HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Hallo ladies :mrgreen:

We benne er weer :lol: Nou dat was me een beproeving zeg zo een Landal Greenparks. Laten we zeggen dat ik tot de conclusie gekomen ben dat IK geen “Landalmens” ben maar Midas wel :lol: En alles voor het kind he :inlove: Dus die heeft zich prima vermaakt, al krijgen wij die akelige stempel van BOLLO er nog niet afgewassen, zo vaak vben ik in dat speelparadijs geweest (Femke, van hieruit al heel veel plezier gewenst :stuck_out_tongue: ). Stuur je me een kaartje uit BOLLO’s :wink: Tijd zat om te schrijven :roll:

Het zwembad vond hij ook geweldig, hij was werkelijk verschrompeld en nog wilde hij er niet uit. ANGST? ben je gek, hij sprong zo van de startblokken in het water :shock: kopje onder dan natuurlijk… Nou en, meneer kwam lachend boven en wilde nog een keer :roll: .

Ik zou mezelf niet zijn als ik uiteraard de volgende dag even melding maakte bij de recpetie dat ons huisje wel erg stonk :sick: hahaha, ikhad het dus binnen 1 dag al voor elkaar dat we konden verhuizen. We kregen een superdeluxe huisje aan de golfbaan (vond Erik heeeeeeeeeeeeel erg :wink: ) met een tuin waar je U tegen zegt met een mooie afscheiding dus Midas kon er lekker spelen. (al hadden we daar weinig tijd voor vanwege al die speeltuintjes hahaha). Het huisje ston vreselijk naar natte hond :sick: getver de getver (sorry hondenliefhebbers :oops: ) . De witte haren vlogen nog in het rond, het was ronduit goor! Als je je hoofd bewoog als je op de bank zat kwam er weer een zweem van die gore lucht voorbij :sick:

Kortom, een geslaagde week al hebben we iedere glijbaan, zandbak, wipkip, schommel, speelding welke het park rijk is een keer of 10 gezien :mrgreen: En we hadden prachtig weer, dus dat was helemaal top.

Ik ga eens even bijlezen hiero :mrgreen:

Ladies fijne avond en wie weet tot laters!

Grts,

Pientje

Wauw Pien ziet er leuk uit allemaal.

Op zich hebben ze het wel netjes opgelost moet ik zeggen.

Wij nemen de hond ook vaak mee naar die huisje maar vraag me inderdaad altijd af wat degene die na ons komt er van vind…:oops: :mrgreen:

Die zouden ze beter gescheiden houden vind ik zelf,…dus huisjes voor honden en huisje waar nooit honden mogen komen maar nu kijken ze daar volgens mij niet naar.

Meiden ik heb alles uitgezocht en mijn winkeltje is nu geopend!!

Komt dat zien!!! :mrgreen: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=37122 :mrgreen:

Pien ben jij nog alles kwijt geraakt van kleding??

Joehoe!!! Het is hier rustig :o :shock:

Heb eigenlijk ook niet veel te melden hoor.

Pien, Marnick klauwert net zo graag als Midas dus ik ben bang dat ik er ook aan moet geloven. Van de week was ik met hem naar een nieuw speeltuintje. Daar hadden ze een piratenschip nagemaakt en kon je over zo’n touwenbrug van het ene kraaiennest naar het andere lopen. Ik hield me hart vast. En mamma er maar achteraan klauwteren…

Weet in ieder geval dat ik lekker moet gaan klagen als mijn huisje me niet bevalt :wink:

Ja Niek, ik hou me ook maar even die extra centjes voor ogen. Gisteren (Goede Vrijdag) wordt bij ons ook uitbetaald als zondag (50% extra). Ach, morgen gaat Onno lekker koken dus als ik rond 16.30 uur thuis ben ga ik lekker borrelen met mijn ouders en schoonmoeder. Maandag gaan ze lekker de hort op, eieren zoeken op Pampus dus ben blij dat ze wat leuks gaan ondernemen (hoewel ik er natuurlijk toch wel graag bij zou zijn).

Trouwens, heeft iemand een leuk discussieonderwerp? Ik heb nl helemaal geen zin om morgen de hele tijd dezelfde verhalen te horen van mijn ouders en schoonmoeder. Mijn ouders kunnen het alleen maar over Marnick of Frankrijk en hun nieuwe huis hebben en mijn schoonmoeder zit nog steeds met problemen op haar werk dus die heeft het alleen over haar werkgeefster. Ik wil zo graag eens een gezellig gespreksonderwerp aansnijden maar heb eigenlijk geen idee waarover. Ben die koetjes en kalfjes een beetje zat…

Hoop dat iemand dit nog leest voor morgen :shifty:

Mmmm,gespreks-stof voor morgen …

Werk/vakanties/maatschappelijke thema’s tsja… huizen en kleinkind favoriet :think: !

Die verplichte dagen.

We gaan morgen ontbijten bij mijn ouders met mijn broertje en zusje en haar vriend,lekker op tijd,tegen 10 nen !

Daarna lekker naar huis hadden we zo gedacht,maar nu komen bij Sander’s ouders,Sander’s oma met een oom en tante.

Ze wilden eerst bij ons komen,nou…liever niet,dan moet ik ook nog gastvrouw zijn en als ik nu ergens géén zin in heb…

Verder wilde Job héél graag pannetjes koken,dus ik heb net bij de slager 3x een gourmetschotel met salades etc afgehaald.

Vanmorgen heb ik me om 9 uur gemeld om te rennen,dus reed hier om half 9 weg.

Pittig,maar wel goed dat we met een groot aantal doorgaan.

Langzaam werpt het z’n vruchten af,ik kon gisteren sinds lange tijd tijd terug weer een kleiner maatje broek aan.

Nou we starten maandag nog maar even met Sonja.

Dit heeft er natuurlijk ook aan bijgedragen… wie weet…

Wordt ik ooit nog eens een ranke den… nee helaas,dat zit niet in de familie ! Ik zal hoe dan ook altijd moeten blijven opletten met eten als ik dat zou willen…

Job is vanmiddag bij opa en oma gebleven om mee te shoppen en de auto te wassen,dus heb al heerlijke moeder/dochter momenten gehad !

Nu staat K3 alweer te swingen.

Dweilen en zuigen doen we vanavond nog even.

Sander gaat met een vriend een menu voor een kookavond maken,dus ik duik heerlijk op tijd mijn nest in.

We zouden eerst samen gaan,maar 1 ik wil geen oppas regelen en 2,onze vriendin heeft dienst,ze is verloskundige en voor 't zelfde geld zit ik de hele avond met de mannen opgescheept…

Dus… als het weer nog gaat meewerken,lekker relaxen de komende dagen… en ik heb mijn open sollicitaties de deur uit,wordt het iets, kei leuk en anders… helaas pindakaas !

Paashaas ze dit weekend !

Gr Jo

Hey dames, ik verwaarloos jullie een beetje. Gaat het eindelijk weer wat beter met Julie…krijg ik er last van…de eenzaamheid is me ineens naar mijn strot gevlogen.

Ik voel me alleen onbegrepen…waarom nu pas? Zie het ff allemaal niet meer helder.

Heb het idee dat ik aan het kortse eind heb getrokken. Bob leeft er lekker op los en ik zit vast aan huis. Ik zou Julie ook echt niet willen missen…dat is het niet.

Zo moeilijk te omschrijven wat ik bedoel…voel me gewoon kl*te en alleen. Het lijkt wel alsof alle gelukkige stelletjes met kids onder een steen vandaan zijn gekropen en bij mij door de straat fietsen :roll:

Overal waar je kijkt.

Ben nu toch al weer een tijdje alleen, maar denk niet dat dat het is. Moet er echt niet aan denken om iemand tegen te komen, want daar heb ik ook geen zin in.

Kortom, vandaag was het zo erg, dat ik dacht dat ik het maar eens moest vertellen hier. Dacht dat het wel over zou gaan, maar krijg nu het idee dat ik “iets” moet doen en ik heb geen flauw idee wat.

Ben zo verschrikkelijk rusteloos en kan de hele tijd wel in huilen uitbarsten. Julie zat me vanmorgen aan te kijken van mamma wat heb jij nou. Ze gaf me een dikke knuffel en ik moest huilen…

Nou ik ga maar eens ff nog met Juul spelen…ben nog bij mijn ouders en daar blijf ik totdat ze naar bed moet, want ik heb geen puf om even vrolijk met haar te spelen. Als ik nu geen zin meer heb, dan spelen mijn ouders wel verder met haar.

Gelukkig hebben mijn ouders niets in de gaten, want ben ook nog een megaverkouden en dan loopt het me ook altijd uit de ogen. Mijn zusje was ook heel lief, mocht vanmiddag ff lekker van haar op bed gaan liggen en dan ging zijn lekker met Julie wandelen. Moest ik ook weer van huilen…

Ach meid, ik snap het wel hoor.

Je houdt je heel lang groot voor je dochter maar op een gegeven moment kom je toch een keer die man met de hamer tegen.

Je hebt natuurlijk ook lang last gehad van die gebroken nachten enzo en dat gaat je toch niet in de koude kleren zitten.

Huil het er maar lekker uit…

Waarom praat je er niet over met je ouders, durf je dat niet??

Hier is het weer helemaal pet :roll:

Na een opleving van een paar dagen is Luca weer helemaal bij af.

Het snot komt werkelijk uit alle gaten, zelfs uit zijn ogen loopt nu gele snot :sick: .

Hij huilt weer elke nacht 5 a 6x en klaagt dan van oorpijn.

Zetpil helpt wel iets tegen de koorts maar verder haalt het volgens mij weinig uit.

Zijn knontje is weer kapot dus elke verschoning is krijsen en hij is echt een zielig hoopje ellende wat maar op de bank hangt en alleen met mama samen dingen wil doen.

Hij wil ook niks van papa weten nu,… misschien omdat die de laatste weken zo achterlijk veel moest werken en ik er alleen voor stond al die nachten.

Zal ook de komende tijd niet veranderen want hij moet volgende week 7 diensten achter elkaar werken waarvan er vijf 12 uurs diensten zijn,… joepie NOT :roll:

Mama ploetert ondertussen maar door om alles te goochelen tussen werk, huishouden en Luca maar ja … zal wel moeten he

Hoi hoi hoi,

Ei,ei,ei…

Mau,vanzelfsprekend kom je nu pas aan jezelf toe,zorg goed voor jezelf,laat je gevoelens en gedachten niet jou leven bepalen !

Zoals Niek zegt,probeer een gespreksmaatje te vinden,al dan niet je ouders !

Niek …mmmm klinkt niet fijn.

Die Luca… alweer aan het sukkelen.

Hier geen bijzonderheden.

Sander heeft met het werk een weekendje Eurodisney geboekt,in september.Mijn nichtje trouwt dan,maar toch…

We kiezen voor ons gezinnetje.

Verder wordt mijn pa dus 60 en gisteren tijdens het paasontbijt hebben we ff snel met ma kortgesloten,dat we 11/12/13 mei richting zee gaan.

Het zou Texel worden,maar om 9 man onder te brengen is niet zo makkelijk,momenteel heb ik een huis in Domburg (Buitenhof/Hof Domburg) op het oog.

Wel een leuk vooruitzicht !

Hoop geregel,wat mijn broertje en zusje aan mij over laten…

Het waait hier aardig,had gehoopt op net zo’n weertje als gisteren,dit valt een beetje tegen.Ach ja,vrijdag heb ik weer vrij en zou het 22 graden worden,niet mis toch :think: !

Morgen de hele dag studiedag,met aansluitend een diner…en daar heb ik me toch een zin in.Onderwerp is het beleidsplan 2007-2011 en ja,ik sta er al niet achter… maar hoe dan ook moet het,zucht…

Ynske slaapt,Job wil een dvdtje kijken en papa is aan het klussen aan een kamertje voor Job.

We blijven bezig !

Gr josien

Hier even een paasgroet vanuit mijn werk…

Onno is met Marnick dus paaseieren zoeken op Pampus en gelukkig hoef ik nog maar 1,5 uur!!

Gisteren kwam ik met barstende koppijn thuis maar na even met een aspirientje gelegen te hebben was het beregezellig geworden. Had niet verwacht. En we hebben leuke gesprekken gevoerd. Ik ging niet al te laat naar bed omdat ik er vanmorgen weer vroeg uit moest maar ik hoorde Onno om 02.15 naast me kruipen. De schat had het hele paasdiner verzorgd (incl boodschappen) en had de boel ook helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Toen ik vanmorgen beneden kwam was alles netjes alleen stonk het enorm naar knoflook!! :shifty:

Mau, vervelend meid dat je je zo ellendig voelt. Praat/schrijf maar lekker van je af. Hopelijk lucht dat een beetje op. Dikke knuffel :hug:

Niek, bij jou wil het ook maar niet beter gaan. Wat een ellende dat Luca zich weer zo beroerd voelt. Is zijn weestand op het moment slecht waardoor hij maar niet opknapt? En ik weet hoe vermoeiend het kan zijn als alleen mamma maar goed is. Dat Chris zulke lange dagen maakt…pfff mag dat wel?

Het zit mij wel steeds mee qua weer en weekendjes weg. In maart al zo´n mooi weekend op Terschelling en komend weekend als we naar Drenthe gaan schijnt het zo´n 20 graden te worden!!!

Ik ben dus onverwacht donderdag ook al vrij omdat een collega een dienst met me wilde ruilen. Ik denk dat ik Landal morgen eens ga bellen of we niet een nachtje eerder kunnen komen (hoewel ik bang ben dat ze daar niet aan beginnen).

Moet weer even verder… duty calls!

KLinkt leuk al die uitstappen in het vooruitzicht.

Femke, vaak kan je wel bijboeken hoor moet je wel geluk hebben dat je huisje dan ook al vrij is anders moet je voor 1 dag extra in 2 huisje en dan sjauw je heen en weer.

EN wat lief van Onno en fijn dat een leuke avond was.

Chris mag eigenlijk niet zulke diensten werken maar ze doen daar nogal aan creatief boekhouden zal ik maar zeggen.

Ze laten je dan bijv. na 11 uur werken naar huis gaan ipv 12 uur en dan mag het cao technisch wel…amerikaans bedrijf he :roll:

Goed ik ga er weer vandoor.

Moet zo werken tot 22 uur en Chris heeft nachtdienst en die vertrekt dus zodra ik thuis kom.

Help me hopen dat Luca slaapt vannacht.

Arme Luca (en mamma natuurlijk). Verschrikkelijk is dat he, zo’n kleintje zo ziek…heel veel beterschap. :-* :hug:

En Niek heel veel sterkte met het googelen…en anders gewoon de boel de boel laten. :-*

Praten…ja met wie en waarvoor, kan het zelf zo moeilijk vertellen wat er nu is…mijn ouders wil ik er ff niet mee belasten, misschien is het wel zo voorbij. Met mijn moeder gaat het niet zo lekker (MS), dus ik laat hun ff in het ongewis.

Femke, wat is in vredesnaam Pampus. Moet elke keer aan de uitdrukking voor pampus liggen…of zoiets…

Josien, wat leuk Eurodisney…zou ook lekker voor je gezinnetje kiezen…lekker ff met de kids erop uit…heerlijk.

Ben ook in Eurodisney geweest, een week…met Julie in de buik waarschijnlijk

:oops:

En verder, ben goed ziek…nu ook nog lichamelijk, zere keel, snot loopt me uit de ogen en neus…ga zo lekker op de bank liggen…

Zo wij zijn ook weer thuis!

Bart heeft het fantatisch gedaan in zijn nieuwe slaapomgeving. Alleen de eerste keer ff 5 minuten huilen en verders totaal niet! Ook 's middags niet! Ben zooooooo trots en opgelucht!!!

De camping is zo wie zo geweldig voor dat kind! Banjert het hele veld over, maakt met iedereen een “voor hun onverstaanbaar” praatje, gaat zelf in de zandbak spelen, op de wipkip, konijntjes vangen (Heeeee…konijntje weg, zit in holletje! :mrgreen: Gek he… :wink: :mrgreen: )

Echt een succes dus!

Dames…ben er ff snel door heen gesjeesd!

Pien…uitzicht over de golfbaan…keek je in de “vallei” dan? Helemaal achter op het park? Dan heb je ws in de zelfde rij huisjes gezeten als wij!

Mau, doe het rustig aan meis…misschien is het goed om iemand in vertrouwen te nemen…

Niek, sterkte met Luca en al dat gewerk en geregel erom heen. t Zit jullie qua gezondheid niet zo mee de laatste tijd.

Als ik iemand vergeten ben…vast wel…sorry! maar ik ga nu eerst ff een wasmachine vullen en naar bed. Het is al laat zat en ik moet redelijk veel werken deze week. Plus dat we donderdagavond alweer naar mijn ouders moeten. Freek gaat met zijn werk vrijdagochtend zeevissen vanuit Hoek van Holland om 6 uur!!! En dát red je natuurlijk niet vanuit Emmen…

Maar het weekend zijn we in principe thuis.

Later meer… :zzz:

Hier ben ik eindelijk weer eens!

Ben wel af en toe komen lezen maar had niet de energie/zin om te schrijven.

De kids zijn hier ook al een paar weken niet echt lekker, vooral senne is echt de ene dag ziek, koorts, hangerig,… en de volgende dag weer helemaal fit en zo gaat het dus al een paar weken :think:

Victor heeft ook weer een tijdje heel slecht geslapen (10 tot 15 keer wakker per nacht :roll: ) maar nu al weer 2 nachten heel goed geslapen.

Verder nog leuk nieuws: we blijven tot juni 2010 in nederland!

Dus ons huis in belgië wordt de eerste jaren ons vakantiehuisje :smiley:

Victor is wakker dus moet er vandoor maar ik kom straks of morgen nog wel reageren op iedereen!

lodelooo,

Lees ook wel mee, maar heb ook niet de puf om te reageren. Ben ongelofelijk moe de hele tijd. Kan continu wel slapen voor zover t slapen lukt. staalpillen werken helaas pas na n paar week :?

Fijn dat t weekendje weg goed is gelukt met Bart! Voor herhaling vatbaar dus.

Mau…kan me voorstellen dat je nu helemaal instort. Je bent al zo lang sterk voor Julie (en voor jezelf), maar op n gegeven moment is het op. Helemaal natuurlijk als je ook nog zelf ziek bent. Sterkte meis en cijfer je niet weg he! :hug:

Luca ook beterschap en Niek :hug:

Nog n halve week en dan mag ik thuis bevallen. Hope so dat het dan ook gelijk gebeurd…

Nou doegies maar weer,

Mariek

Wow, ik moest even een dag of 4 bijlezen :shock:

Maureen, meid, wat moet jij het zwaar hebben nu. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat je iemand vind om mee te praten.

En anders, je hebt mijn nummer hè :-

Niek, bij jou houdt het ook maar niet op. Ik dacht dat de meeste virussen nu vort weg moesten zijn. Is er al eens gekeken naar Luca’s weerstand :think: Iig sterkte meid

PS: ik heb je halve winkeltje leeggekocht. Bedankt :thumbup:

Pien, jij zou nog kijken of je kniebroeken had voor Connor hè. Ik heb van de week 2 afritsbroeken bij H&M gekocht :inlove: Ben benieuwd wat jij nog vind voor onze kleine boef :wink:

Vakantiegangers, klinkt allemaal heel goed. Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Hier begint het toch ook wel erg te kriebelen. Ik ben volg week donderdag jarig, en Marchel die woensdag daarna, en het weekend daartussenin hebben Marchel en Connor een verrassing voor mij. Ik moest iig maandag de 23ste snipperen :think: Marchel zegt dat het iets is, waar hij zichzelf al bijna een jaar lang op verheugd. Dus ik denk dat het iets is om alle “vergeten” verjaardagen goed te maken :thumbup: Maar kortom: denk dus wel dat we weg gaan en iig een paar nachten niet thuis slapen. Ben heel benieuwd. Ga er maar gewoon heerlijk van genieten :inlove:

Dalijk naar Eindhoven, logopedisch onderzoek. Vrijdag psychologisch onderzoek. Dus morgen lekker een keer niet naar de creche, want ik heb geen zin om 3 x met Connor naar Eindhoven te moeten. Dus morgen, voor het eerst in maanden een woensdag vrij :dance: Hopelijk lekker weer, lekker naar de markt, beetje wandelen, gewoon genieten :inlove:

Tot donderdag, dan meld ik me wel weer vanuit het werk.

:-
Jeanine

GOEIESMORGENS :dance: WAAR ZIJN JULLIE :think:

He he ben ik ook weer eens ff.

Heb de afgelopen week weer enorm veel moeten werken en vaak tot s’avonds laat.

Dan nog de slaapproblemen met Luca erbij en de nachtdiensten en dus overdag slapen van Chris erbij zorgde ervoor dat ik weinig hier langs ben gekomen… maar zo te zien ben ik niet de enigste :wink:

Ben, op een cursus morgen na, wel tot donderdag vrij dus dat maakt dat vele werken dan wel weer goed.

Esther, super zeg dat het zo goed verlopen is met Bart in de caravan.

Ben niet echt een camping mens, hoewel ik als kind altijd op de camping heb gestaan, maar voor kinderen is het echt ideaal.

Ze maken dan zo makkelijk contact zeker als je op een groot veld staat is er altijd wel iemand om mee te spelen.

Jeanine ik ga vandaag de kleding uitzoeken en inpakken en dan laat ik je de kosten nog wel weten.

Heb trouwens ook nog wat zomerkleding misschien.

Ik had vorig jaar wat dingen die toen te groot waren waar hij nu hopelijk nog in kan maar als dat niet zo is laat ik het je wel weten dan heb ik nog een paar hele leuke nieuwe zomerbroeken voor je.

Marieke, geef gewoon maar lekker toe aan die vermoeidheid joh.

Lekker slapen s’middags als Kris er ook in ligt.

Je bent bijna aan het eind dus het is niet gek dat je moe bent natuurlijk als je ook nog een peuter hebt rond lopen.

Zooo Lies, doe maar duur zo 2 huizen :wink: :mrgreen:

Meiden heb verder niks te melden, ga straks naar de kapper en verder lekker niks vandaag,…heeeeeerlijk

zo ladies :mrgreen: hier ben ik weer vanuit spuitzakkenland :stuck_out_tongue: Tijd zat dus weer om even bij te lezen. :oops: De baas is de hort op en in het kader van “we vervelen Pien dood totdat ze zelf weggaat” ligt er weer een hele berg :roll:

Dus ik ga NU maar eens bijlezen, even aan paar bladzijden terug en een kladblokje hahaha :mrgreen:

Laters

ZO dames, dat viel reuze mee aangezien we het allemaal even laten afweten momenteel heb ik het idee :oops: … Van mijn kant komt het vooral door het mooie weer als ik eerlijk ben en natuurlijk doordat we zijn weggeweest. Ik zal me eens vaker melden, ik zou het jammer vinden als de klad erin komt hiero.

Niek, is Luca nu NOG niet helemaal beter meid? Jee, dat moet ook ondertussen wel slopend zijn. En al die diensten van Chris zijn ook erg fijn :evil: !!!NOT!!! Ik hoop voor je dat je een beetje kan bijtanken nu je vrij bent… We hebben trouwens kaartjes voor C.A.S gekocht he? Dusse, wij gaan ook, gezellig!! Gaan jullie met nog meer mensen of gaan we elkaar vervelen? De broer van Erik gaat mee en zijn (ex)vriendin, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd hoor!

Erik heeft gelukkig geen afkickverschijnselen gehad hahaha. Ik vind het wel zaaaaaaaaaaaalig hoor dat hij nu thuis is. Het was denk ik een jaar geleden dat hij vrij gehad had… Ook niet normaal, maar oke. Het ergste hebben we gehad en nu heeft hij (bijna) 1 baan, zoals iedereen. Ik ben benieuwd, we zullen zien.

Ik heb het hele verjaal van jou (en Femke) gelezen over een eventueel 2e kindje en ja, je weet, ik kan het enkel be-amen… Persoonlijk lijkt het me lichamelijk gewoon te zwaar om er nog eentje bij te hebben. Ik zal wel een zeurpiet zijn, maar ik breek doormidden denk ik als ik er 2 heb die niet slapen hahahaha. Ik zal ook eens nadenken over een BOOST voor je winkeltje… Hoe loopt je verkoop hier op KOK? Ik ben toen nog wel een hele bult kwijtgeraakt, veel te goedkoop natuurlijk, maar ja… weg is weg!!

Jij bent dus ook zo een viespeuk die zijn hond op de bank laat liggen in LANDAL :naughty: hahaha GATVER!!! Veel plezier bij de kapper! Laat je het lang knippen. :wink:

Femke, Oh DIE vetrol, tja ik ken ze :frowning: . Ik heb het goede idee opgevat om met de buurvrouw 's avonds te gaan skeeleren. (naar het terras met de rose haha). Iedere avond eventjes, dat MOET toch erg gezond zijn. Ik heb ook iets tegen sportscholen, het erheen gaan is zo vreselijk. Ik voel me wel super als ik geweest ben, dat geef ik toe. Maar erheen gaan is vaak zo erg, dat ik dat goede gevoel niet heel vaak heb hahaha! IK ben me ook een beetje aan het orienteren qua basisschool trouwens, best lastig he? Vroeger vond ik een school een school, maar nu niet meer (nu mijn kind er heen moet :lol: )

Esther, wat fijn dat Bart het goed deed op de camping. Leuk he voor die kids een camping, ik vond het vroeger ook super!!! Midas is ook echt een buitenkind, dus die zou het ook gaaf vinden. Wij hebben de plannen om volgende zomer naar een camping (Joost mag weten waar) te gaan. Oke, we gaan wel niet in een tent, een beetje luxe mag wel he? En hebben je ouders het huis??? Wel gezellig je ouders dichterbij denk ik he? Ik ben wat dat betreft erg blij dat oma in de buurt woont!

We hebben waarschijnlijk in dezelfde rij gezeten dan Esther, toevallig! Hoe vond jij dat park trouwens? (of ben ik de enige zeikerd die het maar erg klein vond haha) Al met al, was het een erg leuke week, maar volgende keer gaan we maar naar Centerparks, ik kan me van vroeger herinneren dat de zwembaden daar veeeeeeeel groter waren en aangezien Midas dat te gek vond, gaan we voor een groot zwemgedoe de volgende keer. Ik ben nu ana het kijken voor nog een midweekje/weekendje in juni. Ik denk dat het maar een last minute wordt, die zijn er vast wel.

Liesbeth, jullie blijven TOCH in NL lees ik? Wil je niet graag terug naar Belgie dan (omdat je schrijft dat het goed nieuws is…) Waarom verhuizen jullie niet eerder? Qua werk? Slapen je kids weer 's nachts?

Marieke, nog maar een paar weken meid, spannend hoor! Werken je pillen al een beetje?

Jeanine, ik ga kijken of ik nog broeken heb voor Connor, ik zal dit weekend even gaan kijken voor je. Enkel kniebroeken he? maat 86? IK had vorig jaar een 80/86 driekwart broek en die heb ik van de week gepast en die past hij nog hartstikke goed, dus ik ben bang dat Midas ze zelf nog een jaartje gebruikt. Ik moet toch de kast van de boef uitruimen dit weekend, hij is echt van maat aan het veranderen merk ik. 98 van bovenkleding begint te passen (lange mouw dan) Qua t-shirt past 92 nog makkelijk. Maar ja, dat krijg je met die apenarmen he? :mrgreen:

Maureen, wat lees ik nu? Gaat het allemaal niet zo lekker? Ik kan je gevoel helemaal voorstellen hoor. JIJ bent 24 uur per dag verantwoordelijk en BOB maar als het hem uitkomt… die kan leuke dingen doen als hij daar zin in hefet en jij zit altijd “vast”. Ja, ik snap dat dat je soms de keel uithangt… Enne, voor Pampus liggen doe ik ook regelmatig hoor hahaha. Kende je die uitdrukking niet?

Arianne, hoe gaat het eigenlijk met je moeder momenteel? Is jullie huis al verkocht eigenlijk?

Ilona, Hoe is je verhuis gegaan meis? En dit weekend ga je weg las ik? mmmmmm lees ook dat je geen zin hebt… Nou sla je er maar doorheen meid, nog heel even en je hebt het rijk weer “alleen met zijn 3-tjes”. Ik PB je wel even vandaag of morgen, weet dat je niet alles over BRAM e.d. hier wilt plaatsen…Verder sluit ik me bij Niek aan… KOPPIE erbij houden he :-*

En leuk een fietskar! Lijkt me enkel wel zwaar trappen, of is dat meer een idee? Gisteren hebben we toevallig het achterzitje op mijn fiets gedaan, ik vind er niets aan… ZO vreselijk ongezellig :cry: … Ik kon hem niet zien en ruiken en kon ook geen kusjes geven haha. Ach, het werd ook wel te zielig al die kromme beentje aan het stuur…

Josien, hoe is het met de banenjacht? Eurodisney geboekt, toe maar, wie het breed heeft he? Wanneer gaan jullie precies trouwens? (of heb ik daar overheen gelezen) dan kunnen we samen :lol: Wij gaan 2-3-4- september. Welk hotel gaan jullie? Wij gaan naar NewYork (om alvast in USA sferen te komen voor 2 weken later als Erik en ik naar Seattle gaan :mrgreen: )

Marion, waar ben je gebleven meid?

Nou, dat was me een lap tekst… tja, dat krijg je he als je verzuimd :oops: ! Hier gaat alles verder zijn gangetje. Midas is gisteren geknipt (mocht ook wel, hij had een matje in zijn nek) en dat was echt nog nooit zo goed gegaan zeg. Hij bleef keurig zitten (voor de tv in de tripp trapp) en meneertje liet het keurig gebeuren. Gelukkig maar, het mag namelijk wat kosten als de kapster thuis komt voor die 20 minuten. Ach ja, beter als een kind die vreselijk over de zeik gaat iedere paar weken.

Verder zijn we bezig om Midas te leren fietsen. Hij weigert gewoon te trappen op zijn “grote” fiets met zijwieltjes. Hij trapt dan 1 of 2 keer en roept dan “dat hij te klein is en dat het te moeilijk is”. WIJSNEUS!

Morgen gaat hij bij oma logeren en gaan ze naar de Efteling. Van de week ook even geweest en hij was vooral onmder de indruk van de paddestoelen die langs de kant stonden “met een liedje erin mama” en van de draak met zijn lange tong. Die doet hij heel de tijd na haha. Verder was hij niet angstig ofzo voor dingen (alleen voor Holle Bolle Gijs maar die is ook eng) :lol: . Ik was daar ook als de dood voor, geinig om te zien hoe genetisch bepaald dat is :shock: ! Morgen gaan Erik en ik dus even snel kleding kopen bij Voorwinden en dan hopen op mooi weer, dan gaan we 's avonds lekker een roseetje drinken bij de tennis op het terras… :stuck_out_tongue:

Ik ga weer eens wat doen, ik hang hier al te lang rond geloof ik…

DOEI!!

Hee Pien, wat gezellig dat je zo uitgebreid reageert. Heb ik ook lekker wat te lezen onder de baas zijn tijd :mrgreen:

EuroDisney lees ik in september. Hee, misschien is dat wel die verrassing van mijn hubbie :think: Ach, we zullen wel zien. Nickelback komt niet optreden (zoals in mijn droom) zei hij, en we gaan ook niet naar het Efteling hotel. Ik heb er zo’n zin in, wat het dan ook is. Lekker genieten met Connor, dat heeft Marchel wel bevestigd, want ik zou absoluut niks zonder Connor willen (tenminste niet langer dan 1 nacht of zo). Ben benieuwd :shifty: .

Anyway, ik heb nu niet meer te reageren volgens mij. Tot laterzzzz

@survivor wrote:

Nickelback komt niet optreden (zoals in mijn droom) zei hij,

hahahaha :lol: Dat zou wat zijn, bel je ons dan ook even :mrgreen: al wil je dan misshcien wel een prive feestje