Okay en waarom mag die link nu weer niet?
Zal hem vanavond wel mailen…moet nu haasten
Heb de link gezien, was grappig
Ach er mag hier zo veel niet toch Niek?
Nee je mag geloof ik geen commerciele link plaatsen hier…
Ja je mag hier maar weinig
Mijn oma dacht dat het om het zoontje van mijn neef ging, dus was ze nogal in de war. Blijft natuurlijk allemaal erg triest.
Wat je zegt Niek, je kunt maar beter een struisvogel zijn. Over dit soort dingen wil je geen eens nadenken.
Wat is het koud buiten zeg. Niks aan dit weer.
Vandaag ga ik even niet klussen. Mijn vader wel dus het werk gaat gewoon door. Mijn auto staat bij de garage voor wat kleine dingetjes. Hopenlijk blijft het daar bij.
Luke moet straks naar school dus dan heb ik even rust.
Gister wilde ik naar mijn vriendin gaan, maar toevallig zat Bram daar. Mijn vriendin lag dubbel toen ze hoorde dat ik hem na de verjaardag van ons neefje naar huis had gebracht. Tja was ook wel een beetje vaag. :mrgreen:
Vandaag komen er ook kijkers voor ons huis en de komende twee dagen ook. Ben benieuwd. We hebben geen haast dus het zal wel goed komen.
Luke hoest nog steeds flink s’nachts. Nog even aankijken en anders moet hij maar even naar de ha. Duurt nu al bijna 2 weken. Dat is best lang toch.
Ga er weer vandoor tot laters…
Huh waarschijnlijk ben ik blond maar die vrouw is dus niet meer met je neef en die kindjes zijn ook niet van hem toch? Het is natuurlijk evengoed verschrikkelijk hoor (het was in Zaandijk, niet zo ver van ons dus...) maar het was meer dat er bij hem herinneringen aan het verlies van zijn eigen kindje naar boven kwamen dan dat hij nu nog iets met die kindjes te maken heeft toch? (hmm als het een beetje rot mijn strot uitkomt, ik bedoel het niet zo......)
Of was het zo dat zijn eigen kindje daar ook was (maar dus wel ontsnapt aan de brand)?
Ik begrijp het ook niet helemaal Iloon, hoe zit het nu precies. Zijn dat ook zijn kindjes of heeft hij maar 1 kindje bij die (ex) vrouw? En vangen jouw ouders nu je oma op vanwege die kindjes?
Sorry dames maar deze uitspraken kunnen jullie toch niet menen :shock: Ik heb het 3 maal teruggelezen om te kijken of het aan mij lag en ik te snel las ofzo, maar ik geloof dat dat niet het geval is. Ook al komt het "rot uit de strot"(dat kan, daar lezen we wel "omheen") kan ik nog niet begrijpen dat er zo wordt gedacht over kinderen die "niet van de neef zijn qua bloedverwantschap" :shock: Het spijt me heel erg. Er wordt in mijn ogen gesuggereerd dat het verdriet "anders en minder pijnlijk" is als het je eigen kind betreft. Hier kan ik met mijn pet niet bij! We zeggen eigenlijk dat (sorry Liesbeth dat ik jou even als voorbeeld neem :shifty: ) als Liesbeth bv bij haar man weggaat over een paar jaar (en dus jaaaaaaaaaaaaaaaaaren voor Larissa heeft gezorgd) en oma is uiteraard ook in hun leven betrokken geweest, dat lijkt me logisch. Dat als Liesbeth dan hoort dat Larissa is omgekomen in een brand het "niet zo erg is" omdat ze geen ECHT kind is???? Sorry, dat is precies hetzelfde voorbeeld en dat gaat er bij mij niet in :naughty: Ook al WAS oma "in de war en betrof het niet haar "bloedverwante kleinzoon" , ik kan me 100% voorstellen dat dat iemand erg aangrijpt :naughty:
Ik mag toch hopen dat mijn boze stiefmoeder en familie hier andere over denkt :pray: Ik zal het wel "anders" lezen omdat ik zelf een boos stiefkind ben (en stieffamilie heb) welke overigens een K-woord is en ik dus NOOIT gebruik, maar oke :roll: . Mijn haren op mijn rug gingen echt overeind staan. Mocht ik het verkeerd begrijpen, mijn excuses!
Na deze donderpreek :mrgreen: ga ik eens even de foto's van zondag bekijken, even spieken, heb ik nog niet gedaan................... Als er iets fatsoenlijks bijzit, plaats ik ze straks!
Wow…dat was me een preek :mrgreen:
Maar ben t helemaal met je eens. T is en blijft vreselijk zoiets en hoe dichter bij hoe heftiger ook al zijn het misschien geen bloedverwanten.
Begreep dat jullie n gezellig uitje hadden gehad!! Geweldig!
Femke…Almelo is niet moeilijk. Zorg dat je op de A1 komt en dan richting t oosten. Komt er vanzelf een bordje Almelo en ik woon vrij dichtbij de snelweg…dusss :mrgreen: en anders is Mau dr ook nog met haar aanbieding!
Gister niet gewerkt. Morgen ga ik weer. Mn baas heeft al e.e.a. in gang gezet zodat ik niet naar t werk hoef (thuiswerkplek enzo)…dussss…nu nog eerder verlof regelen denk ik. Morgen gesprek.
Mn hb was trouwens nog meer gezakt. MOet nu naar t zkh om bloed te laten prkken voor ik aan de staalpillen moet. Krijg iig nu voldoende kraamzorg (54 ipv de standaard 44!) en verders was alles prima in orde.
Dat was t ff voor nu!
doegies,
Mariek
Hebben we afgelopen zondag zoveel geklets dat we nu niks meer te vertellen hebben???
Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel te melden,… moet behalve morgen de hele week werken dus ben niet veel thuis en vooral de avonden niet.
Morgen gaan we voor een andere auto kijken in Rotterdam dus dat is wel leuk en hopelijk vinden we snel een auto naar ons zin…meiden tot later
Hey Mau waar blijft die link???
Lekker Marieke dat je extra kraamzorg krijgt. Ik kreeg ook een dag extra ivm de hele sitiuatie. Heerlijk was dat. Had ook wel een hele lieve kraamhulp die me echt goed gesteund heeft in die tijd.
Deze week komen er wel 4 mensen kijken naar ons huis en volgende week weer een paar mensen. Tja het is ook wel een mooi huis he. Maar mijn flatje word ook mooi en is helemaal alleen van mij!
Mijn neef heeft dat jongste kindje opgevoed vanaf dat hij nog geen jaar oud was dus heeft echt een hele goede band met hem. Gelukkig zijn ze weer bij elkaar. Wat zullen die elkaar nu hard nodig hebben zeg. Maar ik steek ook mijn kop weer in het zand, want aan dit soort dingen moet ik echt niet te lang denken. Heb ze een kaart gestuurd, want ga niet naar de begrafenis mochten we een kaart krijgen. Dat ga ik niet trekken nu. Misschien echo, maar dit soort dingen hebben zoveel inpact op mij. Helemaal nu.
Ga lekker mijn bedje op zoeken. Tot morgen meiden.
Er bekroop mij hetzelfde idee, Pien…en ik ben niets eens een stiefkind.
Het zal allemaal wel berusten op een ongelukkige woordkeuze, maar mijn wenkbrauwen trokken ook even omhoog…bleven hangen…en nee…ik begrijp het nog niet echt.
Het is en blijft vreselijk als mensen (door vuur) om het leven komen, helemaal als het kinderen betreft. 'k Denk niet dat het goed om op enige wijze daar afbreuk aan te doen. Ongeacht bepaalde relatieperikelen en ontbreken van contact…iedereen zou kapot zijn van zulk nieuws.
Verder weinig te melden.
Moet momenteel dealen met een mega dwarse peuter puberale Bart… :thumbdown: De dagen zijn bijna “hels” te noemen…meneer doet niets anders dat janken/krijsen/gillen…zonder enige reden!
Word er best een beetje mesjogge van…Bart staat derhalve vaak op de gang met de boodschap “stoppen met huilen”…pas als hij stil en gezegd heeft “ja, mama” mag hij weer naar binnen. Niet dat dat veel uitwerkt, want binnen 2 minuten begint hij weer. Echt waar dames, niets werkt…straffen, negeren, afleiden, gesprekje voeren, boodschappen doen…NIETS!!..
Ik weet het…volgens de opvoedboeken heet dit “uit proberen” en moet ik consequent zijn en blijven. Maar mijn hemel…wat is het moeilijk om je geduld te bewaren en de dagen leuk te blijven vinden!
Verder hebben we de groene kaart voor de PSZ ontvangen…brrrrr…vind t spannend! :shifty: Nu wachten op de oproep… :shifty:
Esther stekte met Bart,…Luca heeft dit een maand geleden ook gehad.
Werkelijk niks was goed en alles reden om te gillen en te huilen.
Luca zit nu weer wat in een rustiger vaarwater en hij praat ook weer meer en duidelijker dus dat zal wel weer dwars hebben gezeten,…let maar eens op om te zien wat Bart straks ineens weer kan.
Ilona, ik kan me wel voorstellen dat je niet naar die begravenis gaat.
Ik ben daar ook altijd een tijdje erg van slag van.
Wij willen wel snel foto’s zien he van je mooie huissie!!!
Meiden ik ga zo Luca naar het kdv brengen en dan rijden we door naar Rotterdam…doei
en dan kom je niet hier langs :think: :think:
zwaai je WEL naar me :mrgreen:
Hoihoi,
Niek,naar welk merk auto gaan jullie specifiek kijken ?
Lekker een dagje met z’n 2 tjes de hort op !
En die kids amuseren zich op het kdv prima.
En ja de peuterspeelzaal…Job zit er sinds half oktober…maar ik heb grote twijfels of ik Ynske hierheen laat gaan.
Ik vind het doel en meerwaarde van psz eigenlijk minimaal,in ons geval.
Had er meer voorbereidingen en uitdagingen op het basisonderwijs verwacht… :think: .
De dag is hier bijzonder mooi begonnen,lekker zunke,1 fikse hagelbui en nu is het weer niet onaardig.Dadelijk nog ff met kids naar sportzaak om t-shirt voor t rennen te halen.Temperaturen worden niet onaardig zondag.
En…als ik het koud heb,zal ik vast harder rennen !
Nou Ynske slaapt,Job gaat in ons bed dvdtje kijken en ik ff een tukkie !
Later,
Josien
Dag dames,
Josien, gaat het met Ynske al beter vandaag? EN inderdaad, als het koud is ga je vanzelf harder lopen :mrgreen:
Esther, ik had niet anders verwacht dan dat je het met me eens was We liggen zoooooooooooooooo op 1 lijn de laatste tijd :mrgreen: Betreffende Bart, net zoals Niek, hebben we hier ook gehad (en nog regelmatig). Ik ben wel gestopt met het “telkens op de gang zetten” , maar ben weer begonnen met het “afleide”. Dat werkte voor beide partijen beter op den duur, tenslo9tte ben ik geen politieagent en voor een kind KAN het ook niets zijn las hij enkel op de gang staat. Oke, hij moet idd dingen leren, maar ik merkte dat het vanzelf over ging en dus beter werkte zo… Misschien het proberen soms waard?
Marieke, goed dat je het rustiger aan doet! :thumbup: Fijn dat je nog wat thuis kan werken! Heb je de uitslag van je bloed al?
Niek, zijn julie geslaagd voor die Boxter :mrgreen:
Ilona, S6 met de verkoop van jullie huis, is vast niet makkelijk. maar vergeet niet waar we het in de auto over hadden Niek, jij en ik :-* Niemand weet wat de toekomst brengt
Ladies, ben er weg van :mrgreen:
Grts,Pien
…
Hilooo,
Foto’s zien er gezellig uit!!
wat doen ze dan wel bij jullie psz Josien?
mmm…opvoeden…tja Kris heeft er nu ook ineens n handje van dat hij op de grond gaat liggen brullen enzo. Misschien dat het komt van een paar dagen ziek (ietsie meer verwend?) of dat het gewoon ook t sprongetje qua ontwikkeling is… :think: Hier gaat hij iig altijd op de poef/stoel en dan blijft hij daar maar op zitten tot hij denkt dat hij wel kan luisteren enzo. Werkt nog steeds, maar soms zitten hier de tranen enorm hoog…ARCH!!!
Uitslag heb ik nog niet. Ga vrijdagochtend bloedprikken, want dan heb ik Kris niet mee en is t niet zo erg als ik de hele tijd moet wachten op mn beurt
Verders een heftige dag gehad. Moest een gesprek voeren met een collega die we in de proeftijd moesten ontslaan. Super mens, maar helaas kon ze niet alle taken voldoende uitvoeren. Das zo kl*te om te doen zeg…Je moet jezelf voor ogen houden dat het vanwege zakelijk oogpunt moet, maar t is heftiger dan dat je iemand toch al niet mag. Pffff…hoop dit niet te vaak te moeten doen.
Nou ga maar es aan t eten brouwen!
doegies,
Marieke
Ja we hebben een auto!!!
Het is ean alfa romeo station, zwart met camelkleurige lederen bekleding en veel opties,…super :dance:
Zal morgen weleens een fotootje plaatsen moet nu weer al door naar bloemschikken…
Pien die Boxter zou hij wel willen ja maar deze auto is lekker voor mij :mrgreen:
Gefeliciteerd Niek :dance:
Meiden,
Het spijt me te moeten lezen dat jullie mijn opmerking die eigenlijk volgde op Marion d’r opmerking helemaal verkeerd gevallen is. Het ENIGE wat ik met mijn zin(nen) bedoelde is dat ik gewoon niet helemaal de situatie begreep. Ook al maakt het helemaal niets uit, wie van wie is of wie bij wie hoort. Ik was OOk nieuwsgierig naar het gezin. Kijk, dat vind ik soms zo jammer van woorden op papier, in dit geval op het scherm. Er staat helemaal niets in deze zin waaruit blijkt dat ik het niet verschrikkelijk vind maar blijkbaar komt de zin toch zo over…Ra ra hoe kan dit?? :think:
Nogmaals, excuses voor de onverwachte commotie maar uiteraard was dit totaal niet mijn bedoeling. Ik hoopte eigenlijk dat jullie me beter zouden kennen…