HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Niek, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!!! Heerlijk he, je kan zo blij zijn als een kind.

Iloon, zo te zien zijn de kado’s goed in de smaak gevallen! Leuk hoor.

Tja Esther, peuterpuberteit…wie kent het niet? Hoewel Marnick wel uit probeert, hij loopt niet te gillen of te krijsen.

Vandaag weer een grote bult gevallen op het kdv. Zijn juffie verontschuldigde zichzelf helemaal. Tja, kinderen vallen nu eenmaal. De een wat meer dan de ander…

Ga nog even gauw een film afkijken…

Laters!

@femke wrote:

Ik hoopte eigenlijk dat jullie me beter zouden kennen…

Ik moet je ook eerlijk zeggen dat mijn mond open viel van verbazing :shock: Daarom staat er ook "dit kunnen jullie niet menen :shock: ". Maarre… tis je vergeven hoor :-* Ben je al naar de winkel geweest voor een TOM TOM :lol:

Niek, proficiat. TOCH de Alfa??? Kon de duowagen er wel in dan :stuck_out_tongue:

Grts,Pien

@femke wrote:

Ik hoopte eigenlijk dat jullie me beter zouden kennen…

Zoals ik al zei in mijn reactie…het zou allemaal op een ongelukkige woordkeus berusten…en inderdaad! Dus als er al iets is om je te vergeven, dan is het bij deze gedaan! :-

Niek, gefelicieerd met jullie nieuwe auto! Welk model hebben jullie? De 156 of de 159? Ben ook een alfa liefhebber…maar het comfort van mercedes wint het momenteel. Maar dat is vanwege mijn werk.

Dames…ben vanmorgen weer helemaal uit mijn panty gevlogen tegen Bart. Ik voel me er zo schuldig om… :cry:

Vanmorgen was mn vriendin met zoontje op de koffie en Bart liep weer te dreinen en te janken. Constant “mama zitten” en “kan niet, doet t niet”.

Na een paar waarschuwingen en een sanctie overgegaan naar de negeermethode. Op een bepaald moment zaten de kids bij ons aan tafel wat te drinken, Bart dus bij mij op schoot. (Meer om te helpen met uit de beker drinken) Bart zit te vervelen met zijn beker en ik zeg duidelijk “laatste waarschuwing, netjes drinken!”…in reactie daarop gooit Bart zijn beker met thee weg…zo over tafel en dus op de vloerbedekking. In reactie daarop gooi ik Bart letterlijk van schoot af…ik kon nog net voorkomen dat hij hard op de grond zou landen… :oops:

Ik voel me zo schuldig…nadat mijn vriendin Bart tot de orde had geroepen en ik de boel op geruimd had en op de gang uitgejankt was…ging het wel beter. Maar het duidelijk dat Bart heel erg geschrokken is van mijn reactie.

Ik vind het zoooooooooo zwak van mezelf dat ik me zooooooo heb laten gaan…

Dames HELP!!!..hoe krijg ik mijn kalmte en geduld weer terug? HOE krijg ik Bart weer in gareel en WAAR vind ik de kracht om mijn onzekerheid aan te kunnen??? Want één ding is duidelijk…Bart heeft momenteel gewonnen…en dat vind ik een beschamende conclusie… ik voel me dus echt K
t!!! :cry:

Zo ben weer thuis van het bloemschikken,…we zijn al met Pasen begonnen dus hebben we van mos een kip gemaakt.

Niet echt mijn ding maar weleens leuk om te doen ivm de techniek.

Morgen maar eens langs mijn oma, die zie ik toch veels te weinig en haar maak ik zeker te weten blij met die kip :lol:

Kan ze aan haar vriendinnen weer showen wat ze gekregen heeft van haar kleinkind,…:wink:

Ff de auto showen,…ben echt super blij.

We hebben hem kunnen komen voor de prijs van een kale auto maar ipv daarvan met full options omdat hij een opkoper is in leaseauto’s en daardoor zeer scherpe prijzen kan maken.

Dus echt alles zit erop van cruise controle tot stoelverwarming…lekker zo’n warm kontje he Pien :mrgreen:

Esther,…meid ff diep adem halen en tot rust komen.

Allerleerst moet je denk ik stoppen om het zien als een wedstrijd tussen wie het het langste volhoudt en de langste adem heeft.

Niemand wint bij deze situatie al voel jij dat misschien niet zo.

Wat bij mij erg hielp in dezelfde situatie was om het ff van Luca zijn kant te bekijken.

Hij wil vanalles, kan zich niet uitten op de manier waarop hij zou willen en dingen lopen daarom vaak niet zoals hij het graag zou zien…dat moet toch heeeel frustrerend zijn.

Helaas is het voor mama net zo frustrerend en energie rovend.

Ik ben tijdens die periodes telkens een flinke stap terug gaan doen.

Ik verlangde van mezelf niet dat ik alles zou doen wat ik zou willen ivm bijv. het huishouden (dan maar ff niet stofzuigen) en ben ook minder van hem gaan eissen om de druk niet nog meer op te bouwen.

Ik ben ook gaan kijken naar welke dingen de moeite zijn om strijd over te voeren.

Luca had bijv een tijdje de gewoonte om constant zijn laarzen aan te willen doen ipv zijn schoenen.

Niet altijd even elegant maar ach welke hond let erop en het scheelde mij echt enorm veel strijd en energie.

Je kan dat dus beter gebruiken voor dingen die wel belangrijk zijn zoals eten of naar bed toe gaan.

Je zal zien dat als je een stap terug neemt op meerder opzichten en je kijkt wat strijd waard is en wat niet dat dat reuze zal schelen.

Wat ik overigens ook heel verhelderend vond was dat als ik zag dat Luca huilde omdat iets hem niet lukte of gewoon geen raad wist met zichzelf om hem dan bij me te pakken en hem te zeggen dat ik zijn gevoel snapte.

“Je hebt het ff moeilijk he, mama ziet het. Kom maar ff uithuilen en dan zal mama je daarna helpen” Luca kon hierna echt en zucht van verlichting slaan en dan toch voor een tijdje weer gekalmeerd zijn.

En nu is het veeeel beter en Luca is nu ook echt gaan vragen om hulp en je ziet dat dat hem rust geeft.

Neemt overigens niet weg dat ik ook genoeg dagen met de handen in mijn haar heb gezeten en het liefst net zo hard meehuilde als hem en soms deed ik dat ook en dan kwam Luca mij troosen en zaten we samen nog wat na te snikken.

Ben ook van mening dat kinderen best mogen zien dat mama het ook ff gehad kan hebben maar dat je er wel voor elkaar bent…succes en bedenk dat er een eind aan komt :wink:

Even snel… Niek,vet coole auto !

Super !

Snap alleen de duo-wagen opmerking van Pien niet ?

Mis ik wat… :think: !

Esther ik reageer later op jou verhaal.

Ga nu mijn bammetjes smeren en werken !

Zal een leuk dagje worden… het is een beetje donker en nat buiten.

Men… heb vannacht in mijn droom al eerste Venloop gelopen.

Gisteren laatste training op parcours gehad en bij iedereen komen er nu wel de kriebels…

Aangezien Sander ook aardig in stangen is,gieren de zenuwen me aardig door de keel…

Men alleen voor zo’n stomme 10 km !

Tot later,

Josien

@josien wrote:

Even snel… Niek,vet coole auto !

Super !

Snap alleen de duo-wagen opmerking van Pien niet ?

Mis ik wat… :think: !

Insiders grapje...:wink:...
Nee hoor je mag het best weten.
We hebben nu een renault senic met een grote koffer maar de alfa heeft een veel kleinere kofferbak en dus wisten we niet of de grote wandelwagen erin zou passen.
Nu gebruiken we die voor Luca nog nauwelijks maar wie weet wat er in de toekomst nog gebeurt en dan heb ik geen zin dat ik voor zoiets weer een andere auto zou moeten kopen dus wilde we zeker weten dat de grote wandelwagen in de koffer van de alfa zou passen en dat was geen probleem...
:mrgreen:

Niek :-* …zal er ernstig over na gaan denken! Dank je wel! :-*

Enne…heb je de auto gekocht bij Milano in Rotterdam? Het terrein komt me erg bekend voor…

Wij hebben er ook een auto gekocht een paar jaar geleden. Ze zijn goedkoper dan de gangbare dealers, maar de service vond ik persoonlijk niet zo goed. Maar de auto was goed en daar draait het om uit eindelijk. :wink:

Ja bij Milano,…het is daar echt take it or leave it maar voor die prijzen kan dat ook niet anders.

Aangezien zij in Dordrecht zitten maakt mij die beurt en dergelijke niet uit want dat doet Chris toch zelf of doe ik wel bij een dealer in de buurt dat scheelt mij een flinke rit.

En de rpijs scheelt gewoon bijna 5000 euro met de dealers hier dus dan maar een hork van een verkoper
:mrgreen:

Oh Niek wat een schitterende auto!!! Die bekleding ook! Wel voordeel dat je dat kan afnemen. VInd die stoffen bekleding altijd zo goor worden na een tijd…

Pien, morgen is Onno jarig dus ik zat er eigenlijk aan te denken om HEM er een kado te doen. Onder het mom van…lekker handig toch, schat? :mrgreen:

Esther, hoe doe je dat? Uit je panty schieten, hihi…moest wel even lachen om die zin. Maar het is inderdaad af en toe behoorlijk ingewikkeld dat opvoeden. Ik denk dat het ook niet erg is om een keer je geduld te verliezen. Dat zal iedere moeder wel hebben. Natuurlijk wel belangrijk dat dit niet te vaak gebeurd en dat je jezelf daar niet schuldig over moet voelen. Niek heeft wijze woorden gesproken vind ik, ik kan me daar alleen bij aan sluiten…

Hmm ik wilde er eigenlijk niets over zeggen maar doe het toch. Ik schreef al dat het niet minder verschrikkelijk was maar wilde net als Femke gewoon graag de familieverhoudingen precies weten. Net alsof ik het niet verschrikkelijk zou vinden.

Nou ja goed, vind het een beetje uit zijn verband gerukt en heb voorlopig ook niet zo’n zin om hier nog wat te gaan zeggen :silenced: . Gaat ook wel weer over maar als jullie me een tijdje niet voorbij zien komen…

Jammer Marion dat je het zo opvat, hopelijk blijf je gewoon hier langs komen want ik zou het eerlijk gezegd een beetje raar vinden als je door dit zou weg blijven.

Niek zie pb

Nou zeg, wat is dit nu weer?? :shock: Het spijt mij heel erg dames, maar uit zijn verband is werkelijk NIETS gerukt, het STAAT er toch zo?? Dat je het niet zo bedoelde, OKE.

Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik werkelijk erg kinderachtig… ik had eerlijk gezegd niets zoiets verwacht. Ik ging er vanuit dat we , nu we elkaar ook al zo vaak LIVE gezien hadden, we wel tegen een stootje of een kritische opmerking van elkaar konden. Erg jammer hoor!

Mooie auto Niek, onze buren en mijn zwager hebben hem ook, hij schijnt super te rijden :thumbup: Enne, lekker hoor die leren bekleding, vooral met die stoelverwarming en dat lekkere warme kontje :mrgreen: We gingen dindsdagavond nog even weg ( jij had de stoelverwarming niet uitgezet, logisch ook) en opeens schiet ik me toch omhoog, het werd wel heel heet :mrgreen: Ik vroeg me ook al af wanneer iemand iets over die DUO-wagen ging zeggen :lol: :lol: was een geintje dames, maar Niek heeft het zelf al uitgelegd zie ik.

Femke, alvast proficiat en IK zou hem geven aan Onno als ik jou was, echt een investering in (jouw) de toekomst :lol:

Grts uit spuitzakkenland :evil:

waar mijn baas me werkelijk weg wilt hebben door me dood te laten vervelen! :roll:

Ik snap niet helemaal wat er kinderachtig aan is maar goed. Juist omdat ik geen dingen wil schrijven waar ik later spijt van krijg of in oeverloze discussies te belanden heb ik gezegd dat ik even niet langs kom. Wat is daar kinderachtig aan?

En ik kan heel goed tegen een stootje hoor, ben wel wat gewend en neem zelf ook geen blad voor mijn mond maar juist daarom las ik even een pauze in.

Overigens zeg je “dames” maar volgens mij heeft dit toch echt alleen betrekking op mij.

* afschuwelijke uitspraak verwijderd voor Marion :wink: *

Oh ja Maureen, hoe is het met Julie gegaan afgelopen dagen? Ik ben erg benieuwd of je al een beetje verschil merkt!

Josien, Ynske nog last van haar oren trouwens? Jammer dat je niet zo lekker kunt genieten van je fijne bedje op deze manier :mrgreen: Ligt hij al lekker eigenlijk? Ik heb er wel even aan moeten wennen hoor, hij is zo hoog :shock:

Nou ben weer weg, even een boterhammetje eten!

DOEI!

JAAAAAAAAAA ik heb kaartjes voor de NIJNTJE musical in Breda.

Luca heeft die laatst op tv gezien en vond het geweldig.

Het is in juni dan dat lijkt me een mooie leeftijd om voor het eerst naar het theater te gaan.

Pien heb jij nog kaarten besteld voor Concert at sea???

* afschuwelijke uitspraak verwijderd voor Marion *

Dank je wel :-* :mrgreen:

Hey meiden,

Marion gewoon mee beppen hoor. :-*

Mijn moeder heeft laten weten dat ze toch niet op de kids wil passen omdat ze het allemaal even niet trekt. Geloof dat zij van de hel situatie nog zieker is dan mij. Nou ja ik moet dus snel een andere oplossing gaan zoeken. Morgen gesprek op mijn werk. Hopenlijk kan iig Zoey mee naar mijn werk. Iemand nog andere tips??

We hebben al veel kijkers gehad en de vraagprijs is ookal geboden, dus hopenlijk is alles snel rond en kan ik lekker mijn eigen flatje in. Daar ben ik nu wel aan toe.

Wat Bram betreft, die heeft laten weten dat hij toch echt wel verder met mij wil. Beetje dubbel dus allemaal. We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Voorlopig wil ik mijn eigen flatje en mijn ding doen. Als ik het alleen red en me goed voel en dan hem nog steeds mis kunnen we kijken of het nog past enzo. Snap ie?? We hebben wel gezoend. Ja ik weet het stom :oops: maar wel lekker. :mrgreen:

Flatje schiet al op en word volgens mij wel heel mooi. Zal zo snel mogelijk foto’s plaatsen als er wat te plaatsen valt.

Mau heb onwijs zin in ons uitje. Lekker even alles vergeten en lekker dansen en mee zingen.

Niek mooie auto hoor. En stoelverwarming vond ik altijd z’n onzin, maar met dat koude weer ben ik er wel van terug gekomen. Helaas heb ik die niet. Wat ik ook een super luxe vind is voorruit verwarming. Dat heeft Bram nl wel en dat is echt heeeeel handig.

Ik heb besloten om toch wel ouderschapsverlof op te nemen. Ik wil me niet ziek melden. En we hadden er al geld voor gereserveerd dus doe ik het lekker. Dan kan ik wennen aan mijn flatje en tot rust komen. Alleen moet ik het opvang verhaal nog wel oplossen. Dat zou een stuk rust geven.

Die foto’s zijn echt erg. Moet nodig die onderkin oefeningen gaan doen waar ik het me Mau over had. :mrgreen:

Verders niks te melden. Tot laters…

Hoihoi,

Ja,ach alerte lezers wat betreft duo-wagen…

Had wel meer verwacht overigens dan deze verklaring misschien !

Ik mis trouwens de essentie van de discussie rondom opmerkingen.

Ilona,tsja dat zoenen lekker is weten we allemaal.

En zeker wanneer je nog gevoelens hebt voor Bram en je zit in deze situatie zoals die nu is,is er altijd een bepaalde spanning…

Zijn/waren jullie getrouwd ?

Maar ok… door de eerdere slapeloze nachten loop ik eventjes op mijn tandvlees en moet nodig bij slapen.

Vannacht wel weer een oké nachtje gehad.

Bed bevalt voor geen meter,waarom niet omdat wanneer de kids wakker zijn (jengelen of bed nat),ik alles al heb gedaan en Sander niks hoort :think: !

Hij slaapt wel stukken beter.

Ik moet nog héél véél doen en voorbereiden,heb morgen een studiedag,startend met ontbijt…

Job krijgt morgen 2 spuitjes en da’s dan Sander’s pakkie an en kids moeten naar kdv.

's Avond neem ik eten van de Toko mee,haal kids van kdv en zet ze bij mijn ouders af,daar slapen ze,wij gaab namelijk naar Di-rect in de Maaspoort.Zaterdag moet ik mijn startnr en chip ophalen en komt Sander’s neef uit Haarlem.Zondag is the day…

Tot later…denk ik…

Gr Jo