kreeg ik vreselijk nieuws. Afgelopen weekend zijn er twee kinderen omgekomen bij een brand. Ze waren bij hun vader aan het logeren met de rest van hun gezin. De twee kindjes zijn van de (ex) vrouw van mijn neef waar hij ook nog een kindje mee heeft. Vreselijk gewoon. Alles komt meteen weer boven bij hem. Hij heeft nl zijn eerste kind verloren toen ze een paar weken oud was. Ik dacht dat mijn leven naar de knoppen was en dat ik het zwaar had, maar het kan dus nog erger. :cry:



Vandaag word er dus niet geklust. Mijn ouders zijn naar mijn oma om haar op te vangen. Morgen gaan we wel weer verder. Ach we hebben geen haast. Als het maar af is voor 7 juni, want dan gaan de singel mama´s naar de Toppers. :dance: Heb alvast vervoer geregeld naar de trein (kunnen we lekker borrelen) We worden ook weer opgehaald en netjes thuis gebracht. Fijn he z´n pappie. En anders heb ik nog wat te goed van Bram, want die heb ik van de week naar huis gebracht omdat we zolang hadden zitten praten op de verjaardag van zijn neefje. (iedereen was al weg en zijn zus en zwager lagen al in bed) Tja beetje vreemde situatie he. :mrgreen:



Lies ik heb je amper gesproken, maar ik vond het erg leuk om je een keer in het echt te zien. Praat een stuk makelijker nu je er een plaatje van kunt maken vind ik.



Ik ga ook even lekker liggen, beetje bijslapen nuhet nog kan.

Toen ik gister thuis kwam kreeg ik vreselijk nieuws. Afgelopen weekend zijn er twee kinderen omgekomen bij een brand. Ze waren bij hun vader aan het logeren met de rest van hun gezin. De twee kindjes zijn van de (ex) vrouw van mijn neef waar hij ook nog een kindje mee heeft. Vreselijk gewoon. Alles komt meteen weer boven bij hem. Hij heeft nl zijn eerste kind verloren toen ze een paar weken oud was. Ik dacht dat mijn leven naar de knoppen was en dat ik het zwaar had, maar het kan dus nog erger.




Wow meid, wat verschrikkelijk :frowning: Die dingen wil ik eigenlijk gewoon niet weten :hand: Zo mega triest, daar word je gewoon misselijk van :cry: Verselijk, sterkte voor jouw familie :-* Wat kan ik verder zeggen :hug:



Maar meid, cijfer jezelf niet weg na zo’n nieuws. Ik weet het, hierbij vergeleken, lijkt jouw verdriet mss nu maar iets “kleins”. Maar dat is het niet hè. Je bent een sterke vrouw, en je komt er wel. Maar onthou dat ook jou verdriet heel zwaar is, en dat je nu in een klote tijd zit, en dat je best jezelf af en toe vreselijk klote mag voelen :-* Jij telt voor ons :hug:



En waarom gaan alleen de “single” mamma’s naar de Toppers :think: :wink:

Huh waarschijnlijk ben ik blond maar die vrouw is dus niet meer met je neef en die kindjes zijn ook niet van hem toch? Het is natuurlijk evengoed verschrikkelijk hoor (het was in Zaandijk, niet zo ver van ons dus…) maar het was meer dat er bij hem herinneringen aan het verlies van zijn eigen kindje naar boven kwamen dan dat hij nu nog iets met die kindjes te maken heeft toch? (hmm als het een beetje rot mijn strot uitkomt, ik bedoel het niet zo…)



Of was het zo dat zijn eigen kindje daar ook was (maar dus wel ontsnapt aan de brand)?

Ik begrijp het ook niet helemaal Iloon, hoe zit het nu precies. Zijn dat ook zijn kindjes of heeft hij maar 1 kindje bij die (ex) vrouw? En vangen jouw ouders nu je oma op vanwege die kindjes? :think:

Het is mijn grootste nachtmerrie om mijn kind te moeten verliezen in een brand of door verdrinking. Ik stop dat gevoel dan ook maar heeeeeeeeel snel weg…



Voel me nog steeds teleurgesteld dat ik jullie heb moeten missen gisteren. Hoe kon ik nu zo stom zijn om de verkeerde kant weer op te draaien :doh: Ben in ieder geval blij dat jullie het gezellig hebben gehad en Almelo…is dat een beetje simpel te vinden Mariek?



Het is hier maandag altijd poets en was en strijkdag dus ik ga weer even verder… Moet vanmiddag nog even een kadootje kopen voor Onno’s verjaardag vrijdag. Weten jullie misschien waar ik een dvd/cd rek kan kopen?

Ohja Iloon, ik ga ook naar Toppers maar dan 6 juni. Mijn vriendin en haar schoonmoeder hebben heel veel boodschappen gedaan bij c1000…

Het is idd een beetje vaag. Ik heb begrepen dat ze nu weer bij elkaar zijn. Die kinderen waren niet van hem. Zijn zoontje was bij haar geloof ik. Hij heeft een paar jaar voor die kids gezorgd dus heeft hij ook een band met ze. Het zijn idd dingen waar je beter niet aan kunt denken. Zelf neem ik er afstand van. Had al geen contact met ze en de dood van zijn dochter staat nog op mijn netvlies. Hopenlijk komen ze hier doorheen, al weet ik zelf niet hoe dat zou moeten.



De verkeerde kant op rijden gebeurd mij ook hoor. Heb wel eens naar Bram moeten bellen hoe ik moest rijden. Sindsdien schrijft hij briefjes voor me hoe ik moet rijden. Schreef eigenlijk. :?



Dacht ik net even lekker te gaan liggen begint mevrouw toch te poepen. Dus ik haar verschonen op mijn bed. en wat denk je? Poept ze nog meer. Het spoot eruit voer mij en mijn bed heen. Lekker hoor. Nou ja ze kan het maar beter kwijt zijn.



Kreeg net een smsje van Bram dat er al kijkers komen voor ons huis. Beetje dubbel voelt dat.



Er staat er nog eentje naast me te poepen. “kijk mama, poepie daan” Werk aan de winkel. :mrgreen:

Ja hier ben ik dan ook eindelijk…Gisteren was het laatste uur naar huis rijden echt een nachtmerrie.

Hevige windstoten, regen, hagel en sneeuwbuien.

Ik zag geen hand voor ogen meer toen ik bij Antwerpen was en zeker als je vrachtwagens moest passeren was het doodeng.

Om 24 uur thuis en gelijk mijn bedje ingekropen want ook bij mij ging om 6.30 de wekker weer al.



Josien hoe was het bij de ha, heb je een kuurtje gehad.



Jeanine, de laptop is super :thumbup: :mrgreen:



Femke, ik had het zo met je te doen meid,…vond het echt heel jammer dat je er niet was.

Kom je straks gewoon gezellig stappen in Breda tijdens het jazz festival bij Pien.



Ilona, meid je hebt een leuk huissie, dat word wel wat.

Wat goed dat je alk kijkers hebt maar kan me voorstellen dat het dubbel voelt, tis zo definitief.

Ik vond je er trouwens erg goed uitzien :wink:



En wat vreslijk van die kindje,…ik ben wat dat betreft een echte struisvogel,…wat ik niet zie is er niet.



Meiden ik ben weer weg, hoor een mannetje roepen om zijn mama

Hoihoi,



Ynske heeft een spraytje voor d’r neus en kijken het met paracetamol gewoon nog even aan.

Zeker gezien de verkoudheid die al aan de beterende hand is,zou de oorontsteking ook niet al te lang meer duren.

Is dit wel zijn,mogen we ons weer melden !

Verder moeten we ons vooral geen zorgen maken over d’r lengte en gewicht,ze doet het toch goed…

Oké !



Hoop alleen dat mevrouw vannacht ook slaapt,wat ik ben me toch een partij duf !!!



Ilona,kijkers voor jullie huisje,wel spannend en inderdaad,meteen heel definitief !



Niek,jij hebt er ook een aardige survival-tocht opzitten zeg,vannacht.

Wel laat thuis zeg,men !



Tsja en die familie-drama’s in NL… er zal nooit een eind aan komen !Als ik zie wat er in mijn werkomgeving allemaal gebeurd…

Vrijdag nog een crisisplaatsing uit Breda.

Zielig zo’n mannetje,huiselijk geweld…



Kom ik ga piepers schillen,anders is Sander vanuit Utrecht alweer terug en heb ik nog niks gedaan…

Vanavond maar aan de strijk ofzo.



Tot later,



Josien

Josien, hoe gaat het nu met Ynske? Knapt ze al weer wat op?

En was het wit bij jullie? Hier alleen nat…



Femke, we waren echt ongerust, we dachten allemaal: das niks voor Femke. Gelukkig ben je weer terechtgekomen.

En Almelo is toch wel te doen? Anders wacht ik je aan het eind van de snelweg wel op…



Ilona, wat vreselijk voor je neef (dat was het toch?) Lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken …jemig… Gaan je ouders naar je oma voor wat er is gebeurd???



Ennuh…zekers fijn zo’n pappie!!! Denk erover om ook met de trein naar jou te komen…kan ik ook niet verkeerd rijden!!! Heb er mega veel zin in!!



Jeanine, ik had kaartjes via de C1000 gekocht, rang 2, maar mijn vriendin kan onmogelijk vrij krijgen, moest dus nog op zoek naar een “slachtoffer” en Ilona heeft zich opgeofferd!





Niek, ben je de dag nog een beetje helder doorgekomen? Ik was halverwege wel heel moe hoor, ff een bakje koffie gehad, dat drink ik anders nooit, maar had het nodig. Veel melk erdoor en maar drinken. Lijkt me echt eng rijden met zoveelrare weersomstandigheden, heb ik trouwens helemaal niet gehad.



*****

Dit is de link naar de “andere” tupperware party, waar we het even over hadden, misschien handig voor Iloontje…



:drool:



edit beheer; link verwijderd

Ja

Mau ik ben ook aardig gaar nu.

De paar uurtje s dat ik in bed lag werd ik ook nog eens wakker van Chris die ziek werd en alsmaar moest gaan spugen :sick:

Kijk nog ff Julia’s tango af en dan duik ik lekker mijn bedje in.

Morgen moet ik pas om 15.30 beginnen dus kan het rustig aan doen.

Meiden welterusten