Nee we zijn niet getrouwd, maar hebben wel een samenlevingscontact.
Ga er weer vandoor. Ff de deur uit. :mrgreen:
Julie slaapt door… :dance: alleen nog wel vroeg wakker…maar dat vind ik dan niet zo heel erg.
Ikzelf heb alleen errug last van mijn nekkie…niet prettig. Op het werk willen ze dat ik me ziekmeld, omdat het deels door het werk komt (geen headsets). Maar heb het vandaag nog volgehouden, als het maandag niet beter gaat, meld ik me wel ziek!!
Ilona, ik heb ook mega veel zin in ons uitstapje!!! Lekker meebleren.
En zoenen, ach pech hoor, gewoon doen waar je zin in hebt!!!
Niek, echt een super auto en had gedacht dat die duowagen ergens anders op sloeg. Wat zou ik toch hebben gedacht :think:
Nou ik ga op de bank liggen met een hotpack…kijken of dat helpt.
Ow Arrianne, hoe gaat het nu met je moeder?
Iloon…zoeken via marktplaats naar kinderopvang offe gastouder dan? Dan krijg je iig wel via de overheid e.e.a. terug…scheelt in de kosten…
(check voor de kosten http://www.toeslagen.nl…kan je t zo berekenen).
Begrijp je helemaal hoor met Bram en t is idd errug dubbel, maar daar hebben we t al meer over gehad . Maar doe iig rustig aan zoals je zelf al zegt!!
Kijk je wel n beetje uit Mau…je hebt t al druk zat en n zeer nekkie is niet fijn!
Josien…misschien dat je nog ff moet wennen en dat je over n maandje beter slaapt?? Ik doe er ook altijd errug lang over om n bed echt supers lekker te vinden.
Marion…niet om zulke dingen wegblijven hoor…das t niet waard! Helaas dat is t nadeel van dingen opschrijven ipv met elkaar praten… :roll:
Nou ladies…ga lekker naar mn bedje!!
:-*
Mariek
Ik kan echt merken dat ik weer veel gemist heb…Jullie kletsen gewoon verder op de onderwerpen van afgelopen zondag :?
Wat is er met je moeder Arrianne? :think:
Niek, denk je dat Luca niet te jong is voor de musical? En hoe dicht zit je op het podium? Ben zo bang dat als je te ver weg zit de aandacht snel weg is…Het lijkt mij ook hartstikke leuk maar zou het zo zonde vinden als ik eerder weg zou moeten… Nu verschilt dat natuurlijk ook enorm per kind. En ik denk dat je als moeder dat wel aan zal voelen. Misschien is Luca wel veel sneller en met name langer geboeid dan Marnick Ik denk dat ik met Marnick nog even moet wachten. Denk namelijk ook dat ALS het hem boeit hij continue tegen mij gaat zeggen wat hij ziet :silenced: Ben heel benieuwd naar jullie ervaring!
Mau kan je je werkgever niet vragen (lees verplichten) een headset aan te schaffen. Is toch niet te doen als je veel moet telefoneren?
Oh spannend Josien. Zondag moet je topfit zijn hoor. En dan heb je nog zo´n druk program morgen ook!
Iloon, jammer dat ik je zondag niet over de situatie heb kunnen spreken. Maar het lijkt me zo lastig!! Vroeg me af of je het niet moeilijk vind je verstand en je gevoel te scheiden. En wat zijn je gedachten als je met hem zoent? Is die “vriendin” dan alweer helemaal naar de achtergrond verdwenen? Als je er niet op in wil gaan dan snap ik dat wel hoor! Je mag me ook pb en als je dat liever wil…
He Pien, wanneer is dat jazz festival??? Heb wel zin om met jullie de hort op te gaan!
Moet weer even verder…zit op mijn werk! :oops:
Femke ik heb ook ff getwijfeld over die musical maar Luca vind Nijntje erg leuk.
Ook heeft hij op tv al eens stukken gezien van de vorige nijntje musical gezien en zat dan ademloos te kijken.
Wat ik dan overigens zag in die zaal was dat er veel geklets werd door kinderen die helemaal mee gingen in wat ze zagen maar dat vind ik juist de charme van een kindertheater, daar hoef je niet stil op je stoel te blijven zitten.
Ik denk dat Luca wel die concentratie kan opbrengen aangezien hij makkelijk een uur naar een tv film kan kijken van bijv. pietje bell of pipo de clown afgelopen kerstvakantie.
Het is pas in Juni dus is hij al weer wat maandjes ouder.
En ach je moet het eens proberen en lukt het niet dan weet ik dat ook weer en we zitten dan in Breda en dan ga ik gewoon bij Pien een bakkie doen :mrgreen:
Jazz festival is eind mei geloof ik, toch Pien??
klopt! http://www.bredajazzfestival.nl/
Midas en ik gaan eerst eens even aankleden. kom vanmiddag wel evben verder lezen.
Niek werk ze vandaag en dat bakkie is goed hoor :mrgreen:
Niek…leuk hoor die musical…maar denk dat Julie daar nog niet aantoe is.
Femke…headset is een groot probleem. De hr-manager staat lijnrecht tegenover de financiele man. Gaat niet zo goed met het bedrijf, dus bezuinigen zegt ie. De hr zegt: maar niet op de arbeidsomstandigheden. Dus die twee zijn lekker met elkaar in gevecht, helaas zitten wij nog steeds zonder headsets…de arbowet verplicht de werkgever om voor de juiste arbeidsomstandigheden te zorgen. Maar ja, het loopt allemaal al lekker lang.
Ik moet gaan, ruik een lekker poepluchtje…
Arrianne…waar ben je?
mmm…OR inschakelen of gewoon de arbeidsinspectie Mau? Offe nog beter…claim indienen bij je werkgever …geintje…maarre slechte zaak want dat mag idd niet. Misschien dat die HR man duidelijk kan maken aan die financiele man dat het duurder is om allerlei mensen in de ziektewet te hebben met eventueel blijvende klachten met al die gevolgen dan headsets aanschaffen. ZIjn namelijk helemaal niet zo duur. En daarbij…stel dat de Arbeidsinspectie komt dan kan je dat lekker aangeven en dan krijgen ze misschien een mooie boete…
Heb er nu zelf ook eentje en dat terwijl ik helemaal niet zoveel aan de tel zit…dussss actie Mau!!
Kris is naar mijn zusje voor n dagje. Ik heb net bloedgeprikt. Krijg woensdag de uitslag. Verders wat dingen in huis gehaald en nu nog van alles opruimen en hopelijk dat ik strakkies ene proefdruk kan halen van t geboortekaartje…leuk leuk leuk!
Nou doegies maar weer!
groetzelz,
Mariek
ladies, graag even meedenken aub :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1444533#1444533
Hier ben ik, ben lekker druk :? :mrgreen:.
Ik kom tijd te kort :think:, maar wel allemaal leuke dingen… We hebben inmiddels zovaak kijkers dat er nu wel iemand moet komen die ons huisje wil hebben.
En gister naar Bert Visscher geweest, lekker gelachen :lol:.
Tja en mijn moeder. Ik heb het op het laatste moment nog tegen Maureen en Ilona gezegd. Het gaat niet zo goed :(.
Het is voor het eerst dat een arts een uitspraak heeft gedaan over wat mijn moeder kan verwachten in de toekomst. Het is voor het eerst dat een arts gezegd heeft dat ze er volgend jaar misschien niet meer is…
Maar ze heeft MS, en dat is gewoon een onvoorspelbare (k*t)ziekte, dus het kan ook zijn dat ze nog 30 jaar mee gaat. Maar :think: wil ze dat wel… Hoever wil je aftakelen? Want dat gebeurt er op dit moment.
Ze kan nu niet meer zien, niet meer lopen. Haar armen en handen doen wat ze zelf willen. Ze voelt niets meer met haar handen, warm en koud voelt ze niet meer. Haar blaas werkt niet meer, haar darmen zijn het aan het begeven… Heftig allemaal .
http://www.itsyourlife.nl/
Hier schrijf ik af en toe van me af als het me even te veel wordt.
Maar ik ben nu bij mijn moeder, dus ik ga er weer vandoor. Kom dit weekend nog wel even uitgebreider langs.
Hey meiden,
Arri ik zal je zo ff bellen. Was ik al van plan, maar mijn hoofd is nog steeds als een zeef.
Vandaag gesprek gehad op mijn werk en ik kan woe en vrij gaan werken ipv ma en woe. Dan kan Zoey mee en is dat dus mooi opgelost. Voor Luke heb ik dan nog opvang nodig voor de woe want vrij is hij naar de psz en bij papa. Maar dat komt ook wel goed. Bedankt voor de link zal zo eens kijken hoeveel ik vergoed ga krijgen.
Met het huissie gaat het best. Net naar de Praxi geweest voor rolgordijnen en verf. Ze hadden van die kortingsbonnen van 15% dus als echte nederlander en kind van mijn vader zijn we ieder ding apart af gaan rekenen want anders gold de korting niet. Heb dus mooi 85 euries bespaart.
Die griet is idd verdwenen en hij heeft zelfs haar nr gewist uit zijn tel. Tja is wel het minste he.
Meiden heb nog goed nieuws ook: mijn huis is verkocht!!! En ook nog voor de vraagprijs en dat binnen een week. Ikke is blij. Lekker centje in mijn zak en klaar voor een nieuwe toekomst.
Pien heb gereageerd in je topic, maar heb je ook al aan de tel gehad. Zal wel ff voor je gaan kijken.
De crematie was erg heftig. Mega druk natuurlijk. Mijn neef en zijn vrouw zijn er echt kapot van. Gelukkig hebben ze elkaar nog en hun andere kinderen. Tja weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Mijn tante heb ik een kaartje gestuurd als hart onder de riem. Dat waardeerde ze erg. Ze is echt een lieverd en stuurt mij ook atlijd kaartjes. Die heeft al zoveel ellende meegemaakt en toch staat ze altijd voor iedereen klaar. Een top mens.
En Mariek hoe was de proefdruk??
Ga er weer vandoor…
Hiloo,
Wow Arianne das best heftig als dat zo gezegd wordt door die neuroloog. Kan me voorstellen dat het heel lastig is om dat weg te kunnen zetten, want het is zo onzeker. Goed dat je dat je dat weg kan schrijven op momenten dat je dat echt nodig hebt! :hug:
Iloon gefeliciteerd met het verkopen van je huis. Fijn dat zo snel is gelukt (ondanks dat het natuurlijk n beetje dubbel is…) en dat met je werk is ook goed opgelost! En ja …die ene dag moet nog wel lukken. Vaak is de woensdag niet echt een 'wachtlijstdag omdat veel mensen met kidz die dag vrij willen (school enzo).
Heftig hoor zon crematiedienst en kan me gewoon niet voorstellen hoe kapot je dan kan zijn als ouders…onvoorstelbaar…Hoop echt zoiets nooit mee te maken!. Ben je uiteindelijk toch geweest naar die dienst? Je gaf aan dat je t toch te emotioneel nu zou vinden?
De proefdruk was niet helemaal wat ik wilde. Maar ja…was er een beetje van uitgegaan dat die man snapte wat ik mooi vond, maar merkte nu dat ik toch wat dingen niet tegen hem had gezegd. Dusss maandag nieuwe kansen :mrgreen:
Woensdag krijg ik uitslag van t bloedprikken en dan zullen we wel zien.
Verders was Kris weer lekker recalcitrant (term die Wim vaak gebruikt vanwege aangiftetaal :roll: ) oftwel…op de poef, huilen, schreeuwen, mij slaan…HOEZO MIJ GEK MAKEN???
Gelukkig kwam het later weer goed, maar pfffff…wat is opvoeden af en toe heftig zeg!
Nou ga nog lekker ff hangen! Morgen reunie van mn lagere school. Ben benieuwd, want ik weet vrijwel van niemand wat die doet (is van mn eerste lagere school voordat ik ging verhuizen…dussss die zijn uit zicht). Ben benieuwd!
Doegies maar weer!
:-*
Heb van 10 tot 22 op mijn werk gezeten en ben helemaal op maar wil toch nog snel ff reageren.
Arrianne ik schrik wel ff meid,
Ik wist wel dat het met je moeder slecht ging maar niet dat het al zo ernstig was,… jeetje dat zal voor jullie ook niet makkelijk zijn.
Krijgt ze nu al veel meer hulp of moeten jullie nog constant bij springen?
Tuurlijk moet je realistisch zijn maar als de neuroloog het zo op tafel legt kan ik me voorstellen dat het heftig is om te horen,…sterkte meid en tuurlijk mag je hier je hart luchten.
Iloon fijn zeg dat het huis al zo snel weg is en zeker als het voor de vraagprijs is.
Kan je mooi met een schone lei beginnen in dat leuke huissie van je.
Hier trouwens ook nog wat heftigs,…
Mijn schoonvader was gisteren achterwaarts de trap afgelopen omdat Luca zelf de trap af wilde gaan en hij zo kon zien wat hij deed.
Nu is hij echter het laatste stuk gevallen en kon hij vandaag helemaal niks meer.
Hij was zo inmobiel dat hij niet eens naar het ziekenhuis kon voor foto’s dus waarschijnlijik heeft hij gebroken ribben opgelopen.
Vind het toch wel erg vervelend voor hem zeker omdat het gebeurde toen hij bezig was met Luca en het deed om hem te helpen.
Morgen maar met een pannetje soep langs gaan aangezien hij alleen is en nu niks kan zelf.
Maar goed nu ga ik echt naar bed want morgen moet ik weer werken van 10 tot 6 dus zal mijn slaap hard nodig hebben.
Heb straks, op 1 dag tussendoor na, wel 2 weken vrij :dance:
color]
Dames, ik kom net terug van Di-rect en nog fftjes wat gedronken in Venlo-City,ben kapot na een studiedag.
Kids zijn logeren,dus UITSLAPEN !!!
Tot morgen,
Jo
Heb je een doorlopende annuleringsverzekering toevallig? Die kan je gebruiken als je bv ook niet naar een concert ofzo kunt om een (voor de verzekering geldende reden uiteraard). Anders heb ik als tip dat je de volgende keer beter moet zoeken :roll: DUH!!! Heb je nu enkel niets aan :mrgreen: Jammer, maar ik vrees het ergste.
En Josien, ik ben niet ziek hoor :naughty:
Dames,ik ben zenuwachtig…
Kriebels her en der.
Mijn renmaatjes mailen de zenuwen ook over en weer !
Om half 12 is de start… in de loop van de middag kom ik melden of ik de 10 km uitgelopen heb !
Het wordt een groot festijn… een 2e Carnaval met zo’n weer.
Zeker voor de mensen van de 1/2 marathon !
Venloop here I come !
Jo
Zet hem op he!!!!! Je boft met het stralende weer en geniet ook vooral NA de loop :wink:
Josien, heel veel ssucces en het lukt je vast wel!!!