HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

HUP JOSIEN HUP HUP JOSIEN

Naam Josien

Woonplaats Tegelen

Afstand 10 kilometer

Categorie V

Totaal plaats 1052 / 1124

Categorie plaats 433 / 481

Snelheid 8,740 km/uur

Tussentijd 7:09

Bruto tijd 1:10:09

Netto tijd 1:08:39

Jaja,dat staat er dan even.

Zijn jullie up to date !

Kom later terug !

Gr Josien

Knap hoor meid :clap: Je hebt het toch maar gedaan :thumbup:

Nette tijd Josien! Ik doe het je iig niet na. Maar wat is nu t verschil tussen bruto en netto tijd? Je loopt toch gewoon 1 tijd? Misschien ligt het aan mij maar ik snap t lijstje niet helemaal…dussss zou je me ietsie meer uitleg kunnen geven. Kan ik nog harder klappen voor je :wink:

Hier verders niet veel zinnigs te melden. Waggel maar gewoon door. Dus ga weer in bed!

doegies,

Mariek

Josien, Toppie zeg…dat doe ik je niet na.

Heb je nu spierpijn of valt het allemaal mee?

En ga je nu voor de hele marathon :lol:

Meiden het zonnetje schijnt en volgens de berichten blijft het nog ff zo dus mijn weekje vrij word hopelijk zonnig en warm.

Hopelijk knapt Luca snel op want de werd gaande de dag gisteren steeds huileriger en had bij het naar bed gaan bijna 40C koorts en werd de hele nacht om de 2 uur in paniek wakker.

Vandaag nog wat humeurig en heel snotterig maar de koorts is gezakt tot een klein graadje verhoging dus hopelijk was dit eenmalig.

Hoihoi,

Luca,beterschap mannetje !

Ziek zijn is niet fijn !

Geen spierpijn of andere kwaaltjes,maar…

Uhm… voorlopig heb ik geen ambities voor een 1/2 of hele marathon !

Een tikkie sneller de 10 km lopen misschien wel,maar ik ben nu niet de ideale atleet volgensmij !

En dat alleen in de Venloop denk ik,want die sfeer,die mensen,gewoon niet normaal meer !

Gewoon waanzinnig.

Nu gaan er heel wat mails heen en weer van de hele rengroep.

Zo leuk.

Je surft ook wat sites af voor foto’s,geweldig gewoon !

Kom ik ga aan de strijk !

Gr Josien

Je ziet er wel snel uit hoor meid :lol: :lol:

Luca beterschap! Ik wilde net zeggen kom fijn van de week spelen met Midas maar als je ziek bent :cry:

Grts uit spuitzakkenland :evil:

Hij begint weer al aardig wat praatjes te krijgen dus ik denk dat het een 1 dags griepje was ofzo.

Hij gaat ze lekker zijn bedje in en dan is hij wel weer fit volgens mij.

Mama gaat dan ook ff plat want s’nachts om de 2 uur eruit begint me nu behoorlijk op te breken,… ben doooodop dus ga ook ff relaxen zo.

Dan maar niet strijken vanmiddag,…vind ik zoooo erg dat dat nu niet kan :wink: :lol:

Gelukkig maar! Een ziek kind is nooit leuk :shifty:

Ik geloof je direct als je zegt dat je vreselijk baalt dat je niet kunt strijken :naughty: Je bent ook een huisvrouw van Lik me versje he :oops: HAHAHAHAHAHA

Neem een voorbeeld aan mij, ik heb gisterenavond heeeeeeeeeeeel de avond staan strijken. Al was dat ook omdat ik het zolang had laten liggen, maar daar praten we niet meer over :roll: . En nu is het klaar :dance:

Slaap lekker, ben niet jaloers ofzo hoor :silenced: Ik werk liever, goed voor de moraal :angel:

Nou zeg, verzuim ik me eens 1x van mijn huishoudelijke taken word ik gelijk weer in twijfel getrokken… :snooty: :evil:

Maar je hebt wel gelijk hoor,…ben niet zo’n fan van het huishouden.

Ben er ook nog steeds over aan het nadenken om een poetsvrouw te zoeken.

Hela dames!!

Heb een druk weekend achter de rug… Verjaardag Onno gehad. Zaterdag ook nog wat visite en gisteren was ik van plan even lekker alleen de stad in te gaan moest Onno onverwachts naar kantoor :roll: Met gevolg dat ik Marnick mee moest nemen tegen een tijdstip dat hij naar bed moest. Terug naar huis had ik me toch een partij tegenwind :o En een mannetje wat maar tegen mij rug aan zat te jengelen…

Wat een supersweertje vandaag. Ik ben vanmorgen even met Marnick de tuin ingeweest. Had gisteren bij Zeeman van 1,79 euro een heel leuk kindertuinsetje gekocht: harkje, schepje en schopje. Niet van plastic maar van echt tuingereedschap materiaal maar dan zonder scherpe puntjes. Gelukkig hoef ik deze week ook maar 2 daagjes te werken, woensdag en vrijdag. Denk dat ik morgen eens even naar het tuincentrum aan de overkant loop…

Vanmiddag partijtje van de buurmeisjes. Er komt een clown!

Josien, gefeliciteerd met je overwinning. Maareh…wie ben je nu op die foto? :shifty: :think:

Heb je de kaartjes nog afgebeld Niek of laat je het zo deze keer?Luca al weer helemaal beter?

Grappig trouwens, iedere keer als Marnick op de computer wil en hij ziet de KOK site openstaan vraagt ie naar “het acrobaatje” :mrgreen:

Marnick heeft ook nog een hele volle neus en werd vannacht en gisterennacht ook een aantal keer wakker. Hij zei dat zijn oortje pijn deed. Ik heb hem een paracetamolletje gegeven en hij heeft vannacht uiteindelijk van 05.15 tot 09.00 uur nog doorgeslapen. Er is nog geen sprake van een loopoor dus ik hoop eigenlijk dat het iets anders is geweest.

Pien, hebben jullie al besloten welke dag jullie naar dat jazz festival willen gaan? Ik ga graag mee. Dan kan ik even kijken of ik vrij ben en zo niet dan kan ik even wat regelen. Lijkt me erg leuk en gezellig!

Over strijken gesproken…het is weer maandag en aangezien ik met dit mooie weer al 2 wassen buiten heb hangen vanaf vanmorgen 10.00 denk ik dat die met dat windje erbij al wel droog zijn…dusssss

Laters!

Josien, toppie zeg :thumbup: Proficiat :clap: Ik doe het je niet na :oops:

Moest gister nog wel aan je denken, toen bij CSI een marathon loper vermoord was :wink:

Hee Luca, wat is dat nu. Zo’n lekker weer, mamma lekker vrij, en dan ben je ziek. Heel veel beterschap knulletje :hug:

Maureen, met mijn opmerking in de e-mail “Liesbeth ziet ons aankomen” bedoelde ik, dat we toch half gezegd hadden dat we daar die party zouden doen, omdat zij het meest centraal woont. Dus zodoende :mrgreen:

Nou, na veel gebel en wikken en wegen, hebben we nu een definitieve datum dat Connor op de reguliere psz gaat beginnen. Donderdagochtend 26 april. Eerst was het dinsdag/donderdag vanaf 3 april. Toen maandag 16 april. Toen maandag 21 mei (eerder konden wij niet op maandag). Maar nu dan toch donderdag 26 april. Officieel wordt dit gecombineerd met de maandagmiddag, maar ik wil hem niet meteen 2 dagdelen weg hebben (ook al ben ik werken, en hoef ik hem niet extra te missen, dat vind ik toch teveel). We proberen een maand hoe hij het doet in die groep met 16 kindjes. Gaat het geweldig, kan er event de maandagmiddag bijkomen. Gaat het niet, start ie per 21 mei in het groepje op de maandagochtend met 10 kindjes. De leidsters gaan allebei Gebarentaal leren. Eéntje laat zelfs haar sporten vallen voor 8 weken :-

Zo, nu maar weer een beetje werken. Ik zoek het echt voor geen meter. Op 1 of andere manier, nu ik eindelijk bij ben met mijn werk, en dus de druk van de ketel is, ben ik totaal niet meer gemotiveerd om te werken.

“Gelukkig” werk ik volgende maand maar 5 van de 9 dagen (4 maandagen niet :oops: ) ivm afspraken Connor en een verrassing van Marchel en Connor voor mij, nog voor mijn 30ste verjaardag :think:

Houdoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:-
Jeanine

Heejjjj,

Was ik ook weer ff.

Femke, nog gefeliciteerd met je man!!! Lekker druk geweest dit weekend zo te lezen??? :shock: :lol:

Josien, knap hoor, dat doe ik jou ook niet na. Vond vroeger de vijf km lopen met school al ver…bah avondvierdaagse. Waarom ik in vredesnaam zo vaak heb meegelopen dat weet ik niet meer.

Jeanine, ik snap. Zo zie je maar weer dat je ook dingen mist als je erbij bent, Femke. :oops:

Niek, ga eens aan je huishuidelijke taken beginnen :naughty: :naughty:

(loop zelf ook achter :silenced: )

Marieke, ben je al minder gaan werken en houd je het nog een beetje vol.

Ow ja heb ook nog nieuws, in overleg met de hr-manager en mijn baas vandaag ziek naar huisgegaan. Ze willen druk zetten op de financiele man voor de headsets!!! Toch erg dat ik daarvoor ziek naar huis moet.

Hoe gaat het bij jullie met de overschakeling (tijd verdergezet)? Julie heeft gister tot 9.30 uur nw. tijd geslapen :dance: Dat was wel lekker. Gisteravond kon ik helaas zelf niet in slaap komen…das weer minder.

En net om 19.00 valt ze me in slaap op de bank, we zitten te kletsen, madammeke gaat lekker tegen me aan liggen en een minuut later geeft ze geen antwoord meer. :smiley:

Nou ik ga mezelf eens ff voor de bank installeren…grey’s anatomy begint zo…

Ow ja, hoe is het nu met jou Ilona…

En hoe gaat het met Victor, Liesbeth?

@femke wrote:

Pien, hebben jullie al besloten welke dag jullie naar dat jazz festival willen gaan? Ik ga graag mee. Dan kan ik even kijken of ik vrij ben en zo niet dan kan ik even wat regelen. Lijkt me erg leuk en gezellig!

Even rap, ik zit pas net en moet nog even een vriendin bellen :mrgreen:

Ik zit erover te denken om de zaterdagavond te gaan (19 mei dus). Dan gaan er al een aantal mensen mee, dus zijn we in ieder geval met een groep, is altijd leuk. Tenslotte heb ik uiteraard alleen maar erg leuke vrienden :mrgreen: :mrgreen: dus dat komt helemaal goed. En na al die tijd willen zij jullie graag zien hahaha :lol: :lol:

Dames, ik ben een beetje forummoe en algeheel moe. Bart vreet momenteel erg veel energie…peuterpuberteit zeggen we maar. Gelukkig een fase en gelukkig zitten er genoeg momenten tussen dat ik erg moet lachen om hem. Maar weinig energie voor zaken, dus ook minder zin en tijd voor het forum. Komt wel weer hoor…dus geen nood!

Hier ook een vermoeide mama…

Luca had vannacht weer koorts en had dus ook de nodige enge koortsdromen (heeft hij helaas van zijn mama overgenomen :frowning: )

Hij roept ook bij alles au au maar het is volgens mij meer een algemeen niet lekker voelen dan dat hij echt pijn heeft.

Hij is nu wel weer aan het babbelen dus hopelijk is het vanavond rustig.

Ik heb dus ook niet zoveel te vertellen aangezien ik zelf ook erg moe ben.

Ben wel eindelijk aan die strijk begonnen :wink: en we gaan zo de auto ophalen in Dordrecht dus onze dag is goed gevuld.

Doei doei

:zzz: hier ook een moeie mama. De kids ruiken het gewoon wanneer mama d’r wekker gaat om 5 uur :evil:. Vannacht hebben ze alletwee lopen spoken, terwijl ze gister beide hebben geslapen tot 8 uur. Rare kids.

Ik denk aangezien iedereen het over de was heeft…

Mijn strijk heb ik er gister helemaal doorheen gehaald :mrgreen:. Liep wel 2 weken achter. Heb zondag en gister 9 wassen gedraaid :oops:. Maar we zijn weer bij.

Vraagje… als jullie iets vragen aan de kids (bv wil je dat doekje even pakken voor mama) en je peuter besluit om oost indisch doof te zijn. Hoe reageren jullie dan? Of vragen jullie nooit iets :shifty:.

Xavier wil namelijk in ene niks meer voor me doen, dwarse peuter :naughty:

Beterschap Luca enne :hug: voor de mamma’s die moe zijn…Nog wel iets leuks voor de boeg Niek…de auto :dance:

Hoezo voorjaarsschoonmaak?? Iedereen aan de was en strijk…(maar 9 wassen Arianne :wink: ). Hang hier heerlijk de was buiten op. Ruikt dan altijd nog extra fris (psychisch w.s.)

Ja…ik vraag ook wel wat aan Kris. Meestal luistert hij wel. Ik doe meestal dat ik bijv. het ene pak en dat ik hem vraag of hij me wil helpen door iets anders te pakken. Hij is dan de ‘grote’ vent die mamma helpt, want ik kan het echt niet alleen :roll: Tot nu toe werkt dat prima :mrgreen: Heb iig liever dat hij plezier heeft en op die manier dingen in huis doet dan dat het een heeeeel gevecht moet worden.

Wanneer hij bijv. moet opruimen moet ik hem soms wel ff op gang brengen…want vaak heeft hij er zon bende van gemaakt dat hij t liever helemaal niet meer doet :mrgreen:

Net heerlijk aardbeien en ananas gekocht…HEERLIJK dat voorjaars/zomerfruit!! Kan dat de hele dag wel eten!

Ga ff lekker rommelen in huis (of buiten zitten :think: )

doegies,

Mariek

Dag dames !

Wij zijn heel de dag buiten dus weinig tijd om achter de PC te zitten. De voorjaarsgekte is toegeslagen dus we zijn allemaal aan het ruimen , soppen en poetsen samen :mrgreen:

Beterschap voor alle vermoeide mama’s :-*

Ik ga weer even verder ruimen. De kamer die aan ons dakterras zit staat zo vol dat we niet eens op het terras kunnen komen :shock: Gisteren met de hoge druk de algen van het terras gespoten (was eeeeeeeeerg nodig :oops: ) en nu het zonnetje lekker schijnt moeten we er ook wel lekker kunnen zitten he :lol:

DOEI!!

Jaja, hier ook aan de schoonmaak, maar niet zo snel, zit met mijn nek en arm. Maar het ruikt zo lekker…

Julie heeft lekker in de zandbak gespeeld…vorig jaar het ze nog “zandvrees” maar dat is nu helemaal voorbij.

Ik ga er weer vandoor…lekker nog ff buiten zitten.