Allemaal moeie mama´s zo te lezen. Hier ook eentje. :roll:
Zoey is vandaag naar het cb geweest voor haar eerste prikjes. Zielig hoor. Brullen dat ze deed. Ze is wel goed gegroeid dus met de bv gaat het prima.
Volgend weekend ga ik verhuizen!!! Heb er wel zin in. Moet zeggen dat bij je ouders wonen met twee kids niet zo handig is. Huissie word denk ik wel erg mooi, maar zal wel ff foto´s plaatsen als het klaar is. Aan de accesoires zal het niet liggen. Die klompjes krijgen een ere plaatsje hoor.
Heb de toeslag aangevraagd voor de kinderopvang. Kost me bijna niks. En dat wat ik zelf moet betalen moet Bram ook nog 75% van betalen, dus dat is wel lekker.
Eergister zijn we samen naar het bos geweest en het was echt heel gezellig. Lekker gewandeld met de kids en goed gepraat. Ook wel weer fijn om een gezinnetje te zijn. Al is het maar voor even.
Ben “haar” ook nog tegen gekomen. Wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Ze begon tegen mij te praten en voelde zich erg schuldig enzo. Nou ja laat maar lekker schuldig voelen. Ze hebben wel mooi mijn gezin naar de knoppen geholpen. Ze was er niet trots op. Nee zou ik ook niet zijn. Verders heb ik me keurig gedragen. Ik hou de eer aan mezelf. :thumbup:
Josien goed gedaan hoor. Doe ik je niet na. Dat trainen alleen al word ik moe van. :mrgreen:
Ga er weer vandoor. Zoey is aan het brullen. Spreek jullie laters.
Joehoe, waar is iedereen??? Lekker van het zonnetje aan het genieten of minder lekker aan het werk??
Gister bracht ik de kids even bij mijn schoonzusje omdat we naar de makelaar moesten. Hier in de buurt hing al een rare lucht, maar daar ook. Dus dat was mijn auto. Die is net gemaakt dus vanmorgen meteen naar de garage. Zal hem morgen even ophalen. Hopenlijk is het niks ernstigs en hoef ik niet te betalen. Ze hebben hem nl vorige week gemaakt, dus zal wel iets mis zijn gegaan.
Nou Mau ziet er naar uit dat je logeer adres bijna klaar is. Er word hard gewerkt dus dat zit wel goed. Vanavond komen er een paar vriendinnen kijken dus dat is wel gezellig. Zal van de week maar eens beginnen met inpakken. Daar heb ik nu echt zin in. NOT!
Begreep ik nou goed dat die bekers er niet waren Pien?? Zal het nog wel even aan mijn buuf vragen. Die weet vast wel meer.
Hoest Mariek?? Minder harde buiken??
Ik vraag ook wel wat aan Luke. Vaak reageert hij wel, maar hij kan ook gewoon doodleuk “nee” zeggen. Als hij iets niet wil dan kan ik op mijn kop gaan staan dan gebeurt het ook niet. Dat heeft hij overigens niet van zijn mama hoor.
Had ik al verteld dat ik voor een fietskar ga kijken?? Z’n eentje waar je ook achter kunt lopen. Lijkt me reuze handig. Ermee gaan fietsen lijkt me eng, maar het scheelt wel een hoop benzine als ik dat zou gaan doen. en de kids zullen het ook wel erg leuk vinden. Bram heeft een spartamet gekocht zodat hij met ons mee kan fietsen. Ik had zoiets laten vallen dat ik dat altijd wel gemist heb. Twee dagen later had hij zn ding gekocht. :think:
Nou ga er weer vandoor. Ben er weg van zoals Pien altijd zegt. :mrgreen:
Alle huizen schoon??
Schiet nu echt op he Iloon (PB je me je nieuwe adresje nog ff…) Succes iig met inpakken!!
Fijn dat die kinderopvang voor jou toch zin heeft!! Valt dan reuze mee he die kosten?
Hoop iig dat je auto meevalt.
Heerlijk weer he!! Genieten zeg. Jammer dat ik moest werken, maar krijg altijd van die zon meer energie!! Harde buiken zijn n heeeeel stuk minder. Heb wel enorme olifantenenkels. ZIet er niet uit, maar jah…nog n paar weekies. Proefdruk was trouwens nu wel goed…dussss weer n stapje dichterbij.
Verders nix bijzonders. Wim en Kris zijn lekker aan t voetballen…(vaste prik met dit mooie weer!)
Nou doegies,
Mariek
Hallootjes,
Even kort melden, ben er nog maar heb even geen inspiratie om te schrijven. Er gebeurt ook niet zo veel hier…
Ben van het mooie voorjaarsweer aan het genieten net als iedereen en heb ook erge schoonmaakkriebels. Lekker hoor!
Vind voorjaar wel een van de fijnste seizoenen.
Verders heb ik mijn pols enorm verbrand bij het afgieten van een pan gekookte aardappels. Die stoom is nog erger dan een vlam volgens mij. Zeeeeer dat het deed! Ik heb de hele avond gisteren met een natte koude doek om mijn pols gezeten. Zodra ik het eraf haalde verging ik weer van de pijn. Gelukkig is het alweer wat minder aan het worden maar een behoorlijke plek is het wel.
Nog even kijken voor een weekendje weg 13 april…
Groetjs!
@ilona wrote:
Ben “haar” ook nog tegen gekomen. Wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Ze begon tegen mij te praten en voelde zich erg schuldig enzo. Nou ja laat maar lekker schuldig voelen. Ze hebben wel mooi mijn gezin naar de knoppen geholpen. Ze was er niet trots op. Nee zou ik ook niet zijn. Verders heb ik me keurig gedragen. Ik hou de eer aan mezelf. :thumbup:
Nou ik zou d'r even flink

Hier verders niks te melden. Ik zou alleen willen dat ik het wat rustiger kreeg. Zit een beetje aan het eind van mijn latijn :roll:. Ik ben nu Rogier weer aan het overhalen om toch een hulp in het huishouden te zoeken. De vloer is hier nu al vanaf het weekend gewoon vies.... oh dat is wel het enige wat echt gedaan moet worden, maar toch...
En ik zal nog even showen :D. Vind ik leuk.
Hier is mijn kleine grote meid:
Ohja Ilona, mag ik 16 april bij je langskomen in het nieuwe huisje :mrgreen:
Hallo,ff een berichtje uit het zeeuwse land.
Hier loopt iedereen op zijn tandvlees ivm slaapgebrek.
Luca is nog steeds ziek,…koorts is wel weg maar hij is nog steeds hangerig, huilerig en heeeeel verkouden en elke nacht krijgt hij het benauwd en hoest hij als een zeehond en moet mama er constant uit om te troosten.
Vannacht ook weer bezig geweest van 3.15 tot 6.oo uur.
Komt bij dat Chris 4 nachtdiensten heeft en hij overdag ook niet echt aan slapen toekomt omdat Luca zoveel huilt en gilt en er voor onze deur aan de weg gewerkt word en er constant met kranen heen en weer gereden word en mannen die met groot materiaal stoer aan het doen zijn…kortom genoeg reden om de sfeer hier naar een 0 punt te laten zakken.
Mijn weekje vrij had ik me toch heel anders voorgesteld.
Vanaf morgen weer werken,…echt geen zin in.
Arrianne wat is Priscilla een dotje en wat lijkt ze toch enorm op haar broer :inlove:
Ga met Luca maar heel pedagogisch op de bank liggen een dvdtje kijken.
Dag dames,
Hier is inderdaad niet zo heel veel te doen momenteel :mrgreen: Nou, ik ben er zeer zeker ook debet aan, ik heb echt geen fut zin meer om achter de PC te zitten momenteel :lol: . Vandaag weer naar mijn werk geweest (half dagje maar, had geen oppas vanmiddag en Midas is niet helemaal lekker). HIj is TE verkouden opeens (sinds dinsdagavond NA een kroepaanval stroomde het snot eruit en dat gebeurd nog ). Hij kan er niet van slapen dus loopt nog rond. Nou dat is niets voor de slaapkop hier, dus ik ben benieuwd :mrgreen: Ach komt allemaal goed, nu nog een leuke baan :mrgreen:
Erik is vanaf zaterdag 2 weken vrij, het ziet er naar uit dat de drukte echt redelijk voorbij is Maandag gaan we een paar dagen weg (midweekje naar Hoog Vaals). We zullen zien. Ik ben helemaal geen bungalowpark ganger, dus het wordt voor mij gewoon de 1e keer :mrgreen: Landal Hoog Vaals schijnt een van de mooiste te zijn EN er is veel te doen voor de kleine man. We gaan een midweek en we gaan ons vast vermaken. Ik laat het wel over me heenkomen
In september hebben we Disneyland Parijs geboekt, Midas is dan bijna 3 dus ik mag aannemen dat hij het dan al wel erg leuk begint te vinden. Mijns choonouders wilden ons graag meenemen en aangezien mijn schoonouders niet echt “jong en gezond” meer zijn moeten we ook niet TE lang wachten :shifty:
In september gaan Erik en ik ook nog een weekje naar USA en gaat Midas naar oma. Nou, we zijn dus helemaal in de vakantiemood. Nu willen we in mei/juni eigenlijk nog wel een weekje met de kleine weg, maar dat ligt een beetje aan het weer. Dat zal wel een last-minute worden.
Ik ga maar eens terug lezen (al is het niet zo heel veel , wel makkelijk :mrgreen: ) ALs ik nog zin heb tot straks en anders morgen weer een dag… Vanavond heb ik een verjaardag (bijna allemaal meiden en veel Rose, dus dan neem ik het er even van
)
Ben er weg van… op mag ik dat niet meer zeggen :oops:
DOEI!!!
Hoi hoi,
Vakantiestemming…
Heerlijk !
Wij zouden volgende week gaan skiën,maar het wordt steeds groener,dus wij gaan de gok niet nemen.
Aangezien we in huis nog genoeg kunnen knommelen,is dat het idee !
En stiekempjes aan is het schooljaar nog maar heel kort.
Eigenlijk zou ik morgen vrij hebben,maar door het overlijden van iemands moeder mag ik toch komen opdraven.
Verder zochten ze nog iemand voor de maandag,maar ja…ik niet dus !!!
Verder vonden zowel Job als Ynske Eurodisney top.maar… een rib uit ons lijf… verwende kids !
Verder niks te melden,dat beide kids in een groei spurt zitten.
Ze eten fantastisch en Job is nu in de broeken goed in maat 104 belandt en shirts 110 en Ynske kruipt stiekem naar de 92 !
Sander stelde net voor om zondag lekker uit te gaan waaien aan het strand,Job meteen zo van in Frankrijk…
Nou Noordzee-kust… daar kun je het meedoen !
Verder ga ik morgen met mijn rengroep eten (22 personen) en daarna stappen.Gisteravond hadden we de laatste training.Ik heb het echt zo leuk gehad,dat ik volgend jaar september met een aantal weer instroom bij de Running Academy !
Tsja en iemand vroeg…wie ben jij nu op de foto…
Iemand in het roze en nou niet echt een runnerslijf !
Verder ben ik me aan het verdiepen in de buitenschoolse opvang voor Job volgend schooljaar… men,dat regel je ook niet even zo 1,2,3 !
Zucht 3 organisaties,alle 3 weer andere visies,openingstijden etc.
Nou snap ik waarom ik zoveel vrije dagen heb… kan ik dat in de komende weken gaan uitzoeken en eens gaan kijken !
Gr Josien
Wat een ziekenboeg hier…
Laat ik Bart dan ook maar gelijk inschrijven…Loopt al een paar dagen te snotteren en had vandaag opeens 40 graden koorts. Veel geslapen en viel opeens onder de keukentafel tijdens een korte opleving onder het spelen ineens in slaap. Wel schattig, maar toch ook wel weer zielig. Na een pilletje is de koorts gezakt naar 38,5…dus dat is acceptabel. We zien wel hoe het ontwikkeld.
Pien…alweer een kroepaanval? Pfff…weet nu hoe eng ze zijn. Dus sterkte met de kleine banjer! Landal Hoog Vaals is trouwens best leuk. Wij hebben we vorig jaar februari een midweek gezeten om ons huwelijk te “redden”. Is een mooi park, je kan er goed eten. Alleen het vermaakgedeelte spreekt ons niet zo aan. Maar wij waren dan ook samen, dus dat is anders dan met je kind erbij. De huisjes zijn simpel maar netjes. Een stomme verwarmingsketel op tijdklok :thumbdown: Maar de omgeving is prachtig! Veel rondgereden dus. Veel plezier daar!
Ohja…wij zaten trouwens achter op park in de laatste rij huisjes…uitkijken over de weilanden, “valeien” en de golfbaan. Hoop voor je dat je daar ook zit!
Niek, bij jou ook al een hoop sorres. Kan me voorstellen dat de dagen lang en traag zijn. Ik zou ook op de bank gekropen zijn met een DVD-tje! (Hebben wij hier vanmorgen ook gedaan!) Hopen dat de rust snel terugkeert bij jullie. Misschien ook tijd om ff lekker tussen uit gaan met zijn drietjes of samen?
Arrianne, wat een grote meid wordt ze alweer! Leuk hoor!
Josien, wat een gepuzzel met de naschoolse opvang. Hoop dat je er uitkomt. Enne…wil je jezelf nog ff aanwijzen op die foto van de hardloopwedstrijd? Kon er geen wijs uit! :oops:
Gisteren trouwesn met Bart naar een gratis dreumesuurtje geweest op de PSZ in Emmen (andere wijk, dan de mijne). Bart vond het fantastisch…al mocht ik geen seconde of meter uit zijn zicht. Hij heeft lekker zitten knutselen. Erg leuk…tot de definitieve oproep ga ik nog wel een paar keer naar het gratis uurtje. Alvast om te wennen.
De dierentuin is hier ook favoriet momenteel. Jammergenoeg gaat hij verhuizen naar een ander gedeelte van Emmen…niet leuk! weg sfeer! Maar tot het zover is…nog lekker vaak genieten. Zo makkelijk een jaarkaart…ff snel langs de olifanten, geiten en speeltoestellen na het winkelen…en dan weer naar huis. Ideaal…gaat straks niet meer zo makkelijk, na de verhuizing.
Morgen en zaterdag huizen bezichtigen voor mijn ouders…leuk maar ook lastig! Zie het maar eens goed te verwoorden allemaal…Maar ja…zij wonen 200km verderop…en dan kom je niet ff snel over voor een bezichtiging van een half uurtje. veel foto’s maken dus.
Nou…ik ga maar eens tukkie doen. Tot gauw!
:inlove:
Mariek pb je van de week ff. Weet mijn postcode niet. :doh: Tja ben ookal zoveeeel verhuisd. Dit word geloof ik de 8ste of 9de keer in 10 jaar tijd. Nee ik ben er niet dol op.
De 16e?? uhm dan ben ik een weekje weg. Kom je daar toch naar toe. Zit op Texel dusse…
Vanmiddag een kast gekocht. Was een showmodel en nu dus van 250 voor 50. Das mooi.
Mijn auto was niets bijzonders. Remblokje bleef hangen ofzo. Vanmorgen opgehaald. En wat denk je??? Ligt er een kaartje in mijn auto. :inlove: Heeft geen verdere uitleg nodig toch??
Ga mijn bed opzoeken. Morgen vroeg op. Luke naar school brengen en dus zelf op tijd klaar zijn en de kids. :eh: Eens kijken of dat gaat lukken.
Hilooo,
Esther…waar gaan ze de dierentuin dan naartoe doen? Bij dat andere deel wat al aan de andere kant lag?? Idd jammer :? Leuke foto’s trouwens!!
Beters dat van je auto Iloon… Ga je trouwens met de kidz dat weekendje naar Texel? Is het trouwens nog gelukt met dat op tijd klaar zijn
Voor alle zieke kidz…Beterschap! (zou dat komen dat de overgang in maart van warm naar koud en terug zo heftig gaat?? :think: ) en voor de mams sterkte :thumbup:
HIer niet veel bijzonders. Slaap wel steeds beroerder helaas…maar jah dat hoort bij de laatste loodjes…owja…k heb toch staalpillen gekregen…nog ff 1 maandje dan maar (hope so).
Nou doegies maar weer!
Mariek
Morgen allemaal…
Hier nog een snotterende en doodvermoeide mama.
Vanmorgen om 6 uur vond Luca het wel weer genoeg en krijste hij weer heel de boel bij elkaar.
Gelukkig is hij nu naar het kdv en moet ik pas om 15 uur gaan werken dus ik ga zo ff bijslapen denk ik…
Ik loop echt op mijn tandvlees en voel me echt k*t.
OP zulke momenten schiet de mogelijkheid van een tweede kindje weer door mijn hoofd…red ik die gebroken nachten wel weer als ik met 1 week nauwelijks slaap al een wrak ben,…wil ik dat allemaal wel weer word er eigenlijk heel verdrietig van van zulke gedachten.
Ilona, pb me ook ff je nieuwe adres aub>
En van wie was dat kaartje…LEUK
Esther jij ook beterschap met Bart en wat een leuke foto’s van die kanjer.
Pien, lekker zeg zo’n weekje weg,…dat word genieten.
Lekker poedelen in het zwembad, langs de kinderboerderij, lekker eten,…zullen we ruilen
Meiden ik ga mijn bedje opzoeken,…truste
@niek1 wrote:
Hier nog een snotterende en doodvermoeide mama.
Nou nu heb je mijn verhaal ook verteld :mrgreen: Ik ben megasjaggie, kan het gewoon bijna niet opbrengen om leuk en aardig te doen tegen Midas… :oops: :oops: Ik heb een mega kort lontje dus hoop maar dat hij snel gaat slapen haha misschien trek ik dan weer wat bij

Beterschap allemaal !!!
Ik ben aan het werk…
Hahahah !
Iemand nog een briljant idee voor een bijna 60 jarige dag…
Pap wordt 60 ; 4 mei !
Ben zelf aan het denken aan een weekendje weg met fietsen/wandelen etc op de Wadden of aan zee…
Weet iemand een accomodatie ???
Gr josien
hoeveel man?
Hey dames, ff ego…
Ik denk dat Julie de waterpokken heeft. Weet het niet zeker.
Heb de ha gebeld en verteld dat ze rode plekken heeft, ze zei gelijk waterpokken en daar kunnen ze niets aan doen. Ga zo ff met haar langs de apotheek en weten zij het niet, dan rij ik gewoon langs de ha. Hij vindt me volgens mij niet meer zo leuk :mrgreen: :mrgreen:
Nou ik ga dat maar eens doen.
en zijn t de waterpokken? Beterschap iig!! (t is niet leuk, maar aan de andere kant…dan heb je ze ten minste al gehad bij Julie…)
Niek en Pien sterkte… :hug: enne Niek…die gedachten heeft iedereen wel es als t allemaal ff niet meer wil…dan denk ik ook wel…waar ben ik mee bezig dat nr 2 nu al komt :shock:
mmm…hier niet veel inspiratie nog voor 60-jarig dagje…de jarige in een luchtballon en jullie met n feesttentje daarna BBQ-en als die is geland?
Hier lekker dizzy…k hoef mn hoofd maar te draaien en k zie sterretjes…tja…die staalpillen schijnen er drie wken ofzo over te doen voordat ze n beetje werken. :? Ben dus ook niet gezellig voor Kris…niet dat ik sjaggie ben, maar ben te moe :roll:
Moet toch echt wat in huis nu gaan doen voor zover mogelijk want zondag komt er n hele meut voor mn verjaardag…
doegies maar weer,
Mariek
Hoogstwaarschijnlijk wel de waterpokken, dus ff een calendulan zalfje gescoord voor de kleine miepmuis (ja ja, marieke je bent niet de enige met die naam). Ik ga haar weer ff ophalen. Was met de fiets en had geen regenspul bij me en het giet!!! Dus ff de auto thuis opgehaald en ga nu weer terug naar mijn ouders om haar op te halen.
ach ja, je moet toch bezig blijven.